Jayson "JJ" Jacobo
•
Elev
Fødselsdag: 25.07.2040
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: England, Richmond
Bosat: England, Richmond
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Årgang: 7. årgang
Fritidsjob: Angriber for Gryffindor
C-box navn: Kaka
|
Post by Jayson "JJ" Jacobo on Jan 10, 2021 0:22:40 GMT
Jayson mærkede sin vrede stige. "Du skal slet ikke blande dig i, hvordan jeg snakker til min søster, horeunge!" lød det vredt fra ham. Han skævede mod Paris som hun landede i græsset. Han kunne aldrig finde på, at gøre sin søster fortræd i den forstand, at hun skulle komme til skade, men han havde intet problem med, at skubbe hende væk og vide hun ville lande forholdsvis blødt i græsset. Han så på Jaxx, som han spyttede i græsset, med et triumferende smil over sine læber. "Dén var for at tænke på min søster," hvæssede han, før han gjorde klar til næste slag. Han så dog ud af øjenkrogen, at PJ begyndte at løbe mod slottet, hvilket betød hun enten hentede Cobra eller en professor. JJ håbede ærligt talt på det sidste. Han fyrrede en knytnæve mere af mod Jaxx. "Dén var for at hjernevaske min søster, og vende hendes veninder mod hende," lød det vredt fra ham, før han sparkede ud efter hans mave, "Det var dén også.." tilføjede han. Han fyrer nogle flere spark og slag efter Jaxx, mens hans venner grinte. "Og hvis du nogensinde nærmer dig min søster igen, så lover jeg dig for, det bliver det sidste du gør! Kapish?" vrissede han og spyttede efter Jaxx' ansigt, før han vendte rundt og begyndte at gå tilbage mod slottet. Vennerne slap Jaxx og gik efter Jayson.
//OUT
|
|
|
Jaxx Winter Turner
•
Elev
Fødselsdag: 14.09.2041
Blodstatus: Halvblod
Oprindelse: Southwark, Trailerpark
Bosat: Southwark, Trailerpark
Kollegium: Hufflepuff
Årgang: 6. årgang
Fritidsjob: Leder af Dirty Mudbloods
|
Post by Jaxx Winter Turner on Jan 10, 2021 1:14:02 GMT
”Paris. Gå nu,” i hans hoved hang det primært sammen med at hvis hun gik, så ville han have en chance for at slippe fri. Han kunne provokere Jaysons venner først og dermed få en mulighed for at slå eller sparke dem begge i jorden. Han ønskede som sagt ikke, hun skulle se hans grimmeste sider lige nu. ”Du finder ud af præcis hvor meget jeg skal blande mig!” påpegede Jaxx. Jayson skulle ikke være i tvivl; det her ville blive gengældt på den ene eller den anden måde. Han skulle bare håndtere hele Jessica situationen først. Så Jayson. Jaxx så på Paris som hun landede i græsset. Det var ingen underdrivelse at vreden i ham steg. ”Jeg tænker stadig på hende,” påpegede han med et grin over sine læber, som slaget havde ramt. Jaxx så kort efter Paris, men det var for sent for ham at gøre noget ved situationen. Han mærkede den næste knytnæve mod sit ansigt og der samlede sig blod i hans mund. Han spyttede op mod Jayson og gav stadig ikke udtryk for det gjorde ondt. ”Hun har… en fri vilje,” han måtte sluge sine ord for ikke at vise smerte. Han faldt sammen som han mærkede et spark i maven, det brændte i hele hans krop og han klemte sine hænder sammen i smerte. Han mærkede de gentagne slag og spark. Han måtte dog til sidst give efter for det gjorde ondt, og jamre sig ved støn af smerte. De blå mærker og skræmmer han havde i forvejen bidrog