Deleted
•
Post by Deleted on Mar 14, 2016 14:43:02 GMT
Spike kunne slet ikke forstå hvorfor hun blev sur. Eller jo det måtte jo være lidt af et nederlag for hende, så på den måde kunne han da godt forstå at hun tog afstand og ikke havde lyst til at krænge sin sjæl ud til en vildt fremmede, men han prøvede trods alt bare på at hjælpe hende. "Jeg er ikke ude på at generer dig, det bekymre mig bare at en ung køn pige som dig mener at livet ikke længere er værd at leve." Sagde han roligt. Hun var jo kun omkring Nikkis alder, han kunne slet ikke forstå at hun allerede skulle være nået til et punkt hvos hun bare havde lyst til at ende det hele. Lidt forsvarende holdt han hænderne op foran sig som hun sagde at hun ikke solgte det. "Okay, undskyld jeg ved det var ufølsomt, men jeg blev nødt til at spørge." Sagde han forsigtigt.
Han sukkede blidt og rystede så på hovedet, "jeg kan ikke tvinge dig til at blive her, men jeg synes alligevel at du skal overveje det." Sagde han stille. Det var jo synd hvis det rent faktisk lykkedes for hende at tage livet af sig selv. Forsigtigt trak han sin tryllestav frem og førte den hen mod hendes mave. "Lad mig checke og så kan du beslutte hvad du vil gøre derfra, okay?" Det var ikke altid at det virkede, det kom an på hvor langt hun var henne og hvordan barnet lå. Men nu var det jo ikke sikkert at der var noget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 17, 2016 22:44:20 GMT
Aurora ignorerede hans ord en smule, det kunne da godt være at hun var en ung, køn pige, men han havde absolut ingen idé om hvor meget hun havde gennemgået i sit liv, med hendes mor på bordellet hvor Aurora havde taget i mod kunder nede i receptionen lige siden hun var 15 år, og taget i mod deres klamme bemærkninger. Og nu var hun selv trukket ind i det, sådan føltes det ihvertfald at bo sammen med Gale og havde hun turde stikke af, så havde hun da også gjort det for lang tid siden, det her var den bedste flugt hun kendte til og nu havde den så også slået fejl.
"Jeg er ikke gravid" sagde hun i en hård stemme, nok mest fordi at tanken skræmte hende så meget at hun ikke turde håbe på andet end at det var hun naturligvis ikke, hun følte sig så klam ved tanken om Gale. "Så hvornår får jeg de der tests og det?" spurgte hun og lagde armene over kors, for hvert minut der gik, for hvert minut ville Gale måske undre sig over hvor hun var henne, selvom hun havde sendt ham en ugle, hun var så bange for at han ville gå amok hvis han fandt ud af hvad hun havde gjort.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 22, 2016 11:30:09 GMT
Spike hvilede de bekymrede øjne mod hende. Det var virkelig synd at så køn en pige havde det på den måde hun havde, hun burde jo nyde livet og finde sig en kæreste, alle de der ting som piger i hendes alder gjorde. Medmindre det var Nikki, Nikki skulle forblive jomfru for evigt. Han kunne ikke klare tanken om andet. Scarlett var han også beskyttende overfor, men hende så han jo bare ikke så meget mere efter alt det der var sket. Han ignorerede hendes påstand om ikke at være gravid for nu var det jo ikke fordi at hun selv ville kunne vide det. "Altså jeg kan tage den overordnede test nu her," forklarede han roligt. "Det er ikke sikkert at jeg kan se noget eftersom det er alt efter hvor langt du skulle være henne og den slags," forklarede han, "men jeg skal nok hente eliksirerne der kan afgøre det med sikkerhed." Han lod spidsen af tryllestaven røre hendes maveskind.
