Deleted
•
Post by Deleted on Dec 26, 2015 12:47:25 GMT
Abel O'ConallHun havde netop rejst sig fra sin plads på bænken og så nu, en smule søgende, ud over Storsalen. Rettere sagt, så søgte hendes øjne Slytherin-bordet. Fordelingsceremonien og aftensmaden var endelig ved at nå sin ende, og selvom hun som vejleder egentlig havde pligt til at føre de nye 1. årselever op i Ravenclawtårnet, så havde hun aftalt med hendes vejlederpartner, at det var okay hun ikke hjalp til i år. Der var en hun gerne ville hilse på. Da hendes søgende øjne ikke fandt personen hun ledte efter, mærkede hun en lille skuffelse komme op i sig. Hun havde håbet på at se ham, inden skoledagen begyndte i morgen, men siden hun ikke kunne spotte ham, så ville det være lidt svært. Hun savnede ham bare. Med små skridt begyndte Tanika at gå mod indgangshallen. Hun havde hele sommerferien glædet sig til denne dag, hvor hun skulle starte i skole igen og se Abel hver eneste dag. I sommerferien havde hun kun haft kontakt med ham igennem ugle, hvilket også var fint nok, det var bare ensomt. På sin vej mod indgangshallen hjalp hun en elev her og der, mens hun forsat lod sine øjne gennemsøge salen. Hun ville så gerne bare have set ham, sagt godnat, et eller andet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 26, 2015 12:59:24 GMT
Sommerferien havde været alt alt for lang, ihvertfald når man nu havde lært Tanika at kende. Abel glædede sig sådan til at se hende igen. Egentligt ville han gerne have set hende i ferien, men han turde ikke tage hende med hjem til sin familie, han var rigtigt træt af at hans far altid skulle bestemme alt, og han ønskede ikke at Tanika endte med at blive skræmt væk. Abel gik ind i mod storsalen med tunge skridt, som han på lang afstand fik øje på Tanika, men han sagde ikke noget, han ville ikke ende med at stå og råbe op, og han endte derfor med tungt at sætte sig ved Slytherin bordet.
Som det hele endeligt sluttede, smilede han og rejste sig hurtigt op for at gå over i mod Ravenclaw bordet: "Hey!" sagde han i et smil og lagde sine arme om hende bagfra som hun sad ned og kyssede hende så på kinden, inden han slap hende. "Jeg har virkeligt savnet dig" sagde han i et roligt smil, han kunne slet ikke fatte at han faktisk havde fået en kæreste, det virkede så uvirkeligt, samtidig med at han slet ikke ønskede at hold eop med at kysse hende: "Nu slipper du ikke for mig et helt år igen" sagde han i et smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 2, 2016 23:50:02 GMT
Som hun var ved at tage en slurk græskarjuice, mærkede hun et sæt arme og sig, og med et smil så hun mod Abel. "Ih Abel!" sagde Tanika med at stort smil og mærkede atter varmen sprede sig i hendes mave. Gud hvor havde hun savnet ham! Hurtig rejste hun sig op, så størrelsesforskellen blev lidt mindre. "Jeg har også savnet dig." mumlede hun genert og lod sine arme finde rundt om hans liv. At mærke varmen fra hans krop, fik rolige følelser til at sprede sig i hendes krop. "Det er så i orden!" sagde hun med et grin. Hun glædede sig til året med ham.
