Deleted
•
Post by Deleted on Jun 18, 2015 13:32:50 GMT
@isadora og @allison
"Arh, du mener måske du kan redde mit liv, hvis mine sår skulle gå op?" spurgte han og hævede øjenbrynene et par gange. Lucas havde aldrig været god til at vise sine følelser, kunne han undgå det, jamen så gjorde han det. Og det samme galt hans smerter. Om han så havde brækket et ben, så ville han stadig mene, at det bare skulle gås væk. Han trak let på skulderne, "Du behøver ikke blive ved med at takke Isa.. Hun har snakket om en far, det tror jeg gerne, men Isadora for pokker.. Jeg.." han kørte den ene hånd i gennem det mørke hår, "Jeg dur jo ikke til at være far.." sagde han i et suk. Han vidste jo ingen ting om børn, hvilket nok også var lidt underligt med hans arbejde. Han levede jo af at træne dem og voksne til at danse, men det var jo det eneste han skulle lærer dem.
"Jeg ved ikke hvad jeg skal sige.. Du gjorde hvad du mente var det rigtige, og ja, sådan er det.. Hvis hun gerne vil have kontakt til mig, jamen så vil jeg også gerne, men jeg er bare ikke god til børn, det har jeg aldrig været" sagde han ærligt, det var jo heller ikke ligefrem noget nyt omkring ham. Han syntes da børn var søde nok.. På afstand, eller når de ikke var hans. "Lad os tage den når hun vågner, jeg syntes hun skal have lov til at gøre hvad hun gerne vil" han rømmede sig en smule, og rettede sig lidt op i stolen med en mild grimmasse, men han prøvede i det mindste, at vise det ikke gjorde ondt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 18, 2015 19:29:08 GMT
"Operationer er altså ikke noget at spøge med Mr. Hero... Man kan faktisk dø af det" sagde hun og kigged ei mod ham, i håb om at han måske ville forstå at dette her ikke var en joke, ikke at hun troede Lucas nogensinde ville været andet end et stort barn, det havde han jo trods alt heller aldrig været. "Altså nu er hun jo 11 år Lucas, det er jo ikke fordi du skal skifte hendes ble og sådan noget... Jeg tror hun er glad bare du vil snakke lidt med hende" sagde hun i et roligt smil, Allison var en skøn pige, uden tvivl en god kombination og Isadora og hendes plejefar Gary, han havde da heldigvis fået lidt fornuft ind i hende, for en ren kopi af Isadora ville hun nok ikke engang selv kunne håndterer.
"Hun kommer jo til at se dig hver dag på Hogwarts... Så det er nok lidt svært for jer at undgå hinanden" sagde hun i en forsigtig stemme, hun håbede bare at Allison ville blive glad nu hvor hun endeligt havde mødt Lucas. "Ja.. Jeg ville gerne sige vi kunne tage en kop kaffe, men jeg vil gerne være her når hun vågner" sagde hun og kiggede i mod Allison. Lige så stor en idiot som Isadora kunne være, lige så meget kærlighed havde hun også til sin datter.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 22, 2015 14:42:26 GMT
"Well, jeg er her endnu, er jeg ik?" svarede han og blinkede til hende. Ikke tale om, om han ville vise nogen som helst hvor ondt han rent faktisk havde. Det lå simpelthen ikke til ham. Han kunne pive når han var alene, ikke foran Isadora, eller hans datter som han lige havde fundet ud af, at han havde. Han nikkede lidt, "Hvad snakker sådn nogen om? Isa, jeg.. be mig om, at lærer hende at danse, ingen problemer, men alt det andet.. Jeg aner jo intet om det.." sagde han en smule opgivende, normalvis tvivlede han slet ikke på sig selv, men lige det med børn. Det burde virkelig komme med instruktioner.
