Deleted
•
Post by Deleted on Feb 10, 2016 20:14:57 GMT
@edwinb
Hvis nogen spurgte hende, kunne hun ikke forklare hvorfor hun var der, men det var hun altså. Han kunne have fået sine sære muggler venner til at hjælpe ham, for der var flere af dem end der var af hende, eller han kunne have bedt sin mor om hjælp, men sådan var det ikke. Margo havde ikke noget imod at være der. Det fik hende til at tænke på andet end at hun var trist. Iklædt sit eget tøj, og med håret sat op i en hestehale, var hun klar til at koncentrere sig om en anden persons liv. Hun var i hans hus, sammen med hans mor, Edwin var der vel også et eller andet sted, for at hente kasser med hans ting i. For, hendes ven var dimitteret fra Hogwarts, var blevet optaget på det magiske universitet, og skulle flytte hjemmefra.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 10, 2016 20:26:43 GMT
imens han smurte ærmerne på sin grå trøje op, undrede han sig over hvor han ikke havde taget en t-shirt på. Det måtte jo være mindst 40 grader udenfor, og så valgte han en langærmet trøje? Han svedte så meget igennem den, at han var sikker på at han ville kunne fylde et badekar. "Jeg vidste ikke en gang jeg havde så meget tøj her, der ikke havde et hogwarts logo broderet fast" sagde han med en papkasse flyvende foran sig, fra sin stav. "Ved merlins skæg jeg elsker magi, det gør mit liv så forfærdeligt meget nemmere!" Han kiggede grinene ned på Louise, som stod med korslagte arme og rystede på hovedet-Hun havde været på kanten til at græde hele ugen, men var ikke én gang krydset grænsen. "Hvor mange kasser er der tilbage James?" "Ehm..to eller sådan noget. Jeg tror Izzie, hende jeg skal bo sammen med.." hans blik gled hen til Margo imens han satte kassen ned ved de andre to, "..ikke er hjemme endnu, og jeg vil foretrække at vi får rykket alt inden" Hun var kommet med en drilsk kommentar omkring Margo, sidst de havde snakket sammen, og det ville han helst undgå imens Margo var der, hvis han kunne undgå det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 11, 2016 18:13:47 GMT
Margo stod sammen med hans mor. De kom næsten lige så godt ud af det med hinanden som hun og Edwin gjorde, og det var lige før at hun betragtede hende som en veninde. Men også kun lige før, for andet ville være sært, selv for hende. Hun fulgte ham med blikket mens han kom ned fra trapperne med en papkasse. "Jeg tror næsten du har mere tøj end jeg har." medgav hun, hvilket i virkeligheden ikke var at sige særligt meget. Hendes forældre ville ikke have givet hende lov til at bruge magi til sådan noget, selv hvis hun havde i stand. "Det lyder ikke umuligt." kommenterede hun. Forhåbentlig ville det være nemt nu hvor hun havde sagt dette, for hun havde virkelig ingen anelse. "Men, jeg gad også godt møde Izzie. Bare for sjov. Og kan godt bære i hvert fald to kasser." sagde hun. Hun brugte naboens pejs til at rejse normalt, men hvordan hun skulle komme hen i hans nye lejlighed var uvist. "Har du en super-plan?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2016 23:56:43 GMT
"Hey mor vil du ikke lige....gå udenfor?" Spurgte han og sendte sin mor et sigende blik, efter Margo var færdig med at snakke om hvor mange kasser hun kunne løfte. Louise nikkede og lignede næsten en der prøvede at dukke sig for hans ord, da hun gik ud i haven, med hænderne hævet over hovedet. Edwin tvivlede ikke i to sekunder, på hvad han ville gøre. "Jeg tvivler ikke på at du kan bære i hvert fald fem kasser med de muller der," han stillede sig hen foran hende, lagde en hånd på hver af hendes overarme og klemte blidt til, "..ja wow du er jo super stærk" sagde han jokende uden at trække hænderne til sig-faktisk var det det stik modsatte han gjorde, for imens han snakkede lod han sine hænder glide ned til hendes og trak hende med hen mod køkkenet, som lå i en mere sikker afstand fra den lukkede hoveddør, hvor hans mor stod. "Margo, jeg ved at det er elendig timing, men du ved at jeg ikke er særlig god til sådan noget med planlægning, for så havde jeg med garanti fået læst op til flere eksaminer end jeg gjorde men.." Han strammede svagt sit tag i hendes hænder. "Men...det her er min super plan" Han ville ikke se hende i godt og vel et år, og det var den tanke som fik ham til at læne sig ind mod hende og sætte sine læber mod hendes.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2016 9:16:14 GMT
