Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 20:39:36 GMT
Han trådte ind foran hende, da hun havde sat sig ned på katederet. Hans hænder rystede næsten efter at røre ved hendes hår. Han forestillede sig at det var blødt. Han ville så gerne finde ud af det, men styrede sig. "Jeg er ikke ude på at gøre dig utilpas, professor." sagde han. "Bare bed mig om at lade være." Hun kunne selvfølgelig også lade være med at bede ham om det. Blair samlede et stykke kridt op, og tegnede store fortænder på den skikkelse hun havde tegnet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 20:51:57 GMT
Hun lænede sig lidt tilbage som han trådte ind foran hende og hun rødmede igen "Jeg kan ikke bede dig om det" hun lod sin hænd glide op og ligge sig på hans kind, hun vidste ikke hvorfor men hun følte at hun måtte røre ham hele tiden, hun rødmede igen og kiggede ned.
Da han tilføjede fortænderne på vampyren var hun ved at grine sig selv halv ihjel og hun rejste sig hurtigt op og rykkede tænderne lidt ud "det er ikke en kanin du tegner Blair det e ren vampyr" hun satte sig igen ned og kiggede på ham, havde lyst til at han skulle røre hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 21:01:35 GMT
Hendes varme hånd blev endnu engang lagt mod hans kind. Han var også højere end hende når hun sad på sit skrivebord. Han burde sige at det var i orden eller at han var glad for hendes svar men der var noget andet der pressede sig på. "Hvorfor ikke professor Abbye?" Hans ører brændte af varme mens hun grinede. Det var af præcis den grund han ikke tegnede. Hvorfor tegne noget han ikke vidste hvad var. Han trak på sine skuldre og prøvede sig med et smil. "Er det ikke fortænderne? Det er tydeligt at se at jeg ikke kender til vampyrer endnu." svarede han.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 21:05:53 GMT
Hans ansigtsudtryk da hendes hånd rørte hans kind fortalte hende alt, hun vidste bare ikke hvordan hun skulle kapere dette. Hun rejste sig op imod ham og stod nærmest ansigt til ansigt med ham "Hvor.. hvorfor jeg ikke kan sige det?" hun lod armene glide omkring livet på ham og pustede tungt ud "For.. Fordi du gør mig helt" hun satte sig ned igen og sukkede opgivende "Rundtosset?" hun vidste ikke hvordan hun ellers skulle forklare ham om de følelser han plantede i hendes krop. Hun mærkede hvordan sveden endnu engang susede ud af alle hendes porer.7
Hun kiggede på ham og smilede stort. Det var faktisk ganske hyggeligt og omend hun ikke ville gøre ham til grin, følte hun lidt at hun havde såret ham, hun lod derfor sin hånd glide op og tage hende og flettede stille sine fingre ind i hans og greb et kridt "Så tegner vi den sammen" hun lod deres sammen flettede fingre tegne en vampyr mere og da de afsluttede med tænderne vendt hun sig om imod ham med det resultat at hun endte direkte i hans arme, hvilket slog pusten total ud af hende som om han lige havde givet hende en mavepumper.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 21:54:36 GMT
Han vidste ikke hvad han skulle sige til det. Hun kom så tæt på ham at han kunne dufte hende og dette ville ikke gøre noget godt for de forbudte fantasier han havde om hende. Hvis ikke hun gjorde det med vilje, måtte hun være den mest uheldige nærgående person i verden. ’Hvad skal jeg gøre, hvda skal jeg gøre, hvad skal jeg gøre’ og ’lad være med at dumme dig, lad være med at dumme dig, lad være med at dumme dig’ cirkluerede i hans tanker som det eneste. Ellers var han fuldkommen blank. Hans hals havde snoet sig sammen. ”Jeg forstår godt hvad du mener.” svarede han i sit allermest rolige tonefald. Hvor han før havde fordømt reglen om lærer/elev-forhold, havde han nu glemt alt om at den regel fandtes. Hvis der ikke var nogen der vidste det var der ikke noget galt i det. Blair lod hende føre hans slappe arm rundt og klemte om hendes fingre for ikke at tabe kridtet. Hans øjne var opspilede og hans hjerte prøvede at undslippe fra hans brystkasse. Ud af det blå havde han armene rundt om hende. Han lagde hænderne på hendes ryg. ”Undskyld, professor.” hviskede han. Hans krop var stivnet så selvom han havde haft lyst til at fjerne armene fra hende kunne han ikke.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 22:09:57 GMT
