Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 13:06:59 GMT
Hun kiggede op på Edmund som han nærmede sig og hun smilede venligt "Hej igen Blair" hun nikkede eftertænksom og kiggede på den sidste elev som forlod dem "Når men for dig, er jeg bare Abbye.. Abbye Simony" hun rakte hånden frem imod ham og smilede venligt, hvorfor var han så nem at snakke med. Når der var så mange mænd på hendes egen alder som hun ikke engang kunne greje i sit hoved, som hun ikke vidste hvor hun havde?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 13:19:14 GMT
Hans hjerte bankede hurtigere igen, men hans ansigt forblev neutralt. Selv efter mange års træning måtte han anstrenge sig for ikke at smile. Han ville heller ikke virke uhyggelig eller påtrængende. "Abbye." gentog han og tog tøvende fat om hans hånd. Var det kun ham der måtte kalde hende det? "Jeg er.. øhm.. Edmund." Han var meget imod brug af fornavne, de gjorde tingene alt for personlige. Han glemte at give slip på hendes hånd igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 13:23:02 GMT
Hun kiggede ind i hans øjne og smilede stort "Hej Edmund" Hun bed mærke i at han ikke slap hendes hånd men det gjorde hende ikke noget, for varmen fra hans hånd bredte sig op igennem hendes arm og hun fik let rosa kinder og fnisede tøset men slap så hans hånd "Hvad kunne du godt tænke dig at starte med at lære?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 13:31:11 GMT
"Hej, Abbye." svarede han. Han havde godt hørt hendes navn før, professorerne kunne ikke ligefrem skjule dem, men det lød meget bedre nu hvor han udtalte det. Han lagde sine hænder om på ryggen igen efter at hun havde sluppet hans hånd. Han burde have sluppet den tidligere. "Alting." slap det ud af ham. Alting om hende. Det var bare ikke derfor han var der. "Findes der nogen dyr vi ikke har om i de normale lektioner?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 15:29:51 GMT
Hun kiggede på ham og strålede som en lille Sol "Edmund" hun svarede næsten åndeløst og satte sig ned bag sit kateder og fik en stol til at glide hen over gulvet til Edmund og hun pegede på den "Der er et par stykker, men er der noget specielt som interessere dig du godt kunne tænke sig at høre mere om?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 16:27:36 GMT
Han havde ikke kunnet lide sit navn før nu hvor hin sagde det. Det lød slet ikke dårligt når hun sagde det. Han forstod ikke hvad det var hun ville ham. Han var bare hendes elev. Han satte sig ned på stolen uden at klage, og lagde hænderne på sine knæ. "Mørke væsner." svarede han langsomt. Det ville hun ikke synes mindre om ham fordi, ville hun? Det kunne hun ikke finde på. "Dem alle sammen."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 18:02:06 GMT
Hun kiggede på ham og rynkede på næsen, mørke væsner havde aldrig rigtig været hendes kop te. Ikke fordi hun ikke synes de var fascinerende, men fordi de lokkede sider frem i folk som hun ikke brød sig om. Hun kiggede på ham og nikkede så "Det kan vi godt kigge på, er der et sted du vil starte?" hun rykkede sig lidt i stolen og lagde sine hænder på bordet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 18:17:41 GMT
Hun så ikke glad ud mere og da hun rynkede på næsen sank hans hjerte. Hun havde ellers lige sagt at han var klog! Hvad var der nu galt i at blive endnu klogere? Blair lænede sig tilbage i stolen og krydsede sine arme. Det kunne være at han burde have læst om de mørke væsner i sin egen fritid. "Har jeg gjort noget galt?" spurgte han trodsigt, da han lige var blevet mindet om at hun ikke kunne lide ham lige så meget som han kunne lide hende. "Vampyrer?" foreslog han. "Det behøver ikke være magiske væsner, jeg mener, så længe du er her kan du undervise mig om hvad end du synes er nødvendigt."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 18:25:20 GMT
