Deleted
•
Post by Deleted on Mar 15, 2016 16:45:42 GMT
@quinn - Bishop's Puffskeins-reserve - December 2053
Gabriella kunne snart kalde sig dyrepasser, men inden da skulle hun lige have den sidste praktikperiode overstået. Hvor hun dog glædede sig til, at være færdig, hun var træt af at få den laveste løn, det var okay, da hun havde et ordenligt sted at bo, men hun skyldte stadig Judas penge, og hun kunne ikke blive ved med at sove hos Davy fra tid til anden. Anyway, så stod hun der og kiggede op på skiltet, og sippede lidt til sin to-go kaffe, den var dejlig varm, og det var forbandet koldt uden for, så det passede egentlig meget godt sammen. Hun trak sit tørklæde lidt længere op omkring sig, så det dækkede hendes øre også. Hun kunne ikke rigtigt finde modet til, at gå ind, hun hadede mænd, og hendes vejleder havde hun fået af vide var en mand. Hvor uheldig havde hun da også lov til, at være?
Okay, hun havde lidt fundet ud af, at ikke alle mænd var lige store røvhuller, Davy var okay, men det betød jo ikke, at den her fremmede nye vejleder, var okay. Hun sukkede lidt for sig selv ved tanken, som hun forestillede sig de første tyve scorereplikker hun ville få smidt i hovedet inden for den første time. Hun var nok ret fordomsfuld når det kom til mænd, men det var vel heller ikke helt underligt, med alt det hun havde været i gennem. Hun tog en tår mere, som viste sig at være det sidste tilbage i koppen, smed den så ud i en skraldespand, og tog sig så mod og gik inden for. Der var godt nok stadig tyve minutter til, at hun skulle være der, men hun kunne bedst lide at være i god tid. Hun gik op til kassen, "Hejsa.. Mit navn er Gabriella Colins, den nye praktikant," sagde hun og så på den fremmede på den anden side af kassen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 16, 2016 10:31:51 GMT
Quinn havde fået at vide han skulle stå i den lille information og tage imod den kommende praktikant. Han havde snart arbejdet her i et års tid og han elskede simpelthen alt ved det. Folk var simpelthen så søde og han elskede det små puffede væsner. Han havde næsten overvejet at spørge om han måtte købe en på et tidspunkt, men måske det virkede lidt fesent for en fyr at have en Puffskein eller en Pygmæpuff. Lige nu var han i bedste juleånd, i gang med at hænge nogle guirlander op så han stod på disken på tær for at nå lampen. Som døren gik op rettede han blikket derimod og smilede imødekommende. "Hejsa," hilste han muntert og hoppede ned for bedre at kunne tage imod kvinden der kom ind.
Han havde allerede en fornemmelse af hvem hun var inden hun præsenterede sig, det var jo hende han ventede på. "Hvor dejligt at du har valgt din praktik her," sagde han med et smil. "Mit navn er Quinn, jeg skulle vise sig rundt." Han havde fået at vide at hun skulle gå rundt med ham i dag, for skønt han ikke var uddannet havde han jo været her i noget tid. Han var nok også blevet lidt stolt over at få en sådan opgave lagt på sine skuldre. "Skal vi starte med omklædningsrummet så du kan hænge dit overtøj?" Forslog han, det var nok ikke så attraktivt at vade rundt med stor vinterfrakke indenfor. Den kunne hun jo bare tage på igen når de bevægede sig mod udendøresarealerne. Hun var en virkelig smuk kvinde måtte han erkende, ikke at han sagde det højt, det ville være lidt akavet. "Så har du lang tid tilbage af uddannelsen?" Han ville også gerne selv tage den på et tidspunkt, men det krævede at man havde råd til det og det havde han ikke lige nu og her desværre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 20, 2016 11:48:50 GMT
Gabriella trådet et skridt tilbage, da Quinn hoppede ned fra disken, hvorfor var han så skramme glad? Det kunne godt være at Davy havde modbevist hendes teori om, at alle mænd var nogle røvhuller, men indtil videre var han jo så også den eneste, og hun var altid meget påpasselig når det kom til fremmede mænd. Hun trak kort på smilebåndet, men kiggede ham på intet tidspunkt i øjnene, "Ja, det håber jeg da det bliver.." sagde hun stille, hun ville jo gerne gøre et godt førstehåndsindtryk, men det var svært for hende, men på den anden side, så var de jo ikke alene, og han ville vel næppe prøve på noget når der var kunder og andre ansatte.
