Deleted
•
Post by Deleted on Feb 7, 2016 17:48:56 GMT
Han kiggede på hende og grinede "Måske ikke hvor meget, men man ved det Keya og jeg tror måske hun havde brug for at vide hvor meget min skat" han smilede stort og strøg hende over kinden med et kærligt grin. Han nussede hende let over armen og kiggede derefter ned "Det er jeg glad for at høre, så ved du hvordan jeg har det" han smilede stort og strøg hende over kinden. Han kiggede på Uriah og hans mund blev helt tynd som en streg og han sukkede tungt "Nej, jeg tror faktisk ikke du synes jeg er i orden?" Han løftede et øjenbryn og kiggede på Raven som for at få hende til at hjælpe ham lidt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 7, 2016 20:57:59 GMT
”Jeg tror godt hun vidste hvor meget han elsker hende, men det er nok mere noget med hans familie og andre ting som gør han ikke lige kan fri til hende min skat.” For hun vidste han ikke så godt kunne lide hans familie. ”Ja jeg ved hvordan du har det” Hun rakte sin hånd op imod hans kind og strøg ham over kinden. ”Det kan vi godt gøre” Sagde Keya og kiggede på Uriah og Raven for så at kigge på Matias da hende blik var på Uriah så hun godt han bed sig i kinden men hvad kunne hun gøre ved det, ikke rigtig noget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 8, 2016 20:19:25 GMT
Hun kiggede genert ned og smilede stort "Benzin?" hun vidste svagt hvad det var, det var jo ikke fordi hendes familie var alt for bekendt med mugglernes verden og hun mindedes at duften var lækker. Men ikke mere lækker end chokolade eller Uriahs hår, hun rødmede let og bed sig i læben "Mit hår?" hun rødmede og kiggede ind i hans øjne og smilede stort. Hun kæmpede for at holde et fnis inde men kiggede så på ham med hovedet lagt på skrå og rødmede igen "Nej, det var jeg heller ikke" hun kæmpede igen med at undertrykke et grin, lige indtil hans næste ord ramte hendes øre og hun pustede tungt ud og tømte sine lunger og kiggede på ham "Jeg ændre mig, med dig." hun rødmede let, selvom hun ikke selv ville være ved det, havde hans kærlighed fået hendes hjerte til at åbne sig for nye muligheder.
Hun smilede over hans store begejstring ved emnet om at få en ny hvalp og hun strøg ham kærligt over kinden "Tænk at jeg turde" hun grinede blidt og kiggede ind i hans øjne, det var faktisk ved at være et stykke tid siden hun havde fundet på at finde ham en hvalp. Men det var først for ganske nyligt da hun havde været sammen med Keya at hun havde besluttet sig for at finde en og hun grinede blidt "Det er faktisk et stykke tid siden, sådan siden vi flyttede og jeg så dig løbe med Xander, du er så aktiv og han vil bare blive tykkere og tykkere" hun grinede let og kyssede ham på kinden "Så jeg tænkte at jeg ville finde dig en ny ven, det var ikke så svært at sætte en plakat op diverse steder underskrevet som en anden, med min tidligere lejlighed som c/o adresse. Så mange hemmeligheder mester" hun satte sin finger mod hans næse og smilede kærligt. "Ja han prøvede bare at få dig til at fortælle mig, hvor meget du elsker mig" hun grinede tøset og tog hans hånd "Jeg har ikke sagt at jeg vil giftes lige nu, men jeg tror bare gerne at han ville hjælpe mig til at se at du elsker mig så meget som jeg håbede" hun strøg ham over kinden og grinede så stort..
Da de endeligt sad ved bordet kiggede hun sigende på Matias og mimede ham et tak, mon han opfangede det? Hun grinede let og kiggede på Uriah og kyssede ham på kinden og hviskede i hans øre "Vissevasse basse, du skal være sød. Ellers kommer jeg efter dig" hun lod let sin hånd glide sigende ned af hans nakke og strøg ham over ryggen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 10, 2016 22:02:45 GMT
Han grinte lidt, af hendes spørgsmål. Han glemte af og til, at han havde brugt adskillige timer på at studere mugglere, og desuden var vokset op i en storby fyldt med dem, at han af og til kunne glemme, at andre ikke var lige så interesseret i dem, som han selv. "Benzin er et brændstof, som mugglere bruger, til deres biler." Han rynkede let på næsen af sin forklaring, og tilføjede: "Det er fra min barndom i New York." Han kunne næsten lugte storbyen, som de stod og snakkede, og han måtte blinke et par gange, for igen at fokusere på nuet. Han smilte lidt af hende. "Ja, dit hår," gentog han grinende. Han så på hende, som hendes ansigtsudtryk skiftede, og smilte lidt. Han havde ikke som sådan tænkt over det, men måtte give hende ret. De havde ændret sig sammen. Det var ikke noget han, som sådan gik og tænkte på hele tiden, men lidt efter lidt havde de ændret sig, og det ville de fortsat gøre.
