Deleted
•
Post by Deleted on Apr 20, 2016 9:50:52 GMT
@joshua Søen Kl. 20.30
Sommerferien var kun få måneder væk og Cadence kunne overhovedet ikke forstå at hun snart skulle gå på syvende årgang, hvordan kunne tiden dog gå så hurtigt! Cadence glædede sig dog til at blive en af de ældre elever, så havde man jo også lidt magt. Denne aften sad Cadence dog blot ved søen, hun havde netop været ude og snakke lidt med Allison, de to var faktisk blevet okay veninder selvom de kom fra helt forskellige kollegier og selvom Cadence måske var en smule mere blondine end hvad hendes hårfarve helt fortalte.
Hun sad under et af de store træer, solen var først så småt begyndt at gå ned i det fjerne, det var noget af det bedste ved sommeren, der var så mange gode lyse timer at gøre godt med og Joshua nød hvert eneste øjeblik. Hun burde måske lave lektier, men hun orkede det ikke, der var så mange ting her i livet som hun burde og som hun ikke gad, for nu ville hun bare gerne have sommeren kom så hun kunne blive en af de store elever, det ville uden tvivl reæ det fedeste.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 20, 2016 19:40:27 GMT
Joshua havde siddet sammen med nogle tøser fra 6. årgang, hvilket han selvfølgelig var pænt stolt over, men da de var begyndt at snakke om tøjmærker og make-up, var han alligevel endt med at kede sig, så han var skredet. De virkede alligevel ikke som om, at de var til det helt vilde. Han var netop gået uden for, faktisk fordi han ville se om han kunne finde Felton, som sikkert var på Quiddicht banerne eller sammen med Maggie og 'lave lektier', yeah right, Joshua vidste godt hvad det betød.. Men okay på den anden side så var det jo også Felton han tænkte på, så de lavede sikkert bare lektier.
Han gik lidt i sin egen verden, før han fik øje på en skikkelse som sad under et af træerne, hvilket fik et smil frem på hans læber, som han kom tættere på og kunne se hvem det var. "Hey, Cadence," hilste han i et skævt smil, som han kom tæt nok på, til ikke at skulle råbe, det var trods alt snart sengetid, så der var ingen grund til, at søge opmærksomhed fra professorene nu, så ville de nok bare få af vide, at de skulle gå op i seng. "Hvad laver du?" spurgte han og satte sig ned i græsset overfor hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 21, 2016 9:10:10 GMT
Cadence glædede sig damning meget til at blive en af de store elever, hun var så træt af når de små Slytherin elever rendte rundt og spillede smart. Generelt var Cadence faktisk en rigtig sød pige, en hun var også en pige der ikke gad når folk mobbede hinanden, også var hun nok ikke altid den hurtigste knallert på havnen. "Hey... Josh" sagde hun i et smil og kiggede i mod ham, uden tvivl en af de lækreste fyrer på Hogwarts, men selvom Cadence havde et godt øje til de fleste, så havde hun ikke rigtigt været sammen med nogen endnu.
"Jeg slapper egentligt bare af..." sagde hun og smilede i mod ham som hun igen kiggede udover vandet: "Jeg orkede ikke lige alle de andre, så jeg tænkte at jeg ville bruge lidt tid nede ved søen" sagde hun og trak på skuldrende. Hun ville bare gerne slappe af og måske lige sende en kærlig tanke til Hogwarts: "Har du tænkt på hvad du vil efter skolen?" spurgte hun i et smil og vendte igen blikekt i mod ham, selvom han lige nu havde konkurrence i solnedgangen der bestemt også var værd at kigge på. Cadence glædede sig til at blive voksen, men hun vidste samtidig ikke rigtigt hvad hun ville efter skolen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 23, 2016 18:09:43 GMT
Joshua vidste godt, at han havde et mindre godt ry på skolen efterhånden, mange mente han var en player, hvilket han selvfølgelig selv var fuldstændig uenig i. Ja okay, han var måske lidt pige-glad, men helt ærligt, hvilken dreng på 14 år var ikke glad for piger? Hans smil voksede en smule, det var egentlig meget sjældent at nogen kaldte ham Joshua, langt de fleste sagde blot Josh, så det var lige før han reagerede mere og hurtigere ved det. Det var faktisk kun Realyn som brugte Joshua, men det var som regel kun, hvis han havde lavet et eller andet dumt, og der ventede skæld ud.