Hun kiggede ind i hans øjne og mærkede hvordan hun blev knald rød i hovedet, hans ansigt og krop var så tæt på hendes at hun kunne dufte ham. Hun hev igen efter vejret og stirrede direkte ind i hans øjne og de eneste tanker der svirrede igennem hende var hvor meget hun ville mærke dem mod hendes, hvor meget hun ønskede at hun kunne være sammen med ham hele tiden. Hun pustede tungt ud igen og hviskede så "Abbye.. Please bare Abbye" hun lod sine hænder glide omkring ham af en grund hun stadig bagefter prøvede at tænke sig ud af, men hendes krop reagerede som den ville lige nu og ikke som hun tænkte den skulle. Ingen lære måtte være sammen med en elev, det for igennem hendes hoved men hun kunne ikke tænke over det lige nu, ikke mere.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 22:27:21 GMT
Blair havde ingen erfaring. Den eneste han havde kunne lide var hende. Han kunne ikke huske hvor mange år han havde været vild med hende. Han havde aldrig troet at der kunne være bare en chance for at hun kunne have det på samme måde. ”Abbye.” svarede han og førte den ene hånd op i hendes hår. Det var fløjlsblødt og han havde aldrig mærket noget bedre. Han var ikke længere sikker på om han stod og dagdrømte eller om hun rent faktisk havde lagt sine arme rundt om ham. De få centimeter han var højere end hende havde været meget betydningsfulde for hende før, men det var de ikke lige nu. Han havde glemt alt om aldersforskellen. Han brugte sit nyfundende mod til at bøje sig ned og kysse hendes kind.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 22:39:01 GMT
Hun kiggede på ham og smilede blidt "Edmund" hun hviskede det ud igennem hendes små spage læber, hun lagde hovedet tilbage og stirrede op på ham med et forelsket udtryk i øjnene, det var ubehageligt at tænke på at dette var hendes elev, men hjerters veje var aldrig de sikreste og derfor stod hun nu der tæt op af ham, som han placeret hånden i hendes hår gippede det i hende og hun sukkede let og kiggede ind i hans øjne og rødmede "Åh gud" hun lod sine hænder glide op i hans nakke og strøg ham der lige til han lænede sig frem og kyssede hende på kinden, hun skyndte at dreje sit hoved og fangede i stedet hans bløde læber med hendes bløde læber og kyssede ham blidt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 22:50:29 GMT
Hans hoved snurrede og det gjorde hans fingerspidser også. Hendes blik var så intenst at han ønskede at han kunne forsvinde ind i hendes øjne. Der ville han gerne bo resten af sit liv. Det var ikke til at forstå at han ikke havde bedt om ekstraundervisning for lang tid siden. Hun drejede hovedet i samme øjeblik som han kyssede hendes kind, og han endte med at kysse hendes læber i stedet. Det var ikke som planlagt. Hun snød ham! Han havde det fint med det. Hans første kys med sin Magiske Dyrs Pasning og Plejes-professor. Hans første kys nogensinde. Han vidste ikke hvordan man skulle gøre det, men lagde hovedet til siden så han ikke stødte sin næse mod hendes og snoede hendes hår rundt om sine fingre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 22:52:48 GMT
Hun brummede let imod hans læber og kiggede ind i hans øjne "Åh gud, det var" hun hev efter vejret og vaklede et par skridt bag ud, hvad var det han gjorde ved hende? Hun kunne miste sit job, sit elskede job. Men, det værste for hende var. AT hun mistede ham? Hun sukkede og kiggede ind i hans øjne "Edmund, hvad er det vi laver?" hun trådte tættere på ham igen og lagde armene om ham "Jeg er så gammel?" hun bed sig i læben og var mere forvirret end nogensinde før.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 23:00:39 GMT