Hun kiggede ganske kort på ham, før hun vendte blikket mod gulvet igen, "Hyggeligt at møde dig, Quinn," sagde hun og kiggede så lidt rundt i forhallen, hun var faktisk ret spændt på, at se hvor stort eller lille stedet var. Bare det ikke var helt vildt forvirrende, så hun ville skulle bruge et kort for at finde rundt. Hun nikkede lidt, det var faktisk pænt varmt her inden for, "Ja, lad os det," medgav hun og svang hasterklædet et par gange fri fra sin hals og tog huen af, desværre havde hun ikke nået at få genfarvet sit hår, så den blonde udgroning var ved at blive ret afslørende at hun ikke var naturlig brunette. "Fire måneder her, så tre uger tilbage på skolen, og så er jeg færdig," svarede hun og sendte ham et lidt forsigtigt smil, det var virkelig dejligt at tænke på, at der var under et halvt år til hun var færdig, men hun var jo også begyndt dengang hun havde boet i USA. "Har du arbejdet her længe?" spurgte hun.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 26, 2016 1:26:58 GMT
Hun virkede en smule nervøs, men Quinn slog det hen som at det måtte være ganske normalt nu var det jo hendes første dag og alt det. "Bare rolig, det skal nok gå!" Forsikrede han hende og sendte hende endnu et smil. Hun bar en virkelig flot kvinde. Quinn slog tanken ud af hovedet uden at være sikker på hvorfor tankegangen var vandret i den retning, det lignede han normalt ikke. "Jamen i lige måde," svarede han muntert og slog et klik med tungen. Han kom rundt om skranken og bevægede sig så mod gardaroben og gik automatisk ud fra at hun fulgte efter ham.
"Det bliver da dejligt når du bliver færdig kunne jeg forstile mig!" Smilet legede endnu på hans læber. Han gad virkelig godt selv tage uddannelsen på et tidspunk. Ikke nu, men når han fik råd til det. "Siden jeg graduerede fra Hogwarst," forklarede han som han svingede om et hjørne og åbnede døren ind til et rum der mindede lidt efter en kaffestue. For enden var der to døre begge med skilte på der bevidnede om at døren til højre var toilettet og til venstre var omklædningsrummet. "Du kan tage et ledigt skab derinde eller bare ligge din jakke her hvis det er," Tilbød han og gjorde en gestus mod en af de tomme stole.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2016 13:54:07 GMT
Gabriella vidste godt selv, at hun var af willieslægt, men helt præcist hvordan det virkede på mændene havde hun ingen idé om, men hun prøvede altid at undgå øjenkontakt ret lang tid af gangen, og så farvede hun sit hår mørkt, hun havde en eller anden idé om, at blondine willier nok var mere tiltrækkende end mørkhåret, hvor hun så end havde fået den ide fra. "Yeah.." sagde hun stille. Hun smilede blot lidt forsigtigt til ham, som svar, hun prøvede virkelig at virke venlig og åben, men det havde uden tvivl været meget lettere hvis han havde været en kvinde, men man bestemt jo ikke altid selv, hvem man skulle arbejde sammen med, og det vidste hun jo godt, hun måtte bare prøve at få det bedste ud af det, og håbe at han ikke ville prøve på noget. Hun rettede ryggen en smule og fulgte så efter ham.
"Ja meget, så skal jeg bare finde et sted som vil ansætte mig," sagde hun en smule opgivende, praktikpladser var ikke så svære at finde, hvem ville ikke have billig arbejdskraft? Nej det var mere det med at blive fuldtids, som hun var bekymret for, det ville nok også komme an på hendes karakter. "Såh, nogle år gætter jeg mig til?" sagde hun en smule spørgerne. Hun drejede efter ham og lod så blikket glide lidt rundt i lokalet de var kommet ind i, det måtte være deres vagtstue, antog hun hurtigt. "Har I ikke uniformer?" spurgte hun undrende, det havde der i hvert fald været de andre steder hun havde været i praktik, men det var selvfølgelig også forskelligt fra sted til sted. Hun tog jakken, huen og halstørklædet af, og hang det over stolen han tilbød, hun havde alligevel ikke noget af værdi i, andet end sine nøgler, og dem var der nok ikke nogen som ville løbe nogen steder med.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 3, 2016 22:08:52 GMT
For Quinn lå det meget naturligt at være både glad og smilende. Han elskede at snakke med folk og møde nye mennesker også selvom han til tider kunne ende ud i at være lidt kejtet eller sige nogen underlige ting, men alt det tog han nu ikke så tungt. Som de trådte ind i frokoststuen ventede han tålmodigt på at hun skulle hænge tøjet fra sig. "Der er jo heldigvis mange gode steder rundt omkring," sagde han varmt og tænkte sig lidt om, "der er jo både Adams Daycare, lederen derfra virker smadder sød," han havde måske skrevet med hende en enkelt gang eller to om noget med nogle puffskeiner der var blevet syge, "uh, der er også den der nyere dyrlæge-ting" sagde han som han kom i tanke om det og knipsede med fingrene, "hvad pokker er det nu den hedder, Padfoot eller sådan noget ligende?" Han var ikke helt sikker, og egentlig anede han jo ikke om hun kendte den, men det var da en mulighed. "Så er der vel også dragereservaterne...eller...nåh nej det kræver vidst en overbygning.." de hed vel ikke "dragepassere" for ingenting.