Langsomt lod hun sine hænder falde om hans nakke, som hun forsigtig pressede ned, for at placere sine læber på hans. "Har du haft en god sommer?" spurgte hun nysgerrigt og smilede forsigtig til ham. Hun håbede han havde haft en god sommer, i hvert fald en sommer der var bedre end hendes. Taika sendte døren, der førte ud af storsalen, et længselsfuldt blik. Hvor ville hun ønske, at de kunne snige sig ud. Være alene med ham. Faktisk vidste hun ikke om det var imod reglerne, her første dag de var her? Desuden skulle de også være friske til i morgen, hvor det for real begyndte.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 17:55:04 GMT
"Jeg har også savnet dig, smukke" sagde han i et smil og lod begge arme falde omkring hende, hun var virkeligt den skønneste pige på hele Hogwarts og han havde slet ikke lyst til at slippe hende, han havde sådan savnet hende henover ferien og han hadede at de ikke kunne ses. Han lænede sig frem og kyssede roligt hendes læber, han var da lidt bekymret for hvad der mon ville ske når de sluttede Hogwarts, men der var jo heldigvis et par år til, så han forsøgte ikke at bekymre sig alt for meget, selvom han måtte indrømme det var en smule svært.
"Ja den har været fint nok, jeg har brugt noget tid med at passe min lillesøster også har jeg arbejdet i min fars firma" sagde han i et smil, han havde stadig ikke fået fortalt hende at hans far var Judas, men han va rbare virkeligt nervøs for hvordan hun ville tage det. "Skal vi ikke gå ned til søen? Jeg vil virkeligt gerne bare være lidt alene med dig" sagde han og kyssede hende igen, han havde savnet hende utroligt meget, og lige nu gad han kun bruge tid med hende, uden at alle de andre gloede på dem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 18:30:29 GMT
Hun fniste let over hans gentagelse og overvejede kort at svare igen, men lod være. "Jeg vidste ikke du havde en søster." kommenterede hun kort og så en smule beundrende på ham. Jo mere hun tænkte over det, jo mere fandt hun ud af, at hun ikke vidste om ham. Hun havde egentlig sat et mål, om at komme til kende alt til ham, i løbet af denne år. I hvert fald så meget, som muligt. Nysgerrigheden måtte være tydelig i Tanikas øjne, da han nævnte, at han havde arbejdet for sin far. Hun vidste godt,at hans far ejede et eller anden, men hvad det var, vidste hun ikke.
Kort sendte hun ham et overvejende blik, efterfuldt af et svagt smil. "men.. tror du ikke lærerne opdager os?" spurgte hun en smule lavt og så rundt. En del af dem, der sad ved Ravenclawbordet, havde deres blikke på hende og Abel, hvilket fik rødmen til at sprede sig i hendes kinder. Tanken om at være alene med Abel, fristede en del, hvilket også var grunden til at sukkede og tog hans hånd. Hun ville gerne derned, for hun ville gerne være alene med ham. "Okay lad os gå." sagde hun og sendte ham et glad smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 21:47:59 GMT
Hendes ord omkring hans søster, fik ham til at rynke en smule på panden: "Ehm nej... Jeg snakker ikke så meget om hende, vi er ikke så gode venner altid" sagde han i et roligt smil. Abby var vel fin nok og det var Jordan også, men han kunne da godt finde federe folk at hænge ud med. "Jeg har faktisk to søstre, men de er begge kun halv søskende... Jordan og Abby" sagde han roligt, Jordan var jo ikke så gammel endnu og skulle først til at på Hogwarts om nogen år, imens at Abby var fuser og slet ikke havde været der.
"Yeah, men vi er ninjaer" sagde han i et grin, han ville bare gerne være sig selv sammen med Tanika, også selvom han godt vidste at de kunne blive opdaget, men nu havde de jo ikke set hinanden så længe, så han havde brug for alene tid med hende. "Godt" sagde han og dukkede sig lidt inden han trak hende med ud igennem storsalen, han glædede sig til at have en hyggelig aften sammen med hende efter den lange ferie, og bare sidde og kysse med hende hele natte, bare det ikke blev alt for koldt. Som de kom udenfor, slap han hende roligt: "Se det var da okay nemt" sagde han i et smil og kiggede i mod hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 4, 2016 8:43:24 GMT
Tanika nikkede blot ved hans ord og gengeldte så hans smil. Det lød ikke ligefrem som om, at han havde lyst til at snakke om hende: "Fair, det er man for det meste ikke, som søskende." sagde hun hurtig og trak på den ene skulder, der var beklædt med den sorte kappe. Selv var hun sjældent uvenner med sin storebror, men hun havde hørt fra andre, at de tit var. "Ej hvor hyggeligt, sådan at være ene bror, med to søstre." sagde hun ironisk og kiggede kort ned på hans hånd, som hun flettede sine fingre ind i. "Men du skal være heldig, piger er søde." forsatte hun med et smil. Det var lidt en løgn, for piger kunne virkelig være nogle bitches.
