Deleted
•
Post by Deleted on Nov 26, 2015 16:53:52 GMT
Gary nikkede: "Jamen så er der jo ikke noget der skal holde dig tilbage" sagde han i et smil, det måtte uden tvivl være fantastisk at have fundet en man virkeligt ville bruge sit liv sammen med, det var han jo også glad for at han havde, selvom det til tider var hårdt, når man mistede det igen. Men der var jo ingen der sagde at alle ville miste det, der var jo nogen der holde altid: "Det ved jeg sørme ikke.. Det tror jeg ikke, jeg tror bare at man møder folk man passer med, og nogengange forandre man sig bare så man ikke længere passe sammen" sagde Gary i et smil.
"For at være ærlig, var det nok noget du burde have fortalt ham for længe siden" sagde Gary i en rolig stemme, han ville altid gerne gøre det bedste han kunne for at hjælpe hende, men det var ikke altid så let. "Men jeg håber det hele kommer til at gå for jer, og jeg glæder mig til at se jer i kirken" sagde han i et smil, han håbede virkeligt at de to ville holde, ingen tvivl om at Kaya fortjente en sød fyr der kunne være der ved hende.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
Fødselsdag: 24.12.2031
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Status: Varulv
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Danmark
Bosat: England, Hytte i en skov
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Danseakademiet McSeeley
Stilling: Ejer og Koreograf
C-box navn: Kaka
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Nov 26, 2015 20:35:55 GMT
Kaya smilede lidt, "Det har der vist aldrig rigtigt været," sagde hun og himlede lidt med øjnene af sig selv. Hun havde nok altid været stædig som et æsel, og hun havde sikkert også været skyld i en del af Garys gråhår, hun havde bestemt ikke været sød ved ham, dengang hun først lige var kommet i pleje hos ham. Hun havde været utrolig blodfanatisk, præcis ligesom sine forældre, men det var heldigvis gået over. Hun nikkede lidt og vendte så blikket mod gulvet med albuerne støttende mod sine knæ, som det ene ben begyndte at trippe en smule. "Jeg er så bange for, at damne op igen, Gary.." sagde hun og vendte blikket tilbage på ham, mens hun bed sig lidt i læben. Hun havde kun oplevet Elliott, sådan rigtigt sur én gang, og det havde været mere end rigeligt. Især fordi hun godt vidste det havde været hende som havde damnede op.
Gary fungerede nok nogengange lidt som en psykolog for Kaya. "Yeah.. Det burde jeg nok.. Jeg kan allerede se for mig, hvor sur han bliver når han finder ud af det.. Hvis han finder ud af det.." sagde hun, hun vidste godt hun skulle have fortalt ham det for lang tid siden, men hun kunne bare ikke få sig selv til det, selvom der jo havde været masser oplagte samtaler, hvor hun kunne have sagt det. Hendes ben begyndte at trippe lidt hurtigere, "Det håber jeg også, og tak.. Er det egentlig et must, at ha' lang hvid kjole på?" spurgte hun, hun vidste stadig ikke helt hvad hun skulle have på.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 27, 2015 17:37:32 GMT
"Nej" sagde Gary i et morende grin, nej hun var dælme en pige der vidste hvad hun ville og hun var helt sikkert ikke bange for at vise det, det var hyggeligt og Gary var da glad for at hun turde tage chancer, selvom han da udemærket godt vidste at det var en smule svært når man var ung og havde så mange følelser i kroppen. "Det kan jeg godt forstå.. Men du må hanke op i dig selv og sige at det her er et valg for livet, hvis du siger ja, så er det slut med druk, og drenge... Og i må accepterer hinandens ønsker. Ægteskab handler ikke kun om kærlighed men også kompromi" sagde han i et varmt smil.
