Deleted
•
Post by Deleted on Apr 19, 2016 14:04:21 GMT
"Ja! Åh jeg dør hvis vi ikke bliver godkendt, jeg glæde rmig allerede helt vildt til at få hende hjem" sagde David i et smil, han havde aldrig været familie typen, han ville bare gerne være sammen med Niklas nu og skabe en familie. Han var mere end sikke rpå at de nok skulle ende med at få det godt sammen alle sammen, og han var lige så sikker på at lille April bare ville passe helt perfekt ind i deres lille familie: "Hvem af os skal gå på barsel?" spurgte David roligt, der var jo en af dem der måtte være der med hende i starten.
"Det er ikke din skyld Niklas. Det kan være de bliver klar til det en dag, og så længe jeg har dig så er resten ligetmeget" sagde han, og han var sikker på at han ville være en fantastisk far overfor April, de to elskede jo hinanden. "Tak... Jeg er sikker på det hele nok skal gå..." sagde han: "Og det er jo lige før Sam bliver onkel så meget han kommer her" sagde David i et grin, han snakkede da goså godt med Sam, selvom han nu altid havde været Niklas' ven og det havde David det helt okay med.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 19, 2016 19:24:49 GMT
Niklas grinte let, "Jeg er sikker på vi bliver godkendt, jeg mener, helt ærligt skat, se på os," sagde han og blinkede til David, hvem ville kunne modstå dem? Okay selvtilliden var nok ikke lige så høj som det burde, men det hjalp da på det, at sige sådanne nogle ting. "Altså jeg er jo min egen chef, så jeg kan bare få nogle af de andre til, at overtage mine vagter, så jeg syntes du skal søge" sagde han i en rolig stemme. "Nej det ved jeg godt, men alligevel.." sagde han roligt og trak lidt på skulderne uden helt at vide, hvad han ellers skulle sige til det. Hans læber gled dog op i et smil igen, "Jeg er sikker på, at han ville elske at få den titel," sagde han i et grin, som David sagde Sam næsten ville blive onkel.
***TIME***
Endelig var dagen kommet. Niklas havde stort set ikke sovet hele natten, han var alt for spændt på, at de skulle ind og møde lille April. Klokken var vel knapt otte, som han vendte sig i sengen endnu engang, så han lå med fronten mod David. Et smil fra det ene øre til det andet var på hans læber, som han lænede sig frem og kyssede David på kinden. "Jeg kan ikke sove mere skat," sagde han næsten opgivende, men samtidig med en stemme som var spændt. Han følte sig lidt som et barn en jule morgen, som skulle vente til i aften med at lukke alle sine gaver op. Han følte sig virkelig fyldt med overskud, og han var sikker på, at det her nok skulle blive den bedste dag i deres liv, måske lige foruden deres bryllup.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 20, 2016 8:41:21 GMT
David havde da ikke ligefrem sovet fantastisk, faktisk var han super nervøs. Nu skulle de ned og møde April og forhåbenligt ville de bliver godkendt. David vidste godt at de ikke fik April hjem med det samme, der ville nok gå en uges tid men så kunne de jo også lige nå at gøre hendes værelse færdigt. David vågnede fra hans ikke særligt dybe søvn, som han kunne mærke et kys på din kind og han smilede let som han slog øjnene op og kiggede i mod NIklas, de to var bare blevet Hr og Fru kernefamilie, det ønskede de ihvertfald at være, selvom de nok mere fra hr og hr.
"Nej jeg har heller ikke sovet særligt godt..." sagde David i et kort stræk inden han lænede sig over for kort at kysse Niklas på munden: "Nok mest fordi at jeg er nervøs" sagde han i et smil, det var jo ikke hver dag at man fik chancenf or at blive far til et barn. "Vi skal først være der klokken ti" sagde David og kiggede på klokken, på den anden side så havde de nok også god tid til lige at få spist noget morgenmad og Daid ville også gerne lige nå et bad inden de skulle videre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 24, 2016 17:46:33 GMT
Niklas kunne slet ikke finde ud af, at det var i dag det hele måske ville ændre sig hans og David og deres liv for altid. Han glædede sig helt vildt, selvom han aldrig havde troet at han skulle ende med børn i hjemme, uanset om det så var hans biologisk eller ej, så havde han virkelig ikke set den komme. Men nu hvor dagen endelig var her, så ønskede han det bestemt ikke anderledes. "Det er jeg også.. Helt vildt nervøs," sagde han i et lidt usikkert smil, før han gengældte Davids kys. "Men på den gode måde," tilføjede han så og blinkede til ham med et smil på læberne.