kun mere til han havde ondt. ”Luk din røv, Jayson. Det her bliver værre for dig!” fnøs han med den sidste energi han havde tilbage, inden hans krop sank sammen som vennerne gav slip fra ham. Jaxx mærkede spyttet lande ved sigt ansigt og skar en lidende grimasse og fjernede det. Han brummede lidt, som han prøvede på at rejse sig. Han satte sig op ad et træ og tændte en smøg. Læsionerne på hans ansigt var efterhånden ved at vise sig som store lilla mærker, mens der var blod ved hans læber og næse samt øjenbryn. Cobra Russell
|
|
|
Paris "PJ" Jacobo
•
Elev
Fødselsdag: 31.05.2041
|
Post by Paris "PJ" Jacobo on Jan 10, 2021 1:36:45 GMT
PJ løb alt hvad hendes ben overhovedet kunne bæger hende. Hun lukkede ingen døre efter sig. "Cobra?!" råbte hun nærmest panisk, gentagende gange. Hendes hjerte havde aldrig pumpet så hurtigt, som det gjorde lige nu. Aldrig havde hun været så bange, som hun var lige nu. Selv ikke, dengang hendes fars ven havde haft fat i hende. "COBRA!" råbte, nærmest skreg hun, mens et par tåre begyndte at trille ned af hendes kinder. Hun fik øje på et par andre DM'er. "Hvor er Cobra?! Hvor er han?!" aldrig havde hun troet, at hun skulle stå og råbe af nogle unge fyrer i læderjakker, med rygmærker, men her stod hun, netop i den situation. Den ene af dem pegede mod drengenes toilet. PJ tøvede ikke engang, før hun braste derud. "Cobra?! Jaxx har brug for din hjælp. Nu!" hun bankede løs på toiletdøren, mens hendes stemme stadig var panisk, pulsen var høj og et par tåre mere trillede ned af hendes kinder. Hun havde så meget skyldfølelse lige nu. "Udenfor.. Ved søen.." lød det forpustet fra hende.
|
|
|
Cobra Russell
•
Elev
Fødselsdag: 15.06.2041
Oprindelse: England
Bosat: Trailerpark, i Southwark
Fritidsjob: Medlem af Dirty Mudbloods
|
Post by Cobra Russell on Jan 10, 2021 1:58:31 GMT
Cobra stod og fik ordnet, det man nu engang skulle ordne på egen hånd på et toilet, da døren pludselig blev banket op og han hørte en kvinde stemme kalde hans navn. "Jeg pisser, snuske, hvis du skulle være i tvivl," lød det tørt fra ham, som han trak bukserne op på plads. Han skød dog øjenbrynene op, da det gik op for ham, at det var Paris - Jaxx' nyeste legetøj, hvis man spurgte Cobra - og hun sagde Jaxx havde brug for hans hjælp. Bukserne blev hurtigt lukket, som han åbnede toiletbåsen. "Hvor?" spurgte han og sendte hende et alvorligt blik. Han satte i løb, og skubbede alle væk der kom i vejen for ham, på sin vej mod søen. Han stoppede ikke med at løbe, før han nåede hele vejen hen til Jaxx, "Shit. Hvem Jaxx?" spurgte han og mærkede en vrede stige med lynets hast. Han var klar til at hævne sig med det samme, mens han var så rasende på sig selv, over ikke at have været der, så han kunne have haft Jaxx' ryg. Enhver der kendte Cobra bare en lille smule, kunne se der stod død i øjnene på ham. Hvem end der havde gjort det her mod ham, var færdig. Han trak sin læderjakke af, for at rive sit ærme af sin bluse. Han pressede det afrevet stof mod det største sår Jaxx havde. Cobra havde ikke den store forståelse for smerte - faktisk nærmere ingen forståelse for det, så han anede ikke hvor hårdt han pressede. "For helvede... Jeg lovede din far, at have din ryg.." mumlede han vred på sig selv.