"Jeg er sikker på du ikke gør dig selv en tjeneste ved selv at lade ham finde ud af det, selvom han måske bliver sur" sagde han, det gav jo altid plus point hvis man hørte det fra kilden selv. "Det er vel ikke et must, nok mere en tradition" sagde han i et smil, det var jo ikke fordi at han ligefrem syntes hun burde tage andet på, men Gary var jo også en mand af traditioner, men det var jo hendes bryllup og derfor hendes mening.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Dec 1, 2015 18:35:12 GMT
Hun kørte hånden i gennem det lange blonde hår, "Well, siger man ikke, det er en god ting, at vide hvad man vil og så gå efter det?" spurgte hun, selvom det nok mere for, at overbevise sig selv om, at det havde været okay. Selvom Kaya var blevet bedre med tiden, så havde hun alle dage været en meget målrettet pige, og ville hun have noget, så skulle hun nok få det, eller også skulle ingen. Hun rettede med det samme blikket i mod ham, som han sagde det var slut med druk, "Hvis det handler om kompromis, så skal han vel også acceptere, at jeg tager på drukture?" modargumenterede hun, hun kunne sgu da ikke bare stoppe med at drikke fra den ene dag til den anden. Hun elskede det jo, og kunne sagtens være Elliott tro samtidig, hvilket da var fremskridt.
Hun trak lidt på skulderne, "Måske ikke.. Men jeg gør heller ikke ham nogen tjeneste, ved at fortælle ham det," sagde hun, hun ville da ikke vide, hvis han foreksempel havde været gift med Marguerite eller sådan noget. Så ville hun bare hellere ikke vide det. Hun nikkede lidt, "Well, jeg ved ikke helt endnu, hvad jeg skal tage på.. Men det bliver nok en kjole, for Elliotts skyld," sagde hun, hun kunne slet ikke se sig selv i en hvid lang kjole. Alene tanken om en kjole, var ret fjernt, hun foretrak sine jeans eller leggins.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 1, 2015 19:17:32 GMT
"Jo uden tvivl" sagde han, han kendte Kaya, men det var jo ikke fordi han vidste hvad hun tænkte, dog bekymrede han sig for om hun mon før havde haft en plan med sit liv, og hvis hun ikke havde, som han jo ikke regnede med, så var det jo kun godt for hende at nogen nu kunne vise hende vejen. "Altså i må jo snakke om tingene, men ligegyldigt hvad så husk at det er vigtigt, at snakke om tingene... Ikke noget med at gå bag om ryggen på hinanden" sagde han i et smil, Gary var godt nok blevet skilt, men han havde da en nogenlunde idé om hvordan et ægteskab fungerede.
"Igen, det er jo noget i skal afgøre, jeg kan jo ikke gøre andet end at håbe det bedste for jer" sagde Gary igen i et varmt smil. Kaya var en sød pige, go var hun ikke kommet ud af den uheldige familie hun nu engang var, så havde hun da sikkert også været ganske fornuftig, hendes familie havde bare ikke taget så pænt i mod hende da hun blev født, og Gary vidste godt det havde været hårdt for hende, men nu havde hun jo en chance for at ændre sit liv.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Dec 12, 2015 0:51:38 GMT
Kaya vidste stadig ikke helt hvad hun ville med sit liv, mange ting var blevet udelukket for hende, netop fordi hun havde været i Azkaban, og det var ikke ligefrem fordi folk stod i kø for, at få lov til, at ansætte en eller anden tidligere stofmisbruger med en fængselstraf på grund af indbryd, vold og mordforsøg. Men for nu skulle hun bare blive færdig på universitet og så håbede hun, at Lucas ville fastansætte hende. "Det tror jeg da heller ikke vi gør, men bare fordi man bliver gift, så behøver man vel ikke, at vide alt, hvad den anden har lavet i sin fortid? Altså han ved jo godt alt det med stofferne, Dacoda, Harper og Alex," sagde hun, det måtte da være mere end rigeligt, han behøvede jo ikke at vide, at hun havde været gift i to måneder på grund af hun havde været alt for fuld og skæv.
