Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 0:06:34 GMT
Hun grinede hjerteligt og kiggede ind i hans øjne som han nikkede, hun vidste det allerede havde set små tegn da han var den eneste der altid lyttede, fulgte hende når hun underviste. Hun strøg ham over kinden og smilede stort "Det gik op for mig for nogle måneder siden, jeg gøs når du kom ind i klassen uden overhovedet at tænke over det. Ellers spejdede jeg efter dig i spisesalen" hun bed sig i læben og strøg ham over hans. Da deres tænder slog mod hinanden grinede hun blidt og trak sig lidt væk og strøg ham over kinden "Min darling, du skal ikke åbne munden så meget" hun smilede og pressede blidt hans læber sammen og lagde hovedet fjerlet på skrå og kyssede ham inderligt og kærligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 0:28:21 GMT
”Nogen måneder siden.” sagde han efter hende. Han vidste heller ikke hvad han skulle sige til det andet end det. Hvis han havde været alene ville han have smidt armene op over sit hoved i sejr. Han kiggede også altid efter hende. I timerne, mens der var aftensmad og på gangene når hun gik forbi. Han var ikke én til at have venner og han havde derfor megen tid at bruge på at tænke på hende. Det overgik hans vildeste fantasier. Nok ikke de allervildeste men det var tæt på. Det hele var sket så hurtigt. ”Jeg er ude af træning.” sagde han og kæmpede for ikke at lade sin nervøsitet skinne igennem. Han havde ikke kysset nogen før, så han efterabede bare hendes bevægelser og håbede på at det var det rigtige.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 0:41:35 GMT
Hun kiggede på ham og grinede "Jeg er glad for at du kan sige lidt" hun smilede blidt og tog hans hånd i sin og kyssede den blidt. Han satte virkelig en masse tanker i gang i hende hoved og hun lænede sig helt ind til ham igen og lod den frie hånd flid op i hans hår hun måtte mærke det, han virkede tit som en enspænder måske det Hun kunne lide ved ham at han var så sød og ensom. Hun lagde blidt en hånd under hans hage og smilede drilsk "Det ville nu heller ikke gøre mig noget. Hvis jeg var den første til at kysse dig. For det ville bare betyde at jeg var verdens heldigste" hun blinkede blidt med det ene øje og kiggede på ham med et kærligt blik "Hvordan skal vi holde det hele hemmeligt?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 8:47:16 GMT
Han havde altid haft svært ved at finde de rette ord når det kom til professor Abbye, men det var endnu værre nu. Han smilede til hende. ”Jeg har ikke lyst til at kysse andre end dig.” svarede han og så kunne det være slutningen på den sag. Det var ikke et drømmescenarie at snakke om at han var uerfaren. Han var ikke et menneske-menneske, han var ikke god til at lave venner og han var specielt ikke god når det kom til at omgå sig med sine klassekammerater. Men han var god til at tænke og god til at planlægge. ”Ekstraundervisning.” sagde han. ”Hvis nogen spørger mig fortæller jeg dem at jeg bad dig om ekstraundervisning for at forberede mig til eksamen. Du kan sige det samme så historien hænger sammen.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 9:40:11 GMT
Hun kiggede på ham og grinede kærligt igen "Åh Edmund dog" hun strøg ham over kinden og smilede stort og kyssede ham på kinden "Jeg vil bestemt heller ikke kysse andre end dig", hun strøg ham kærligt over kinden og nussede ham på kinden igen og rødmede, han var virkelig det sødeste hun nogensinde havde mødt. Hun nikkede let og strøg ham over kinden "Jeg vil selvfølgelig understøtte det, men ingen kan vide hvad vi laver. Altså hvis du ønsker at have et forhold til mig?" hun smilede blidt og kiggede ind i hans øjne og smilede stort.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 9:52:28 GMT
Hun gjorde noget ved ham som han ikke kunne beskrive. Han havde ikke lyst til at træde væk fra hende, som han havde med alle andre mennesker. ”Ingen kommer til at vide hvad vi laver.” sagde han. Han ville gøre alt hun sagde. Det lød spændende, alt det de kunne komme til at lave. Det fyldte ham med forventninger. ”Der er intet jeg ønsker mig mere end det.” sagde han. Han lagde hænderne på hendes kinder og strøg dem med sine tommelfingre. Hun var meget blødere end han havde troet. ”Streg det.” sagde han og trådte væk fra hende. Hun skulle ikke tro at han kun var ude på at kysse hende. ”Alt jeg vil have er at du er glad.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 12:27:36 GMT
Hun kiggede på ham og lagde armene tættere om ham, hun ønskede ikke at nogen af dem blev nødt til at træde væk, at nogen af dem blev nødt til at stoppe det fantastiske øjeblik. Hun stirrede ned og grinede så "Det er jeg virkelig taknemmelig for, for jeg vil nødigt miste dig allerede igen" hun rødmede let og strøg ham over kinden, kærligt. Hun kiggede på ham og lagde hovedet mod hans fingre, de føltes så bløde og kærlige imod hendes hud og hun rødmede let "Streg hvad?" hun grinede blidt og lænede sig imod ham igen og kyssede ham "At jeg kun vil kysse med dig? Det ville være lidt ærgerligt at kysse med hele skolen ikke?" hun grinede og slog armene om ham og rødmede så "Jeg er glad, så længe du er her hos mig!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 15:56:51 GMT
