Deleted
•
Post by Deleted on Jan 4, 2016 11:18:10 GMT
@delcan
Naya havde ikke været på teatret længe, men længe nok til at hun var ved at være træt af sin medskuespiller. Han hed Victor, var flintrende homoseksuel og havde på en eller anden måde fået rollen som prinsen, der skulle score hende. At spille heteroseksuel gik overraskende godt, indtil de nåede til første kyssescene. Han skulle proklamere sin kærlighed til hende, og så skulle de kysse. Det var en hysterisk romantisk scene, men han formåede bare at slå den ihjel med kysset hver gang. Tydeligvis syntes han det var rimelig ulækkert at skulle kysse med en pige, og han anede ikke hvad han lavede. De havde prøvet så mange gange, at Naya så småt var ved at blive rød om læberne fra Victors skægstubbe. Hun sukkede lydløst. Det var død irriterende, at han ikke fattede det, men hun var jo nødt til at holde styr på sig selv og ikke flippe ud. Hun havde brug for en pause snart, dog.
Hun vendte sig mod Delcan, der overværede prøverne. "Er jeg den eneste, der har brug for en pause?" spurgte hun så diplomatisk kom hun kunne. Forhåbentlig fattede han hentydningen til, at hun behøvede en pauses fra Victor. Hun syntes selv hende og Delcan havde fået et fint forhold. De var ikke de tætteste venner i verden, men de snakkede fint sammen og det skete da også, de havde hyggeflirtet lidt. Forhåbentlig kunne han se at Victors kysserier ikke blev bedre i dag, og hun havde desperat brug for noget læbepomade.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2016 20:35:55 GMT
Delcan kunne nærmest se hele showet gå i vasken lige for øjnene af sig, forestillingen var i morgen aften og denne scene var den eneste de manglede at få styr på. Det tog ufattelig meget af Delcans tålmodighed ikke at begynde at råbe at den unge fyr, havde det været en af de udlærte skuespillere ville han nok have givet ham en repremante, men Delcan måtte påminde sig selv om at de stadigvæk kun var ved at lære og at forstillingen i morgen jo mere var for deres træning frem for noget andet. Det var jo heller ikke de fine selskaber der dukkede op for at se dem, men derfor var Delcan alt for perfektionistisk til at lade dem troppe op til et show med en scene der blev så dårligt spillet.
Han rejste sig op fra sædet på første række og traskede op på scenen med utålmodige skridt. "Du bliver simpelthen nødt til at gøre det der bedre Viktor," sukkede han og slog opgivende ud med hånden, "hvis ikke du selv tror på det hvordan vil du så overbevise publikum?" Hans stemme var streng og man kunne se på ham at han var ved at miste tålmodigheden. Victor mumlede noget med at det var svært når man ikke var til piger hvilket fik Delcan til at himle med øjnene af ham. "Jeg er heller ikke til unge piger, men derfor ville jeg stadigvæk kunne spille den scene og få alle til at tro at jeg var, det er jo dét der kaldes skuespil." Han slog let ud med hånden og himlede atter med øjnene. Tanken om at være sammen med en yngre pige var ikke engang tiltalende for ham, Delcan gik kun op i sit arbejde, men hans naturligt venlige væsen kunne sommetider godt få de unge skuespillerinder til at tro han flirtede med dem, men det tog han sig ikke rigtigt af.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2016 21:30:49 GMT
Naya forstod godt hvorfor Delcan havde valgt Victor til rollen. Han var perfekt castet - hvis man altså så bort fra hans issue med at kysse piger. Det måtte han jo bare til at komme over, ellers ville hele stykket jo falde fra hinanden. Naya kunne jo ikke andet end at give Delcan ret i at Victor måtte gøre det bedre. "Kan du ikke bare lade som om, jeg er en fyr eller sådan noget?" foreslog hun med et lille suk, selvom hun jo godt vidste det ikke var så let. Det fik Victor også mumlet noget om. Han var overraskende genert af en skuespiller at være - i hvert fald omkring sin seksualitet.