|
|
|
Jaxx Winter Turner
•
Elev
|
Post by Jaxx Winter Turner on Jan 10, 2021 19:52:28 GMT
Jaxx tog roligt et hvæs af sin smøg, som han så Cobra kommende løbe mod ham. ”Hey,” hilste han og lod sine øjne hvile op på ham. ”Det var Jayson. Kujonen valgte at tage nogle venner med,” påpegede han tørt, inden han røg videre. Han bemærkede det blik Cobra havde i øjnene og rejste sig op, og rettede lidt på sig – inden i skreg hans krop af smerte, men udenpå sagde han ingenting. Han ville dog ikke vise svagheder udadtil. ”Cobra. Vi skal nok få vores hævn, men ikke endnu.. Han skal være bange og paranoid først,” han ville gerne starte med at gøre psykisk på Jayson. Han regnede med, det var sådan han lærte sin lektie bedst. Han mærkede det stykke stof fra Cobras bluse omkring sit største sår. Han skar en grimasse som Cobra trykkede ret hårdt mod ham. ”Cobra, det er ikke din skyld. Jeg ved du har min ryg altid, bro,” påpegede han med en rolig stemme og lagde en hånd omkring hans skulder og klappede hans skulderblad. ”Kom bro, vi har en luder vi skal have barberet skaldet,” han grinte kort, og sendte ham et kækt smil og kneb øjnene en smule sammen da det gjorde ondt at grine.
|
|
|
Paris "PJ" Jacobo
•
Elev
|
Post by Paris "PJ" Jacobo on Jan 10, 2021 20:42:07 GMT
PJ klemte læberne hårdt sammen, "Så få dit kluns på. Det kan ikke vente," lød det forpustet fra hende, med hænderne i siderne, som hun hev efter vejret. Hun var i god form - virkelig god form - men løbeturen fra søen og til slottet, slottet rundt og her til, havde krævet alt af hendes lunger. Hun nåede dog ikke at sige meget mere, før Cobra havde skubbet hende til side, og var begyndt at løbe mod søen. "Shit!" frustreret slog PJ hånden mod dørkarmen, før hun satte i løb efter Cobra. Hun havde det virkelig som om hendes lunger, var ved at kravle ud af hendes krop, men hun havde samtidig så meget adrenalin i kroppen, at hun ikke rigtigt registrerede smerten i sin brystkasse. Hun kunne mærke sine ben give efter under sig, men hun forsatte. Hun kom løbende efter Cobra, men knapt 20 meter bag ham. Som hun endelig nåede drengene, så hun hvor forslået Jaxx var. "Oh my God, Jaxx.." hviskede hun, men Jaxx var allerede kommet på benene, da hun nåede hen til dem. "Jeg skulle ha' hentet Cobra, da du sagde det første gang.. Jeg kan ikke tro, JJ ville gøre sådan noget..." lød det forpustet fra hende. "Vi må få dig til hospitalsfløjen," pustede hun, mens hendes brystkasse bevægede sig hurtigt og overfladisk. Hun bed sig i læben og så på ham. Måske var det bedst, de stoppede med at hænge ud? Hun ville ikke være skyld i, at hverken Jaxx eller JJ kom til skade på grund af hende.
|
|
|
Cobra Russell
•
Elev
|
Post by Cobra Russell on Jan 10, 2021 21:24:42 GMT
Cobra havde haft Jaxx' ryg i så mange andre slåskampe. Han ville dø for Jaxx. Selvfølgelig vidste han også godt, at han ikke kunne være ved Jaxx' side 24 timer i døgnet, men alligevel. "damning svans," fnøs han og rakte en hånd ned mod vennen, for at hjælpe ham op. Han havde ikke noget imod, hvis Jaxx viste det gjorde ondt. Han forstod det ikke, fordi han ikke forstod smerte eller hvad det egentlig var, men han ville ikke dømme sin ven. Han sendte ham et 'virkelig' blik, som fortalte, at han ærligt talt bare havde lyst til at finde Jayson og tæske ham, til han ville være mere død end levende. "Det er dit kald. Du ved jeg er klar, når du siger til," svarede han. Han løsnede presset en smule, "Sorry.." mumlede han som han så grimassen Jaxx lavede. Han bed sig lidt i læben og nikkede lidt, "Altid bro," svarede han og mærkede klappet mod sin skulder. "Oh now you're talking," han klappede hænderne sammen og gned dem, før han vendte blikket mod Paris der kom løbende. Havde hun ikke kunne følge med? "Hende?" spurgte han og så på det halvlange sorte hår, mens et legende smil meldte sig på hans læber. Han gik direkte mod Paris, "Ja. Det skulle du og tro mig, det skal din svans af en bror at være, være glad for du ikke gjorde," sagde han hårdt. Han fnøs let, da hun sagde hun ikke kunne tro, Jayson kunne finde på sådan noget. "Hospitalsfløjen? Virkelig?" lød det tørt fra ham og rystede lidt på hovedet, "Det skal bare gåes væk, right bro?" han vendte blikket mod Jaxx og tændte selv en smøg, før han kastede resten af pakken mod Paris, "På husets, som tak fordi du trods alt hentede mig," sagde han.