Han lyttede meget interesseret, som hun talte. Det var helt overdrevet, hvor glad tanken om endnu en hund gjorde ham, men han kunne virkelig godt bruge sig en 'bedste ven', som Raven sagde, for Xander var lidt for dovent il Uriah, og var desuden klart mere glad for Raven, end den var for ham. Han grinte lidt og puffede lidt drillende til hende. "Nej, Xander er vidst mere en sofahund, men æbler falder, som bekendt, ikke langt fra stammen." Han så på hende og rystede kort svagt på hovedet. "Jeg kan slet ikke fatte det. Men, nu jeg tænker over det, tror jeg faktisk, at jeg har set en af dine annocer." Han måtte gøre sig skiløjet for, at se på hendes finger, som hun havde lagt på hans næse. Han så stadig meget utilfreds ud med hendes svar. Hvad gav egentlig Matias ret til, at blande sig i deres ting? Han lagde hovedet let på skrå, og holdt hende tæt ind til sig. "Siger du, at du var i tvivl om hvorvidt jeg elsker dig eller ej?" Hans stemme var drillende, men også skjult spørgende, for han mente da egentlig, at de havde fået det slået fast, at de ville gøre alt for hinanden.
Han så igen på Matias, men denne gang med løftede øjenbryn og store øjne. Han havde ikke forventet sådan et direkte svar, og vidste da slet ikke hvad hans skulle svare. Han skævede til Raven, og kunne godt fornemme, at hun forventede et pænt svar fra hans side af. Han rynkede igen på næsen, og sukkede svagt. "Nej, du gav ikke ligefrem det bedste førsteindtryk," sagde han ærligt, og kunne næsten fornemme Raven skule ondt til ham, inden han havde færdiggjort sætningen. "Men jeg er frisk på at starte forfra, hvis du er." Han forsøgte igen med et smil, denne gang så det mere oprigtigt ud, men han kunne ikke lægge skjul på, at han stadig var lettere irriteret på ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 11, 2016 17:22:29 GMT
Han kiggede på Keya og nikkede så "Det kan godt være min skat, men derfor så hun ikke ud som om hun var helt sikker" han smilede blidt og tog hendes hånd og kyssede den let "Jeg passer bare på dig og dem du holder af min skat" han strøg hende over kinden og kiggede derefter på Uriah igen og nikkede så tomt i blikket tilbage til ham "Ja første håndsindtryk er det jeg er bedst til, eller ikke" han grinede let og nikkede så ivrigt "Jeg er klar på at give det en omgang mere, hvis du lover mig ikke at tage alt hvad jeg siger så tungt." han grinede let og kiggede igen på Keya og kyssede hende på kinden, han var kun gået med til denne dobbelt date for hendes skyld.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 11, 2016 23:02:50 GMT
”Det ved jeg godt hun ikke gjorde, men jeg tror hun ved hvor hun har ham.” Hun nød at han tog hendes hånd og kyssede den. ”Tak det er rart at vide og du skal vide jeg holder af dem begge to, og jeg vil også passe på dig og dem du holder af min skat.” Hun tog den ene hånd og strøg ham på hans side der var ind mod hende. Keya kunne ikke lade hver med at grine da Matias sagde det næste til Uriah. Keya tog Matias hånd og flettede hendes finger ind i hans, for hun vidste at han ikke var så meget på dobbelt date men han havde gjort det for hendes skyld. Keya kunne godt se på Raven at hun ville have Uriah til at sige noget pænt til Matias og hun holdte øje med Uriah og Keya kunne se at Uriah ikke var helt tilpas med at skulle opføre sig pænt og da Uriah smilte var det mere oprigtigt end før.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 12, 2016 20:06:01 GMT
Hun kiggede på ham og smilede ”Je... Jeg ved faktisk godt” hun stoppede kort op og prøvede på at kvæle et fnis ”EJJJ Hvad er en bil?” hun tog fat i sit hår og snoede det rundt om sin pegefinger som om hun var helt blondt, derefter grinede hun blidt. ”Jeg ved faktisk godt hvad det er min skat. Jeg har godt nok ikke meget viden, men lidt har jeg da” hun smilede let og kiggede på ham ”New York, vi kom aldrig af sted?” hun kiggede ned, måske en smule skuffet. Hun ville stadig godt se ’byen som aldrig sov’. Hun kiggede på ham og snoede igen sit hår rundt om fingeren og rødmede ”Mit hååår og dit håååår” hun grinede blidt og lod sin hånd glide igennem hans hår, det ville altid være noget hun elske at køre sine hænder igennem. Hun kiggede ned og pillede ved sine fingre og rødmede let, de havde forandret sig. Sammen vokset sig stærkere og mere kærlige, hvilket hun ihvertfald regnede med at de ville blive ved med. Hun lænede sig helt ind til ham og kyssede ham fjerlet ”Jeg elsker dig så højt Uri.. Jeg kan slet ikke beskrive det” hun tog hans hånd og førte den op på hendes hjerte så han kunne mærke hvor hårdt og hurtigt det slog.