Han plukkede lidt af græsset, egentlig totalt meningsløst, før han vendte blikket i samme retning som Cadence, "Det ser altså også bare helt vildt nice ud, når solen rammer søen, på den der måde," sagde han og smilede lidt ved tanken. Nu var han ikke det helt store natur menneske, men det ville da være løgn, hvis han ikke syntes det så ret smukt ud. Han vendte en smule overrasket blikket tilbage på hende, "Ehm.. Nej ikke rigtigt.. Der er jo lang tid til.." sagde han og trak lidt på skulderne, han gik jo kun på 4. årgang, så han havde heldigvis lang tid endnu til at beslutte sig. "Hvad med dig?" spurgte han. Han havde nok lidt for travlt med at se på piger, end i sine bøger og sin fremtid.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 23, 2016 20:22:49 GMT
Cadence nikkede: "Ja det gør det" sagde hun i et smil og kiggede i mod Joshua, hun havde egentligt aldrig rigtigt været til player typerne, men hun syntes nu alligevel at Joshua var meget sød. Ikke at hun var forelsket i ham eller noget, men han var en sød og sjov fyr og hun nød altid at være i hans selskab. "Nogengange ville jeg ønske jeg kunne male, bare så jeg kunne male søen når den ser sådan ud" sagde hun og smilede til ham, hun kunne godt forstå at pigerne rendte sådan efter ham, for ingen tvivl om at han var helt utrolig køn at se på, ligesom Tristan også var det.
"Lidt, jeg kunne egentligt godt tænke mig at arbejde med mode, tænker Joey eller Lucas måske kender nogen der kan hjælpe mig ind" sagde hun, hun havde i flere år forsøgt at holde det hemmeligt at hun var søster til Joey fordi at folk altid blev så over begejstrede. Dog var det ikke lykkedes hende at holde det længere end til 2. årgang, så havde hele skolen fundet ud af det og nu havde hun det egentligt ret afslappet omkring det, heldigvis jagtede folk hende ikke ligefrem mere, selvom nogen af dem spurgte utroligt meget ind til Joey.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 1, 2016 20:00:51 GMT
Joshua smilede roligt til Cadence, han havde aldrig været forelsket før, og han var da heller ikke forelsket i Cadence, men der var jo altid noget blær ved, at få et kys eller mere med en som var ældre end en selv, ligesom da han havde været sammen med Celina. Han lo let, "Male? Hvorfor ikke bare tage et billed så?" spurgte han og satte hånden for panden så han kunne se på solen, uden den skar direkte i hans øjne, da han vendte blikket mod den igen. Der var nu ingen tvivl om, at hun var en sød pige, og så så hun også virkelig godt ud, hvilket altid var et plus i Joshuas bog.
"Arh, ja det må være det gode ved, at have kendte storebrødre?" spurgte han roligt, selv var Joshua nok ikke den største fan af Joey, eller jo han sang uden tvivl godt, og han lavede nogle gode ørehængere, men så var det heller ikke vildere end det, det var i hvert fald ikke derfor han var venner med Cadence. Han rettede lidt på sig og lagde sig så ned i græsset med hænderne foldet i nakken som hovedstøtte. "Men mode, huh?" spurgte han og trak lidt ned i sin skjorte som var kravlet lidt op da han havde lagt sig, så den havde blottet lidt af hans mave. "Må jeg spørger om noget?" spurgte han og så lidt op på hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 28, 2016 13:00:55 GMT
"Jeg syntes det er hyggeligere at male, det er mere personligt" sagde Cadence i et smil, hun var utroligt glad for at male og generelt bare være kreativ. Men det lå jo nok lidt til familien. Joey sang jo og lavede skuespil, og Lucas dansede. Cadence var da også en god danser, hun havde taget nogen timer ved Lucas. Hun kunne også synge en smule, men intet seriøst. Hun elskede bare at udfolde sig på den måde, hvor at alt det almindelige skolearbejde som botanik og muggler studier, det var ikke ligefrem det hun var skarpest til, faktisk ville hun ønske at alle fag bestod af kreativitet i stedet for alt det viden.
"Der er absolut ingen fordele ved det" sagde hun blot i et smil, hun holde utroligt meget af Lucas og Joey, men hun var også ret træt af at nogen af eleverne på skolen kun ville være venner med hende fordi hun kendte dem. "Ja du spørger bare" sagde Cadence, hun var egentligt ret afslappet, i de mindre klasser havde hun altid prøvet at være snobbet og sej, men det var hun kommet sig lidt over, nu prøvede hun egentligt bare at være sig selv og tage tingene som de kom.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 2, 2016 20:06:08 GMT
Joshua lo let, "Ehm, jamen okay," sagde han i mangle på bedre, han havde aldrig selv været det helt store kreative menneske, da han var lille havde han godt kunne lide at tegne og sådan, men det var han nok vokset fra, i takt med, at han var blevet mere interesseret i piger. Generelt havde Josh det nok bare helt modsat Cadence, han ville hellere sætte sig med en bog og læse, end han ville tegne eller male og den slags. Det havde måske også noget at gøre med, at han godt kunne lide at imponere tøser med noget klogt at sige, og måske også lidt fordi han gerne ville have en god uddannelse.