|
|
|
Jaxx Winter Turner
•
Elev
|
Post by Jaxx Winter Turner on Jan 10, 2021 22:03:28 GMT
Jaxx var også loyal overfor Cobra. Det var hans bedste ven, hans højre hånd. Han ville kæmpe med og for ham, dø for og sammen med ham. ”Mmmh, han er,” påpegede han og så på vennens hånd, inden han tog fat i den. Han brummede en smule som han kom op og stå, da hans mavemuskler blev aktiveret ved bevægelserne og der var en brændende smerte derved. ”Selvfølgelig bro,” han gav ham en fist pump. ”Vi starter med hver gang han snakker med en pige, og snakke højlydt om samlejesygdomme eller gøre andet for de går, okay? Gradvis tager vi hans venner,” Ordene blev ytret som han så på Cobra med et slesk smil. Han mærkede Cobra løsnede presset og nikkede til hans sorry. Det var bedre nu. Han så mod PJ’s stemme og gjorde en afværgende gestus med hånden til det ikke var noget, inden hans blik hvilede skarpt på Cobra. ”Nej, ikke hende. Jessica,” det skarpe blik blev erstattet med et slesk smil som han nævnte venindens navn. Jaxx rystede på hovedet. ”Det er okay, Paris, du skal ikke tænke på det.. vel bro?” han så op på Cobra med et sigende blik. Han kunne høre Paris var forpustet. Hun havde også løbet langt – det var utroligt, hun kunne. Han nikkede til Cobras ord. ”Yeah bro.. Ingen hospitaler, det går over af sig selv,” han tog et hvæs af sin smøg efterfølgende og smilte lidt som Cobra smed resten af sin pakke mod Paris.
|
|
|
Paris "PJ" Jacobo
•
Elev
|
Post by Paris "PJ" Jacobo on Jan 12, 2021 20:27:26 GMT
PJ ville ikke vise svagheder overfor Jaxx, men nok mere primært overfor Cobra. Hun følte derfor hun lige nu, var i kamp mod de tåre der havde samlet sig i hendes mørkebrune øjne. Hun nåede kun lige, at åbne munden for at fortælle Jaxx, at det på ingen måder var okay og at hun skulle have lyttet til ham, men Cobra kom hende i forkøbet, hvilket fik den sorthåret, unge heks til at vende blikket mod ham i stedet for. "Det er ikke JJs skyld," forsvarede hun sin halvstorebror, som hun vendte blikket mod Jaxx, "Du hørte ham, Jaxx. Jessica har blidt ham et eller andet lort ind. Du skal ikke prøve, at bilde mig ind, at du ikke ville have gjort det samme, hvis du fik af vide sin søster blev seksuelt krænket. Jeg siger ikke, det gør det okay, men lad mig snakke med ham. Lad mig snakke ham til fornuft. Giv mig en chance, please," bad hun og så på ham med et blik, som kunne få selv hundehvalpe til at se onde ud ved siden af. Hun rystede lidt på hovedet af dem begge to, som de afviste hendes ord om hospitalsfløjen. Hvor var det dog typisk drenge. Hun greb af refleks smøgpakken der blev kastet til hende. Hun fnøs let og vendte blikket væk fra dem begge to. Hun gik hen til træet Jaxx før havde siddet op ad, lod sig glide ned af det og satte sig i græsset, som hun fiskede en lighter op fra sin sports-bh og tændte sig en smøg, nu hvor de to andre alligevel også røg. "Kan vi få et øjeblik for os selv?" spurgte hun stille, stadig uden af se på nogen af dem og lod røgen sive langsomt ud gennem næsen.