Han nikkede lidt, "Jeg skal nok hente noget kaffe til os, du skal have mælk i ik?" spurgte han, og begyndte at rejse sig, godt nok en med smule besvær og med nogle ømmede lyde, men han kom da på benene. Han gik hen mod døren, støttende til stativet som holdt hans drop. Han åbnede døren, før han vendte blikket tilbage på Isadora, "Hun er en smuk pige.. Præcis som sin mor" sagde han med et skævt smil på læberne, før han forsvandt ud af døren, ikke at det gik helt vildt hurtigt, men han kom da fremad. Allison ville nok nå at vågne før han kom tilbage.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 22, 2015 18:41:11 GMT
Isadora nikkede: "Ja heldigvis da... Men derfor skal du nu ikke rende for meget rundt alligevel" sagde hun blot, det undrede hende slet ikke at Lucas tog så let på det, på alle punkter var det bare så typisk ham og Isadora håbede virkeligt at han ville komme til at forstå det nogen ting her i livet burde man tage alvorligt, også selvom det tydeligt var en smule svært for ham. Isadora holde af ham, og ønskede ikke der skete ham noget, de havde jo trods alt været bedste venner i mange år, og det venskab var Allison jo et eller andet sted blevet et bevis på, også selvom hun bestemt ikke var planlagt, de havde jo begge været meget unge da hun kom til verden.
"Det ved jeg godt, bare gør hvad der falder dig naturligt Lucas" sagde hun i et smil, og desuden kunne det jo godt være at hun ville lære at danse, hun havde det jo trods alt i blodet når det kom dertil. "Tak... Og lad nu være med at fald på vejen" sagde hun og kiggede hen i mod Allison der var begyndt at bevæge lidt på sig, men ikke helt nok til at være vågen endnu. Isadora vidste godt at det var hårdt for så ung en pige at blive opereret og for nu var hun bare utroligt taknemmelig for at Lucas havde valgt at hjælpe.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 24, 2015 20:38:39 GMT
Lucas havde aldrig været god til at tage noget som helst alvorligt eller seriøst, det var nok også derfor han havde været alle sine eks-kærester utro. Det eneste som han tog seriøst var hans arbejde. Livet var en leg for ham, han gjorde hvad der passede ham, når det passede ham og så var den ikke rigtigt længere. Han kom med et kort grin, "Har du set hvordan jeg underviser? Sådan har jeg altså ikke lyst til at behandle min datter," sagde han, uden rigtigt at tænke over, at han lige havde omtalt Allison sådan rigtigt som sin datter for første gang.
"Åh du er da også så kedelig," sagde han morende, da hun advarende ham i mod at falde. Han var nok væk omkring tyve minutter, for det første havde der været kø i kantinen, og for det andet, så kunne han ikke rigtigt gå så hurtigt som han egentlig gerne ville. Han bankede roligt på døren, før han skubbede den op, "Er hun vågnet?" spurgte han stille, og rakte den ene kaffekop til Isadora. Han håbede et sted, at Allison ikke var vågnet mens han havde været væk, hvorfor det pludselig betød så meget for ham, at være der, vidste han ikke rigtig, og det skræmte ham faktisk ret meget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 24, 2015 21:50:01 GMT
Allison begyndte at misse med øjnene få sekunder før Lucas gik igennem døren, hun var en smule svimmel og kunne mærke lidt kvalme. Hun lå i et par sekunder og kiggede op i loftet, som hun hørte døren gå op og stemmer fylde rummet, hvilket hun snart genkendte. Hun smilede kort og forsøgte at kigge i mod dem, men var for træt til rigtigt at hæve hovedet: "Mor... Far... Gary..." sagde hun i en helt lav stemme og håbede alligevel at nogen ville høre hende. Hun havde lyst til at græde, bare fordi at hun havde været så bange og nu endeligt var vågnet.
"Er i her...?" sagde hun i en lav stemme og kunne stadig ikke se så meget fordi hun kiggede op i loftet. Hun havde aldrig kaldt Gary sin far, bare fordi at hun jo altid godt havde vidst at hun havde en rigtig far derude som hendes mor en sjælden gang imellem havde fortalt om. Hun kiggede i mod dem begge, hun var bare glad for at hun var vågnet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 24, 2015 21:50:34 GMT
Isadora kiggede roligt i mod Lucas: "Godt, så ville jeg nok også være irriteret.." sagde hun i et kort smil, Isadora vidste jo godt at Lucas ikke ligefrem va rnogen engel når det kom til hvordan han behandlede sine elever, og hun ønskede jo ikke at Allison skulle ende med at hade sin far. Isadora vidste inderst inde godt at Lucas var en virkeligt fantastisk mand, og hun holde utroligt meget af ham, skulle hun endeligt have et barn med andre end Joey skulle det være ham, men om han havde lyst til at være far og om han overhovedet var god til børn, det vidste Isadora ikke, men det måtte tiden jo trods alt vise.