Hun kunne ikke lade være med at grine for sig selv, som hun blev trukket ud af Storsalen. Hun kunne mærke hvordan blikkende borede sig i ryggen på hende, men lige nu kunne hun ikke være mere ligeglad. At hun skulle være alene med Abel, var det eneste der var i hendes tanker. "Jaja, denne gang måske." sagde hun glad. Det var en smule køligt udenfor, men det var intet i forhold til den aften, hvor de blev kærester. Hun gik et skridt nærmere ham, for at udfylde lufthullet imellem dem. Forsigtig lod hun sine falde på hans brystparti, mens hun kiggede op på ham. Det var stadig meget nyt for hende, at have en smule nærkontakt med ham, men hun kunne virkelig godt lide det. "Skulle vi gå mod søen?" spurgte hun og lod sine hænder falde, mens hun kastede sit blik ud over, den blanke sø.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 4, 2016 23:30:39 GMT
Abel var så glad for at han havde fundet sig en pige, ikek fordi at han havde haft travlt med at finde en, men hun var bare så perfekt og selvom hun ikke var en Slytherin hvilket de andre drenge gik meget op i, så var Abel fuldkommen ligeglad, han ville bare gerne være sammen med hende og nyde det de havde bygget op sammen. "Det er fint nok.. Abby er bare irriterende og ret meget fremme i skoene, Jordan taler ikke så meget" sagde han, inderst inde vidste Abel jo godt at Jordan blev behandlet rigtigt hårdt af Judas og det var derfor hun var stille, Abel havde også været der for hend emange gange, men han prøvede bare at glemme det.
"Ja lad os gøre det... Jeg vil gerne bare have dig lidt for mig selv" sagde han og klemte hendes hånd blidt, hun var så fantastisk og han var virkeligt forelsket. Abel havde da også tænkt på samleje et par gange, han havde aldrig været sammen med en pige, og han ville gerne være sammen med Tanika når hun engang var klar til det. Dog var det ikke noget de havde snakket om og heller ikke noget han havde presset på for, selvom han da godt kunne mærke at lysten kom frem i ham engang imellem, han ønskede ikke at hun skulle tro det var det eneste han var interesseret i.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2016 15:43:51 GMT
Tanika kunne ikke lade være med at rødme en smule ved hans ord, men hun smilede samtidig. At have en kæreste, var slet ikke som hun havde forestillet sig, det ville være. Det var bedre, langt bedre. Han fik nogle følelser frem i hende, som kun var beskrevet i bøger, og hver gang hun bare var i nærheden af ham, var hun altid glad. Altid smilende. Hendes veninder spurgte hele tiden ind til ham. De havde hurtig accepteret, at han kom fra Slytherin, mens de nu blev ved med at spørge ind til deres forhold. Især samleje snakkede de meget om, hvilket fik Tanika til at blive forlegen. Hun måtte indrømme, at hun ikke havde tænkt meget over det, før de nævnte det første gang og hun ville ikke afslå, at hun ikke havde lyst til ham. Hun frygtede bare at bringe det på banen, for tænk hvis Abel ikke havde lyst til hende.
