Deleted
•
Post by Deleted on Mar 3, 2016 16:48:03 GMT
Han nikkede, han elskede virkeligt sit liv og han var glad for at han kunne rejse rundt nogenlunde som det passede ham, selvom det ikke altid var let når man ikke kunne slappe af, se sig selv og lige forsøge at få sig selv ud på den rigtige måde. Han vidste jo han f.eks aldrig ville kunne få en familie. "Arh, jeg er ikke så god til muggler ting, jeg er nok mere en der bare render rundt og hygger mig i den magiske verden, jeg syntes deres verden er blevet så hård og fuld af bygninger" sagde han roligt, han var nok mere til natur og den slags.
"Ja bestemt og ellers må du jo rejse med" sagde han i et varmt smil der var noget over hende som bare var en smule specielt, på den gode måde. Han ahvde da også været meget forelsket i Adrienne dengang, men hun havde også været facinerende fordi de var så forskellige. Hun var udadvent, fræk, tiltalende og typen der kunne blinke til alle mænd og få lige præcist hvad de ville have, hun håbede bare at hun ikke ville ende alene, og måske var det derfor hun havde valgt Edwin. Han vidste bare at han var færdig med typer som hende.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 6, 2016 20:08:40 GMT
Viktoriya nikkede og var fuldstændig enig. Alting var blevet så materielt for mugglerne at de glemte at nyde hvad der var omkring dem af skønheder. Nogen troldmænd og hekse holdte også afstand til naturen, men det kunne aldrig blive fuldstændig. Ikke efter Viktoriyas mening. "Hvis ide har det også været at samtlige af deres nye bygninger skal være grå?" det var ikke en tiltalende farve at møde hver eneste gang man rundede et hjørne. Jo, de brugte farver på deres reklamer, neonskilte og andet godt, men alle huse og bygninger var nærmest fuldstændig identiske og lavet af beton. Når man befandt sig i byen selvfølgelig. Ikke tiltalende!
Viktoriya smilte lidt bredere uden helt at tænke over det. "Ja, det er i hvert fald ikke nogen dårlig ide" Viktoriya havde lige nu lyst til at glemme alt om sit arbejde og forpligtelser i London og bare stikke af. Stikke af var måske en voldsom formulering, men i hvert fald, bare rejse. Tage afsted og ikke rigtig tænke over konsekvenserne ved det. "Hvor tager vi hen først?"
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 7, 2016 8:49:02 GMT
"Det ved jeg sørme ikke..." sagde han i et grin og lod sit blik møde hendes. Han kunne ikke helt aflæse om hun var interesseret i ham som mere end en ven, men på den anden side så havde Edwin aldrig rigtigt været god til at aflæse den slags. Han levede jo med næsen i sine bøger, han levede for et andet liv og han levede imens han forsøgte at gøre andre folk glade. Han trak vejret tungt, han var ikke ude på noget som sådan, han ville bare gerne have en chance for at forstå kvinder lidt bedre, for de kvinder i hans bøger forstod han jo så ganske udemærket.
"Jeg overvjer lidt at tage en tur til Australien, der har jeg været en enkelt gang for så mange år siden, og det er virkeligt et smukt land" sagde han, Edwin interesserede sig jo altid mest for naturen, det var den der gav ham inspiration. "Hvis du tager med, burde du måske også begynde at arbejde på en bog" sagde han i et roligt smil, mest fordi at hun så også havd enoget at lave når han sad i stilhed i flere timer for at skrive videre, verden var jo den bedste inspiration man kunne få.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 25, 2016 9:21:19 GMT
Viktoriya tog det hele i et afslappet tempo. Det var efter hende erfaring ikke nemmere at aflæse mænd, end det var at aflæse kvinder. Det var altid forskelligt hvordan ting blev set og tolket. Lige nu havde hun en følelse af at han i hvert fald godt kunne lide at snakke med hende og at hun var der - det var godt nok at vide lige nu. Alt andet kunne tages i et roligt tempo. Viktoriya kunne lide ham, og jo mere hun snakkede med ham, des gladere blev hun også for ham, men at forhaste sig havde også ofte sine konsekvenser.
"Jeg har aldrig været i Australien - en gang skal jo være den første" det var en fortrinligt destinationsvalg efter hendes mening. Naturen var for hende lidt mere interessant end storbyer. Viktroiya smilede og bed sig let i læben "Jeg kan i hvert fald prøve! Der må være noget inspiration at hente i hvert fald!" Nok faldte det hende ikke nemt, men det betød jo ikke at hun ikke skulle prøve.
|
|