Hun himlede med øjnene, da Delcan påstod han ikke var til unge piger og kunne dårligt kamuflere et fnys. Alle mænd tændte da på unge piger, og Delcan havde da ikke været for fin til at flirte lidt med hende. Han lagde næppe noget i det. Hun troede ikke på at en pige som hende kunne tiltrække en teaterejer. Victor fik samlet lidt mod til sig før han åbnede munden. "Jeg kan jo ikke gøre for, at jeg ikke tænder på hende! Hun kysser som en tøs." Victor var tydeligvis frustreret - sikkert over at han ikke magtede opgaven - og Naya rynkede brynene, da det pludselig blev hendes skyld. "Hey! Jeg er en tøs! Din karakter er forelsket - i en tøs! Du skal jo ikke tænde på mig, du skal bare lade som om!" Victor fik rystet på hovedet, som om det var den latterligste ide nogensinde. Naya vendte blikket mod Delcan. "Kan du ikke lære ham at fake det?" sukkede Naya i et forsøg på at være diplomatisk. Måske Delcan kunne få det til at ligne noget, der var knap så frygteligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 10, 2016 21:18:54 GMT
Delcan kunne mærke at hans tålmodighed var ved at løbe op. De havde været i gang i mange timer og han ville egentlig bare gerne hjem i sit badekar og så i seng så han kunne være frisk til i morgen. Nayas kommentar havde også strejfet ham, men han vidste godt at det måske ikke var helt fair sagt af hende. "Hør, du bliver nødt til at prøve bedre end det der," sagde han ærligt. "Det handler alt samme om at tro på det selv." Forklarede han i et lidt mislykkedes forsøg på at være tålmodig.
Han stillede sig ved dem og så fra den ene til den anden. Nayas nye udbrud fik ham til at sende hende et lidt strengt blik. Han kunne se på Viktor at det gik ham på at han ikke kunne gøre det tilfredsstillende. "Ms Ortega hvis jeg ønsker din mening skal jeg nok bede om den," sagde han lidt spidst og vendte sig så mod Viktor på ny. "Jeg ved at det er et pres, men du må bare lade som om," sagde han overbevisende. "Som sagt ville jeg kunne gøre det og få alle til at tro det selvom det ikke er sandt," han vidste godt at han jo også havde været skuespiller i mange år, men alligevel. Nayas kommentar fik en del af de andre elever til at joinede med tilråb. Han sukkede, utroligt hvad man skulle gennemgå som professor i faget, "det ser jeg ingen grund til, det er ikke mig der spiller rollen," kommenterede han. En anden elev kom med en kommentar om hvordan han kunne sige de skulle kunne gøre det hvis han ikke selv turde bevise at han kunne klare det. Fyren der havde været smart i replikken fik tildelt sig et hårdt blik, men Delcan kunne godt se han havde en pointe. Om det var fordi at han havde et eller andet mod Naya og bare mente at hun skulle lide anede han ikke, men lige nu var han frisk på at gøre alt for at komme hjem.
Derfor tog han et par lange skridt over mod Naya, "fint, så lad os tage den," sagde han blot og begyndte at skyde åbningsreplikken af, "Du bliver nødt til at føle det," forklarede han efterfølgene og holdt de blå øjne låst til Nayas som snakkede han kun til hende skønt han snakkede til hele holdet - dog mest Viktor. "Det sværeste er at spille med dine øjne, men dygtige skuespillere kan," snakkede han videre. Og ja, han anså da sig selv for at være så dygtig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 10, 2016 21:32:07 GMT
Efter al snaveriet med Victor trængte hun desperat også til noget kvalitetstid med en læbepomade, men hun ville alligevel ikke byde ham at tage det på nu. Det ville også være ligemeget hvis han bare kradsede det af næste gang de skulle tage scenen om. Hun følte sig rimelig klar til imorgen - hvis bare de kunne få den her scene i hus. Men dårlig generalprøve gav jo ifølge rygterne en god premiere. Hvis det passede ville de da lægge hele salen ned imorgen.
Hun bed sig i tungen, da han satte hende lidt på plads. Hun havde også ladet temperamentet løbe af med sig et kort øjeblik. Hun var ellers så god til at kontrollere sig selv. Hun gjorde ikke meget andet end at følge samtalen. Selv magi kunne jo ikke gøre en homoseksuel fyr hetero, heller ikke bare for en aften, så hun måtte jo bare væbne sig med tålmodighed. Også selvom Delcan også virkede til at have tabt tålmodigheden en lille smule. Hun himlede med øjnene af sine medskuespilleres kommentarer. Delcan var jo en højtagtet skuespiller - var det sådan en alpha-male-ting, der fik dem til at udfordre ham? Selvfølgelig kunne manden spille smaskforelsket, hvis han ville.