Margo kiggede tilbage mod hans mor, der gjorde et stort nummer af at træde udenfor, og smilede til hende. Hun var mærkelig, men hun kunne nu godt lide hende. Og endnu vigtigere virkede Louise til at kunne lide hende også. ”Det skal du heller ikke tvivle på, nogensinde,” sagde hun jokende og spændte i armene. Quidditch havde faktisk hjulpet enormt på hendes tændstikarme. Nu kunne hun meget nemmere kaste rundt med Simon. ”Tak, tak,” messede hun mens han trak hende med sig ud i køkkenet. Hans læber var bløde. Hun havde godt fornemmet det, så hun blev ikke overrasket da han kyssede hende, men hun trak sit ansigt væk alligevel. ”Wauw. Men jeg mente nu en super-plan med hensyn til papkasserne.” sagde hun, og lagde med kun lidt besvær sine hænder op på hans arme. Det havde været hendes plan at lægge dem på hans skuldre, men det var hendes arme ikke lange nok til.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2016 10:11:11 GMT
Kysset blev ikke gengældt, hun trak sig væk, men i det mindste løb hun ikke væk...Edwin kiggede ned på sine arme, hvor hendes hænder så fint lå. Hun løb ikke væk, tænkte han igen og smilet bredte sig langsomt på hans læber, der endnu smagte af hendes tandpasta. "Min superplan er at sende dem med suse netværket og lade nogle af dem være i min mors bil, så hun også får hele oplevelsen med..." Hans blik faldt på hendes læber endnu en gang og mest af alt havde han bare lyst til at gøre det igen, men af frygt for at udfaldet ville være anderledes trak han sig istedet væk med et smil og spurgte hende, "Var det dårligt? Af en akavet en som mig mener jeg?" Han tiltede hovedet en anelse til siden, før han tog en kasse op i favnen og gik ud af hoveddøren med den, hvor hans mor kiggede nysgerrigt på ham, men ingen af dem sagde noget. Hun vidste dte godt...det kunne han se på hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2016 10:22:51 GMT
Han reagerede ikke lige som hun havde forventet, for han blev ikke panisk og han virkede ikke specielt nervøs. ”Det lyder som en god plan.” svarede hun med et smil. Det var sikkert både dyrt og besværligt at være magiker, sådan at skulle finde en lejlighed der havde en pejs for at kunne transportere sig. Man kunne jo ogås bare køre, men det var der altså ikke nogen der gjorde. ”Jeg lavede bare sjov, Edwin,” kaldte hun efter ham og snurrede rundt for at følge efter ham ud i stuen. ”Jeg vil godt ky-. Åh. Hej, frøken Baxter.” Hun stoppede op foran hoveddøren. ”Dejligt vejr vi har i dag.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2016 11:57:52 GMT
Edwin pressede kassen op ad den blå skortbunke som hans mor kaldte for bil, åbnede med besvær bagaerummet og proppede smilende kassen ind, ved lyden af Margos famlende ord. Han skævede hen mod hende med sine blå øjne med hovedet svagt på skrå. En latter der mere lød som et fnis, slap ud imens han klappede bagagerummet i, igen. "Ja, meget dejligt vejr søde" Edwin kiggede på sin mor, der kørte hånden ned over Margos røde hår, som hun havde gjort på ham selv da han var mindre og blev ked af det, "Kører du med i bilen? Og hvad med dine forældre, dukker de også op og hen-" "Mor," brød Edwin ind, "Det er ikke nødvendigt det der med krydsforhør" han passerede begge kvinder på vej ind i huset igen. 2 kasser tilbage som skulle med i bilen..de kunne vel stå på bagsædet, tænkte han og puffede til den ene med foden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2016 12:24:07 GMT
Hun smilede, mens hendes ansigt blev så rødt som hendes hår, som Louise pillede ved. ”Jeg vil gerne køre med,” svarede hun hans mor. ”Jeg har ikke kørt i bil før. Er det sjovt? Hvor hurtigt kan man køre? Og også, hvad skal man gøre?” Nu regnede hun ikke med at det var hende der skulle være den der kørte bilen, men når hele hendes familie rejste på kost var det vigtigt at man holdt godt fast. ”Og jeg skal nok selv finde hjem med susepulver.” tilføjede hun. På den måde kunne hun hænge ud i Edwins nye lejlighed så længe hun havde lyst. Hun kunne for tiden bedre lide at være ude end hjemme. ”Brug for hjælp?” spurgte hun og snurrede rundt mod Edwin igen og gik ind i lejligheden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2016 12:46:47 GMT
