Deleted
•
Post by Deleted on Mar 27, 2016 20:11:28 GMT
@matias
Keya og Matias var blevet gift for nogle uger siden og inden de skulle på bryllupsrejse havde Keya født for det var for farligt at rejse når man var høj gravid så de måtte vente med at have deres bryllupsrejse til hun havde født, nu var det nogle dage siden hun havde født og klar til at tage på bryllupsrejse, hun var spændt på hvordan det nu ville gå når de havde en lille baby med på deres bryllupsrejse.
Imens deres datter lå og sov i hendes seng gik Keya rundt og pakkede det sidste så de kunne tage af sted til Hawaii hvor de skulle være på bryllupsrejse, de skulle have noget mere med nu da de havde en datter også at tænke på.
Hun glædede sig rigtig meget til bare at nyde deres rejse sammen og få det bedste ud af det, da hun hørte et lille grynt gik hun ind for at kigge til datteren og så hun var vågn og tog hende op og bar hende ind til hendes skråstol og lagde hende der mens hun pakkede den sidste taske, da hun var klar tog de til Hawaii.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 27, 2016 20:18:08 GMT
Han stod nede i køkkenet og var ved at lave deres sidste måltid inden de skulle af sted, han havde fået nogle ekstra ugers ferie så der var massere af tid til at rejse i. Han havde derudover været ude og få fat i pas til dem allesammen, nu var familien ved at være klar og hans tasker stod allerede sirligt pakkede i gangen, hvor den ventede på at de andres joinede hans. Han kiggede på panden med æggene og baconen på og lagde noget op på tallerkenen "Så er der mad Keya".
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 27, 2016 20:40:23 GMT
”Tak skat, kommer om lidt skal lige have taskerne ned, så de står sammen til når vi skal ud af døren.” Sagde Keya. Keya havde lagt baby alarmen hos deres datter og havde selv den anden hængene om halsen så hun kunne høre når der var noget med hende, hun tog de to tasker og gik ned med dem så alle deres tasker var samlet og klar til de skulle på ferie. Keya gik op på værelset hvor deres datter var og tog hende med ned og satte sig til at spise det. Hun kiggede på deres datter med et smil på læben som hun lå og sov hos hende og kiggede så op på hendes mand og smilede ”Glæder du dig til ferien?” Spurgte Keya.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2016 11:50:45 GMT
Han kiggede op og smilede "Det er i orden" han råbte det en smule højere, men ikke så højt at han ville vække Lisa, han elskede hans datter men, det var også rart at have ro for hende lidt. Han kiggede dog ned i den lille babyseng og smilede, hun var noget af det smukkeste han nogensinde havde set. Blidt strøg han hende over kinden og op over panden "Ja jeg håber bare at Lisa overlever turen" han smilede nervøst og nussede den lille pige igen. "Maden er på bordet" han pegede over skulderen og vuggede blidt Lisa.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2016 21:38:16 GMT
Keya hørte ham godt og smilede for han gjorde hendes dag meget bedre, det var rart at Lisa lå og sov men det gjorde hun det meste af dagen. Det var da rart når man kunne gøre nogle ting uden at skulle holde øje med hende hele tiden. Da Keya sad og spiste hendes mad kiggede hun over på Lisa og Matias og smilede ”Hvorfor skulle hun ikke overleve turen?” Spurgte hun, da hun havde spist vaskede hun det af og tørrede det af og gik over til Matias og kyssede ham blidt og kiggede på ham ”Er du klar til at tage på bryllupsrejse min skat?” Spurgte hun for hun var mere end klar til det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2016 17:56:14 GMT
Han smilede blidt og kiggede på Lisa igen og løftede hende op til sig og kyssede hende blidt på kinden "Fordi hun er så lille?" han bed sig i læben og sukkede tungt, han nussede blidt Lisa og holdt hende tæt ind til sig, han elskede hende virkelig højere end han elskede sig selv. Han var slet ikke i tvivl om at han ville gå i døden for Lisa, han kiggede på Keya som hun brød ind i hans tanker og han smilede blidt "Ja jeg er klar?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2016 21:35:18 GMT
Da Keya sad ved bordet og spiste og drak noget vand kiggede hun over på Matias som stod med deres datter ind til ham, smilede hun for de så så søde ud sammen ”Jeg tror hun klare det godt selvom hun er lille.” Sagde Keya. Hun tænkte på hvor meget der var sket i løbet af et år, hun var gået fra single, til at have en kæreste, til at være forlovet, til at finde ud af hun var gravid, til at blive gift med hendes eneste ene, til at få datteren og hun glædede sig til at se hvad fremtiden ville vise. Hun havde tænkt meget på hvad hun ville gøre for hendes familie og det var ikke lidt, hun var klar på at dø for dem, ord kunne ikke beskrive hvad hun ville gøre for dem. Midt i hendes tanker sagde Matias at han var klar til at rejse hun smilede og gik hen og kyssede Lisa på panden og kiggede på hendes mand ”Jeg er også klar, men først har jeg noget til min mand.” Sagde Keya hun ville have givet ham gaven efter de var kommet hjem med Lisa men der var sket så meget og de skulle lige vænne sig til at være forældre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 20, 2016 8:17:21 GMT
Han kiggede på hende og smilede stort "Hun skal nok klare den min skat, jeg er slet ikke i tvivl" han grinede blidt og strøg hende over kinden, han kiggede ned på Lisa og kyssede hende fjerlet "Jeg glæder mig sådan til vores første eventyr, sammen med vores skønne lille datter" han grinede og tog Lisa op og strøg hende over kinden. Blidt vuggede han hende i sine arme "Jeg glæder mig så meget til at se Hawaii" han grinede og kiggede rundt inden han igen kiggede på Keya "Jeg elsker dig Keya.. ufatteligt højt!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 21, 2016 22:54:56 GMT
Keya kiggede på ham og smilde glad for det han sagde. Hun havde ikke sovet så meget den nat da hun glædede sig til at rejse sammen med hendes mand og datter, tænkt at det var omkring et års tid siden de var taget på date, det var ikke til at forstå at det hele var gået så hurtigt. Keya kiggede på ham igen og sagde ”Jeg glæder mig også rigtig meget til vores første eventyr sammen med dig og vores datter.” Keya rejste sig og gik over til ham og kyssede ham på kinden og kiggede ned til deres datter som lå trygt i hans arm og aede hende blidt. Hans grin var så dejligt at hun også grinede ”Jeg glæder mig også til at se og opleve Hawaii.” Sagde Keya. Keya kiggede på ham og smilede og kom så i tanke om at hun havde lagt en gave til ham ude i deres gang, og sagde så ”Men inden vi tager afsted har jeg en gave til dig som du skal have. Den ligger ude i gangen ved vores tasker.” Keya kunne ikke vente med at se hvad han synes om gaven for det var en hun selv havde lavet og den var meget speciel, det havde også taget hende noget tid og lave den gave for det skulle være hans gave som kommende far men hun kunne ikke nå og lave den færdig før deres datter var kommet til verden.
|
|
|