Deleted
•
Post by Deleted on Jan 19, 2016 21:36:46 GMT
Hendes hjerte hamrede så hårdt at hun kunne høre det i sine øre. Det susede og brusede inde i hendes hoved men det var ham som susede derinde, deres kys stoppede og hun hev kort efter vejret og kiggede ind i hans øjne og rødmede "Du gør mig sindssyg Uriah" Hun grinede og kyssede ham blidt "Men sindssyg på en god måde" Hun strøg ham over kinden og nød at stå der i hans arme.
"kun når du har ret" Hun grinede og strøg hendes hånd hen over hans kind, den var så dejlig varm og blød. Hun kiggede ind i hans øjne og åbnede munden for at forklare at det synes Hun altså, men i stedet hev Hun ham tæt ind til sig og lod sine hænder glide igennem hans hår og kyssede ham kærligt. Han var simpelthen det bedste der nogensinde var sket hende og hun kunne slet ikke forstå det "Jeg elsker også dig" Hun kiggede ned og rødmede i hele hovedet og sparkede med i gulvet. Ligemeget hvor tit han ville fortælle hende at han elskede hende ville hendes hjerte stadig pumpe som aldrig før og hun rødmede igen og kiggede ind i hans øjne og snoede igen sine fingre ind i hans fantastiske bløde hår.
Hun kiggede på døren som den gav et klik og hun sprang hurtigt de ti skridt tilbage til døren og hev den op. Hun sprang ind og smækkede døren i igen og kastede sig nærmest i hans arme "Godt klaret skat. Virkelig godt klaret" Hun rødmede let og mærkede hvordan det kom bag på hende at hun lige var sprunget ind i hans arme
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 19, 2016 22:30:14 GMT
Uriah holdt hende så tæt ind til sig, som han nu kunne. Der var virkelig intet mere beroligende, end at stå med Raven i sine arme. På en måde fik det am bare til, at slappe helt og aldeles af, og alle problemer forsvandt for en stund. Han lo lidt af hende. "Sindssyg ligefrem? Så længe du ikke skal på afvænning, det holder jeg ikke til." Han så ind i hendes smukke øjne, der mindede Uriah om havet.
Han rystede let på hovedet af hende, og kyssede hende blidt i stedet for at svare. Han havde egentlig ikke lyst til, at diskutere om hvornår han havde ret eller ej, for han ville næsten give Raven ret hver gang, hvis det kunne få hende til, at smile. Han forsøgte at forudsige hendes svar i sit hoved, men blev istedet trukket tæt ind til hende. Det gav et lille sug i hans mave, da de igen kyssede, og hendes hænder i hans hår gjorde ham blot mere blød i knæene. Han tøvede lidt. "Måske har du ret. Måske var det skæbnen der første os sammen." Han havde tænkt meget over det med skæbnen, siden hans sammenstød med Raven på De Tre Koste, og trods han stadig var meget kritisk, måtte han indrømme, at de næsten havde været lidt for heldige.
Uriah blev helt overvældet, da Raven kom løbende tilbage og sprang ind i hans arme. Han løftede hende kortvarigt op i luften, imens han lo. "Jeg fatter ikke, at det virkede." Overraskelses strålede stadig ud af ham, men samme gjorde glæden. Han havde udført sin første non-verbale besværgelse, takket være Raven. "Du bliver en fantastisk professor," sagde han storsmilende og kyssede hendes kind.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 20, 2016 12:05:23 GMT
Hun kiggede på ham og blev stående "Jeg tror at en afvænning ville være ubehagelig, for det ville betyde at jeg ikke måtte se dig skat." Hun grinede og strøg ham over kinden og lagde hovedet på hans skulder. Det var dejligt bare at stå der, hun blev altid helt rolig når de var sammen og hun kiggede ind i hans øjne og smilede.