Niklas skød underlæben en smule frem, "Der er lang tid til.. Men jeg vil gerne lige ha et bad inden, det tænker jeg også du vil?" spurgte han, det mente han i hvert fald David havde snakket om dagen før. Han lagde en hånd mod hans brystkasse og bøjede sig så ned for at kysse hans læber på ny. "Hvis du nu går i bad først, så kan jeg køre efter morgenmad, så kan vi spise og så kan jeg gå i bad bagefter, lyder det som en plan?" spurgte han, ikke fordi han ville bestemme, men han ville da ikke have noget imod at lufte bilen lidt inden, selvom han var magiker, så var han jo stadig bare mugglerfødt, så selvfølgelig havde han en bil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 25, 2016 8:25:13 GMT
"Ja også mig, jeg håber virkeligt virkeligt virkeligt de siger ja... og at April kan li' os" sagde David i et smil, det værste ville da også være hvis den lille pige ikke ville snakke med dem, det måtte vel også være underligt at skulle have to fædre? David glædede sig bare, han var sikker på at ham og NIklas kunne skabe et lige så godt og trygthjem som han havde kunne hvis han boede med en kvinde, måske de endda skændes mindre, de hade kun været rigtigt uvenner dengang David var kommet til at kysse med Toby efter det med Sam, det hele var bare så dumt.
"Ja det er en god plan" sagde David og gengældte Niklas' kys, stadig at være nyforelsket efter så lang tid var virkeligt en gave som han ikke ville være foruden og han var bare så lykkelig over at han havde fundet en fyr han matchede sammen med. "Det betyder vel så at jeg hellere må rejse mig op?" drillede David let, han ville faktisk hellere blive liggende i sengen lige nu, et var jo mindst lige så hyggeligt som at bevæge sig, for dælen man.. Livet var godt når man havde et stabilt liv og et godt arbejde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 7, 2016 15:01:53 GMT
Niklas nikkede lidt, "Det håber jeg virkelig også, hun ser bare så perfekt ud på billedet," sagde han i en nærmest lykkelig stemme, han kunne slet ikke forstå at de om få timer, ville stå ansigt til ansigt til den lille pige som måske skulle gøre dem til en rigtigt lille familie. Han smilede kærligt til David som han gengældte kysset, "Super, noget særligt du kunne tænke dig?" spurgte han roligt og pladsrede et nyt kys på Davids læber og derefter lidt ned af hans hals og kraveben, som han lagde sin ene hånd mod hans brystkasse. Han kunne slet ikke forstå at han var så heldig at have en som David i sit liv.
Han lo let, "Jep, strip for mig," sagde han og blinkede til ham, som han foldede hænder bag sin nakke, som gjorde han klar til et stripshow fra David, dog med en morende mine, så David forhåbentlig godt kunne se, at han blot lavede sjov.. Eller han ville da ikke brokke sig hvis David ret faktisk gjorde det, men det var nu bare for sjov. Han satte sig op i sengen og strakte sig, før han kløede sig lidt på brystkassen og smilede så mod ham. Han havde lige nu blot tænkt sig at hoppe i bukserne fra dagen før og trække en t-shirt over hovedet og så ud af døren, han skulle jo alligevel bare hjem igen bagefter og spise og så i bad.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 28, 2016 13:20:11 GMT
David nikkede, ja den lille pige så virkeligt perfekt ud og han håbede virkeligt at hun ville passe fantastisk godt ind i det hele: "Jeg tror også hun er perfekt, bare hun kan li' os" sagde han i et smil, han håbede bare det bedste. Han kunne ikke gøre andet: "Njah... En datter?" sagde han i et grin, han vidste godt at Niklas aldrig kunne give ham børn på den måde, men der var så mange andre ting de to gav hinanden, så egentligt betød det andet slet ikke så meget.
"Jeg vil ikke strippe for dig din lort... Jeg vil gå i bad, også vil vi tage ud og møde vores måske datter" sagde han i et grin, han håbede virkeligt at det hele ville gå, det var ikke fordi han ikke altid var klar på et knald, men lige nu havde han brug for at holde hovedet koldt. David lænede sig frem for at kysse ham, og kunne mærke hvor varm han blev i kroppen, det var fantastisk at føle sig så forelsket nu hvor man ikke havde været sammen i så lang tid, men David følte sig helt væk i Niklas, de var simpelthen så gode sammen, det vidste han bare.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 9, 2016 20:22:22 GMT
Niklas smilede roligt til David, "Selvfølgelig kan hun li os, skat, jeg mener, helt ærligt, se på os! Hvad er der ikke at kunne li?" sagde han i en optimistisk tone og prøvede at lyde meget overbevisende, selvom han også selv var virkelig nervøs, så prøvede han bare at være støttende og en god ægtefælle. "Uha, det ønske går måske i opfyldelse om et par timer," sagde han i et smil, Niklas kunne slet ikke se noget som helst mørke i sit liv pt, jo hans forældre som ikke ville accepter David og Niklas' forhold, men ud over det, så var alt bare perfekt. Han elskede sit liv, sin ægtemand og at de bare skulle leve lykkeligt til deres dages ende.