|
|
|
Cobra Russell
•
Elev
|
Post by Cobra Russell on Jan 12, 2021 20:52:28 GMT
Cobra ville til hver en tid, gå imod sine egne principper, hvis enten Jones eller Jaxx krævede det af ham - så længe det ikke indebar at gå mod DM, men hvorfor skulle de også nogensinde bede ham om det?. Han fnøs da Jaxx gav ham ret, men så også Jaxx havde ondt. Hvor meget han end gerne ville føle sin vens smerte, så var det ham umuligt, at vide, hvordan det var at være i så stor smerte. Alene det at slå lilletåen mod et stolben. Han nikkede og grinte lidt, "Jeg skal nok sørger for de andre for besked," svarede han, mens han gned sine hænder en smule. Han så allerede frem til den psykiske krig. "Flade-Jessica?" spurgte han og gjorde tegn med sine hænder, for at illustrere et par triste, små, flade bryster. Han havde godt opfanget at Paris var et no go. Han så lidt fra Paris til Jaxx, ved det skarpe blik han fik fra bedstevennen, "Sure.." svarede han sammenbidt, før han tog et nyt hvæs af sin smøg. Han fnøs højlydt, da Paris begyndte at forsvare Jayson. "Hør her, lille sukkerknald, uanset hvad Jessica har sagt, så valgte din brormand, at smide det første slag. Hvis han ikke er mand nok til, at lege med de store drenge, så skulle han nok ikke selv have startet en krig," lød det hårdt fra ham. Han var uvidende omkring, hvordan Jaxx og Paris havde det med hinanden, det eneste han vidste var, at Jaxx havde tabt et eller andet væddemål til hende. Han vidste ikke at de var begyndt, at hænge ud mere end det. Han fulgte den sorthåret pige med øjnene, som hun satte sig op ad træet. Et lumsk smil meldte sig på hans læber, "Gemmer du flere spændende ting dér nede?" spurgte han og vippede med øjnebrynene, som han tog et hvæs mere. Han vendte blikket mod Jaxx, i det Paris bad om 'alene tid' med ham, for at lade ham vide, at han ville gå eller blive, alt efter vennens svar.
|
|
|
Jaxx Winter Turner
•
Elev
|
Post by Jaxx Winter Turner on Jan 15, 2021 23:44:22 GMT
Jaxx anede ikke at PJ havde en kamp med sine tårer lige nu. Hvor skulle han vide det fra? For ham var der ikke noget at græde over. Han oplevede at få slag og spark til daglig. Han kunne ikke huske, hvornår han sidst havde grædt over noget. Hvis noget havde gjort ham ked af det, så havde han holdt det inde i sig selv. Han brugte primært sin vrede, når den endelig kom over ham. Han var nok mere kalkulerende end så mange andre i parken; han tænkte i den lange bane, i stedet for kortsigtet. Han var tålmodig og beregnende. Jaxx nikkede først til Cobras ord, inden han sendte Cobra et nærmest grinende smil ved hans kommentar om Jessica og hans gestus til hun var flad. ”Åh ja dude,” grinte han, men skar en grimasse i smerte. Jaxx rynkede lidt på brynene, som PJ mente det ikke var Jaysons skyld. ”Det var ham der slog før…,” påpegede Jaxx roligt men Cobra kom ham i forkøbet, inden han tog et nyt hvæs af sin smøg. ”Jo selvfølgelig havde jeg reageret på hvad jeg havde fortalt. Jeg havde bare spurgt min søster efter hendes udlægning først,” han kunne ikke vise svagheder overfor hverken Cobra eller Paris i denne situation. Det var ikke fordi han ikke så de hundehvalpe øjne der hvilede så intenst på ham, og jo, selvfølgelig var der noget i ham der på ingen måde var ligeglad, men han var nødt til at følge sine principper. Lige så lidt som han ville vise sine dårlige til sider til hende, så vidste han hvad han sammen med Cobra var nødt til. Vold avlede altid mere vold. ”Du kan godt prøve at snakke med ham først,” han sukkede kort, inden han sendte Cobra et sigende blik: Lad hende snakke med ham, men vi følger vores plan. Han havde aldrig lovet Paris, han ikke ville slå Jayson eller sørge for han led på andre måder. Jaxx rettede lidt på sin holdning og brummede en smule. Han skulle ikke op til nogen hospitalsfløj. Det var ingenting. Jaxx måtte skjule et grin ved Cobras kommentar, inden han rømmede sig. ”Cobra,” lød det fra ham med en autoritær stemme. Han ville ikke lyve. Han havde selv fulgt med som hun havde fisket sin lighter frem fra sin bh. Han så på vennen, som Paris bad om tid alene. ”Jeg kommer om lidt, Cobra. Gå ikke for langt væk,” han lagde en hånd på vennens skulder, inden han lod sit blik hvile mod Paris. Han gik brummende over til hende og lænede sig ned mod hendes pande for at placere et blidt kys på hendes pande. ”Jeg ville gerne sætte mig ned, men så tror jeg, at jeg er nødt til at bo ved det træ der,” han nikkede op mod træet, inden han sendte hende et drenget, forslået smil.