Hun lod let sine fingre filtre sig ind i hans hår og ud igen og hun trak sig lidt væk fra ham igen "tror du på skæbenen?" hun var nær faldet om da han sagde det og mærkede hvordan hendes ben føltes som om de kunne svigte under hende fordi han gjorde hende så ør. Hun rødmede let og kiggede ind i hans øjne igen "Det ville være sejt" hun kyssede ham igen og lod igen sine fingre søge hans hår og lagde den anden hånd om hans talje og holdt ham ind til sig.
Hun kiggede på ham med et stort smil "Du gjorde det" Hun grinede og kyssede ham stolt. Det var næsten som de hun selv skulle prøve første gang, den samme lykke følte hun nu hvor han lykkedes i det. Hun smilede stort og grinede så "Jeg tror jeg kommer til at klare den på kreativitet og lærevillighed" hun grinede og kyssede ham igen "Du er så god min skat!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 20, 2016 23:01:35 GMT
Han så på hende med et stort smil og lo let. Han ønskede ikke, at skulle tage på nogen som helst afvænning, og heller ikke at hun skulle for den sags skyld, for han var ikke sikker på, at han villle syntes om en hverdag uden hende længere. Alene de få dage hun havde været her i Paris, mens han havde været i Hogsmeade, havde virket dobbelt så lange og kedelige. "Jeg er heller ikke helt vild med idéen."
Han så lettere overrasket på hende, og sendte hende et lille smil, inden han trak let på skuldrene. "Ikke rigtig, men det var næsten for godt til, at være et tilfælde." Han nød da hun igen tog en hånd op i hans hår, og slappede helt af i kroppen. Da hun så trak ham tættere ved, at lægge en hånd på hans talje, måtte han igen komme med et lille grin. Han holdt hende tæt ind til sig og kyssede hende blidt.
"Jeg gjorde det," gentog han igen og lod sine læber møde hendes igen, hvilket igen fik det til, at løbe koldt ned af hans ryg. Han holdt hende tæt ind til sig, stadig fuldstændig overvældet over, at han kunne udføre besværgelsen non-verbalt. Han så på hende. Han var ikke et sekund i vivl om, at der var en fantastisk professor gemt i hende, men han ville nu savne hende, når hun skulle arbejde. "Du er bedre," sagde han og pressede deres læber sammen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 21, 2016 10:58:21 GMT
Hun kiggede på ham og grinede, det var sært og stå her og snakke om afvænning. Specielt når afvænningen, handlede om hende og hans forhold. Hun kiggede ind i hans øjne og smilede "Jeg vil helst ikke afvænnes, fra min egen bondeknold" hun grinede og refererede tydeligt til den første aften de havde set hinanden siden Hogwarts. Hun strøg ham kærligt over kinden og kiggede ind i hans øjne "Ved du godt, at jeg virkelig elsker dig?".
Hun kiggede på ham med et stort smil og lænede sit hoved mod hans bryst "Skæbnen" hun rødmede let igen og kiggede ned på hendes fødder, det var for vildt. Tænk hvis den virkelig spillede dem et pus, placerede dem sammen. Hun nød at stå så tæt sammen med ham og hun besvarede kærligt og intimt hans kys og hun lod igen sin tunge søge hans, hendes hjerte hamrede igen hårdt i brystet og hun strøg stadig sin hånd kærligt igennem hans hår.