Hun kiggede på ham og mærkede hvordan hans blik blev en smule såret, hun lænede sig derfor hen over bordet og strøg ham over kinden "Hey, det var ikke sådan ment, jeg er bare ikke selv den største fan af det som de mørke væsner gør ved en" hun smilede blidt og tog en dyb indånding og lænede sig tilbage igen "Vi kan godt starte med vampyrer" hun smilede og kiggede på ham "Hov, var det en lille kompliment Mr. Blair?" hun vendte sig imod tavlen og mærkede hvordan hendes hjertede hoppede over et par gange.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 19:15:50 GMT
Han rynkede på brynet, men det forsvandt da hun rørte ved ham. Han lagde uden at tænke over det ansigtet ind mod hendes hånd. Hvis hans hjerte havde banket hårdt før, var det helt voldsomt nu. Han ville så gerne røre ved hende også. Kunne hun lide ham? "Hvad mener du at mørke væsner kommer til at gøre ved mig?" spurgte han og slugte en klump. "Det var det vel," sagde han tøvende. Han ville ikke have trukket point fordi han opførte sig som han ikke burde være, og specielt ikke overfor hende. "Hvis det ikke allerede er gået op for dig, har jeg din undervisning meget kær."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 19:26:41 GMT
Hun kiggede på ham som han lagde hovedet mod hendes kind og hun mærkede hvordan hendes fingre blev helt svedige, hun rødmede let og mærkede hvordan hendes eget hjerte sprang et par gange over og hun hev efter vejret. "De.. De ændre end, når man kender til tingene som ligger bag det hele" hendes stemme var ved at knække af spændingerne i mellem dem og hun følte det som om en var ved at kværke hende når hun prøvede at tale, hun kiggede ind i hans øjne og rødmede let "Min undervisning?" hun rødmede let og kiggede ind i hans øjne "Hvad er god ved den da?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 20:12:17 GMT
Han vovede sig til at ligge sin egen hånd op over hendes. Hendes var varm, og omkring lige så svedig som hans egen. Det gav ham håb og selvsikkerhed at høre hende hive efter vejret. Hvis man tænkte over det, gav det slet ikke mening at professor/elev forhold var forbudte. "Jeg tror gerne jeg vil tage chancen." sagde han, og tog hendes hånd så han kunne lægge den ned på skrivebordet, endnu med hans egen lagt over. Blair smilede skævt til hende. Hvis han ikke vidste bedre, ville han sige at hun var nervøs. Var det på grund af ham? "En stor del af det er din tilstedeværelse." sagde han med skælvende stemme. Hendes lektioner var hans yndlings.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 20:15:50 GMT
Hun kiggede på ham og nikkede let "Jamen, så må vi jo se på vampyrer". Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige og da han lagde hendes hånd ned på skrivebordet igen, men ikke fjernede hans strøg hun sine fingre over hans knoer. Hun rødmede let igen og kiggede ind i hans øjne "Du prøver på at smigre nu Mr. Blair" hun smilede let og rejste sig op og tappede på tavlen til den blev ren og begyndte at tegne en vampyr "Kom her" hun gjorde plads ved siden af sig til at han kunne stå der og hjælpe hende med at tegne vampyren op.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 20:25:30 GMT
Hun rørte ved hans knoer og der gik et gys gennem ham. På trods af det, og hendes røde kinder, og at hun blinkede til ham, turde han ikke tro det. Han turde ikke gøre noget ved det. Han fulgte hende med øjnene mens hun rejse sig op, og rejste sig med hende. "Virker det?" spurgte han og hævede et bryn mod hende, mens et smil langsomt gled over hans læber. Han lagde den ene hånd bag ryggen, og holdt den anden akavet ud foran sig. "Jeg er ikke særlig god til at tegne, professor. Abbye."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 20:34:14 GMT
Hun kiggede på ham og grinede let "Ja det tror jeg desværre, at det gør" hun sænkede sit kridt og satte sig på kanten af sit kateder igen og studerede ham, hvad var det der gjorde ham så sød og tiltalende? Hun bed sig i læben og kiggede på ham igen og rystede på hovedet "Du skal bare se det for dig inde i hovedet, så er jeg sikker på at du kan" hun grinede blidt og løftede sit kridt igen og tegnede halvdelen af vampyren.
|
|
|