|
|
|
Paris "PJ" Jacobo
•
Elev
|
Post by Paris "PJ" Jacobo on Jan 16, 2021 15:08:21 GMT
PJ hev stadig efter vejret efter den løbetur hun havde været på. Hun rystede på hovedet, "Også hvis du så fandt din søster i samme stilling vi stod i, da JJ kom?" Hun løftede hurtigt en pegefinger mod Cobra, dog stadig med blikket mod Jaxx, "Og det skulle ikke misforstås," tilføjede hun og skævede kort mod ham. Hun vidste virkelig ikke, hvordan hun skulle være i situationen. Hun havde aldrig følt sig så meget som lusen mellem to negle, som hun gjorde lige nu. Selv ikke mellem sine forældre, da de var blevet skilt. Hun bed sig lidt i læben, da han gik med til, at hun kunne snakke med JJ først, "Tak," svarede hun og sendte ham et lille smil, uvidende om at han havde tænkt sig at gøre JJ fortræd uanset hvad. Men det var nok hendes egen skyld, at hun stolede på ham. "I glemmer begge to, at i hans øjne, er det Jaxx der har startet det her," svarede hun Cobra, hvorefter hun hørte hans kommentar, om hvad hun ellers gemte i sin bh, "Hmm..." hun stak ufortrøden hånden i bh'en igen og lods som om hun ledte efter noget, før hun trak hånden op igen, med den midterste finger som den eneste der ikke var bøjet, "Kan den bruges?" spurgte hun og sendte ham et falsk smil, kort efter hørte hun Jaxx sige Cobras navn. Hun tog et nyt hvæs af sin smøg, som hun lyttede til Jaxx sendte Cobra væk. Hun havde aldrig følt, som hun følte lige nu. Hun kunne dårligt forklare, hvordan hun følte. Hun bed sig i læben, mens røgen sivede ud af hendes næste. Hun mærkede kysset mod sin pande og så op mod ham. "Og du syntes stadig ikke det ville være en god idé, at tage forbi hospitalsfløjen?" spurgte hun en smule sigende, før hun rejste sig op, for at komme op i hans højde, da hendes hoved lige nu var en samme højde som hans nederste hoved. Hun bed sig i læben på ny og vendte blikket mod græsset, "Jeg tror det er bedst, vi stopper her, Jaxx.." sagde hun stille, da hun på ingen måder have lyst til, at mene sine ord, hvilket nok også tydeligt kunne høres på hendes toneleje, men hun ville ikke være skyld i, at han kom til skade eller at JJ gjorde for den sags skyld. Så ville hun hellere såre sig selv.