Hun kiggede på ham og smilede større end nogensinde før og hun kyssede ham kærligt "Du gjorde det, du er virkelig så god" hun hev ham ind til sig og lagde armene tæt om ham og borede sit hoved ind i hans hals, det føltes virkelig fantastisk at stå her sammen med ham, hun lod igen sine fingre søge hans hår og hun kyssede kærligt igen "Man er kun så god, som den elev man har" hun strøg ham igen igennem håret og ned over kinden. Hun var så lykkelig at det virkelig føltes syret.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 21, 2016 17:54:27 GMT
Han lo højt, da han forstod hendes reference. Han huskede tydeligt den aften på De Tre Koste, hvor Raven pludselig var trådt ind af døren, og havde overraset ham i baren. Han smilte bare ved tanken, og han strøg kyssede hende kærligt. "Hey, du er mindst lige så meget bondeknold, som jeg er. I hvert fald hvis vi skal flytte sammen." Det snurrede helt i hans mave. Han kunne slet ikke vente til, at de skulle flytte sammen. Han smilte til hende på en lidt drillende måde. "Nej, det tror jeg ikke, at du har nævnt." Han trak hende tæt ind til sig og strøg hende over ryggen.
Uriah så ned på hende med et smil. Han var stadig kristisk overfor tanken om, at der skulle eksistere noget som 'skæbnen', men alligevel kunne han ikke lade være med at tænke på, om det mon var meningen, at han og Raven var løbet ind i hinanden igen efter alle de år. Hans krop blev helt statisk og han lod sin tunge møde hendes, mens han holdt hende tæt ind til sig. Han lagde igen sine hænder på hendes talje, og strøg blidt hendes side. Da han igen stoppede, for at få vejret, løftede han hende op og bar hende hen på sengen. Han sendte hende et smil, som han lagde sig ved siden af hende, og lagde sin arm om hende.
Han var virkelig overrasket over, at det var lykkedes ham, og var stadig lettere overvældet. Han besvarede med det samme hendes kys, og lagde med det samme sine arme omkring hende. "Takket være din onde strategi," sagde han med et grin, utrolig lettet over, at have hende i sine arme igen. Han nød virkelig at have hende i armene igen, med hendes hænder i hans hår, selvom det ikke var mange minutter siden, at de sidst havde stået sådan. Han gengav igen kysset. "Jeg er kun god på grund af dig. Du tvang mig jo til det."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 21, 2016 18:17:20 GMT
Hun kiggede nd i hans øjne og rødmede let "Jeg vil gerne være en bondeknolde, men kun så længe du er min bondemand" hun grinede og kiggede på ham med store øjne. Hun mærkede hvordan sommerfuglene i maven, fløj rundt i hendes mave igen. Hun rødmede og lagde armene om ham igen "Det gør jeg virkelig, jeg elsker dig højere end noget andet" hun lænede sig helt tæt ind til ham og kyssede ham kærligt på munden.
Hun kiggede på ham og grinede som han smed hende på sengen og hun kiggede ind i hans øjne "Hej" hun puttede sig helt ind til ham, det var rart at ligge ved siden af ham igen. Blidt lagde hun sit ben oven på hans og filtrede sig nærmest ind i hans krop, det føltes rart og lokkende, at mærke ham så tæt på som om hun aldrig ville få nok af at røre ham, eller som om hun aldrig nogensinde ville kunne slippe ham igen. Hun log igen sine læber søge hans i et intimit og krævende kys.
Hun smilede og nød at hans arme lå om hende og hun grinede blidt "Jeg skulle jo have dig til at handle min skat" hun strøg ham over kinden og kyssede ham blidt på den derefter. Hun kiggede ind i hans øjne og strøg hænderne igennem håret igen, da han besvarede hendes kys sitrede hele hendes krop "ja, det må du undskylde skat" hun grinede og kyssede ham igen "Men jeg elsker dig jo alligevel".
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 23, 2016 22:38:18 GMT
Han smilte af hende, og lagde sin pande imod hendes, og så hende ind i øjnene. Han følte sig ikke ligefrem, som en bondeknold, tværtimod, men for Raven ville han gøre alt, uden et sekunds tøven og uden så meget, som at se tilbage. Tanken var lettere skræmmende, men at elske nogen så højt, var også en henrivende følelse. "Alt for dig, Raven," sagde han smilende. Han gengav kærligt kysset, og holdt hende tæt ind til sig. "Jeg elsker også dig, mere end du aner."