Hun kiggede på ham og puffede blidt til ham ”HEY! Siger du jeg er en sofakartoffel?” hun rødmede let og vidste allerede at han havde ret, hun elskede sofaen hjemme i deres hus. Men på den anden side, ville den heller ikke være det samme uden Xander mere, de var blevet så gode til at putte sammen og møffe med hinanden. Hun smilede let ved tanken og strøg ham over kinden ”Jeg ville give dig alt i verdenen, bare for at se dig glad min skat. For at se dig ville ønske det” hun smilede stort og kiggede på ham ”Jeg har virkelig prøvet at skrive i koder, så du ikke vidste det var mig” hun smilede let og trak på skuldrene. Hun grinede blidt af hans skiløjede ansigtsudtryk og kiggede på ham med et stort smil, selvom Matias måske var lidt hård og irriterende, havde han fået Uri til at åbne sig fuldstændig op, selvfølgelig vidste hun alt det han lige havde sagt, men det var rart at han havde sagt det højt også højt for sig selv, hun kiggede på ham og rødmede let ”Jeg vidste det godt Uri” hun rødmede let og sparkede til en lille sten på jorden og fniste så ”Men jeg kan godt lide dig sige det højt, fortælle hele verdenen det. Det er altså noget af det bedste jeg ved. At du fortæller mig og alle andre hvor dejlig jeg er” hun grinede og kiggede ind i hans øjne, hun vidste alt dette. Men på den anden side, nu var hun sikker og hun ville altid gemme dette minde, hun rødmede blidt og vidste allerede nu at hun altid ville gøre ALT hvad hun kunne for hans skyld.
Hun kiggede ned i bordet og måtte virkelig kæmpe med et grin, dels fordi hun vidste at Uri forventede at hun ville flippe ud hvis han ikke opførte sig pænt. Men faktisk var hun i dette øjeblik så stolt af ham at hun aldrig ville kunne skælde ham ud, u stedet lænede hun sig over imod ham og hviskede i hans øre ”Du er den bedste i hele verdenen min dejlige Golden, jeg er så stolt af dig” hun strøg ham over kinden og placrede et spagt kys på hans kind. Hun smilede og kiggede derefter på Keya og grinede så ”Det er da noget af en dobbeltdate var?” hun smilede og kiggede derefter ned i menukortet igen, hun vidste stadig ikke helt hvad hun ville have, eller jo det vidste hun. Men hun havde ham allerede, lige der hvor hun ville og lige der hvor hun ønskede ham. Hun elskede ham virkelig højere end noget andet, det gik mere og mere op for hende at hun aldrig nogensinde ville kunne elske andre som hun elskede ham. Hun bed sig svagt i læben og kiggede derefter på Keya med store lysende blå øjne. Hun håbede aldrig at de to ville blive uvenner, men hun håbede heller aldrig nogensinde at hun ville miste Uriah.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 14, 2016 23:33:26 GMT
Han løftede let et øjenbryn endnu han udstødte et lavt suk. "Hvorfor stoppede du mig ikke så?" sagde han med rynket næse, tydeligvis klar over, hvor dum han måtte have lydt, i forsøget på, at forklare hvad benzin er. Han rakte drillende tunge af hende, da hun fortsat gjorde grin med ham, og han kildede hende kort på siden, og sendte hende et skævt smil. "Nej, men vi finder nok et andet tidspunkt, at gøre det på. Jeg skal nok tage dig med, før eller senere. På ære." Han kyssede kort hendes kind, for at forsikre hende om det. Han ville elske at genopleve New York sammen med hende han elskede mere end nogen anden. Han lo let, som hun igen kørte hendes fingre igennem hans hår, og han tog også forsigtigt og strøg hendes om bag hendes ører, inden hun lagde hans hånd på hendes hjerte. Han smilte og holdt hende ind til sig. "Jeg elsker også dig, mit dejlige blåbær."
