Deleted
•
Post by Deleted on Feb 15, 2016 20:01:39 GMT
Han kiggede direkte ind i hende øjne og mærkede hvordan det føltes som om hans hjerte krampede, det var ikke rart at se hende være så ked af det. Han kiggede på hende og sukkede let "Det tror jeg nu nok andre synes, jeg er ikke sikker på hvad jeg selv synes?" han sukkede let og trådte lidt tilbage, han vidste ikke hvad han skulle sige eller gøre for jo han fandt hende tiltrækkende og hun var da noget kær, men hun var så ung? Han nåede ikke at tænke mere før end at hun havde plantet et forsigt kys på hans læber og han besvarede det blidt "Jeg kan ikke sige noget til dig der er løgn?" han sukkede let og lænede sig ned og kyssede hende igen "Åh gud.. jeg er ALT for gammel Echo?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 15, 2016 20:13:18 GMT
Echo lagde forsigtigt hænderne om hans kinder, mens hun roligt rystede på hovedet. ”De behøver ikke vide noget” hviskede hun og så sig hurtigt omkring. Der var ikke nogen. Utroligt når man tænkte at det var et stykke op ad morgenen, men de fleste var vel til time. Et lille smil formede sig på hendes læber ved hans ord. Hun gengældte kærligt hans kys, som dog hurtigt blev afbrudt af hans udbrud. ”Og hvad så?” hviskede hun en anelse højere og fangede hans blik med et kærligt blik i de grønne øjne. ”Jeg er snart færdig her, og så er der ikke nogen der vil skævt til det.” hviskede hun og stillede sig en anelse på tær, for at fangede hans læber i endnu et kys.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 16, 2016 16:01:04 GMT
Han kiggede på hende og lagde hovedet let på skrå "Mon ikke alle folk vil finde ud af det? Jeg er trods alt leder af en af ministeriets afdelinger Echo" han lagde hånden imod hendes kind og strøg den ømt, hvorfor var de så tætte på hinanden allerede? Hun kendte ham næsten ikke, vidste ikke hvad han slæbte rundt på af historie "Det vil være for farligt for dig at være i et forhold med mig nu allerede" han sukkede let og strøg hende over den anden kind og lænede sig imod hende og kyssede hende blidt "Ja, det er du. Det ved jeg, men så skal du vel hjem til din familie?" han turde næsten ikke spørge i frygt for hvad hendes svar var og han lænede sig igen ned og kyssede hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 16, 2016 16:21:59 GMT
Echo sukkede tungt og sænkede hovedet. Chester havde jo ret. Han var jeg ikke bare en tilfældig troldmand, men derimod en højtstående person inden for ministeret. Et skævt smil formede sig på hendes læber ved hans ord. ”Farligt? Jamen du passer jo så godt på mig?” små lo hun med et charmerende glimt i de grønne øjne. Hun trykkede ansigtet mod hans hånd, som han strøg hende over kinden. Echo havde aldrig prøvet at blive så forelsket, så hurtigt. Normalt var hun ikke typen der lukkede sig op for nogen lige med det samme, men der var bare noget over Chester som gjorde at hun bare havde lyst til at dele alt med ham. Som om hun allerede havde kendt ham i mange år. Hun trak let på skulderen ved hans spørgsmål. ”Det ved jeg ikke. Jeg skal jo læse videre, og det havde jeg tænkt mig at gøre i London.” svarede hun og lagde armene om hans nakke, mens hendes ansigtet kun var få centimeter fra hans. ”Så ville jeg også være tættere på dig” sagde hun stille og kyssede ham kærlig på læberne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2016 16:38:29 GMT
Han kiggede på hende og strøg hende over læben, hun var fantastisk som hun stod der og det føltes ikke som om der var så mange år i mellem dem "Årh Echo for pokker, du gør mig virkelig irriteret nogle gange. Men alligevel har jeg lyst til at være her og passe på dig, sørge for at ingen kan røre dig" han sukkede let og lænede sig ind imod hende "London?" han grinede blidt og kiggede på hende, det ville da kun være i dagstimerne at de var tætte på hinanden, for han boede jo selv pt. i Peru, han tog hendes hånd og kyssede den blidt "Det ville virkelig være rart, men Echo du kender jo kun overfladen af mig?" han sukkede let og lænede sig frem imod hende og kyssede hende kærligt igen og strøg hende over kinden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2016 17:03:17 GMT
Et smøret smil brød frem på hendes læber ved hans ord. Hun var udmærket klar over hvor irrite-rende hun engang i mellem kunne være. Omvendt virkede det som om han på en eller anden må-de godt kunne lide den modstand hun gav ham. Hun nikkede ivrigt. ”Ja, London..jeg ved ikke hvor jeg ellers skulle tage hen…desuden er det ikke så langt væk hjemme fra” sagde hun roligt og så dybt ind i hans blå øjne. Tænk at de for blot et par uger siden havde siddet i et afhøringslokale, med Echo som mistænkt, og nu stod der her, omfavnende. Det var som om det hele var gået enormt stærkt, og alligevel var hun ikke spor i tvivl om hvad hun ville og hvad hun følte.