”Det kommer du ikke til, Abbye. Jeg er her hvis du gerne vil have det.” sagde han som svar. Det var ikke sværere end det. Hvad der var endnu vigtigere end at han gerne ville have et forhold til hende, var at hun gerne ville have et forhold til ham. Det var vildt. Hun kyssede ham endnu engang. Det var hans fjerde kys. Han holdt munden lukket for ikke at blive revet med. Hænderne holdt han også for sig selv i denne stund. ”Streg det med at et forhold til dig er alt jeg vil have. Jeg vil have at du er glad, fremfor det.” sagde han. Hun var glad når hun underviste, dette var noget han vidste. Han kunne se det på hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 17:28:46 GMT
Hun kiggede på ham og grinede "Årh lille mus" hun satte sig ned på bordet og hev ham hen til sig og strøg ham blidt over armene "Har du overhovedet været sammen med nogen før? Kælet eller noget?" hun lagde hovedet let tilbage og kyssede ham blidt på kinden, han var simpelthen det sødeste hun nogensinde havde oplevet. Hun kiggede ind i hans øjne og grinede blidt "Hvis jeg har dig, er jeg allerede glad basse" hun hev ham ned til sig og puttede sig helt ind til ham, det var virkelig dejligt at høre hans hjerte slå.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 18:18:31 GMT
Det var virkelig ikke til at finde ud af hvad han skulle gøre med sine hænder og indtil videre placerede han dem på hendes knæ. Han havde drømt om det utallige gange men nu hvor det kom til stykket havde han ingen idé om noget af det. ”Det har jeg ikke, nej. Ingenting. Betyder det noget?” svarede han. Han ville ikke kalde sig selv direkte uerfaren, han havde oplevet mange ting inde i sit eget hoved, men det var tæt på. Hans arme faldt naturligt rundt om hende. Hun passede fint ind i hans favn. ”Må jeg bede om ekstraundervisning i andet end vampyrer?” spurgte han.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 18:21:27 GMT
Hun kiggede på ham og strøg ham over kæben "Det betyder intet darling", hun lænede sig imod hans bryst igen og smilede let. Han var virkelig dejlig, for hende betød det virkelig ingenting om han havde været sammen med kun hende, eller med hele verdenen. Selvom hun foretrak at det bare var hende han havde været sammen med. Hun kiggede ind i hans øjne og nikkede så "i alt hvad du vil darling, i alt hvad du vil!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 18:26:05 GMT
Det var godt når hun kaldte ham Blair, endnu bedre når det var Edmund, og han havde også fuldkommen accepteret det nye kælenavn. Hvis bare, han havde haft venner at prale til. Han strammede sit greb om hendes ryg lidt og trak sig en anelse væk. ”Dig, også?” spurgte han og hævede et bryn. ”Jeg ved godt at det ikke går direkte ind under kategorien ’magiske væsner’, men jeg vil allerhelst lære om dig."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 18:29:01 GMT
Hun kiggede på ham og rødmede let og kiggede ind i hans øjne, åh hun ville ønske at hun kunne gå ud og vise ham frem til hele verdenen. Men det ville hun måske også kunne den dag han stoppede som elev, den dag han dimitterede herfra, dog ville de ikke kunne vide at hun havde været sammen med ham længe. Hun tog en dyb indånding og strøg ham over kinden og smilede "Selvfølgelig Edmund, selvfølgelig kan du lære om mig" hun smilede stort og kyssede ham blidt på kinden "Hvis jeg så tilgengæld må lære noget om dig?" hun kiggede op på ham og ønskede sådan at han ville søge et kys, hun rødmede let ved tanken og smilede stort.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 18:34:08 GMT
Det gode ved privat ekstraundervisning var at det var privat. Det var kun de to og ingen andre der kunne se eller høre noget der ikke var meningen. ”Hvad vil du gerne vide?” spurgte han og kiggede højtideligt på hende. Selv havde han en lille liste. Han havde ikke fortalt noget andet end sit kollegie, sin årgang, sine fag og sit navn til nogen på skolen, og det var ikke engang sit fulde navn. Resten var hans eget private. Alting var anderledes når det kom til Abbye, men han vidste ikke hvor meget han ville være tryg ved at fortælle hende. Det kunne være at det ændrede hendes syn på ham helt. Dette kunne han ikke lade ske.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 18:36:26 GMT
Hun kiggede på ham og lænede sig lidt tilbage "Fortæl mig om din barndom, hvorfor jeg aldrig ser dig sammen med de andre" hun kiggede alvorligt på ham og nikkede sagte for sig selv, det var noget som hun altid havde tænkt over. Men hun regnede ikke med at han kunne sige noget som ville svinge hende ud af den, hun havde trods alt datet nogle helt damned up typer. Hun lænede sig frem imod ham igen og hviskede sagte "Hvad vil du vide om mig?"
|
|
|