Han trak hende så tæt ind til sig, som han kunne, mens hun 'viklede' sig ind i ham. Han mærkede sit hjerte slå endnu hurtigere, da hun igen kyssede ham, og han besvarede kysset lige så krævende, om end ikke mere. Han kørte forsigtigt hans hånd ind under kanten af hendes trøje, og strøg forsigtigt sine fingre hen over hendes bløde hud. Han så på hende med et lidt spørgende blik, da han nødig ville gøre noget, hun ikke brød sig om.
Han nikkede stille, hendes metode havde jo virket, selvom han ikke helt havde brudt sig om den. Han trak hende endnu tættere ind til sig, for at være sikker på, at hun ikke gik nogle vegne igen. "Så længe du ikke går fra mig igen." Han holdt det kærlige kys så længe han kunne, og strøg forsigtigt hendes kind, inden de igen kyssede. Selvom de efterhånden havde sagt det til hinanden nogle gange, gav det stadig et sug i maven, hvor gang Raven fortalte ham, at hun elskede ham. Det virkede stadig surrealistisk, at en så fantastisk person, som Raven, skulle falde for ham."Jeg elsker også dig."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 24, 2016 14:26:00 GMT
Hun kiggede på ham og grinede genert og kiggede ind i hans øjne. Hun rødmede igen og kyssede ham blidt "Alt for dig Uriah" hun strøg ham kærligt over kinden og kiggede ind i hans øjne. Hans ord fik hendes hjerte til at smelte og hun lod endnu engang sine hænder søge hans hår og strøg ham hjerteligt igennem det "Det er jeg virkelig glad for at høre" hun bed sig blidt i læben og lænede sig endnu længere ind til ham.
Hans besvarelse af hendes kys, fik hendes hjerte til at hamre så hårdt i brystet at hun nærmest ikke kunne koncentrere sig om andet. Hun kiggede på hans hånd og smilede, det var virkelig rart og om end ønsket af hende, hele hendes krop hungrede efter at mærke ham at være tæt med ham, være viklet ind i ham. Hun kyssede ham igen og lod sine ene hånd glid ind under hans trøje og nussede ham ganske blidt på maven.
Hun kiggede på ham og grinede let, men blev så helt alvorlig "Jeg forlader dig aldrig" hun kyssede ham hjerteligt og nød hans hænder mod hendes kind og hun smilede stort. Hans ord fik hendes kinder til endnu engang at lyse op i ren forelskelse og hun rødmede og kiggede ned og smilede stort "Jeg er så lykkelig, med dig"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 24, 2016 19:44:50 GMT
Han smilte lidt og kunne slet ikke få nok af deres korte, men kærlige kys. Hans øjne fandt igen hendes, og han blev igen helt optaget af den kærlighed der var i dem. Et lidt større smil fandt frem på hans læber. Hver en lille berøring syntes stadig, at sprede en varme i hans krop, som han ikke havde følt før. Hendes hænder fandt igen frem til hans hår, og han måtte bide sig i kinden, for ikke at blive helt svag i knæene. Forsigtigt kyssede han hendes kinder og lagde sit hoved mod hendes.
Hans hjerte slog hårdt imod hans bryst, mens han forsigtigt strøg hans hånd over hendes hud. Han sendte hende et smil, inden han igen pressede sine læber mod hendes. Han spændte let i maven ved hendes berøring, men slappede af igen kort efter. Hans kinder blev en anelse varmere, men han lod sig ikke påvirke af det. Det var længe siden, at han havde følt sig så tiltrukket af en person, som han var af Raven, men ville på ingen måde forhaste tingene.