I tavshed nærmede de sig søen, hånd i hånd. "Kan du huske første gang vi badede i søen?" spurgte hun pludseligt og smilede svagt ved tanken om det. Hun havde været så fuld og havde smidt tøjet og det hele. Dengang havde hun ment det var så flovt, men hun tænkte ikke længere over det. Nu var det bare en lille sjov tanke. Smilende kærtegnede hun Abels håndryg med sin tommeltot, mens hun stod i sine egne tanker. Tanken om at de begyndte på 6. årgang, var skræmmende. Det ville sige de kun havde to år tilbage på Hogwarts og så var det, det virkelige liv, der talte. Og hvad skulle der så ske?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2016 17:54:10 GMT
Som de kom ud i mod søen, kiggede han i mod aftenen, hvor var det dog bare en fantastisk aften og han glædede sig bare til at bruge tiden med den pige han virkeligt holde af. Han havde aldrig troet hans første forhold ville være så seriøst, men det var det pludseligt blevet. Som de kom ned til søen, trak han hende med ned i en af afskærmningerne fra klipperne på siden, så kunne man sidde selv hvis det ville begynde at regne og der var ikke nogen der kom og forstyrrede, hvilket der nok alligevel ikke var når de alle nu sad inde i storsalen.
"Ja tydeligt... Du var fuld" sagde han og smilede i mod hende, det var virkeligt et dejligt minde: "Jeg er faktisk glad for jeg endte at drikke dig fuld" sagde han i et smil og huskede også at de havde kysset ude i søen. "Men jeg er glad for at du har haft en god ferie, jeg har virkeligt savnet dig" sagde han, han havde blot rent erner for sin far hele ferien og dte havde faktisk været ret hårdt, der var ikke meget afslapning i det og som altid var hans far klar til at gøre hvad det krævede for at børnene opførte sig pænt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 9, 2016 20:29:37 GMT
Et lille grin forlod hendes læber og hun fulgte frivilligt efter ham, ned i en af afskærmingerne. Det var et sted, som hun benyttede sig meget af, når det var varm udenfor, mens hun lavede lektier. Så havde man kun opmærksomheden på lektierne, selvom der var andre ved søen, ligesom hun nu, ville holde opmærksomheden på Abel. Et fnys forlod hende, efterfulgt af et smil. Jo længere tid der gik, siden dengang og med tanken på alt det, som var sket efterfølgende, så kunne hun simpelthen ikke se tilbage på den nat, med en sur mine: "Jeg er også glad for, at jeg endte med at blive fuld." sagde hun hurtigt. Hvis hun ikke var blevet fuld, havde de så endt, som de var nu? I et forhold?
"Den har virkelig været lang." indrømmede hun og rystede lidt på hovedet. Det var hårdt at læse og studere under sine forældres øjne, frem for når hun sad på Hogwarts og selv kunne styre det. Derfor havde hun heller ikke rigtig haft muligheden, for at kunne kontakte Abel igennem ferien. "Jeg har også savnet dig. Virkelig meget." forsatte hun glad og så genert ned i jorden. Hun plejede ikke at være genert overfor ham, men tanken om, hvor meget hun egentlig havde savnet ham, gjorde hende en smule forlegen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 10, 2016 16:27:32 GMT
Abel smilede til hende: "Det er jeg glad for, for du virkede ikke så begejstret dagene efter" sagde han muntert, det var jo ikke ligefrem fordi hun havde takket ham for at drikke med hende, for så at kysse hende ude i søen, men på den anden side var det ikke noget han tænkte så meget over, det var jo endt godt. "Ja det har den, i næste ferie må vi virkelgit se hinanden" sagde han i et smil, han håbede virkeligt at han kunne holde det, men hans far var ikke ligefrem bamhjertig med sådan nogen ting, han var tværdimod ret hård.