Echo tog forsigtigt om hans hænder og flettede sine fingre ind mellem hans. ”Ja, det har du ret i” sagde hun roligt og så på ham med et kærligt blik. ”..men jeg ved at det er dig jeg vil have - uanset hvad du måtte have af skeletter i skabet” afsluttede hun og lænede sig ind mod ham, hvorpå de-res læber mødtes i endnu et kys.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2016 17:40:20 GMT
Han kiggede på hende og grinede let, hendes modstand gjorde hende virkelig glad på en syret og sær måde. Han smilede let og strøg hende over kinden "Jeg bor i Peru lille skat, jeg er flyttet væk fra London af fordi man ikke har noget privatliv." han smilede blidt og hev hende helt ind til sig og kyssede hende kærligt "Vi burde ikke stå her!" han rødmede let og kiggede ned, det burde de ikke de burde stille sig væk fra hvor de stod så ingen kunne se dem. Han kiggede på hende og smilede som hun flettede deres fingre sammen og strøg hende over kinden "Ja det har jeg, desværre" han grinede let og tog hendes hånd "Selv hvis jeg.. havde arbejdet med garden?" han løftede let det ene øjenbryn og sukkede og smilede derefter igen som deres læber mødtes i endnu et rart kys.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2016 17:57:41 GMT
”Ohh…” Echo skød brynene i vejret, med et skævt smil på læben i et forsøg på at skjule sin skuf-felse. Peru? Echo havde slet ikke overvejet at han ikke boede i London. Det gjorde de fleste som arbejdede for ministeret. På den anden side kunne hun godt forstå ham. Det var ikke nemt at væ-re et kendt ansigt i London. Pludselig gik det op for hende, at de jo også nu stod i et offentligt rum hvor han kunne blive genkendt, og et sekund efter sagde Chester hvad hun netop havde tænkt. Hun kiggede sig hurtigt omkring. ”Nej, du har ret. Det burde vi ikke…” sagde hun og nikkede istemmende. ”Jeg ved bare ikke lige hvor vi kan smutte hen uden at blive opdaget. Nogle for-slag?” spurgte hun og så op på ham mens hun kærlig nussede ham i skægget, inden hun plantede et kys på hans læber. Hun blottede tænder i et smil over hans indrømmelse, men tav kort ved hans næste ord. ”Har du da det?” spurgte hun forsigtigt, med øjnene i hans og nussede ham blidt hen over håndryggen med sin tommelfinger.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2016 18:05:57 GMT
Han kiggede på hende og hev hende helt ind til sig "Jeg sagde ikke noget om at der ikke var plads til dig?" han blinkede let med det ene øje og kyssede hende på kinden "Du må ikke se så skuffet ud Echo" han lagde hånden på hendes kind og strøg den let. Det virkede virkelig underligt at stå her med en elev og have sådan en samtale, men for første gang siden hans forhold med Raysal følte han faktisk at nogen kunne lide ham for det han var og ikke for hvad hans magt kunne gøre for personen. Han kiggede på hende og nikkede som hun rev ham ud af hans tanker igen "Æhmm, der er fornødenhedsrummet, eller også er der mit hjem?" han blinkede let med øjnene og kiggede ind i hendes øjne og smilede blidt og kyssede hende på kinden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2016 18:22:04 GMT
Echo små lo og lagde sin hånd mod hans kind. ”Nej, det ved jeg godt, men Peru? Really?” små fniste hun med et drillende glimt i øjet. Og det var kun drilleri. For at være helt ærlig var ligeglad hvor i verden hun skulle være. Så længe hun kunne være sammen med ham. Eco bed sig i under-læben med et skævt smil. ”Altså, jeg vil da gerne så hvordan du bor…” sagde hun og kyssede ham blidt på munden, med et charmerende smil. Echo havde på nurværende tidspunkt glemt alt om botanik, om dagen imorgen, jeg resten af semesteret for den sags skyld. Hun var i en lille bobble sammen med Chester. Imidlertid gjorde det ikke så meget. Hun havde rimelig godt styr på de forskellige fag, så en enkelt pjække dag kunne ikke ødelægge hendes eksamen. ”…men hvordan kommer vi hjem til dig?” spurgte hun undrende og rynkede brynene, mens hendes stadig var flettede ind i hans.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2016 18:51:26 GMT
