Deleted
•
Post by Deleted on Apr 4, 2016 8:50:52 GMT
Da hun atter tilkæmpede sig hans opmærksomhed så han på hende først en smule forvirret og så med et lidt prøvende smil, "min bedre halvdel?" Forsøgte han sig med. Han vidste godt at han var langt ude i torvene og det dumme var jo at han vidste Athene ikke var ægte, alligevel kunne han ike lade være med at snakke til hende når hun henvendte sig til ham. Måske han i virkeligheden bare prøvede at klynge sig fast til hende for at undgå at skulle tænke for meget over at hun var væk. Han nikkede til hendes advarende tone. Han ville ærligt hellere dø end at vende tilbage til Azkaban. "Det er noteret," svarede han og lavede et flueben med pegefingeren mod sin håndflade som hakkede han af på en usynlig liste.
"Godt for jeg har ikke lige fundet det pæne tøj frem endnu," Jokede han videre og kørte hånden ned over det lange filtrede fuldskæg. Det skulle blive dejligt at få det af og blive klippet. Han nærstudede komoden på værelset ved at åbne skufferne og så til sin overraskelse at de var fyldt med tøj. Han trak et par storte jeans frem og kiggede på størrelsen, "lige min størrelse, magi er en fantastisk ting," sagde han muntert og så så på hende igem. "Apropos magi, er der nogen chance for at jeg får min tryllestav tilbage anytime soon?" Det skulle han nok ikke sætte næsen op efter, faktisk var han ikke engang sikker på om han nogensinde fik lov til at få sin tryllestav tilbage, han var jo trods alt en mørk troldmand.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 4, 2016 9:17:03 GMT
Anastasia kiggede roligt i mod ham, han var en flot mand, dog fattede hun ikke helt den overdrevne frisure, men man blev jo nok en smule sær når man havde siddet i fængsel så længe, faktisk vidste hun ikke præcist hvad han havde gjort, det blev man ikke oplyst og hun måtte heller ikke snakke med ham om det. Dog var der inden tvivl om at skægget ikke ligefrem klædte ham, men dte var jo ikke hende der skulle bestemme hvordan han skulle se ud, hans hår strittede jo også en hel. han lignede faktisk mere en hulemand end han lignede et menneske.
"NEj det er der ikke... Ikke foreløbigt, jeg skal først vuderer dig" sagde hun, hun ville jo helst ikke selv ende med at komme til skade bare fordi at han skulle rende rundt og spille smart: "Jeg skal se dig fungerer på lige fod med alle andre først" sagde hun. Anastasia kunne dog godt forstå frustrationen: "Så vil du inkvarterer dig også vi ses i aften eller hvad er din tanke?" spurgte hun, en smule beslutninger måtte han jo godt få, og det var jo harmløst hvis han besluttede sig for at blive og lige falde til ro, det måtte jo være en syret oplevelse at være uden igen efter så mange år bag tremmer.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 12, 2016 8:59:11 GMT
Han så på hende med et roligt blik og nikkede så imens de grå øjne atter gled ned på de mørke bukser. "Det tænkte jeg nok,"kommenterede han en smule ærgerlig over at have ret. Han ville virkelig gerne have sin tryllestav tilbage, efter at have levet på flugt i mange år var han ikke ligefrem tryg ved at være forsvarsløs, og han havde da ikke fået mindre paranoia efter at Raysal også var sluppet ud igen. Altså var både Alexander og Raysal på fri fod. De to personer i verden man nok ikke skulle pisse af, og det var vel kun et spørgsmål om tid før de fandt ud af at han ikke længere var i Azkaban. "Det lyder sørme spændende." svarede han i en silkeblød stemme. "Men ja, lad os ses i aften, hvor skal vi mødes?" Han kunne godt bruge lidt tid alene, måske lige til at barrikere vinduerne og den slags.
Han kiggede sig omkring i rummet som han begyndte at overveje hvordan han kunne sikre det uden brug af magi. Måske med madrassen foran det store vindue? Han var alligevel vandt til at sove på et hårdt stengulv så et blødt gulvtæppe var da fremskridt. Åh ja et bad og så en lur. Han glædede sig allerede til at være lidt alene. Eller helt alene var han jo aldrig, han blev altid forfulgt af sin fortid, for det meste var det kun Athene, men han havde da også set andre. Det dumme var jo at han vidste det ikke var virkelig og alligevel kunne han ikke få sig selv til at give helt slip.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 12, 2016 17:51:07 GMT
Han var en sær snegl, men på den anden side hvis man havde været i Azkaban så mange år, så ville det da nok også være et mirakel hvis man ikke bare var en smule tosset. Hun smilede forsigtit til ham, han var nu en flot fyr, men Anastasia havde ikke ligefrem interesse i kriminelle. "Jeg henter dig her, jeg vil ikke have du selv forlader stedet her" sagde hun roligt, hun var egentligt en smule irriteret over at hun skulle rende rundt og lege babysitter, men på den anden side så fik hun jo løn for det, også skulle man jo ikke klage.
"Men super, så ses vi i aften... Sørg nu for ikke at rode dig ud i noget, jeg har øjne alle steder" sagde hun i et smil og kiggede i mod ham, hun ville gerne at dette he gik godt, ikke kun på grund af ham, men fordi han var hendes første "opgave". Anastasia forlod hotel værelset, hun skulle måske få Charlie til at tjekke lidt mere op på ham Isiah så hun havde en idé om hvad det var han havde lavet, hun måtte jo ikke få noget at vide, men Charlie plejede jo at kunne opsnuse lidt af hvert.
//Out
|
|