Louise grinede kærligt af hende og trak hende kort ind til sig til et kram, "Du kan komme her hvornår end du vil Margo, lige meget tiden og lige meget om ham den høje hæslige er der, lover du mig det? Så kan vi kigge på nogle planter og du kan vise mig alle de magiske, som Edwin nægter at vise mig" Hørte Edwin dem sige på den anden side af døren, og så sin mors arme give slip. Med et svagt smil drejede han opmærksomheden mod papkassen igen, løftede den op på spidsen af skoen, og tog den derefter op i sine hænder hvorefter han endte med at stå og kigge direkte på Margo endnu en gang. "Mmmhm...ja, den sidste kasse der, der er ikke så meget i den, bare nogle forvandlingsbøger og sådan" han gjorde et nik med hovedet mod den sidste kasse, der havde ordet 'bilen' plastret på siden, som de andre, "Så..tager du imod hendes tilbud? AT være her uden mig? Det kan være du kan holde min seng varm" sagde han med et grin.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2016 13:52:06 GMT
Hun fik ikke besvaret sine spørgsmål, men til gengæld fik hun Louises accept. "Det lover jeg at jeg vil gøre." svarede hun. Louise var så varm og åben at Margo næsten ikke kunne tro det. Hun var da bare drømme-moren. ”Ja, for pokker.” svarede hun, med antydningen af et skævt grin selvom det var fuldkommen sandt. Bare ikke den del med at hun havde tænkt sig at blive længe nok til at sove i hans seng. Hun samlede kassen op, og ville ikke påstå at forvandlings bøger ikke vejede noget. "Det er lige før jeg bedre kan lide din mor end jeg kan lide dig, helt seriøst. Der findes nok ikke en sødere person end din mor. Men jeg vil hellere besøge dig alligevel." Hun anede ikke hvordan hun skulle åbne bilen så hun kunne putte kassen i, så hun ventede tålmodigt på Edwin.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2016 14:08:04 GMT
"Pas da på du ikke ender med at blive forelsket i hende," sagde Edwin stille med et smil, "Men tak fordi du alligevel vil besøge mig, det varmer næsten mit gamle hjerte...men Hogwarts er du klar til det?" edwin kunne næsten forestille sig at dødsgardist svinet ville vente på hende på ekspressen, og den tanke gjorde ham syg. Edwin var på vej hen mod bilen, da Louise passerede ham og åbnede bildøren som Margo stod ved, "Du kan sætte dig om foran Margo..der var der ikke er et rat, og så kan Edwin sidde bagved med kasserne-ikke James?" "Mmhm selvfølgelig mor, alt for dig mor" "Så rolig" Edwin satte den sidste kasse ind og satte sig om bagved-de resterende flyttekasser, måtte være dukket op i lejligheden nu, tænkte han.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2016 14:21:38 GMT
Hun nåede ikke at kommentere på at hun var forelsket i hans mor. ”Jeg har ikke lyst til at tænke på Hogwarts.” mumlede hun. Hverken at hun skulle til at afslutte sin tid på Hogwarts eller på at Mylon var der. At hun skulle se Mylon på gangene. At hun skulle spille Quidditch med Mylon. Hun skar en grimasse ved tanken. ”Foran, okay.” svarede hun og stoppede kassen ind på bagsædet. ”Intet rat.” Hun gik om på den anden side af bilen og stirrede afventende ned på den… der skte ikke noget. ”Jeg ved ikke hvordan man går ind.” sagde hun og kiggede fortabt ind gennem vinduet på Edwin.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2016 14:34:31 GMT
Louise havde sat sig ind og tændt bilen, da Margo sod og så fortabt ud. "Mor kan du ikke lige åbne døren for hende?" Spurgte Edwin halvt grinene og så på sin arm række ind over det tomme sæde for at åbne bildøren. "Du skal bare lukke den i efter dig søde," sagde Louise. De to Baxter's kiggede på hinanden i nogle sekunder, som kommunikerede de på en hemmelig måde. "Klar til at flytte James?" Spurgte Louise da han trak blikket tilbage. "Ja...tror jeg"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2016 14:51:59 GMT
”Okay.” sagde hun igen, mens hun satte sig ind. Det lød nemt nok. Hun satte sig ind i bilen, der var meget trangt og lugtede indelukket – det gjorde der aldrig når man fløj på kost – og sørgede for at alle lemmer var indenfor inden hun fik fat i døren og smækkede den så hårdt som hun kunne. Hun vendte sig mod Louise, og derefter Edwin, og gav dem begge thumbs up. Indtil hun fik øje på de sorte bælter om dem begge to havde på og hun mistede modet igen. Hun sank bare tilbage i sædet og ignorerede det. ”Hvor… går det hurtigt? At køre?”
|
|
|