Warren Blackwood
•
Magiker
Fødselsdag: 27. 07. 2039
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Universitetet
C-box navn: Chrille
|
Post by Warren Blackwood on Jun 17, 2021 3:26:32 GMT
Warren himlede med øjnene. Hun var simpelthen for mærkelig. ”Du vil ikke fortælle mig noget, og du vil ikke fortsætte i stilhed, hva f*ck vil du så have mig til” nu var hun jo bare mærkelig! Han spekulerede på om hun vidste hvem han var, og dette her var en sær måde at flirte på, fordi hun gerne ville hænge ud med ham, men heller ikke dét gav mening. Slet ikke med hendes næste ord. ”What the hell?! Hvad fanden regner du mig for. Hør her tøs. Hvis ikke du ændre attitude lige nu, så er jeg den der er skredet!” Det pis gad han virkelig ikke.
|
|
|
Aaliyah Meadow Stainthorpe
•
Magiker
Fødselsdag: 22.04.2031
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Over middel
Oprindelse: Scotland
Bosat: London
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Londons gader
Stilling: Prostitueret
Fritidsjob: Varulvejæger
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Aaliyah Meadow Stainthorpe on Jun 17, 2021 22:51:52 GMT
Han virkede så lige glad men alligvel alvorlig på en bestemt måde. Det var ikke noget hun så hos mange. Defleste hun så var uerfaren og nørder. Men dette her? Hvem vidste hvad der kunne komme ud af det. “Hør her pretty boy, jeg ved ikke hvem du tror du er. Men jeg er nervøs for at være ude under en fuldmåne. Men det er mit job, og jeg vil ikke løbe fra det okey?” Hun var ikke lige glad, heller ikke selvom der kunne høres ulvehyl i det fjerne. Hun var faktisk bare nervøs for st andre skulle komme til skade, eller hende selv. At hun skulle overværer et mord eller det der var værre. Et suk kom over hendes læber og hun kiggede ned i jorden mens hun tog et hvæs af sin smøg. “Hør her, der er noget ved fuldmåner der gør mig utilpas og jeg reagere lidt voldsomt... okey meget voldsomt, men det er sådan jeg er. Normalt på gaden er jeg standhaftig og har sans for folk og deres måder at være på....” hun kiggede ikke op på ham, men i stedet fortsatte hun blikket nede i jorden.
|
|
|
Warren Blackwood
•
Magiker
|
Post by Warren Blackwood on Jun 21, 2021 4:12:40 GMT
Warren måtte virkelig tage sig sammen, for ikke bare at stille sig til at grine af hende. Aldrig havde han da mødt nogen så dum og med så megen selvmedlidenhed! Okay jo, dem havde der seriøst været mange af, for mange af, på Hogwarts! Mon egentlig Hunter Blackwood stadig så hende den lille ginger, hvad var det nu hendes navn var? argh han kunne ikke huske det, hun havde betydet så lidt for ham. Hunter måtte bare forstå at det ikke var den slags folk familien mængede sig med. Tænk på hvad deres forældre ville sige! Det fik ham også til på ny at kigge op og ned af kvinden han fulgtes med og hæve et bryn. "Er du sikker på du er gammel nok til at lege monsterjæger?" Lød det lettere nedladende. Hun virkede jo som en nervevrag. Det var sgu da for dumt! "Hvis du er bange for månen, så bliv dog for helved indenfor. OG hvad angår varulve, så der jo ikke nogen grund til at du ligefrem leder efter dem, altså hvor dum er du?" Han stak sin smøg i munden og hænderne dybt i lommerne og begav sig så videre imod retningen hjemad.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Aaliyah Meadow Stainthorpe on Jun 21, 2021 11:33:48 GMT
Hun kiggede på ham og blev en anelse mere og mere irriteret over den måde han var på. Men hun lod sig ikke vise det. Han kunne sige og mene hvad han ville, men en ting var sikkert. Hun var stadig prostitueret og hun lod sig rive med af kunder, så det gjorde hun også her. Det var den eneste måde at rede sin egen røv på. "Monsterjæger... Hvad tror du om mig. Jeg har et arbejde at fuldføre!" mere var der ikke at sige om den sag, så kunne han sådan set sige hvad han ville. Alligevel gjorde hun ikke noget for at gå sin vej men fulgte blot med ham. Så længe han kom i sikkerhed, så var det lige meget med hende. Hun skulle nok klare sig det var hun sikker på. "Åbenbart i følge dig er jeg vældig dum. Men hvad skulle man også regne en prostitueret som. En dum kælling der lever livet farligt" hun fnøs en enkelt gang og smed sin smøg fra sig på jorden og stampede på den en enkelt gang,
|
|
|
Warren Blackwood
•
Magiker
|
Post by Warren Blackwood on Jun 21, 2021 15:16:16 GMT
Warren hævede et bryn og forstod virkelig ikke pigebarnet. Var hun nu ikke monsterjæger?”Du snakker sgu da om varulve mere end noget andet? Du lader til at jagte dem. Men ja det må du selv om.” Han rystede opgivende på hovedet af hende og sukkede. Hvad var hun for en pige? Han forstod det virkelig ikke. Måske hun bare var stukket af fra et sindssyge hospital et sted og endnu ikke var blevet fundet? Sikkert ikke. Hu. Havde nok slugt en dårlig eliksir engang som barn. “Det virker ret dumt at opsøge en varulv under fuldmåne. Jæger eller ej. Men se bare nu er du også prostitueret. Du jagter måske nye kunder? Går butikken så dårligt?” Lød det nu kun mere flabet, før han spyttede ned på en flise og tændte en ny smøg, denne gang uden at tilbyde hende en.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Aaliyah Meadow Stainthorpe on Jun 21, 2021 17:54:22 GMT
Hun kiggede lidt på ham og blev mere og mere irriteret. Det var sjældent at nogen kunne irritere hende på den måde. Men lige nu var hun lige så irriteret som hun var når hendes mor prøvede at få hende hjem igen. Hun sukkede derfor lidt og havde lyst til at vende sig om for at gå sin vej. Hun svarede ikke på tiltalen, han måtte jo tro hvad han ville, det skulle hun ikke forhindre ham i. I stedet stoppede hun op for at kigge hårdt på ham. "Hør her lille mand. Jeg klare mig fint uden dig, smut du bare hellere hjem igen hvor der er ikke er et pigebarn som mig..." hun knyttede kort en hånd for ikke at slå ud efter den provokerende adfærd han lagde for dagen.
|
|
|
Warren Blackwood
•
Magiker
|
Post by Warren Blackwood on Jun 21, 2021 19:14:48 GMT
Det var svært ikke at grine håndligt af hende og han måtte virkelig erkende at hun på mange måder havde gjort hans aften sjovere, nok havde han ikke fået noget videre ud af det, men et godt grin kunne man da altid godt bruge. Han rystede på hovedet af hende og trak så på skuldrene. "Du må ha det smukke. pas nu på den store stygge ulv." grinede han, før han så spankulerede væk mens latteren rungede omkring ham.
- out
|
|
|
•
Magiker