Deleted
•
Post by Deleted on May 3, 2016 14:07:28 GMT
Hendes blik ændrede sig ikke, som han forklarede sig. Hun blev mere mistroisk, men hun var også fair nok til at tænke det igennem, istedet for bare at lukke ned for den idé med set samme. "Hvorfor skulle du være bedre end Dacoda?" Spurgte hun kort, og tænkte det åbenlyse svar. Hun kunne for det første bedre lide Margus end Dacoda, for det andet, kom hun snart i familie med Margus, medmindre Marisol kom til fornuft. Hvad pokker så hun i Margus? Det forstod hun virkelig ikke. Han var lang fra lige så perfekt som Noah. På den anden side, der var ingen, der var mere perfekt end Noah, eller bare nåede ham til sokkerne. Og for det tredje, hans metamorphmagi, var utrolig brugbar som spion. Han kunne sagtens infiltrerer fjenden, uden at blive opdaget. Hun havde set ham ændre sig fuldstændigt til ukendelighed. Han var en af de folk, der gjorde hun havde svært ved at stole på nogen, og var glad for, at han var på hendes side. Eller, det gik hun ud fra han var. Hvis ikke, var hun næsten sikker på, at Marisol ville vide det. Der var ikke noget Marisol afskyet mere end muggler, så være sammen med en blodforræder, ville nok være det sidste hun ville. Heldigt for Margus, at han var sammen med hende, for ellers havde Raysal slet ikke været tilbøjelig til at overveje ham som spion. Sådan en stilling krævede meget tillid fra hendes side. Hun skulle jo kunne stole på, at der ikke var nogen af hendes og Gardens hemmeligheder slap ud, og slet ikke til fjenden.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 3, 2016 14:40:38 GMT
Margus kiggede på Raysal, og skulle til at sige noget flabet, men fik lagt bånd på sig selv. "Altså det ene faktum at jeg er metamorphmagus, kunne gøre underværker. Ikke at jeg siger at Dacoda er dårlig, jeg mener bare at hun ikke har mange muligheder for at vende tilbage, hvis hun først er opdaget. Så skal hun have en ordentlig omgang polyjuice med." Sagde Margus, og havde svært ved ikke at udtrykke sin frustration. Hvorfor skulle der altid stilles paralleller? Kunne han ikke bare få lov til at blive spion, uden han skulle komme med en specifik grund til at han var bedre end andre?
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 10, 2016 17:54:21 GMT
Hun sad og tænkte over det han sagde. I sær det med han sagde, at han var metamorphmagus. Hun havde tænkt over det længe, men hun havde aldrig taget tanken seriøs før nu. Nu hvor han sagde, at han ville mere end bare være almindelig dødsgardist. Jo, det var måske ikke så dumt igen. Også nu, hvor det virkede til, at han og Marisol var meget seriøst. Hun havde ikke lyst til, at han skulle komme i knibe. Det vil hun ikke gøre mod Marisol. Hun kiggede seriøst på ham. "Du kan starte med at blive den nye statsminister i Nordirland." Kom det dybt alvorligt fra hende, så han vidste, hun ikke lavede sjov med ham. "Brug din gave, og lav dig en ny identitet, der kan bruges til foremålet. På den måde, kan vi også afprøve, om det vil virke i fremtiden. For hvis det virker." Hun holde en pause, imens hun lænede sig tilbage i stolen. "Vil jeg måske overveje at sætte dit liv i fare. Ikke for min skyld, men for min kusines." Sagde hun, og sendte ham et sigende blik.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 11, 2016 5:35:00 GMT
Margus lyttede tænktsomt til hvad hun sagde. Margus minister for magi, i Nordirlands? Hvor skulle hans første opgave være så krævende som den, som hun havde stillet ham? "Jeg skal gøre mit bedste." Sagde Margus, med et blik i øjet, efter noget tid. At skabe ny identitet var det mindste problem. Problemet var at skulle blive minister. "Hvad så hvis det lykkes. Så skal jeg vel styre Nordirland med jernhånd, samtidig med at jeg skal arbejde på skolen, og oven i det har jeg Mari." Sagde Margus, og prøvede at få det til at passe sammen, oppe i hans hoved. Det skulle han nok tænke over senere.
|
|