Post by Deleted on Feb 1, 2016 11:48:16 GMT
Denne ugle er skrevet til:
@jethro @judass
@rahuu
@raven
Raysal Andrew Fox
Kære med Fox'er. Jeg skriver til jer, da jeg har fået fortalt, at min afskylige søn @syting , skulle siges at været vendt tilbage fra de døde. Jeg forstår ikke hvordan dette er muligt, da jeg troede fuldt og fast på, at Raysal for længst havde gjord det af med ham.
Jeg, som øverste Fox, har vurderet, at den eneste måde vi kommer af med ham, er ved at samarbejde som den familie, vi nu i sidste ende er. Og som den familie, vores forfader Michael Fox ønskede vi skulle være.
Derfor indkalder jeg nu jer alle sammen til et familie møde på slottet, så vi kan udrette en plan i fællesskab. Grundet Judas ureneblod, vil jeg bede ham om at sende en repræsentativ stedfortræder, da urentblod jo ikke kan komme ind på slottet.
Jeg er klar over de interne stridigheder i vores familie, men jeg beder jer om at ligge dem til side, for at samarbejde om dette her problem, som har pårørt os alle. I denne forbindelse, ligger jeg også veto for, at ingen vold på nogen måder skal finde sted i blandt os, så længe dette problem står på. I denne forbindelse, giver jeg jer også lov til, at tage hvem I har lyst til at tage med, for at I kan føle jer mest trykke. Så længe det er rentblod.
Jeg håber snart at se jer, så vi kan komme dette problem til livs.
Michael Fox V.
Jeg håber snart at se jer, så vi kan komme dette problem til livs.
Michael Fox V.