Hun nikkede lidt, "Tjah.. Jeg tror bare jeg efterhånden er så vant til, at damne op, at jeg nærmest bare venter på det.." sagde hun i et lille grin og himlede med øjnene af sig selv. Hun tænkte ærligt talt ikke over hendes sprogbrug, selvom hun godt vidste det ikke altid var pæne ord som kom ud af hendes mund, men det var jo ikke fordi hun mente det sådan, det var bare hendes talemåde. Gary var nok den eneste i hele verden, som Kaya virkelig følte hun kunne fortælle alt, han ahvde aldrig dømt hende eller talt nedværdigt til hende, han havde altid været der for hende, og hun turde dårligt nok tænke på, hvor hun ville være den dag i dag, hvis det ikke havde været for ham. Hun havde i hvert fald ikke været sammen med Elliott, for hun ville have været lige så blodfanatisk som Noah og Sofie. "Men jeg må nok også hellere se at komme videre," sagde hun og smilede roligt til ham. Hun var i hvert fald faldet meget mere ned, efter samtalen med Noah.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 12, 2015 18:40:38 GMT
"Nej det er da heller ikke fordi du skal fortælle ham hele din fortid" sagde Gary i et forsigtigt smil: "Men hvis du tror han bliver sur hvis han opdager det, er det så ikke bedre at tage det nu? Det er jo altså en stor ting i din fortid" sagde han blot. Han ville da personligt selv blive chokeret hvis han giftede sig med nogen der ikke fortalte ham at de før havde været gift, ikke fordi at det betød noget, men sådan nogen ting var jo bare rart at vide i fortidne, men nu var Gary i en alder hvor at sansynligheden for at folk havde været gift før var ganske stor, så han ville ok altid spørge.
"Oh well.. Nu har du endeligt fået chancen for at slå dig ned og slappe af, så hvis du er klar til at gribe den, så må du jo få det bedste ud af det" sagde han i et smil, han håbede da for hende at alt blev godt. [b)"Fair nok, det var hyggeligt at have dig på besøg... Sender du mig en ugle når du har en dato"?[/b] spurgte han i et roligt smil, han glædede sig da allerede til at komme ud og feste lidt.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Dec 13, 2015 21:27:00 GMT
Hun rystede lidt på hovedet, "Det er ikke nogen stor ting.. Det var en fejl i en brandnet, intet andet," sagde hun ærligt, hun havde jo aldrig haft følelser for Jayden, og han havde heller ikke haft for hende, ikke så vidt hun vidste i hvert fald, og hvis han havde, så ville hun ikke vide det. Det havde bare været virkelig fulde og virkelig dumme, og så var det nok bare en Jayden-Kaya i en nøddeskal. Det endte af en eller anden grund altid galt, når de to drak sammen eller når Kaya havde været skæv, hvorfor vidste hun ikke, men de havde nok bare en ret dårlig indflydelse på hinanden, lige på det punkt i hvert fald.
"Yeah.. Jeg tror aldrig jeg bliver hundrende procent klar, men jeg er så klar som jeg kan blive," sagde hun i et lille grin, det hele lød bare så skræmmende, han fik det jo nærmest til, at lyde som om hele hendes liv ville gå i stå den dag hun skulle give Elliott sit endelige ja. "Det skal jeg nok, og du må hilse de andre når de vågner engang i morgen.." sagde hun og rejste sig for at gå ud og stille sit glas til vask, "Og tak Gary," sagde hun og smilede til ham hun havde aldrig kaldt ham far eller andet end Gary som nogle af de andre plejebørn gjorde, men hun havde jo også været 7 år, første gang hun var kommet hos ham. Hun gav ham et farvel kram og tog så sko og jakke på før hun forsvandt ud af døren og gik hjemad, hun ville sagtens kunne transforere sig, men hun havde bare brug for den friske luft.
//OUT
|
|
|