Isadora smilede roligt som Lucas kom tilbage og Allison var blevet en smule mere vågen: "Ja skat, vi er her..." sagde hun og rejste sig op for at ae hendes hår. Isadora havde ikke troet et hun nogensinde skulle være mor, hun var ikke født til det ihvertfald, men da hun først havde holdt Allison i armene for første gang vidste hun bare at hun var nødt til at være en del af hendes liv. "Hvordan har du det?" spurgte Isadora i en tone der var en del mere kærlig end hvad man normalt hørte når hun talte.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 25, 2015 9:24:27 GMT
Lucas vendte blikket mod Allison, da sine stille ord lød. Først troede han egentlig, at hun mente Gary som far, men da hun også nævnte ham, mærkede Lucas en eller anden underlig form for varme sprede sig i hans krop. En varme han aldrig havde mærket før. Han var ikke helt sikker på, om han skulle reagere på det, eller om han bare skulle trække sig tilbage, og lade Isadora klare det. Han følte sig på en eller anden måde en smule i vejen, mest fordi han jo godt vidste han ikke ville være nogen god far.
Han stillede kaffekopperne på et lille bord, og fik så humpet sig hen til Allisons seng. "Vi går ingen steder, stjerne" sagde han i en rolig stemme. Han ville virkelig gerne være der for dem begge to, men nu havde han jo gjort det som han bassic var blevet spurgt om. Hans ene nyre var Allisons, nu håbede han bare inderligt, at hendes krop ville tage i mod den. Han vendte blikket mod Isadora, hendes toneleje, var langt fra som det han plejede at høre hende snakke i, det var svært for ham at forholde sig til, at de to var forældre sammen. "Vil du ha en tår vand?" spurgte han og kiggede ned mod Allison, han havde selv været helt tør i halsen da han var vågnet, så han tænkte hun måske også var det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 25, 2015 18:35:40 GMT
Allison havde lyst til at græde da hun så både sin mor og far stå ved hendes side, hun var så glad for at hendes far var blevet en del af hendes liv, også selvom hun ikke helt vidste om det var hendes mor eller ham hun skulle være sur på for at det ikke var sket noget før, men hun prøvede ikke at tænke på det, det var jo ligegyldigt nu, bare de havde det godt. Som Isadora aede hendes hår smilede hun blot og kiggede så i mod dem begge to: "Er det hele okay? Må jeg gerne komme i skole?" spurgte hun, hun elskede alle sine venner henne på skolen og hun hadede at hun var gået glip af så meget, hun var jo kun lige startet.
"Jeg har det ok, lidt kvalme" svarede hun på Isadora's spørgsmål: "Ja tak... Jeg skal bare... Op" sagde hun og hentydede til at sengegæret var så lavt at hun stadig lå ned, også var det jo svært at drikke vand. "Går du nu.. Så?" spurgte hun roligt og tvivlende som hun kiggede i mod Lucas, hun anede ikke hvad planen var og hun var ikke sikker på at hun turde spørge, hun havde i så mange år drømt om at møde sin far.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 25, 2015 18:35:55 GMT
Isadora var glad for at Lucas var så sød omkring Allison, hun var en dejlig pige og Isadora elskede hende højere end noget andet her i verden: "Gary kommer senere og besøger dig, det lover jeg" sagde hun i et smil. Han havde jo trods alt været den mest stabile person i hendes liv, og Allison var glad for at han havde valgt at tage sig af hende, han var en god mand. "Vi skal lige tjekke at du er okay, så må du... Ellers må de gerne besøge dig her" sagde Isadora blot, hun ville da gerne slæbe et par venner med, hvis det betød at Allison ville blive mere glad.