Han tippede hovedet lidt til den ene side, "Virkelig? Slet ingen?" spurgte han en smule overrasket, altså alle vidste jo hvem McSeeley'erne var, de var jo nærmest det nye svar på Weasley-familien, man skulle nok have boet i en jordhule i ti år eller sådan noget for ikke at vide hvem de var. Han rettede lidt på sig og så så på hende, "Har du nogensinde prøvet, at nogen kun ville være venner med dig på grund af dine søskende?" spurgte han, selv ville han da have virkelig svært ved at stole på, om folk virkelig gad ham eller om de bare ville kunne sige de var venner med kendis søsteren.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 8, 2016 13:31:15 GMT
"Nej ikke rigtigt" sagde hun i et smil, hun var da glad for sine søskende, men tingene ændrede sig jo med årene og Cadence gad ikke alle de tøser der ville væer hendes veninde bare for at være det. Hun smilede roligt: "Men det er fint nok, det kan jo være det ændre sig" sagde hun, nu elskede hun jo trods alt sine brødre og det kunne da godt være at det ville blive en fordel, men lige nu ville hun bare gerne nyde sin tid på skolen uden at skulle tænke på alle mulige andre bekymringer.
"Det ved jeg ikke, de siger det jo ikke højt, men jeg har da tænkt det" sagde hun, der var da nogen hun mistænkede for kun at være venner med hende derfor, en hun havde ærligt ikke sådand irekte oplevet det. Egentligt var hun også ligeglad: "Men nu er jeg jo så gammel at jeg kender alle på kollegiet... Jeg er ligeglad, jeg har gode venner" sagde hun i et smil, det var det vigtigste or hende, at hun havde venner hun stolede på og som hun var venner med, hun var helt igennem taknemmelig for sit kollegie og de venner hun havde, så kunne de andre bare skride.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 18, 2016 16:26:00 GMT
Joshua så lidt på Cadence med et ret overraskt blik, "Ej nogen fordele må der da være.. Du må da kunne score ret godt på det," sagde han i et skævt smil, han ville dæleme udnytte, hvis han havde en kendis i familien, okay godt nok vidste stort set alle hvem Tyler var, men han havde ikke ligefrem lyst til, at blærer sig med, at den mand var hans far, især ikke fordi han jo havde set ham som en onkel og Realyn som sin mor, hvilket bare gjorde det hele ret klamt og akavet. Han nikkede lidt, "Ja, det kan det selvfølgelig.. Ting ændre sig jo hele tiden," sagde han i et lille suk og fandt så et roligt smil frem til sine læber, som han vendte blikket i mod hende igen. Han ville egentlig gerne lærer hende bedre at kende, selvom de jo havde snakket sammen før, så mente han da aldrig at man kunne have for mange venner.
Han lo let, "Nej, nej det har de selvfølgelig ikke, men man kan vel mærke det på folk?" spurgte han lidt ind, hvis folk virkelig kun var venner med en på grund af en kendis i familien, så ville de vel spørger meget ind til dem og sådan? Det ville rigtige venner vel ikke? Men okay på den anden side, så var det lidt det han gjorde lige nu jo. Han smilede roligt til hende, "Jeg kan godt li din attitude," sagde han og nikkede lidt til hendes ord, hun havde jo en ret så god pointe. "Jeg besøgte Frigg.. Eller min biologiske mor, i ferien," sagde han pludselig sådan lidt ud af det blå, før han vendte blikket frem for sig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 21, 2016 18:28:56 GMT
"Ja hvis man gad at score... Det er likke lige mig" sagde hun i et smil, altså Cadence kunne da godt lide at flirte og sådan noget, men hun var ikke en player og hun havde ingen planer om bare at gå ud og score eller noget i den stil. "Ja det gør de... Lige nu håber jeg bare at min besværgelses report forsvinder og forandre sig" sagde hun i et grin, hun gad virkeligt ikke op i forvandling, det var det værste fag hun kendte til og alligevel var det som om hun ikke kunne slippe for det lort, hun hadede lektier, selvom hun altid gjorde sit bedste.
"Måske,. for at være ærlig så prøver jeg ikke at tænke på det" sagde hun, det var jo primært Joey de gik amok over, og hun hadede også når de gik og sang hans musik, hurra for at der i det mindste ikke var elektronik på Hogwarts, så slap hun da lidt for det. "Nåh virkeligt? Hvordan gik det? Hvordan var hun?" spurgte hun i et nysgerrigt smil, hun kunne ikke helt forstå hvordan det måtte være at være uden forældre, hun havde jo ikke prøvet det, man kunne jo roligt sige at hun kom fra en kernefamilie, med en dejlig mor og far, og skønne søskende.
|
|
|