Hendes ord spredte en ubeskrivelig glæde i ham, og han smilte stort, inden han kyssede hende kærligt. "På ære?" spurgte han så med et drillende smil. Spørgsmålet var tydeligvis for sjov, men alligevel ønskede han ikke, at blive skilt fra Raven igen, bare et par dage alene i sin lejlighed, havde virket tomt og kedeligt uden hende. Men det problem ville de heldigvis ikke have længere, så snart de flyttede sammen. "Så er vi to."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 24, 2016 20:03:52 GMT
Hans øjne kunne trylle binde hende, få hende til at tabe vejret og det ar præcist hvad han havde fået hende til nu. At miste pusten, hun nød at stryge hænderne igennem hans bløde og smukke hår og hun lænede sit hoved imod hans hænder da han lagde dem på hendes kinder og lænede derefter hovedet mod hans og smilede "Du er så fantastisk".
Hun kiggede på ham og smilede let, hun strøg stadig hånden over hans mave. Det føltes fantastisk som om at varmen fra hans krop, for op igennem hendes arm og ud i resten af hendes krop. Hun lænede sig helt ind til ham og kyssede ham kærligt "Du vækker virkelig noget i mig, som jeg aldrig har prøvet før. Et begær som jeg virkelig frygter" hun rødmede og kyssede ham ganske let.
Hun smilede stort og nikkede "På ære min skat" hun grinede og strøg ham over kinden og smilede stort "Ellers ville jeg ikke have spugt om du ville flytte sammen med mig jo" hun grinede let og kyssede ham blidt og kærligt "Åh. Dine ord, handlinger og berørelser, de farer lige i mit hjerte" hun strøg ham over kinden og smilede stort.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 25, 2016 22:24:46 GMT
Uriah så på hende med et smil, og strøg blidt hendes kinder. Hans hjerte bankede en anelse hurtigere, som de lænede deres hoveder mod hinandens, og han holdt hende om noget, endnu tættere ind til sig. "Du er mindst lige så fantastisk." Han så ind i hendes øjne, og følte igen, at han blev fuldstændig opslugt af dem. Han pressede blidt sine læber imod hendes, og fik endnu en gang et sug i maven.
Han var lige ved at tabe pusten, da hun først kyssede ham og derefter sagde, som hun gjorde. Han sendte hende et svagt, lidt usikkert smil. "Frygter ligefrem?" Han så hende ind i øjene, som han besvarede det blide kys. Han holdt hende tæt ind til sig, og strøg forsigtigt sin hånd længere op af hendes ryg, stadig under hendes trøje. Han kunne pludselig ikke komme tæt nok på hende, og kyssede hende igen krævende.
Selvom spørgsmålet havde været for sjov, lettede det utrolig meget at høre, at hun ikke ville gå fra ham, især når han nu ikke ønskede at gå fra hende. Han smilte endnu mere, da hun nævnte deres planer om, at flytte sammen. Han fattede slet ikke hvordan har var blevet så heldig, at han kunne få lov til, at vågne op ved siden af den han elskede hver morgen, lytte til hendes stemme og se ind i hendes øjne dagligt. Det var nærmest for godt til, at være sandt. Han blev igen lidt varm i kinderne inden han kyssede hende blidt. "Hvad har jeg dog gjort, for at fortjene dig?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 26, 2016 14:42:22 GMT
Hun mærkede hvordan hendes hjerte føltes som om det stoppede ganske kort, for derefter at sætte i gang igen. Hun nød at stå så tæt med ham og da han endnu engang hev hende længere ind til sig, smilede hun stort og kyssede ham på kinden og strøg ham igennem håret. "Jeg er overvældet, over hvor meget jeg har lyst til" hun måtte synke en gang for at kunne færdiggøre sin sætning "At tilbringe resten af mit liv med dig" hun rødmede og strøg ham over kinden og besvarede kærligt hans kys da hans læber pressede mod hendes. Hun kiggede ind i hans øjne og rødmede igen "Jeg tror slet ikke, at du har nogen idé om hvor meget jeg elsker dig. Det er fantastisk at vide at jeg ikke bare er en Fox, at du ikke elsker mig kun fordi min søster er betagende, for at kunne ramme hende" hun rødmede og strøg ham over kinden "Men... fordi jeg er mig.. og jeg har det på HELT samme måde med dig".
