Deleted
•
Post by Deleted on Dec 31, 2015 19:36:40 GMT
Lucas Whitegold Endnu engang var Lucia sneget sig hen til et af vinduerne, der førte ind til et danse lokale. Hun sad og kiggede ind på de drenge og piger, der var i gang med at øve jazzballet. Det så så mega fedt ud, og Lucia ville ønske hun kunne danse ligesom dem! Hun blev dog nød til at vente længe på at starte på danseskole, for hun skulle jo snart starte på Beauxbatons, så hun kunne ikke også gå på danseskole, selvom hun helst ville det. I det mindste havde de dog dans på Beauxbatons, men det var jo stadig magien der var fokusset på skolen, og ikke dansen.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 2, 2016 14:38:50 GMT
Lucas havde haft sin danseskole i mange år efterhånden, og han elskede sit job, han elskede at kunne få lov til at gramse på kvinder hele dagen, uden at lægge noget som helst i det. Men det var jo også selve det at danse som han elskede, det havde han altid gjort. Han var selv netop blevet færdig med at undervise, da han gik ud af den ene dansesal, fik han øje på en lille pige, "Hey, kan jeg hjælpe dig?" spurgte han roligt og sendte hende et venligt smil. Lucas kunne uden tvivl godt være en røv, men han kunne skam også godt være venlig.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 20, 2016 19:47:53 GMT
Lucia stod bare og slugte hver eneste detalje, som der blev danset. Hun var så optaget af det, at hun fik et chok, og snurrede rundt om sig selv, da hun hørte en mande stemme. Hun rømmede kort, og kiggede ned i jorden, for at vise sin ydmyghed. "Undskyld sir. Det var ikke min mening at trænge mig på." Hun kiggede forsat ned i jorden, og afventede hvad end der nu måtte ske. Hun vidste fra morfar og oldefar, at snuse omkring, ikke var noget man slet ikke måtte gøre, lige meget hvor nysgerrig man var.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 24, 2016 20:03:49 GMT
Lucas kunne ikke lade vær med, at morer sig en smule over den unge piges reaktion, "Sir er min far, jeg hedder Lucas," sagde han ganske roligt, sir, det lød bare virkelig gammelt, og han levede endnu højt på, at han ikke var rundet 30 endnu. Han vendte blikket mod danserne som dansede rundt på den modsatte side af vinduet, "Du går da ikke her, gør du?" spurgte han og vendte blikket tilbage på hende, han plejede da at være ret god til det med navne og ansigter, og pigens virkede ikke bekendt overhovedet.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 27, 2016 14:50:15 GMT
Hendes blik var forsat vendt ned mod jorden. "Undskyld... Lucas." Undskyldte hun, og skulle lige smage på hans navn. Det var mærkeligt at nævne andre end venner og familie ved deres fornavn. "Nej, Lucas. Jeg går ikke her." Svarede hun forsat med blikket vendt mod jorden. "Desvære..." Tilføjede hun mumlende, og mærkede hvor meget hun ønskede at gå på skolen. En skole hvor man dansede døgnet rundt! Hvilken drøm! En drøm hun dog måtte vente lidt med endnu. For mor og far havde sagt, at hun skulle på Beauxbatons, og der var intet at diskutere. I det mindste havde de dans på Beauxbatons, men det var slet ikke det samme. Det her var jo Danseskolen McSeeley! Hun spærrede øjne op, og kiggede overrasket op på ham, da der var en klokke, der ringede. "Er du Lucas McSeeley?!" Spurgte hun overrasket og begejstret, før hun kiggede ned i jorden igen. "Undskyld." Undskyldte hun for sin upassende opførelse.
|
|