Han rystede lidt op hovedet af sig selv så de lyse krøller blev kastet lidt rundt. "2 år," svarede han med brystet skudt lidt frem i stolthed, "eller rettere halvandet." Han var glad for sit job, Laura var en fantastisk chef. Måske man godt kunne mærke på ham at han var ung fra tid til anden, men han fik dog tit at vide at han var moden af sin alder så det måtte vel være en god ting. "Uniformer?" Han så lidt ned af den mørke tshirt han bar samt de lyse slidte og efterhånden lettere beskidte jeans, "nej ikke rigtigt, eller vi har et par tshirs, vil du gerne have en på?" Det kunne jo godt være at hun ikke ville have grisset sit tøj, personligt var han ikke så sart.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 17, 2016 18:50:25 GMT
Gabriella var ikke rigtigt vant til, at folk omkring hende var søde og ville hende noget godt, da ikke lige foruden Davy, så det var ret underligt for hende, at Quinn umiddelbart også virkede til at være sød nok, men hun havde virkelig svært ved at stole på folk, især mænd, hvilket nok også var grunden til, hun altid holdt lidt afstand. "Ja, Adams, der var jeg i min første praktik," sagde hun i et lidt forsigtigt smil, der havde hun også fået en rigtigt god anbefaling, hvilket hun prisede sig lykkelig for. "Petfoot Dyrehospital?" spurgte hun lidt usikker på, om det var den han mente eller om der lå noget andet som kunne minde om, nu havde hun trods ikke boet i England i ret mange år, og hun måtte nok indrømme, at hun stadig kunne fare vildt. "Dragerne er utrolig flotte, men jeg må nok indrømme, at det er jeg lidt for stor en pixi-gnom til," sagde hun i et stille grin, selvom hun havde en kæmpe drage tatoveret på ryggen.
Hun nikkede lidt, "Oh, du ser bare ældre ud end det.. Eller, altså ikke at du ser gammel ud.." hun ville nok have skudt ham til 25-27 år, men det kunne hun jo så regne ud at han ikke var, hvis han var begyndt at arbejde her lige efter Hogwarts. hun hang sin taske over stolryggen også, der var alligevel ikke rigtigt noget vigtigt i. Hun trak kort på smilebåndet, og viftede så lidt med hånden, "Nej, nej, det er fint nok," sagde hun og vendte blikket ned af sig selv, tøjet kunne jo vaskes, og det kunne hun jo sådan set også, og nu var det jo ikke fordi hun havde taget en stor balkjole på eller noget, det var bare et par almindelige cowboy bukser og en strop bluse med en trøje ud over.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 20, 2016 18:27:50 GMT
Han smilede til hende som hun sagde hun allerede havde været der. "Fedt!" Medgav han med et smil. Det var da ret cool, Nikki virkede som en ret fed chef at arbejde for. Det var i hvert fald hans indtryk, men igen havde han kun snakket ganske kort med hende og han var ikke engang sikker på om hun kunne huske ham for at være ærlig for det havde jo kun været i forbindelse med et eller andet angående puffskeins eller pygmæpuffer. Da hun sagde det der havde ligget på tungen af ham nikkede han meget begejstret, "ja lige nøjagtigt!" Udbrød han uden hensyntagende til at hun var et nervevrag omkring fyre, det kunne han jo af gode grunde ikke vide. "Jaah, drager er heller ikke så meget mig," indrømmede han med et roligt smil. Han nikkede da hun sagde at hun ikke behøvede noget skiftetøj. "Udemærket, så kom med."
*TIME*
Da de vendte tilbage til rummet de var startet fra smilede han venligt til hende. "Jeg håber det var til at finde ud af?" Han var ikke sikker på hvor god han var til at forklare det hele og om han havde husket at sige alt, men forhåbentlig havde hun styr på det nu. "Hvornår var det at du skulle starte op?" Han smilede stort.
|
|
|