Han sad lidt og flyttede frem og tilbage på staven, hans ansigt var lagt i dybe alvorelige folder og et dybt suk undslap ham som spidsen af staven kastede et lidt rødligt skær fra sig. Han blik blev atter vendt mod hendes. Der var tydelig bekymring. "Jeg er ked at at sige det, for det er nok det du har mindst brug for at høre lige nu," begyndte han forsigtigt. "Men du er gravid." Han lagde tryllestaven tilbage i inderlommen og rettede sig lidt op. "Jeg vil tro at du er under 2 måneder henne siden man ikke kan se det på dig endnu." Det var svært at sige når han ikke havde mere at gå udfra, men testen han havde lavet med tryllestaven fortalte kun om hun var gravid eller ej, for mere information skulle hun drikke eliksirerne og afleverer urin- og blodprøve. "Er der noget jeg kan gøre for dig?" Spurgte han og håbede ikke hele hendes verden ville bryde sammen på ny.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 22, 2016 22:02:00 GMT
Aurora afventede ham, og kunne mærke hvor ondt hun havde i sine øjne af at græde, der var sket alt for meget det sidste års tid, og hun hadede sit liv. hun ville ønske at hun kunne gøre noget for sig selv, og for sit liv, hun ville bare så gerne have et helt normalt liv, men desværre uden success. "Ahva? nej jeg er ikke!" sagde hun, som regnede hun nærmest med at hvis hun bare sagde ham i mod, så ville han nok få det til at forsvinde, hun kunne da ikke bare sådan lige være gravid, sådan fungerede verden jo ikke.
"Men jeg skal ikke have barnet" sagde hun og vidste dog godt at hun overhovedet ikke hade råd til den slags indgreb, det var jo ikke alt der bare sådan lige var gratid, og tanken om at skulle spørge Gale, fik det til at gyse i hende, for dælen, hvordan kunne det her ske? "Du kan lade mig gå, må jeg godt gå nu?" spurgte hun usikkert og havde stadig lyst til bare at græde, hvordan kunne dette her ske for hende, hun havde jo altid holdt sig til at være stille og foruftig, også var hun endt det sted hun var? HUn forstod ikke hvordan hun havde gjort sig fortjent til det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2016 18:37:22 GMT
Spike var ked af at måtte overbringe hende nyheden, men når han kunne se det selv ud fra den simple undersøgelse, så var der ikke noget at gøre. "Jeg ville ønske at jeg kunne fortælle dig noget andet." Sagde han ærligt. Det var virkelig synd for hende især når hun lod til at have det så svært i forvejen. Han var bekymret for hendes mentale tilstand fordi hun jo var nede i forvejen. "Er han far til barnet? Ham der voldtog dig? Eller har du været sammen med andre?" Spurgte han ind. Det var et svært emne at snakke om det var han godt klar over, men nu var ikke tiden til at være genert.
Han sukkede let, "det er også dit valg," forsikrede han hende. Der var jo muligheder inden for abort eller bortadoption. Abort var dog ret nyt indenfor den magiske verden og kostede derfor en mindre formue. Han tøvede, men nikkede så til hendes spørgsmål, "ja du kan godt gå nu." Fortalte han og fugtede læberne, men rev så en lille slip af det ene pergament hvorefter han hurtigt gav sig til at skrible ned. "Jeg vil indrømme at jeg ikke bryder mig om at sende dig afsted på denne måde, men jeg kan ikke holde på dig," fortalte han hende, "men her er min adresse, hvis du har brug for noget, så kan du sende mig en ugle eller du kan bare komme," han rakte papirstumpen frem mod hende og fugtede læberne. "Det er altså ikke noget jeg normalt før," tilføjede han, "men du ligener bare en der kunne bruge en hjælpende hånd." Han sendte hende et stilfærdigt smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 30, 2016 8:40:37 GMT
Aurora var fuldkommen lammet lige nu, det her var da uden tvivl det absolut værste hun havde prøvet i sit liv og den absolut værste besked hun havde fået. Hun kunne da ikke være... Nej nej nej, det kunne hun ikke, det ville hun ville være. Det var alt for sygt. "Jeg har aldrig været sammen med andre" pointerede hun, hun havde jo ikke engang været sammen med en eller anden fyr tilbage i teenageårene eller noget, hun havde heller ikke rigtigt haft lyst til det, men nu var hun jo heller ikke ligefrem opvokset i et miljø hvor at alt bare var lyserødt og kærlighed.
"Tak... Men jeg klare mig" endte hun i en rolig stemme og kiggede ned i jorden, hun anede slet ikke hvordan hun skulle håndterer denne her situation. Hun rejste sig roligt op, hun havde ikke engang lyst til at kigge end af sig selv, ved tanken om at hun skulle have et barn, hun ville ikke have børn. Hun kunne mærke tåre begyndte at løbe ned af hendes kinder, men det eneste hun gjorde var at tage hendes tøj på og bare komme videre ud i livet, nu skulle hun bare afsted og hjem til Gale... Hun.. Hun var nødt til at skaffe penge til den abort.
//Out
|
|
|