Hun kiggede ind i hans øjne og grinede let "Altså, jeg har tidligere været sammen med 2 personer. Det har jeg allerede fortalte dig, men jeg har aldrig haft så meget lyst til nogen. Som jeg har til dig, jeg har lyst til at mærke dig, at vide at du har mig på alle måder. Men jeg er bange, bange for at jeg ikke er god nok" hun kiggede ned og sukkede, hvorfor var hun så barnlig nu? Hun bed sig i læben men nåede faktisk ikke at tænk mere over det før han bevægede sin hånd op af hendes ryg og hun smilede og lod sin hånd glide op hans mave. Hun klyngede sig endnu tættere ind til ham og kyssede ham igen, endnu mere krævende, endnu mere ønskende i at de snart ville være så tæt at det ikke kunne lade sig gøre at være tættere.
Hun mærkede hvordan hans krop stoppede med at spænde nær så meget, hendes ord havde gjort ham rolig? Hun smilede blidt ved tanken og strøg ham hjerteligt over kinden og op igennem håret "Jeg ville aldrig nogensinde forlade dig Uriah, jeg ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden dig i mit liv. Du har virkelig fået mig til at se sider af mig selv, som jeg ville ønske jeg havde været stærk nok til at se før" hun strøg ham kærligt over kinden igen og strøg ham over håret og rykkede tættere på ham. Hun smilede ved tanken om at de snart skulle flytte sammen. Hun smilede og lagde sit hoved på hans bryst "Jeg glæder mig til at vores navne står på samme postkasse, til at se dine møbler sammen med mine. At vide at jeg hvert eneste morgen skal vågne til dine smukke brune øjne, til dig" hun rødmede og kiggede ned, hvor kom al hendes ærlighed pludselig fra? Men hun vidste det, det kom fra hendes hjerte og hendes forelskelse til ham. Hun kiggede ind i hans øjne og smilede stort "Du har været dig, fantastisk og kærlig. Men så vil jeg så spørge omvendt, hvad har jeg gjort for at fortjene dig?" hun flettede sine fingre ind i hans og kyssede ham kærligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 26, 2016 21:51:29 GMT
Han så på hende med store øjne, overrasket over hendes ord. Han vidste slet ikke hvad han skulle sige, og var helt paf i et øjeblik, inden glæden pludselig blussede op i ham. Et stort smil brød frem på hans læber og han løftede hende op fra gulvet og gav hende et kys, inden han igen satte hende ned. Han kunne slet ikke få smurt smilet af sine læber, som han så hende ind i hendes smukke øjne. "Det ville gøre mig til verdens lykkeligste mand, hvis jeg kunne tilbringe resten af mit liv med dig." Hans egne ord sank først rigtig ind, efter han havde sagt dem, og hans kinder blev varme. De havde ikke været sammen i mere end nogle måneder, men alligevel kunne han ikke forestille sig sin hverdag uden hende. Han strøg sin hånd hen over hendes rødmende kinder. "Jeg kunne aldrig finde på at udnytte dig, for at nå til din søster." Han så hende dybt ind i øjnene.
Uriah rynkede let på næsen ved tanken om, at Raven havde været sammen med andre før ham. På en måde ville han ønske, at det kunne have været ham fra starten af, at de kunne have fundet sammen mens de gik på Hogwarts, eller bare da de begge havde forladt skolen. Men han kunne intet gøre ved det, og kastede tanken fra sig. Han så på hende med et lille smil, da han havde det lidt på samme måde. "Du er helt perfekt," sagde han og gav hende et kort kys på kinden. Han kunne næsten ikke få tankerne væk fra Ravens hånd på hans mave, og hans egen på hendes ryg. Han blev lidt overrasket over det pludselige, krævende kys, men besvarede det hurtigt efter, mens hans hjerte spurtede afsted.
