Roma Lorde
•
Magiker
Fødselsdag: 07.03.2016
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Homoseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: Cooper
Oprindelse: Spansk-Engelsk
Bosat: Oxford, England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Ministeret for Magi
Afdeling: Departementet for Magisk Lovgivning
Stilling: Advokat
C-box navn: Hatter
|
Post by Roma Lorde on Jun 26, 2021 16:41:58 GMT
Roma skulle til at forklare, men pludselig lød der et ordentligt raballer fra et sted på den anden side af døren ind til kontoret. Meget muligt i selve kroen. Og en ung kvinde stavrede ind på kontoret med en klud om hånden, som var godt gennemvædet med blod. Hun løftede et øjenbryn, og skulle til at spørge hvem i alverden denne uheldige pige var, men mor-genet tog over. Hun rejste sig, og så indgående på pigen.
"Lad mig se din hånd tøs," sagde hun nærmest venligt, men det var en tydelig kommando, og holdt sin stav frem. Det her virkede som en opgave for hende, og ikke for Nathan. Eller hun tænkte i hvert fald slet ikke på, at han kunne gøre noget her. Desuden var hun blevet ret ferm til healende magi. Så hvis bare tøsen gad vise hende sin hånd, så hun kunne få det ordnet.
Uden at se på Nathan, sagde hun, "Det er måske din kæreste Nathan?"
Hun kunne lugte alkoholen fra pigens ånde, og løftede igen et øjenbryn, men hun kritiserede ikke. Den del ville hun lade Nathan om. Det var trods alt hans kæreste, og ikke hendes datter.
|
|
Avery Rider
•
Fuser
Fødselsdag: 24.09.2040
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Ingen magi
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: England, London
Bosat: England, London
Skole: Anden skole
Arbejdsplads: Military Boarding School
Stilling: Elev
|
Post by Avery Rider on Jul 25, 2021 20:53:16 GMT
Avery gjorde store øjne, som Nathan var hurtigt henne ved hende og hendes skadet hånd. "Ik' noget.. Jeg skar mig bare.. Chill.." mumlede hun, selvfølgelig mistænkte hun ham allerede for, at tro hun havde gjort det med vilje. Godt nok ville det ikke være en usandsynlig ting, men det havde hun rent faktisk ikke. Denne gang, om ikke andet. De grønne øjne blev flyttet til kvinden i rummet, som hun begyndte også at undersøge Averys hånd, "Wooow Lady, du må sgu da lige invitere mig ud, før du begynder at pille ved mig," stemmen var både kæk og flabet, som hun blinkede til kvinden. Et opgivende blik blev vendt dramatisk tilbage på Nathan, "Jeg er ikke fuld.. Jeg er bare heller ikke ædru," svarede hun og lo let, hvilket nok afslørede hun var en del tættere på fuld end ædru.
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
Fødselsdag: 29.11.2036
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Over middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Bosat: London
Arbejdsplads: Det Slagtede Lam
Stilling: Ejer
C-box navn: Chrille
|
Post by Nathan Amon Lorde on Jul 26, 2021 11:25:05 GMT
Det burde vel egentlig ikke komme bag på Nathan, at hans mor ikke troede han kunne klare at kigge på Averys sår. Han havde alt sin tid været ligeglad med andre og kun fokuseret på sig selv. Hvordan skulle hun vide, at det havde ændret sig? Egentlig var det ikke faldet Nathan ind, at det kunne være selvskade, og desuden var han ligeglad. pointen var mere at få gjort noget ved det i stedet. "Kom her Ave, så skal jeg ordne det." Han rakte hånden ud på ny og så afventende på hende. Og nej MOR hun er ikke min kæreste. Hun er min ansat og samtidig min roomie. Hun bor hos mig." forklarede han roligt og med en vis stolthed i stemmen, han have intet at skjule ved at have hende boende. Samtidig havde han lagt tryk på ordet "mor" for at Avery fik et indblik i hvem kvinden var, som hun nu stod og var flabet overfor.
Han ventede på at få lov at hele hånden, mens han så indgående på pigen. "Kunne du evt drikke en flaske vand, inden du vælger flere øl? - og andet alkohol?? bare sådan så du ikke kommer til skade igen?" Du har 4 timer endnu før du har fri.
|
|
Roma Lorde
•
Magiker
Fødselsdag: 07.03.2016
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Homoseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: Cooper
Oprindelse: Spansk-Engelsk
Bosat: Oxford, England
Arbejdsplads: Ministeret for Magi
Afdeling: Departementet for Magisk Lovgivning
Stilling: Advokat
C-box navn: Hatter
|
Post by Roma Lorde on Jul 26, 2021 11:38:46 GMT
Roma rynkede på næsen over tøsens attitude. Hun brød sig bestemt ikke om den. Overhoved. Så hvis det her var Nathans kæreste, så skulle de vidst have en snak om det. Det var hun bestemt ikke tilfreds med, og hun krævede da bare en smule respekt fra sine medmennesker. Hun kneb øjnene sammen, og overlod healingen til Nathan.
"Så... dine ansatte render rundt og er fulde i arbejdstiden?" Hendes mund var blevet til en smal streg. Var den her pige overhoved myndig endnu? Hun så meget ung ud, og så rendte hun rundt og drak alkohol, det kunne umuligt være en god idé, siden tøsen var kommet til skade.
"Hun kan måske ikke heale sig selv?" spurgte hun så, da Nathan gav sig til at heale hende. Hun var ikke vild med, at han boede med denne underlige mindreårige, som drak sig fuld i hvad der virkede som tide og utide, og ikke rigtig virkede til at have styr på livet. Nej, hun ønskede trods alt bedre for sin søn. Også selvom de ikke var kærester... endnu! Hun troede dog ikke helt på, at de ikke var involveret på en eller anden måde.
|
|