Det var det mest vidunderlige han i sit liv havde oplevet. ”Undskyld.” sagde han med det samme da hun slap ham. Han havde kysset hende. ”Det var ikke min mening. Jeg ved ikke hvad der gik af mig.” Det eneste der plagede ham ved hendes alder var at han ikke var lige så gammel som hende. Det ville han ønske at han var. Han lagde forsigtigt hænderne om livet på hende. Han havde aldrig rørt nogen på samme måde før. Det beroligede ham at hun endnu engang rørte ved ham. Det føltes stadig himmelsk. ”Du er ikke gammel, prof… Abbye. Du er blot ældre end mig. Sikkert ikke særligt meget.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 23:15:40 GMT
Hun kiggede på ham og rystede på hovedet og lagde en finger for hans mund "Nej, ikke undskyld" hun smilede blidt og lænede sin pande mod hans hage og nikkede let "Hvis du gør det af de samme grunde som mig, så tror jeg at jeg har en anelse" hun tog hans hånd og lagde den på hendes brystkasse så han kunne mærke hvordan hendes hjerte hamrede afsted i hendes bryst. DA hun igen mærkede hans hænder om livet på hende strøg hun igen sine hænder op i hans nakke og kiggede ind i hans øjne "Je.. jeg er 27" hun sank skuffet de to tal, men på den anden side det var kun et tal og lige meget hvad ville hun ikke kunne slige den rå tiltrækning hun havde til ham. Hun kiggede ind i hans øjne og søgte bare efter en smule der kunne få hende til at trække sig tilbage og gå, men hun kunne ikke var for fanget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 23:29:34 GMT
Han kyssede hendes finger da hun lagde den på hans mund. Han kiggede forundret ned på hans hånd, der lå på hendes bryst. Hans hjerte bankede endnu hårdere end hendes gjorde nu hvor han rørte hende der. Det fik hans tanker på baner de slet ikke burde og han trak hånden til sig. ”Jeg kan godt lide dig.” sagde han. ”Du er min yndlingsprofessor. Kan du ikke lide mig?” Syvogtyve var ingenting. Man skulle tro at professorerne på Hogwarts var meget ældre, men det var denne professor ikke. Hun var kun lidt over ti år ældre end ham. ”Det er ikke særlig meget. Alder betyder ingenting for mig.” sagde han i et insisterende tonefald og smilede. Han ville gerne have det til at virke. Det var kun lige begyndt og det kunne ikke slutte allerede!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 23:47:39 GMT
Hun kiggede på ham sim han kyssede hendes finger og hun lænde sig helt ind til ham, det virkede sært at stå her med en elev så meget yngre end hende. Men som havde stjålet hendes hjerte, hun rødmede let og grinede piget "Lide dig? Edmund din bandit, du har stjålet mit hjerte" hun grinede hjerteligt og kyssede ham blidt på kinden. Måske var hendes alder ikke noget problem for ham, men det ville være både et problem for hende men også for de andre lærere at vide at hun delte forhold med en af eleverne på skolen. Hun strøg ham over kinden og smilede hjerteligt "Ingen kan vide noget om dette Edmun, hvis det skal fungere" hun milede let og kyssede ham blidt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 0:00:19 GMT
Hendes ord overbeviste ham mere og mere om at det var en drøm han var midt i. Han åbnede munden og prøvede sit bedste på at sige i lige måde, men hans hals havde forrådt ham og snoet sig fuldkommen sammen. Han kunne ikke sige noget. I stedet for at gøre det så nikkede han. Hans øjne var stadig opspilede. Nu hvor han tænkte videre over det håbede han ikke at hun havde haft det sådan i lang tid. Kun det sidste års tid. Han så mere mandlig ud nu end han havde gjort sidste år. ”Der er ikke nogen der behøver at vide det.” svarede han og hans tænder stødte akavet ind i hendes, da han prøvede at kysse tilbage.
|
|
|