Hun rynkede dog brynene en smule, da han sagde de kunne tage scenen. Betød det, at hun skulle kysse med sin chef om godt og vel 30 sekunder? Hun havde intet problem med at kysse på en scene, men lige chefen... Det kunne godt blive lidt akavet og hun var pludselig meget bevidst om hvor tørre læber hun måtte have fået af Victors skægstubbe. Hun blev holdt fast af Delcans blik, der var grænsende til hypnotiserende og fik sagt sin replik, som hun skulle.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2016 10:15:42 GMT
Delcan var ikke et sekund i tvivl om at han kunne klare det her. Han var ikke nervøs omkring det skønt Naya var så ung at hun næsten kunne være hans datter. Han vidste hvem han var og han havde ingen problemer med at spille hvad som helst. Det havde han jo også gjort ved flere givende lejligheder, han ville kunne stå nøgen foran en sal fyldt af mennesker hvis det blev krævet af ham - skønt det indrømmet nok ikke ville være hans fortrukne scene - dog vidste han at han ville kunne naile det så meget at ingen ville kunne gennemskue hvor nervøs han ville være i den situation. Nu drejede det sig heldigvis om noget langt lettere. Han sagde sin replik uden at fortrække en mine, han vidste præcis hvordan hans ansigstsmuskulatur fungerede, hvordan han spillede med de rigtige udtryk. "Men Raven, jeg elsker dig jo," replikken var sagt højt og tydeligt, men med en dyb ømhed i stemmen der tydeligvis fik de omkringstående piger til at trække lidt drømmende på smilebåndet.
Han hånd gled op og lagde sig mod Nayas kind, uden mere eftertanke lænede han sig ned og fangede hendes læber med sine. Hans hænder gled om på hendes ryg og trak hende tættere ind til dig. Han skulle satme vise Victor at det bare handlede om at bryde sine grænser, intet andet. Han brød kysset og vendte sig omgående mod de andre, som havde der intet unormalt forgået, "sådan gøres det," sagde han og smilede så svagt mod Naya. Nu håbede han ikke at han havde skræmt livet helt af hende. Hun var uden tvivl en sød, smuk og kvik pige, og hun skulle nok blive en fantastisk skuespillerinde en dag. I sit stille sind måtte han nok også erkende at hun var en fremragende kysser, ærgerligt for Victor at han var for homoseksuel til at kunne se det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 17, 2016 18:37:40 GMT
Naya var ikke nervøs ved at kysse på scenen, men at kysse sin chef var alligevel noget andet. Især når de andre piger sad og savlede en lille smule. Hun forberede sig allerede på at blive krydsforhørt bagefter om hvordan det var. At stå nøgen foran en hel forsamling havde hun aldrig prøvet, og det behøvede hun heller ikke, hvis hun selv skulle sige det. Hun vendte tilbage til sin karakter. "Lucas, det går jo ikke..." Replikken blev leveret lige så sikkert som før. Og så var det nu. Hun lagde hovedet en smule til siden, så de kunne kysse. Det var jo Delcan, så selvfølgelig gjorde hun sig lidt mere umage end med Victor, men det var jo stadig bare et teaterkys. Det føltes ikke sådan, det føltes som langt mere end det, men det var nok bare Delcan, der var god til sit job.
Hun havde en anelse røde kinder, da kysset sluttede, men forhåbentlig dækkede hendes solbrune hud det meste. Det var vel heller ikke unormalt at rødme efter at have kysset sin chef. Hun havde jo også været lidt rød i kinderne efter de første kys med Victor. Hun sendte Delcan et lille smil, da han virkede til at tjekke op på hende. Det generede ikke hende, at de havde kysset. Tværtimod, faktisk. "Jeg bliver altså nødt til at hente en læbepomade... I har skæbstubbe." sagde hun med et skævt smil og gik ned fra scenen for at gå ud i sin jakke og lede efter en læbepomade.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 23, 2016 15:32:51 GMT
Han var helt rolig i det hele, hun var en sød ung kvinde, men mere blev der heller ikke lagt i det, han var jo professionel og ikke som sin bror Jackson der med sikkerhed ville have hygget sig med alle tøserne på dramaholdet hvis de havde tilbudt ham det. Jackson havde altid været glad for piger, men det lod da til at han omsider var faldet lidt til ro med hende Amber der vidst nok arbejdede på Hogwarst. Tanken blev skubbet fra ham, det var jo ikke meningen at han skulle stå og tænke på alt muligt andet, det var jo netop det han forsøgte at lærer sine elever.
