Deleted
•
Post by Deleted on Dec 17, 2015 18:54:08 GMT
Dette er en fraværs tråd for følgende karakterer:
@juniper @rhyss @ace @rolo @trevor @snape @vixen
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 17, 2015 19:00:08 GMT
Fravær: 19/12/15 - 5/1/16
Jeg tager på ferie til Filippinerne her den 19. december, og jeg kommer desværre først hjem igen omkring 18 dage senere. Der vil måske være tidspunkter, hvor jeg kan finde frem til noget WiFi på de hoteller, jeg skal være på, men jeg kan ikke sige med sikkerhed, at jeg kan få svaret emner. Både på grund af mindre skriveblokade(hvilket forklarer, hvorfor jeg ikke har været aktiv på nogen af mine karakterer i et stykke tid) og på grund af, at jeg tvivler på at overskuet er til stede, eftersom min hjerne vil være slået på ferie-mode.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 17, 2016 22:15:08 GMT
Fravær: 18/03/2016 - 20/03/2016
Jeg hopper her i morgen tidlig på en bus til København, hvor jeg skal tilbringe min weekend i de skønne farverige og livlige omgivelser, der bliver kaldt J-Popcon. Eftersom jeg i år har tilmeldt mig Gopher-teamet(medhjælperne), betyder det, at jeg ikke vil have tid til at være aktiv herinde(ikke at jeg faktisk ville have haft tiden, hvis jeg ikke var gopher).
Vi ses engang på mandag, når jeg er kommet mig over con-sygen! : D
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 28, 2016 18:25:47 GMT
Fravær: 29/7/16-31/7/16(-8/8/16)
Jeg smutter på weekendstur fra i morgen af til Samsø med familien, hvilket desværre betyder, at jeg ikke vil være den mest aktive person på siden. Jeg tager dog min laptop med mig(halleujah), så jeg vil stadig være til stede en gang imellem for at tjekke op på det hele, jeg kan bare ikke love noget om emnesvar eller andet.
Derudover er jeg nået et ret stressende punkt i mit liv. Og med at jeg skal til at starte på højskole i den helt anden ende af lande her næste søndag, så er jeg næsten hundred procent sikker på, at det vil være dét jeg fokusere mest på frem for WaW(no offence). Håber I forstår.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 21, 2016 10:02:47 GMT
Fravær: 22/11/2016 - 06/12/2016
Jeg tager på endnu en længere rejse her i morgen: Jeg skal nemlig lige en tur til Japan med min højskole i to uger, hvilket som man kan forvente betyder, at jeg ikke vil være til stede på WaW i den tid, som jeg er væk. Hovedsagdelig pga. at noget siger mig, at jeg hverken vil have tid eller WiFi-forbindelsen til det. Desværre. Forhåbentlig kommer I ikke til at savne mig alt for meget (but we all know you will.. ;D)
Men vi ses igen, når jeg kommer hjem igen! Lad os krydse fingre for at alt kommer til at gå som det skal...
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 17, 2017 9:33:38 GMT
Fravær: 17/17/2017 - 23/07/2017
Det er blevet den tid på året igen, hvor det er tid til at tage ud på lidt ferie, synes I ikke?! Det synes jeg i hvert fald. Derfor tager jeg med familien ud at sejle rundt i de danske farvande, hvor jeg bare kan ligge med et ben i vandet og slappe fuldkommen af med en bog eller to. Det betyder så desværre, at jeg ikke har i sinde at tage min elskede computer med, eftersom der alligevel ikke vil være den helt store mulighed for netforbindelse.
Jeg vil lige hurtig nævne, at selvom jeg godt nok har sat en hel uge af til min lille ferie tur, så er det muligt, at jeg nok kommer tidligere hjem. Det er mest fordi, at vi endnu ikke ved præcis, hvornår vi vender tilbage. Vejr, vind og lyst er en stor faktor i om vi bliver en ekstra dag eller to.
|
|