"Jeg går lige ud og siger du er vågnet, er der noget du vil have?" spurgte isadora og smilede til Allison, inden hun kort kiggede på Lucas, som ville hun bekræftes i at det var okay at hun gik for en stund. Hun trådte roligt ud af døren og gik så hen for at fortælle lægerne at den lille pige var vågnet, også havde Lucas og Allison jo også en chance for at snakke lidt om tingene, selvom hun altid gerne ville være der, så vidste hun også at Allison var ved at være en stor pige.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 26, 2015 22:01:12 GMT
At Gary skulle komme og besøge Allison, var nok en selvfølge, men på en eller anden måde, så brød Lucas sig ikke rigtigt om det. Måske fordi han godt kunne huske, at han ikke ligefrem havde været en mønster elev, og Gary havde jo været pedel på skolen da Lucas havde gået det, og guderne måtte nok vide hvor mange gange, han var blevet taget i at have samleje med forskellige random tøser, forskellige steder på skolens område. Lucas trak en stol hen til at sidde på, det der med at stå op, var faktisk lidt hårdt når man var ny operaret. "I skole?" spurgte han undrende, men tilføjede hurtigt, "Sorry, det.. skal jeg ikke blande mig i.." mumlede han let, men han fattede da slet ikke, at hun skolen var det første hun tænkte på, men nu var det også nogle år siden han selv havde gået i skole, så det var nok lidt derfor.
Lucas rakte en hånd frem til Allison så hun kunne komme op og sidde, og rakte hende så glasset med vand, som stod på et lille bord ved siden af sengen. Han vendte blikket mod Isadora da hun sagde hun ville gå, han var ikke helt tryg ved at skulle være alene med Allison, men endte alligevel med at nikke til hende. Da Isadora var forsvundet ud af rummet, vendte han blikket mod Allison igen, "Lige nu går jeg ikke meget længere end dig" sagde han og blinkede til hende, selvom han inderst inde godt vidste det ikke var det hun mente. "Jeg kan ikke love dig, at jeg vil være nogen særlig god rollemodel, men hvis du har lyst, så vil jeg gerne være en del af dit liv" sagde han, nok kunne han være en røv uden lige, men hun var jo kun en lille pige, hun var hans lille pige.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 27, 2015 16:47:58 GMT
Allison nikkede: "Ja jeg vil gerne se mine venner" sagde hun i en rolig stemme, desuden boede Gary jo på skolen og Allison savnede ham, han havde jo altid været der for hende: "Vil du gerne have jeg kalder dig far?" spurgte hun i en nysgerrig stemme. Hun havde aldrig kaldt Gary for far, hun vidste egentligt ikke helt hvorfor, for hun havde været ved ham lige siden hun var helt lille, men han havde aldrig kaldt sig selv far overfor hende, det gjorde han ikke ved nogen af sine plejebørn, det var kun Neal hun havde hørt sige far om ham, men det var jo også hans rigtige søn. Dog vidste Allison godt at Gary elskede hende, det var han jo ikke bleg for at sige højt, heldigvis.
"Hvad er rollemodel?" spurgte Allison nysgerrigt, nu var hun jo trods alt ikke mere end 11 år og der var jo derfor stadig mange ting som hun skulle lære. "Men det er jeg glad for, jeg vil gerne lære dig at kende... Gik du også på Slytherin?" spurgte hun nysgerrigt og ville gerne vide om hun også havde det efter sin far, hun vidste jo godt at hendes mor havde gået på Slytherin, men derfor kunne det jo også godt være at Lucas også havde det: "Har du nogen søskende?" spurgte hun roligt og ville gerne vide om hun havde en moster eller en onkel.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 29, 2015 9:15:30 GMT
Lucas tabte fuldstændig kæben, ved hendes spørgsmål. Han kunne næsten mærke hvordan al blodet forlod hans ansigt. "Det behøver du ikke.. Jeg mener.. Altså jeg er din far, men det er okay, hvis du hellere vil kalde mig Lucas" sagde han en smule forvirret, han var slet ikke sikker på om han var klar til, at blive kaldt far, men samtidig med at tanken skramte ham helt vildt, så var det også en ret smigerne, at en ukendt datter han havde haft i 11 år, nu ønskede at kalde ham far. Ordet far var ikke et ord som skulle misbruges, og han vidste ikke om han ville være værdig nok til sådanne en titel. "Måske vi lige skal snakke med Isadora.. Jeg mener din mor, om det først?" han sendte hende et roligt smil.