Selvom kysset ikke varede længe, nåede han alligevel at få en lille bitte smule smag for det, og han kunne måske godt have tilladt sig at holde det bare lidt længere tid, men valgte naturligvis at lade være da det nok ville være rimelig upassende. Tanken nåede dog at strejfe ham måtte han erkende. Han rømmede sig lidt og så på flokken. Nogen af dem så næsten ud til at misunde Naya, imens andre af dem rent faktisk lod til at få det ud af lektionen der var meningen. Viktor derimod lignede en der kunne ørle når som helst. Hendes kommentar fik ham atter til at rette blikket imod hende. "Nuvel," han nikkede lidt og kunne godt mærke at han var ved at blive lidt småsulten, klokken nærmede sig jo også syv og ingen havde spist endnu. "Vi tager en halv times pause, få jer noget mad og klar jeres hoveder, så mødes vi her igen halv otte." Informerede han og hoppede selv ned af scenen for at gå mod kontoret. Folk spredte sig hurtigt som frygtede det at han ville ombestemme sig, han var måske også god til at presse dem lidt hårdt sommetider. Han så på Naya som han passerede hende. "Nu håber jeg ikke at jeg overskred dine grænser?" Sagde han med hævede bryn.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 25, 2016 12:59:45 GMT
For Naya var der også stor forskel på at hyggeflirte og så rent faktisk gøre noget ved det. Hvad hun mente om deres kysseri, skulle hun nok hellere holde for sig selv. Det havde ikke været forfærdeligt, nærmere tvært imod. Han vidste udemærket hvordan man skulle kysse en pige for at få verden til at tro, man var dødforelsket. Kysset skulle jo holdes et stykke tid i scenen, så det havde jo ikke ligefrem været et tantekys. Og helt ærligt, morede det hende også lidt at se ansigtsudtrykkene på de andre piger.
Hun kiggede op, da han sagde frokostpause og gav sig til at lede efter sin pung i sin taske, da hun havde lagt læbepomaden væk. Hun ville gå ud og finde en sandwich. Der lå et fint lille sted ved siden af teatret. Det tog lidt tid at finde pungen, og Delcan stod ved siden af hende, da hun endelig fandt den. "Så vidt jeg ved, kan man ikke rigtig have grænser og arbejde på et teater," sagde hun med et skævt smil. Man kunne jo ikke få hovedrollen, hvis man nægtede at kysse andre. "Men nej, det var fint nok... Altså, det var jo bare skuespil..." sagde hun med endnu et forsigtigt smil og et skuldertræk. "Skal du med til frokost?" tilbød hun. Hun ville i hvert fald ikke lade sig mærke af det kys. I hvert fald ikke ud ad til.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 22, 2016 9:11:40 GMT
For Delcan havde det blot været arbejdsrelateret men selvom han vidste det var forkert havde han faktisk måske endda nydt det en lillebitte smule. Det var virkelig ikke noget han nogensinde havde tænkt sig at reklamerer for eller fortælle til nogen som helst. Hvad ville folk ikke tænke hvis det slap ud? Han ville jo bare ende med at blive stemplet som pædofil og så ville han meget hurtigt ikke have flere elever. Han vidste hvor skøbeligt den slags kunne være og han ville aldrig gøre noget det kunne ødelægge hans karrierer eller for den sags skyld påvirke Stephanie og hendes fremtid. Så nej, selve kysset havde været arbejdsrelateret, følelsen det havde givet ham var hans og hans alene.
Det var jo heller ikke fordi han havde et godt øje til hende eller noget. Hun var en utrolig smuk og talentfuld ung kvinde, ingen tvivl der, men han kendte sin plads. Han var hendes underviser, eller chef, hvordan man nu helst så det, og det var på det plan det skulle holdes. Professionelt! Hendes ord fik ham til at smile, ”godt ord igen ms. Ortega,” Sagde han varmt. Hun havde jo i og for sig ret. Det var nemlig ikke rigtigt nogen grænser i den forbindelse. Han nikkede til hendes konklusion – af en eller anden årsag følte han nemlig at han blev nødt til at bekræfte det. ”Frokost? Det er nok nærmere aftensmad.” Konstaterede han og lod blikket glide rundt. Alle andre havde allerede forladt salen. Med et let skuldertræk smilede han blot til hende, ”men jo, hvorfor ikke.” Han spiste aldrig sammen med eleverne, men nu var der jo sådan set heller aldrig nogen elever der havde spurgt ham. Det var som om at de frygtede han bare ville blive ved med at undervise selv under maden hvis de spurgte ham. Tanken morede ham lidt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 28, 2016 11:19:20 GMT
Naya havde bare besluttet sig for at opføre sig så professionelt som overhovedet muligt. Hun var ikke frygtelig gammel i forhold til de garvede skuespillere og hun havde slet ikke deres erfaring. Til gengæld syntes hun hun var en anelse mere professionel end så mange andre. Der var flere af pigerne, der ikke brød sig om at kysse på scenen, for eksempel, og hun forstod ikke helt hvad de lavede i den her branche så. Desuden måtte hun jo gøre noget, for at veje op for sin alder her - og det var ikke at få folk til at tro, at hun lavede noget med Delcan. Alle kendte jo nogen, der kendte nogen, der bare havde fået hovedrollen ved at knalde instruktøren.
