Deleted
•
Post by Deleted on Feb 18, 2016 22:42:13 GMT
(Denne ugle er skrevet mens Judas og Cecilia har været fra hinanden)
@judass
Kæreste Judas. Jeg sidder her i mørket på dit kontor. Du er her ikke efter mødet med din mor, er alt i min verden blevet grå. Jeg fortryder det jeg sagde og det jeg gjorde, men jeg elsker dig så ufatteligt højt. Jeg ønsker hver dag at du kommer tilbage, at jeg ikke skal være bange for at passe mit job fordi at synet af dig får mit hjerte til at værke. Lov mig at du passer på dig selv? At du prøver at komme tilbage til os. Jeg håber ikke at du har det som mig, står op hver dag men ved ikke hvordan dagen foregår fordi det hele er som i en tåge. Andre dage har jeg det som om du tog mit hjerte med dig, at jeg aldrig kan føle glæde og kærlighed igen uden dig. Du skal vide at børnene spørger efter dig og siger at de savner dig. Det samme gør jeg, kom snart hjem
Din for altid
Cecilia Dixen
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 11, 2016 15:32:52 GMT
Cecilia . Min kæreste Cecilia. At jeg først har svaret på din ugle nu er, at jeg har ikke har haft modet til at gøre det før nu. Jeg frygtede virklig at se, at du havde skrevet du havde fundet en anden, og jeg ikke skulle vende tilbage. Jeg frygtede det, men jeg håbede det også. Jeg håbede så inderligt, at dig og børnene skulle få et godt liv uden mig, og uden alt det lort der er med min familie. Havde det ikke været for Syting, havde alt det her aldrig været sket. Og nu han tilbage igen! Jeg har det som om hele min verden bare falder ned om ørene på mig, og jeg kan intet gøre for at stoppe det. Da jeg så ham selv på legepladsen... Jeg er ked af det, men jeg kan virkelig ikke finde ud af, hvordan jeg skal forklare, hvor splittet jeg er for tiden, når det kommer til ham...
En forvirret Judas, der kun ved med sikkerhed, at han elsker sin Cecilia.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 11, 2016 17:21:26 GMT
Judas, min kære fortvivlede mand... Jeg ville ønske at du var vendt tilbage noget før, for alle de tanker du skriver her at du har gjort dig. Er de helt samme tanker som jeg har gjort mig om dig, tanken om at du kunne have mødt en ny har været ved at knuse mig så mange gange. Jeg elsker dig så ufatteligt højt, jeg ved ikke hvad jeg er uden dig. Jeg ville aldrig kunne finde en mand, som ville være så god og kærlig en far for vores børn som du er, jeg ville heller aldrig kunne finde en som jeg kunne elske så meget som jeg elsker dig, for jeg elsker dig virkelig højt. Jeg ville heller ikke kunne leve med ikke at give os en chance mere, fordi vi er nået så langt som vi er, jeg savner dig så meget Judas. Jeg ved at der er meget rod i din familie, men min skat. Jeg har sagt ja til at følges med dig i tykt og tyndt og til døden os skiller, det har jeg VIRKELIG tænkt mig at gøre. At blive ved din side og kæmpe med dig, til vores liv bliver perfekt sammen, selvom det allerede for mig er perfekt. William snakkede om en fæl mand, men jeg forstod ikke mere end det. Jeg er taknemmelig for at du var der, du har muligvis reddet vores søns liv. Jeg ville ønske jeg kunne kysse dig lige nu, holde dig tæt og vise dig hvor taknemmelig jeg er. For det er jeg virkelig!
Jeg ved du er splittet, men kom nu hjem.. Vi savner dig.. Og forresten har jeg tisekunders lim, så jeg vil gerne prøve at lime dig sammen igen (Undskyld hvis det var en lidt plat joke, men måske tager man skade af at have en hengiven mand med sort humor?).
Til vi ses igen, din for altid. Cecilia Dixen.
|
|