"Ej, du er da også bare så kedelig," drillede han igen, "Du er ellers så fræk når du stripper," sagde han og kyssede Davids hals med et smil på læberne. Han elskede at de kunne have det sjovt og drille hinanden. "Okay, okay, smut du i bad, så henter jeg det morgenbrød," grinte han og gav David et kærligt klap bagi, før han slap ham. Han gengældte kysset, "Vi ses om lidt," sagde han og kyssede igen hans læber, før han smuttede ud af døren og gik efter morgenbrød. Der gik vel små tyve minutter før han var tilbage igen, og der gik han blot ind, "Hey," kaldte han, bare lige for at melde ud, at han var tilbage, før han gik ud i køkkenet og begyndte at gøre morgenmaden klar, "Kaffe?" spurgte han roligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 9, 2016 21:34:57 GMT
"Godt du er den optimistiske af os to i dag" sagde David i et grin, godt nok havde han da også selvtillid, men nu havde han jo ikke ligefrem prøvet at skulle adopterer et barn før, og ahn måtte da nok indrømme at hele idéen var meget nervepirrende, han ville bare så gerne at det gik godt og at de rent faktisk kunne få den lille pige med hjem. "Ja det håber jeg!" sagde han blot, det hvade taget en del tid for dem at få tilbudt denne lille pige, og han havde bestemt ikke lyst til at vente lige så lang tid en gang til.
"ja jeg er så, men det bliver ikke i dag, fjolle" sagde han i et smil og sukkede i kysset, inden han hoppede ud i mod badeværelset, han havde virkeligt glædet sig til denne her dag, og nu ville det snart blive virkelighed. Som David havde været i bad, fik han tøjet på og havde sat te over imens han afventede at Niklas kom hjem: "Hey! Hvda vil du have at drikke?" spurgte han, der var jo så mange forskellige slags nu tild ages, og de kunne jo lige så godt starte dagen godt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 27, 2016 13:09:09 GMT
"Er jeg da ikke altid optimistisk?" spurgte han i et morende smil, okay måske ikke lige når det kom til hans forældre, men ellers var Niklas da, som regel i hvert fald, glad og optimistisk omkring stort set alt. Han glædede sig til, at ham og David skulle blive forældre, også selvom det jo ikke ville være deres biologisk og han aldrig havde troet, at han skulle have børn, så virkede det bare naturligt og rigtigt, at få det hele med David. "Også mig, skat," sagde han med et lille smil på læberne, han glædede sig bare til, at de skulle blive en rigtigt lille familie, "Hvad med børneværelse?" spurgte han, havde de overhovedet plads til en lille pige i hjemmet? Ellers måtte de jo flytte, hvilket han da heller ikke ville have noget imod, han gjorde gerne alt for, at dette her skulle fungere og lykkes.
"Hm, men point for forsøget, right?" spurgte han drillende og nød kysset, før han lod ham smutte ud i badet. Han glædede sig bare til at møde den lille pige og til at de forhåbenligt kunne få hende med hjem, og ikke mindst til, at præsentere hende for Lucy og for Davids familie. "Kaffe ville være godt," sagde han og lagde bagerposerne på køkkenbordet, "Var det godt med et bad?" spurgte han og kyssede hans læber, det gjorde han altid hver gang han kom hjem, også selvom han kun havde været væk tyve minutter maks.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 13, 2016 17:43:12 GMT
David var virkeligt nervøs, han ville gøre alt for at de to sammen kunne få en lille pige og hende her virkede jo på alle måder helt perfekt: "Jo du er, og det er derfor jeg elsker dig så højt" sagde David i en ærlig stemme. David mente da ikke selv at han så sort på verden, men alligevel så kunne han til tider bare være så bange for at alt ville gå galt, især nå det var noget han virkeligt ønskede inderligt, og det gjorde han jo med hende her. Han ville så gerne have den lille pige i sit liv. "Jamen det må vi jo finde ud af" sagde David i et smil, nu fik de hende jo heldigvis ikke med hjem i dag.
"Ja det var skønt.. Jeg har mest bare lyst til at komme afsted, jeg tror måske jeg er ved at dø" indrømmede han og kiggede ned af sig selv, han håbede virkelgit at den lille pige ville blive glad for at se dem og at de klikkede sammen. "Jeg er ved at dø" indrømmede David i et fjoget grin og lod en hånd glide igennem sit halvlange hår, han anede ikke hvordan han skulle ende med at reagerer når de først kom frem.
|
|
|