"Vores frokostpause var bare så kort, at jeg må have glemt den," kunne hun ikke lade være med at drille. Hun sendte ham dog et smil, så han forhåbentlig ikke tolkede det som kritik. Selvom en ordentlig frokostpause da var at foretrække, så havde de altså travlt. Hun kiggede rundt, da han gjorde. Der var ikke andre end dem. Så kunne hun forhåbentlig slække lidt på professionalismen omkring ham. Han vidste jo godt om hun havde knaldet sig til hovedrollen eller ej - det var de andre skuespillere, der ikke skulle få ideer. "Hør... Jeg ved godt vi har pause, og jeg vil virkelig ikke rakke ned på Victor... Men hvad pokker gør jeg med ham? Hvis jeg gør det bedre, kan det så overskygge hvor meget han hader den scene?" spurgte hun. Det hele stod og faldt jo med at Victor skulle overbevise en hel sal om at han var heteroseksuel.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 4, 2016 8:37:39 GMT
Delcan sendet hende et lidt skarpt blik, men det lille smil på læben bevidnede om at han bare jokede med hende. "Man må ofre sig for scenen ved du nok." Drillede han tilbage. Som skuespiller krævede det sommetider at man ofrede sig lidt, man skulle ville det med alt hvad man stod for, ellers ville man køre død i det. Det var jo nærmest alt ens fritid der blev frarøvet en i perioder. Meget af tiden var man væk hjemmefra og boede på hotel. Naturligvis var det nok lidt oftere hvis man spillede i film frem for på teater, men ikke desto mindre var det noget man skulle have med i sine overvejelser.
Da hun atter begyndte at spore samtalen ind på Victor kiggede Delcan atter rundt som for at sikre sig at der ikke stod nogen og smuglyttede. "Lad os snakke om det inde på kontoret," svarede han lidt mere alvorlig. Der havde han i det mindste lagt en besværgelse der gjorde at rummet var lydtæt. Ikke at nogen var klar over det andre end ham, han brugte jo ikke rigtigt magi til daglig, han kunne ikke risikerer at Stephanie skulle finde ud af af hun var magiker og at hele hendes liv var bygget på en løgn. Han gik mod kontoret og holdt døren for hende som han gik ind. Døren blev atter lukket bag dem og han vendte sig mod hende. "Jeg ved godt at det er svært med Victor, måske jeg også tog fejl da jeg gik ud fra at han ville kunne spille rollen på trods af hans seksualitet," begyndte han tænksomt, "tydeligvis er han ikke klar til en rolle som denne, men eftersom hans stand in ligger syg med lungebetændelse har vi ikke rigtigt noget andet valg end at leve med det." Han sukkede let i tydelig frustration over sin fejl i valg af skuespiller, "jeg vil nødig ligge pres på dig Naya, men du er den eneste der kan føre scenen hjem også selvom han ikke kan, bare du gør dit bedste så skal det nok gå, du er utrolig talentfuld." Dette ville han ikke sige foran de andre, måske de bare ville få de forkerte ideer.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 5, 2016 14:01:23 GMT
Naya grinede lidt. Hendes lettere medtagede hud omkring læberne, måtte da vise, at hun ofrede sig. Hun stod og kyssede med en homoseksuel fyr på en scene, samtidig med at hun fik slidt huden af pga. skægstubbe. Hun vidste også godt, at det var en tidskrævende profession, hun forsøgte at komme ind i. Op til forestillingerne var det jo al fritid, der blev indraget og det bedste, man kunne håbe på var bare, at man blev betalt en smule. Det var jo langt fra alle skuespillere, der tjente særlig mange penge. Forhåbentlig hjalp det, når man var udlært af selveste Delcan Dempsey.