Han lo højt, og nikkede svagt. Han var sikker på, at hun vidste lige så vel, som han selv, at hun og Xander var langt mindre aktive, end han var. Han smilte lidt mere og kyssede hende kærligt. "Der er intet jeg ikke ville gøre for dig, Raven. Du er mit et og alt." Han tøvede et øjeblik, og holdt hende så tæt ind til sig, for at forhindre hende i at falde. "Og nu ikke noget med, at besvime." Han så på hende, med en let rynket pande, men åndede dog lettet op igen. "Men sødeste, dejligste Raven, jeg elsker dig ikke mindre af, at jeg holder det mellem os to. Jeg er bare ikke god til alt for meget opmærksomhed." Han smilte og strøg blidt hendes kind.
Han følte sig meget utilpas, som han sad der med Matias overfor sig og Raven ved hans side, presset til, at holde humøret højt og en venlig samtale kørende. Alligevel formåede Matias, at få et oprigtigt smil frem på Uriahs læber. "Så, hvor mødtes i to egentlig? Efter Hogwarts." Han så spørgende fra Keya til Matias, glad for, at tale om noget andet end sig selv. Han så på Raven, med et smil, som hun lænede sig over til ham. "Stolt ligefrem? Får jeg en godbid?" sagde han for sjov. Han smilte drilsk, og tog hendes hånd i sin under bordet. Han elskede hende virkelig, mere end han kunne sætte ord på, selvom han i det mindste havde forsøgt nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 15, 2016 18:03:21 GMT
Han kiggede på Keya og smilede let "Det ved hun ihvertfald nu" han grinede blidt og kiggede på keya med øjne som var fyldt med kådhed og latter, det var noget af det sjoveste han længe havde været med til. Han kiggede ned og derefter på Keya igen "Det ved jeg godt du gør Keya skat, men derfor skal jeg stadig finde ud af hvad de er for nogle folk" han kiggede over på Uriah og Raven igen og lige nu kunne han faktisk slet ikke finde ud af hvad de var for nogle. Men de var rare og det kunne han sagtens leve med, han smilede og kiggede på Uriah igen "Vi mødtes et par gange efter fordi jeg har været så vild med Keya at jeg har haft lyst il at se hende. Men det blev først klart den sidste gang vi mødtes at jeg ønskede meget mere" han grinede blidt og kiggede på Keya og tog hendes hånd "Og jeg fortryder intet af det. Keya er den bedste i verdenen!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 15, 2016 19:23:29 GMT
”Ja det gør hun da.” Hun grinede blidt og kiggede på ham ”Det ved jeg godt at du ikke gør skat, men håber da på at I vil lære hinanden og kende bedre.” Sagde Keya og kiggede på Raven da hun sagde noget til hende og svare så ”Ja det må man sige.” Keya smilede Keya vidste ikke om hun eller Matias svare så da han svarede for dem sagde hun så ”Jeg var også vild med ham og blev det mere og mere. Efter sidste date ja så blev vi forlovet. Han er det bedste i verden også.” Hun kiggede på Matias og flettede deres finger ”Jeg fortryder heller ikke noget.” Hun kiggede over på Uriah og Raven og sagde så ”Hvad med I fortæller hvordan I mødtes til Matias.” Keya smilede ved tanken.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 15, 2016 19:43:13 GMT
Hun kiggede ned og lagde hånden over munden for ikke at grine højt "Fordi min skat, at jeg godt kan lide at høre dig snakke og fortælle" hun smilede stort og tog hans hånd, det var virkelig sandt. Hun ville virkelig gerne høre ham fortælle alt og gerne bruge alle de ord han kendte når han gjorde det, hans stemme gjorde hende helt stille og roligt. Hun kiggede på ham og smilede stort "Jeg vil glæde mig min skat, virkelig meget!" hun smilede stort og strøg ham over kinden og tog hans hånd, det ville være fantastisk at se New York med ham at opleve noget som havde været med til at gøre ham til det han var. Hun kiggede ind i hans øjne og smilede stort "Det er jeg virkelig glad for at høre Golden" Hun kiggede på ham og smilede stort, det var virkelig dejligt at være sammen med ham og dejligt at se ham være så glad og glæde sig til noget som han virkelig gerne ville have "Det ved jeg min skat, du er virkelig også mit et og alt" hun strøg ham over kinden og grinede blidt "Jeg besvimer ikke skat" hun grinede blidt og tog hans hånd og kyssede den blidt "Det ved jeg virkelig godt, men det er stadig rart at høre dig sige det højt" hun rødmede let og fnisede tøset og kiggede ned på sine sko, det var virkelig rart men det var det hele efterhånden.
