Deleted
•
Post by Deleted on Mar 4, 2016 11:58:49 GMT
Raysal kunne godt mærke, at der var et eller andet galt med Stacia. Hun virkede nervøs på en eller mærkelig måde. Var skikkelsen fra før i forbindelse med hendes opførelse? Havde Stacia lokket hende i en fælde? Det gav ingen mening, hun havde ikke set i hende i mange år, så det ville ikke give mening. "Er du okay Stacia?" Hendes stemme var undrende og bekymret. Hun undrede sig over hvad der kunne være sket med hende, og var bekymret for, at det var noget slemt, siden hun reagerede på den måde som hun gjorde.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 5, 2016 11:14:19 GMT
Stacie nikkede "ja...ja jeg... Jeg har det fint" mumlede hun og drak resten af sin øl, hun smed flasken ud og sad og kiggede ned i jorden, hun kunne ikke fortælle hvad der var galt og slet ikke til en som var i garden, Stacie ville blive slået ihjel på stedet, hun gned sine øjne i håb om at det kunne hjælpe hende med at få hendes normale øjne igen, hun kiggede stift ned i jorden så hendes lange hår dækkede hendes ansigt heldigvis.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 19, 2016 14:45:45 GMT
Raysal kiggede undrende og undersøgende på Stacie. Der var klart noget galt. Hun vidste bare ikke, hvad det var som der var galt. "Stacie." Kom det alvorligt og betroligt fra Raysal, "du kan sagtens fortælle mig hvad der er galt. Jeg vil gerne hjælpe dig." Igen kiggede hun hurtig undersøgende rundt, for at sikre sig, at der ikke var nogen uvelkommen, der var til stede. "Tro mig Stacie. Jeg vil gerne hjælpe dig." Hun kiggede igen på Stacie. Godt nok havde hun været en død irreterende møgunge, men det var jo fortid. De var jo begge voksne nu, og deres barndom var fortid.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 26, 2016 16:14:49 GMT
Stacie sukkede "jeg kan ikke fortælle dig det, jeg bliver slået ihjel" mumlede hun og fjernede sit hår fra hendes ansigt, hun så op på Raysal med de røde øjne "bare tro mig når jeg siger at det er bedst hvis du ikke ved noget" sagde hun stille og skummelt og så ned i jorden, hun kunne godt fortælle Raysal hvad der var sket, men hun valgte og la vær, for det kunne nemt gå galt. Stacie så rundt for at sikkre sig der ikke kom nogen aura eller sådan noget, hvis de først fik fat i hende kunne hun godt vinke farvel til alting, hvis ikke de slog hende ihjel ville hun blive smidt i azkaban for altid hvilke ville være lang tid for hende, Hun sad og så rundt og forsøgte igen og igen at få hendes øjne til og blive normale, hun rykkede lidt væk fra raysal for ikke at blive fristet.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 3, 2016 13:06:32 GMT
Da hun så hendes øjne, spærrede Raysal øjnene op af overraskelse. Der gik dog ikke længe, før Stacie havde afbrudt deres øjenkontakt, og rykkede sig væk. "Stacie..." kom det stille og medefølene fra Raysal, da hun nu sagtens kunne forstå Stacie. Hun var blevet forvandlet, og hun frygtede sadsynligvis de kæmpe fjolser, der ville prøve på at nedlægge en vampyr, bare for at blære sig over for andre. "Stacie, lad mig hjælpe dig." Godt nok havde Stacie været en irretrende møg unge da de var mindre, men det var fortid, og Raysal ville jo gøre alt for at beskytte og hjælpe sine venner. Hun betragtede selv Stacie som en ven, for hvis ikke, ville hun jo ikke bruge tiden på at være sammen med hende, frem for at være hjemme sammen med Noah.
//Ikke for noget, men vampyr i HP har sorte øjne xD//
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 11, 2016 21:41:43 GMT
Stacie så op på hende da hun sagde hendes navn, stadig med de røde øjne, dog også med hugtænder. Stacie rystede på hovedet "det kan du ikke... det er der ingen der kan" sagde hun stille og rejste sig op, hun stod stadig hos Raysal, men ikke for tæt da lysten til blod bare blev stører og stører, Stacie ville ikke gøre skade på raysal, så hun valgte at holde en god afstand så de stadig kunne snakke sammen uden nogen kunne høre dem, men også så Raysal kunne nå væk hvis stacie gik helt amok. Stacie så på Raysal "der er ikke nogen der kan hjælpe mig, og hvis jeg bliver opdaget er jeg dødsens" sagde hun stille og kørte en hånd gennem sit hår, hun forsøgte virkelig at få hugtænderne og de røde øjne til at forsvinde, men uden held. Sulten begyndte at tag over, hun ville rigtig gerne tale med raysal og være sammen med hende, men der gik nok ikke lang tid før sulten ville tag så meget overhånd at Stacie ikke ville kunne styrer lysten længer. Fristelsen til bare at bide var stor, men hun gjorde alt for ikke at gøre skade på nogen.
Stacie begyndte at gå lidt frem og tilbage, mest for at prøve og tænke på noget andet. men duften af blod blev ved med at være der, så det var svært. bare det at kunne dufte det blod der cikulerede rundt i Raysals krop gjorde stacie sindssyg. Stacie satte sig på hug og tog sig til hovedet, hun bed sig i læben i håb om at det ville virke, men det virkede ikke. Hun måtte gøre et eller andet, for at få lysten styret inden det gik galt.
//I know, men på racelisten her inde der står der de er røde xD//
|
|