"Jeg har egentligt et spørgsmål" sagde han i en rolig stemme og kiggede let ned i jorden, mest fordi at han godt nok var fremme i skoene, men overfor hende følte han sig ofte bare som en lille dreng når han var sammen med hende. "Har du egentligt tænkt på... samleje og sådan noget?" spurgte han i en rolig stemme og kunne mærke at han fik røde kinder, men han ville gerne tale med hende om de ting, mest fordi at det vel var en naturlig ting nu hvor de var begyndt at blive ældre og Abel havde da også tænkte på det flere gange.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 11, 2016 10:08:13 GMT
Tanika smilede glad og nikkede energisk. Tanken om at skulle møde Abels familie, fik hendes nysgerrighed til at spire, desuden så glædede hun sig til at præsentere ham for sine forældre, selvom han nok ikke var, som de altid havde håbet hun ville få. En med samme holdning som dem, en klog lektiestræbende dreng. Dog var hun ligeglad med deres mening, for hun kunne ikke forestille sig nogle bedre end Abel. "Ih ja! Så er ferien nok ikke så lang." svarede hun med et glad smil.
"Spørg du bare?" Nysgerrigt betragtede Tanika ham og måbede derefter kort. Hendes kinder begyndte øjeblikkeligt at bræde og hurtig tvang hun sig selv, til at lukke munden. En smule generet trak hun sine hænder om bag ryggen, mens hun svagt vred sin fod. "Det har jeg vel." mumlede hun og så prøvende op på ham. Det var jo ikke engang løgn, især i sommerferien når hun havde været i bad, eller havde lagt i sin seng, så havde hun tænkt på ham og på samleje. Tanken om det, fik en snurrende fornemmelse frem, nede i hendes underliv. "Og det går jeg også ud fra, at du har tænkt over?" forsatte hun forsigtig, stadig med en lille rødmen. Hun havde hørt, at det gjorde vildt ondt første gang, hvilket skræmte hende en smule.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 12, 2016 15:11:59 GMT
"Nej præcist" sagde han i et smil, han elskede virkeligt at bruge tid sammen med hende og han håbede da at hun havde det på samme måde, han var så glad for at de to altid kunne bruge tid sammen og at de altid kunne have det sjovt i hinandens selskab. "Ogg.. Har du tænkt noget specielt?" spurgte han i et smil og kiggede i mod hende, han havde da også tænkt meget, men han ville ikke presse hende hvis hun ikke var klar og desuden så var det jo ikke fordi de var så gamle, Abel var jo kun lige fyldt 16.
"Oh well... Jeg er en dreng på 16" sagde han i et grin, naturligvis havde han tænkt på det og det var også noget som drengen på Slytherin snakkede en del om, på Slytherin handlede det jo altid om at være sejest, smartest og mest fremme i skoene. "Men altså ja" sagde han i et smil, naturligvis havde han tænkt på det, og lige nu prøvede han bare at få nogenlunde styr på hvad helt præcist han have tænkt, der var jo så mange ting at tænke om de her forhold og han var ikke ude på at freake hende ud.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 13, 2016 10:29:12 GMT
Tanika mærkede hvordan hendes hjerte begyndte at slå unaturligt hurtig. Det havde altid været en tabu at tale om derhjemme, hvor hendes forældres klare holdninger til samleje, var efter Hogwarts, selvom hun ikke var helt enig med dem. ”Ja, det har jeg.” svarede hun og smilede genert, mens hun så ned i jorden. ”Jeg ville ikke have noget imod det.” begyndte hun lettere forlegen og pillede lidt ved sit hår. Noget hun altid gjorde, når hun var nervøs. ”Faktisk..” forsatte hun og så op på ham med pludselig beslutsomhed i blikket: ”..så har jeg lyst.”
Hun kunne ikke lade være med at grine lidt sammen med ham, for sådan som han sagde det, så lød det virkelig som om, at hun kunne have sagt det til sig selv. Det kunne hun egentlig også, for hun kendte jo drenge godt nok til at vide, at de var langt mere fremme, når det kom til seksuelle ting. Længe havde hun faktisk tænkt over det, men samtidig havde hun også tænkt på steder og konsekvenser. Blandt andet var det ulovligt på Hogwarts og der var mennesker overalt, så enten skulle de gøre det i ferierne, eller finde et ordentlig sted. Hun havde bare ikke lyst til at gøre det, hvor som helst, i hvert fald ikke til at starte med.
|
|
|