Hun kiggede på Matias som han fortalte og nikkede let "Det lyder som om i er skåret til hinanden og som om i skal være sammen altid" hun kiggede derefter på Uriah og grinede så "Ja den må du få lov til at give dig i kast med baby, det var dig der var så nysgerrig at spørge efter deres historie" hun grinede blidt og strøg ham over kinden og som han svarede på hendes ord måtte hun kæmpe for ikke at da af grin inden hun igen lænede sig ind til ham og hviskede "Jeg kan være din godbid" hun grinede blidt og gav hans hånd et klem under bordet og kyssede ham på kinden. Den her dag, ville ingen nogensinde kunne slå.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 16, 2016 23:08:03 GMT
Han kunne ikke lade være med, at le højt af hende, for det var næsten synd for hende, at hun virkede så glad for, at høre ham tale, når han nu ikke var det store sludreschatol, og som man nok hurtigt bemærkede, havde det med, at falde over sine egne ord. Han kunne dog godt sludre løs, hvis han var overbegejstret eller vred, men det skete sjælendt. Tanken om, at de skulle tage til New York sammen var stadig som en drøm, eftersom han kun havde været der meget få gange siden hans familie og han selv flyttede til Storbritannien. "Det vil jeg også," sagde han med et smil, og flettede deres fingre sammen. Det var så meget de skulle nå sammen af eventyr og mere seriøse ting, og selvom det ikke ville blive en dans på roser, glædede Uriahs sig blot til hvert evig eneste minut, han skulle tilbringe med Raven. Han smilte til hende, og holdt hende igen tæt ind til sig, for at give hende et blidt kys. Selvom de havde sagt flere gange, at de elskede hinanden, blev han stadig helt varm indeni. Han havde aldrig regnet med, at han ville elske nogen, som han elskede Raven, men det var langsomt begyndt, at gå op for ham, at det ikke blot var en helt igennem fantastisk drøm, men en fantastisk virkelighed, og hvis hun nev ham i armen nu, ville han stadig stå præcis hvor han stod - foran en café i Norge, sammen med den smukkeste kvinde han nogensinde havde set. Han smilte, og løftede hendes ansigt op til hans eget. "Sige hvad højt? At jeg stadig kunne rødme, hver gang du stryger min kind? At jeg elsker dig højere end livet selv? Jeg kan bare ikke få de rette ord ud, især ikke hvis der er flere der lytter," sagde han lettere flovt og vendte sit blik mod bjergene.
Han smilte svagt, som han hørte på deres fortælling, og så hvor søde de var sammen. Det var rart at se, at også Keya havde fundet en, der gjorde hende glad. "Fedt at i sådan kunne holde kontakten," sagde han med et lille smil. Han så lidt overrasket ud, da Raven pludselig forventede, at han fortalte deres historie, og han sendte hende et kort blik, der tydeligt sagde, at han syntes at han havde talt rigeligt for den dag. "Jo, jeg arbejder på De Tre Koste i Hogsmeade, og en aften dukkede Raven pludselig op i baren, og vi faldt i snak igen." Han skævede let til Raven i tvivl om hvor meget han burde fortælle. "Det blev vidst til et kys eller to da jeg endelig fik fri, og så endte jeg med, at tage Raven med mig hjem. Efterfølgende blev vi så enige om, at flytte sammen." Han klemte blidt Ravens hånd under bordet, som han fortalte. Han havde med vilje undladt at fortælle om delen, hvor Raven fortalte om sit tideligere job i Garden, da han ikke lige vidste, hvordan hun ville have det med det, men regnede med, at hun vel selv kunne tilføje lidt ekstra, hvis hun fandt det nødvendigt. Han grinte svagt af hende, og han kyssede hende en anelse mere krævende, men stadig meget forsigtigt. "Det er helt fint med mig."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2016 16:56:31 GMT
