Deleted
•
Post by Deleted on Feb 13, 2021 15:58:19 GMT
Tråd lavet til Coralia Seraphina Stormcrow Han havde gået i flere dage og glædet sig til den dag , dagen hvor han skulle fejre at havde været sammen med Coralia i 3år , de havde på de 3 år haft både op men os nedture , men her på det sidste var det mest op heldigvis , han havde aftalt med hende de skulle mødes ved søen og snakke , måske hygge sig lidt sammen da han ikke havde set hende i et par dage , hvilket havde gjort ham ked af det , men nu havde de endelig fundet tiden til at skulle være sammen og fejre deres 3 års dag , han havde taget lidt pænt tøj og gaven til hende var pakket pænt ind og lå i lommen gad vide , hvad hun mon ville sige når hun så den om hun mon ville blive sur på ham , det måtte han jo tage som det kom men planen var ihvertfald sat igang han kommer til søen kigger sig om efter hende men hun er ikke kommet i nu , så han satte sig ned og ventende på hun kommer pludselig ser han hende komme gående ned mod søen , han nærmeste løber hen og falder hende om halsen " Hejsa min skat" siger han glad og og giver hende et kram , han føre hende med sig hen til pladsen og nu venter han bare spændt
|
|
Coralia Seraphina Stormcrow
•
Elev
Fødselsdag: 04.04.2042
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: Astrid og Aragorn
Bosat: Hogwarts
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Årgang: 5. årgang
Fritidsjob: Vejleder + Angriber
C-box navn: Naroba
|
Post by Coralia Seraphina Stormcrow on Feb 14, 2021 12:22:05 GMT
Der var gået et langt stykke tid siden coralia sidst havde set eller i hvertfald tilbragt tid med både Aragorn og Astrid, hun havde holdt sig mest for sig selv, ikke en gang hendes venner eller familie havde hun rigtigt snakket med. Hun havde haft så meget og tænke på og havde ikke rigtig haft lyst til og snakke med nogen og havde nær glemt, sin 3 års dag med Aragorn til han var kommet til hende og spurgt om de skulle mødes og hygge sig sammen og de havde aftalt og mødes ved søen og hun kunne næsten ikke forstå, at de havde været sammen i 3 år, tænkte hun. Mens hun gik roligt ned mod søen for og mødes med Aragorn og pludselig faldt han hende om halsen, så hun næsten får et helt chok “hey ara” svare hun tilbage og krammer igen og følger med hen til pladsen “hvad skal vi her?” Spørger hun og kigger på ham og er næsten sikker på han har fundet på et eller andet til dem, hvis hun kender ham ret.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 14, 2021 18:51:13 GMT
Han kigger på hende og er glad for at være sammen med hende og se hende igen for det har være længesiden han har gjort et tæppe klar de sidder på han længer sig over til hende og kysser hende blidt "Jamen vi skal da fejre vi har været sammen i 3 år min skat" han kan ikke forstå de havde været sammen i 3 år allerede og der havde været mange op og ned tur i de 3 år , han viste jo os godt at der var en anden hun følelser for men det ødelagde ikke hans humør han elsker hende og det ved hun os godt han finder sin gave frem til hende , en halskæde hvor der står I Love you han rækker hende gaven "Tlk med de 3 år min skat den her er til dig" han venter spændt på om hun kan lide en
|
|
•
Elev
|
Post by Coralia Seraphina Stormcrow on Mar 14, 2021 10:51:30 GMT
Coralia stod bare og kiggede på ham, da han fortalte at de jo skulle fejre deres 3 års dag og fik pludselig dårlig samvittighed over, at hun faktisk havde glemt den “nåh ja klart nok, sorry ara at jeg ikke har været der så meget i et stykke tid, men har haft så meget og tænke på” sagde Cora og kyssede ham igen og så ned og så hvor fint han havde gjort det “sikke fint her er skat” fik hun sagt lige som han tog en gave frem og gav hende den og hun får igen dårlig samvittighed, men forsøger og skubbe den væk, hun tager gaven og åbner den og tager halskæden frem og løfter den op og tager den på “Hvor er den fin skat, men du må vente lidt med din gave til senere” sagde hun og gav ham endnu et kys.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 9, 2021 11:10:44 GMT
Han havde savnet hende mere end noget andet og var lige glad med alt andet
tiden med hende er den der betyder noget for ham , han er så forelsket som han havde
været den dag for 3 år siden da de havde fundet sammen , han var lykkelig med hende
og han elsker hende og alt det de har været igennem i , han kysser hende tilbage
og tager hendes hånd og sætter sig ned på tæppet og får tryllet lidt mad frem og andet
de kan hygge sig med , han smiler til hende og er så glad som aldrig før
"Jeg elsker dig Cora og det håber jeg du ved" han mente det for han kunne virkelig
ikke forstille dig et liv uden hende , han elsker hende og han har måske ikke altid
været lige god til at vise det med lige nu er her med hende vil han vise hende det
han læner sig over til og kysser hende dybt med tungen for at vise han elsker hende
"Jeg vil bare gøre det perfekt for dig min skat" og han mente det han ville bare give
hende en dag hun kunne nyde og huske og ikke glemme
|
|
•
Elev
|
Post by Coralia Seraphina Stormcrow on Apr 13, 2021 11:05:05 GMT
Hun følger ham og sætter sig ned på tæppet sammen med ham og tager lidt mad og begynder og spise, mens hun lytter til hans ord “Det ved jeg da godt og jeg elsker da også dig fjolle, det ved du da godt” siger hun og små griner mens hun smiler til ham og kysser ham tilbage “Det er helt fint skat...du har gjort det så fint” siger hun og tager endnu en bid sf sin mad, mens hun ser tænksom ud. “Nå men hvad har du ellers lavet, i den senere tid?” Spørg hun for og forsøge og få sine tanker væk fra alle de negative tanker, hun har haft i den senere tid.
|
|