"Okay," sagde hun bare. Hun kunne jo godt forstå, det ikke var noget, de skulle snakke om hvor alle kunne høre det. Hun trådte med ind på kontoret og lænede sig lidt op ad hans skrivebord. Hun nikkede, som han talte. Victor var virkelig dygtig, en af de bedste faktisk, men han kunne åbenbart ikke finde ud af at spille heteroseksuel. Hun rødmede en anelse, da han kaldte hende talentfuld. Forhåbentlig var det ikke noget han lagde alt for meget mærke til. "Tak... Så der er ikke så meget andet jeg kan gøre end bare at spille scenen? Vi kan ikke ændre lidt i den eller noget..? Jeg mener, hvis det nu er mig, der kysser ham - og ikke omvendt... Ville det så ikke give mening han ikke vidste hvad han skulle gøre? Så kan folk tro, det er skuespil at Victor er lidt forvirret..." foreslog Naya. "For Victor er jo virkelig dygtig. Alle de andre scener klarer han jo." Et eller andet sted ville hun vel ikke have Delcan troede han havde valgt de forkerte skuespillere.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 7, 2016 18:25:19 GMT
Delcan stillede sig ved siden af hende og hvilede sig, som hende, lidt op af skrivebordet. Han sukkede en smule som han overvejede hendes bud, "jeg ved ikke om det er nogen god ide, for det ligger jo til hans karakter at han kysser hende," forklarede han hende smilende. Det var ikke fordi at han ville være afvisende, han brød sig bare ikke om at ændre tingene når først han havde sat sig noget i hovedet. "Victor er uden tvivl dygtigt, men det er et problem at han ikke kan føre scenen hjem, han vil ikke nå langt hvis ikke han kan spille så simpel en scene som en kyssescene." Sagde Delcan blot. På det punkt var han nok en hård man at have med at gøre. Han pressede dem han troede på til det yderste, men de skulle også ville det.
Naya derimod havde det hele, både udseenet, talentet og hun turde kaste sig ud i tingene, hvilket gjorde at hun nok skulle komme lang vej i denne brance. "Det er han, men det er ikke nok." Svarede Delcan simpelt. "Undskyld, mine frustrationer skal naturligvis ikke gå ud over dig, jeg har bare svært ved at ligge den slags fra mig, theateret er hele mit liv," svarede han med et lille charmerende smil. Han havde aldrig været god til at se andet end det han elskede det og selvom hans ældre bror Jackson også ejede det så føltes det som om at det var hans eget. "Du har et talent Naya, det behøver du ikke takke for." Sagde han roligt, "du fik da i hvert fald overbevist de andre fra holdet," hans smilede varmt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 7, 2016 22:31:01 GMT
"Du har nok ret," medgav hun. Det lå måske ikke helt så meget til hendes karakter, at de ville kunne slippe afsted med det. Hun sukkede lydløst. Det irriterede hende grænseløst at Victor ikke bare kunne lade som om hun var en lækker fyr eller hvad end han tændte på, men hun kunne jo ikke lade sig mærke med det. At lade temperamentet løbe af med sig var ikke lige noget, der skulle ske på et teater, hvor hun ikke helt vidste hvem der var magiker og ej - og så skulle en varulvs temperament bare ikke løbe af med hende. Det endte aldrig godt. "Men du kan jo ikke rigtig caste nogle andre nu, med mindre du vil spille rollen selv," sagde Naya med et opgivende suk.
"Det' helt okay... Det må være frustrerende at folk ikke gør, som man gerne vil have," sagde hun med et lille grin. En ting var jo hvad Delcan forestillede sig stykket skulle ende ud med, noget andet var hvad skuespillerne kunne levere. Hun håbede da bare selv, at hun gjorde sit bedste. Hun rødmede dog, da han gentog at hun havde talent. "Du ved godt, jeg bliver krydsforhørt nu, ikke? Halvdelen af alle tøserne er sikkert misundelige fordi de går og crusher på dig, og den anden halvdel tror bare jeg har knaldet mig til hovedrollen," grinede hun med et lille hovedrøst. Det stak da lidt at folk troede hun havde fået rollen ved at knalde Delcan, men hun vidste jo hvad der passede og hvad der ikke gjorde, og det var vel det vigtigste.
|
|
|