Han kiggede på Keya og smilede, der sad hun hans kommende kone og overstrålede resten af restauranten. Han smilede blidt og tog hede hånd "Det skal nok komme min skat, det skal nok komme. Specielt fordi du og Raven er så gode venner, så ville de være mega akavet hvis vi ikke var venner også" han smilede let og strøg hende over kinden. Det var virkelig akavet det her og han vidste faktisk ikke præcist hvad han skulle sige eller gøre af sig selv mere, han tog hendes hånd og strøg hende over kinden "Du er så beskeden Keya, jeg elsker dig højere end noget andet" han smilede stort da hun flettede sine fingre ind i hans og han strøg hende over knoerne "Det er jeg glad for at høre" han lænede sig ind til hendes hals og kyssede hende, derefter kiggede han på Raven og Uriah han glædede sig til at høre deres historie.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2016 18:27:48 GMT
Hun kiggede på Matias som var hendes kommende mand og sad ved siden af hende og så godt ud, men det ville han altid gøre i hendes øjne. ”Det håber jeg da at I vil, jeg er heldig at have en god veninde som Raven.” Hun smilede blidt til Matias og nød at han strøg hende over kinden ”Jeg elsker også dig højere end noget andet.” Hun strøg ham på hans hånd og lænede sig ind til ham, og tænkte på hvordan deres fremtid ville være. Hun kiggede og smilede til Raven og Uriah. Da Uriah fortalte hvordan Raven og han havde mødt hinanden tænkte hun hvad hun mon skulle have at spise.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2016 18:38:42 GMT
Hun kiggede på ham, hun havde faktisk aldrig rigtig været udenfor Europa så for hende ville det at komme til USA skubbe mange fremmede grænser. Hun smilede stort og strøg ham over kinden "Jeg glæder mig virkelig til at se hvad det er alle folk snakker om. Til at se hvordan de er så forskellgie i forhold til os" hun strøg ham over kinden og smiled stort da han flettede hans fingre ind i hendes, han gjorde hende virkelig lykkelig bare ved at være ved hendes side. Hun lænede sig ind til ham som hans læber blev presset blidt imod hendes og ganske blidt lod hun sine læber presse mod hans, det var virkelig rart. Hun kiggede ind i hans øjne og smilede stort, det var rartat få afvide hvor meget han elskede hende virkelig meget endda, men hun vidste også at hun altid ville have stærke følelser for hinande, selv hvis det ville ske at de gik fra hinanden. "Åh Uri" hun rødmede og kiggede ind i hans øjne "Jeg kan love dig for at jeg har det på helt samme måde" hun grinede og tog hans hånd og kyssede den hjerteligt "Bjerge er så smukke, fredfyldte og dufte ih. så fantastisk" hun tog hans anden hånd og kyssede den også og lænede sig frem og kyssede ham.
Hun kiggede på ham og grinede, hun glædede sig til at høre ham fortælle om dem. Faktisk gjorde det hende en smule varm om hjertet at tænke på deres møde, det var virkelig dejligt at høre ham fortælle om det "Pludselig" hun grinede blidt "Faktisk dukkede jeg op, fordi jeg havde hørt han arbejdede der" hun rødmede let og kiggede på ham med store øjne, han sprang hendes dybe hemmelighed over, det fik hendes hjerte til at svulme op af lykke og hun klemte blidt hans hånd under bordet og smilede taknemmeligt "Hjem til Uriah hvor vi blev varmet op sammen" hun smilede stort og kiggede på ham med det største smil på læben, det var virkelig dejligt at sidde her og høre ham fortælle om dem på den måde, generelt set var han bare fantastisk og hun kyssede ham på kinden "Jeg elsker dig så højt Golden" hun besvarede hans krævende kys med samme grådighed og lagde armene om ham.
Hun rejste sig op da kvalmen begyndte at overtage hendes krop og mærkede hvordan hun skulle kaste op. Hun greb Uriahs hånd og puffede til ham "Ryk ryk ryyyyk!" hun vidste godt hvorfor kvalmen skyllede op i hende, det havde hun fundet ud af sammen med Keya. Men det kunne da ikke allerede være så slemt? Hun skyndte sig forbi Uriah og ud på det lille toilet hvor hu tømte sin mave, hun skyndte sig dog tilbage og kiggede på dem alle og sukkede "Jeg vil faktisk godt hjem nu!" hun lagde hovedet let på skrå og tog sin taske, hun havde det virkelig elendigt.
|
|
|