Han nød hver og en af hendes berøringer, og lagde forsigtigt sine hænder på hendes talje, og holdt hende tæt ind til sig. "Det er jeg glad for. Jeg ville heller aldrig forlade dig, Raven. Jeg elsker dig simpelthen for meget." Han smilte til hende og strøg hans hånd igennem hendes hår. At høre hvor meget hun glædede sig til, at de skulle flytte sammen, gjorde blot at Uriah blev endnu mere spændt. Han kunne næsten ikke vente. "Glem nu ikke Xander," sagde han i en drillende tone, og kyssede kort hendes kind. Han smilte af hende, og havde ikke forventet et svar på spørgsmålet. "Ok lad mig se. Du har været åben og ærlig, lige fra dag et, og så har du vel haft en tilpas dårlig humor," sagde han igen drillende, da han ikke rigtig kunne sætte ord på, hvorfor han elskede hende, så meget som han gjorde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 27, 2016 11:44:58 GMT
Da han løftede hende op fra gulvet smilede hun stort og gengjaldt hans kys. Det var dejligt at svæve i hans arme lidt, det fik hele hendes krop til at snurre og hun grinede hjerteligt. Hans næste ord gjorde hende helt omtåget og hun rødmede mere end hun nogensinde havde gjort før, hun trykkede sig ind til ham og smilede stort "Jeg ville virkelig også være verdens lykkeligste hvis jeg skulle være sammen med dig for evigt" hun rødmede og kiggede ind i hans øjne og strøg ham over kinden, hun grinede og kyssede ham blidt. Hun kiggede på hm da han så eftertænksom ud, nogle gange ville hun ønske at hun kunne læse hans tanker og hun smilede stort og strøg ham over kinden "Jeg er så glad for at høre de ord, de gør mig virkelig lykkeligere end du kan forestille dig" hendes liv i skyggerne af Raysal, havde tydeligt sat sine præg på Raven, hun var altid usikker på om folk virkelig ønskede hende i deres liv, eller om de brugte hende til at komme til Ray, ikke at hun overhovedet havde denne form for tanker om Uriah, for hun vidste jo egentligt godt hvad hans mening om Raysal var.
Hun kiggede ind i hans øjne, hun vidste allerede hvad han tænkte og hun åbnede let munden for at sige noget som kunne 'dulme' hans tanker, men hun kunne ikke finde på noget som var i orden. Hun sukkede let og lagde armene om ham og smilede ved hans næste ord "Det er du virkelig også" hendes stemme var nærmest kun en hvisken og hun strøg stadig sin hånd over hans mave og smilede stort. Hun lod igen sin mund besvare hans kys og hun hev efter vejret da de var færdige, hun tog hans hånd og hev ham med hen på sengen og vippede ham blidt ned og ligge på den, derefter satte hun sig overskrævs på ham og lænede sig helt ned til ham og hviskede så "De 2 andre, har jeg aldrig haft den her ustyrlige lyst til at være så tæt med. Har jeg aldrig haft så ustyrlig lyst til at vise mig for nøgen" hun rødmede og lagde sit hoved ved hans hals og kyssede ham kærligt.
Hun smilede da han lagde hånden om hendes talje og hun stønnede let og kiggede ind i hans øjne "De ord, gør mig lykkeligere end du aner" hun smilede og nød da hans hånd gled igennem hendes hår og hun bedham blidt i læben. Hun nikkede til ham "Altid Xander" hun grinede let og kiggede ind i hans øjne og strøg ham over kinden. Hans næste ord gjorde hende endnu engang helt omtåget og hun smilede stort, det var virkelig sindssygt "Jeg har altid haft dårlig humor" hun grinede og kyssede ham hjerteligt, hun elskede ham virkelig mere end nogen ord nogensinde ville kunne sætte ord på hendes følelser.
|
|
|