Han kørte en hånd i gennem, "Ehm, du ved, sådan en som man kan se op til, lærer noget af.. Det eneste jeg vil kunne lære dig, er at danse og synge, og en masse ting, du nok er for ung endnu til at forstå" svarede han ærligt, han ville jo sådan set gerne, men han vidste bare med sig selv, at han nok ville fejle, han havde jo ikke rigtig forstand på børn. "Jeg vil også gerne lære dig at kende.. Nej jeg gik på Gryffindor," svarede han ærligt, han så jo ingen grund til at lyve for hende, og han ville virkelig gerne lærer den lille pige at kende, måske han ville kunne genkende nogle træk fra sig selv i hende. "Ja, jeg har en lillesøster og en tvillingebror, men ham kender du jo nok" sagde han med et roligt smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 6, 2015 20:44:34 GMT
"Altså jeg har ikke nogen far... Så jeg vil bare gerne kalde dig far tror jeg... Jeg kalder bare Gary for Gary" sagde hun og smilede til ham, Allison var egentligt ganske moden af sin alder, men det var nok især fordi at hun havde haft mange ting at tage stilling til i en relativt ung alder, og hun vidste jo også at hun måske var lidt hurtig med at kalde ham far, men hun havde bare altid så gerne ville have en. "Om hvad?" spurgte Allison blot og lagde afslappet en hånd på hendes mave, hun var en smule øm, hun havde ihvertfald ikke lyst til at rejse sig op men det skulle man vel heller ikke sådan lige efter en operation?
"Altså jeg vil gerne lære at danse" sagde hun lidt ud af det blå, hun så slet ikke at han sad og talte ned om sig selv, hun registerede bare at han snakkede om de ting han kunne, synge var ikke lige hende, men danse ville hun rigtigt gerne, også selvom hun ikke var sikke rpå at hun var særlig god til det. "Ja.. Det har jeg.. Har også mødt ham et par gange, men jeg vidste ikke at i var tvillinger" sagde hun i en ærlig stemme, det havde hendes mor først advaret hende om lige inden hun havde mødt Lucas.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 7, 2015 19:52:42 GMT
Han så en smule overrasket på hende, "Ehm.. Ja, okay.. Det, vil nok.. du ved.. Tage mig noget tid at vende mig til, men okay," svarede han, selvom han på ingen måder følte sig som en far, og han havde virkelig svært ved at en ung pige nu skulle til at kalde ham far, han vidste jo ikke noget om børn. Men han skulle nok også bare lige sluge hele denne nyhed. "Om sådan at give mig den titel, jeg ved jo ikke om hun vil være okay med det" sagde han, han havde det så underligt i hele kroppen over alt dette her. På den ene side, så ville han jo gerne, han kunne jo godt se sig selv i hende, men det var bare et stort ansvar sådan fra den ene dag til den anden, normalt havde man jo ni måneder til at forberede sig.
Et kort grin forlod hans læber, "Du skal være mere end velkommen til, at komme og besøge mig på min danseskole lige så tit du vil, så skal jeg nok lærer dig det" sagde han med et smil på læberne. Måske de også ville kunne lærer hinanden lidt at kende på den måde, hvis de nu havde en fælles interesse, så var det tit meget lettere. "Det er vi, vi snakker bare ikke sammen lige i øjeblikket.. Men min lillesøster går også på Hogwarts, hende ville du sikkert kunne blive gode venner med," sagde han, det var underligt, at have en datter som var cirka ligeså gammel som sin lillesøster. Åh Gud, hvordan mon hun ville tage det, at hun rent faktisk var moster? Eller Joey, hvordan ville han tage det, at han var onkel? For slet ikke at tale om deres forældre.
|
|
|