Han kiggede på hende og skubbede et øjenbryn i vejret "Er der noget galt med Peru?" han lagde hovedet let på skrå og kiggede på hende. Han elskede selv Peru, men på den anden side var han kun flyttet til Peru for at være tættere på Raysal så måske var det på tide at flytte tilbage af igen, at komme væk fra alle de kvælende minder om dem. Han kiggede på hende og nikkede "Jamen, så må vi jo finde os en pejs" han blinkede let med det ene øje og lagde armene om hende og kyssede hende, det var rart at stå her sammen med hende. Han kiggede på hende og grinede "Susepulver, det fungere altid" han smilede og hev hende ind til sig og afsted ned mod storsalen, der vidste han ihvertfald at der var en pejs nede omkring indgangen "kom kom kom"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2016 19:20:16 GMT
Det tog mindre end et sekund fra Chester havde kastet pulveret, til de stod i hvad der måtte være hans stue. Echo hostede et par gange og børstede det værste aske af sin nederdel, inden hun trådte ud i rummet. Der var rigtig hyggeligt og hjemmeligt. Foran pejsen var en sofa gruppe, og langs væggen var reoler med billeder, bøger og andet nips. Hun gik roligt hen foran en af reolerne hvor på der stod en række billeder. På et af billederne sad en lille dreng og surmulede. Hun strøg forsigtigt fingrene hen over det. ”Er det dig?” spurgte hun og kiggede tilbage mod Chester med et stort smil på læben, inden hun vendte hovedet mod billedet igen. ”By the way, der er ikke noget galt med Peru. Ikke så længe du er her” sagde hun mod reolen og strøg et par fingre igennem det blonde hår, mens hun fortsat betragtede billederne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 27, 2016 20:29:24 GMT
Han kiggede på hende og lagde armene om hende som hun begyndte at pille ved en masse, hun var nysgerrig og det var bestemt en af de ting han kunne lide ved hende "Jeps. Det er mig, lille grimme mig" han grinede blidt og lænede sig imod hende og kyssede hende i nakken "Peru er fantastisk, når du altså er her sammen med mig" han rødmede let og trådte helt ind bag hende og kyssede hende i nakken igen "Du er virkelig noget for dig selv Echo" han hviskede det let med munden tæt ved hendes hud.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 27, 2016 20:47:43 GMT
Echo mærkede hvordan en følelse af lykke bredte sig i hende, da Chester lagde armene om hende. Det var længe siden hun havde haft det sådan. Hvis hun da nogensinde havde haft det sådan. Måske da hun var lille? Hans varme ånde mod hendes hud fik hårene til at rejse sig i nakken på hendes og hun bed sig hårdt i underlæben for at holde et suk tilbage. ”Du er da kær!” smålo hun og trykkede sig blidt ind til ham, mens hendes blik endnu hvilede på billedet af lille Chester. Selvom han havde forandret sig meget, var der noget i hans øjne som hun kunne genkende hos ham nu. En hvis alvor. Hun lukkede kort øjnene af nydelsen da hans læber ramte hendes hud. Hans ord fik et skævt smil frem på hendes læber. Hun vendte sig roligt om imod ham, og lagde blidt armene om hans nakke. Hendes kinder fik en svag rosa farve ved hans næste sætning, og hun slog kort blikket ned, inden hendes øjne atter hvilede i hans. ”Er det mon godt eller dårligt?” spurgte hun og skød et bryn i vejret, inden hun kærligt plantede et kys på hans læber. ”Og du er nu heller ikke så ringe, Chester” hviskede hun mod hans øre, og kyssede ham blidt på halsen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 27, 2016 20:58:08 GMT
Han kiggede på hende og smilede som hun drejede sig imod ham og han lagde armene om livet på hende lidt strammere, det var sært at tænke på at hun kun lige var ved at være færdig på Hogwarts. Han strøg hende over kinden og kyssede hende kærligt igen og smilede stort, det var dejligt at have hende her. Faktisk var hun den første ud over en tidligere veninde som havde set hans hjem sådan rigtigt, han grinede blidt og lænede sig tæt ind til hende og hviskede "Det er ikke bare godt, det er fantastisk" han kyssede hende igen på halsen og strøg hånden op af hendes arm. Hun havde virkelig fået nogle følelser frem i ham, som han ikke havde oplevet siden hans og Raysals brud lige kort før hans tid på Hogwarts var forbi. Han kyssede hende blidt og smilede "Det er jeg glad for at høre. Men så længe jeg er god nok til dig, er jeg god nok til mig selv" han smilede og rødmede blidt og nød at hendes læber ramte hans sarte hud på halsen og han strøg hende over kinden igen "Smukke unge pige, hvad ser du dog i så gammel en mand som jeg?"
|
|
|