|
|
|
Cobra Russell
•
Elev
|
Post by Cobra Russell on Jan 16, 2021 15:22:08 GMT
Cobra grinte let med Jaxx, mens tungen legede let hen over fortænderne. Han var klar. Han lyttede til Paris undskylde, på hendes brors vegne. En del af ham, kunne godt se hendes pointe, og han ville nok selv være den første til, at slå først og spørger senere, hvis han fik af vide, nogen havde rørt hans søster mod hendes vilje, også selvom Octavia var hans storesøster og han godt vidste, hvad mange mænd gjorde ved hende, men det var noget andet, for det var jo ikke helt mod hendes vilje. Cobra sendte Jaxx et 'seriøst dude' blik, som han gav Paris lov til, at snakke med Jayson først. Han fnøs ved blikket han fik efterfølgende, "Whatever," mumlede han, det var trods alt stadig Jaxx der havde det sidste ord. Han så mod Jaxx, som han blev sat på plads af den autoritære stemme der sagde hans navn. Hvad var der i vejen med ham? Han plejede da at syntes Cobra var sjov, når han sagde sådanne nogle ting? Hans blik og tanker blev dog afledt fra at spørger vennen, til mod den sorthåret pige, som hans øjne fangede hendes hånd i bh'en igen, hvortil et smørret smil meldte sig på hans læber - han var vel teenager dreng. Dog forsvandt smilet som dug fra solen, da hun hev den midterste finger frem mod ham. I en hurtigt bevægelse var han helt henne ved hende og pressede hende op mod træet, "Gad vide, hvordan den kom derned? Tror du også der er plads til min?" spurgte han slesk og lod sin midterste finger glide ned langs hendes kavalergang. Han trak sin finger op igen og trådte et par skridt væk fra hende igen, som han blinkede kækt til hende, før han nikkede til Jaxx, "Jeg er i nærheden," svarede han og tog et nyt hvæs fra sin smøg, og begyndte at gå væk fra dem, mod nogle andre DM'er, som sikker var blevet nysgerrig efter Paris havde hentet Cobra og hverken ham eller Jaxx var kommet tilbage endnu. Han stod med dem små 100 meter fra dem, hvor de stadig kunne se dem, men ikke høre, hvad der blev sagt mellem dem.
//OUT
|
|
|
Jaxx Winter Turner
•
Elev
|
Post by Jaxx Winter Turner on Jan 17, 2021 22:49:43 GMT
Jaxx så på Cobra, som han grinte og tungen legede let over fortænderne. Han bed sig i læben ved PJ’s spørgsmål. ”Mmh, også hvis jeg var i den stilling. Jeg ville aldrig reagere uden at have sandheden fra forskellige sider,” påpegede han, og så det blik, han fik af Cobra. Det var sigende nok. Han så PJ løftede en pegefinger mod Cobra, men at hun holdt sit blik på ham. Han sendte hende et kort smil ved hendes ord. Hun var mere seriøs omkring det end han var – så han vidste det ikke var nu han skulle grine kækt eller smide en eller anden kommentar i hendes retning, så lysten blev holdt indenbords. Han var selv fanget mellem at skulle reagere efter sine principper og efter hvad PJ hun egentlig ønskede. Han bemærkede det lille smil, han fik fra hende og nikkede til hendes tak. Han vidste jo godt, han ikke havde været ærlig overfor hende – men hvad nyttede det? ”Ja? Han valgte stadigvæk at slå først, så uanset hvad var hans handling ikke berettiget,” påpegede han med en rolig stemme, inden hans blik fulgte Paris ved Cobras kommentar. Han lod et drenget grin forlade sine læber som hun fiskede den midterste finger frem og rettede den mod Cobra. Han mærkede dog en stærk følelse af ubehag, som Cobra pressede hende op mod træet og lod sin egen finger bevæge sig ned mellem hendes kavalergang. ”Cobra,” lød det bestemt fra ham igen og et sigende blik blev rettet mod ham, som ubehaget i ham steg. Han havde lyst til at tage fat i bedstevennen og få ham ned at lægge i græsset, og give ham en knytnæve. Han vidste dog han ikke havde kræfter til det, og han forstod heller ikke hvorfor den følelse var i ham. Han var jo ikke glad for hende, vel? ”Tak, bro,” påpegede Jaxx som Cobra fortalte han ville være i nærheden og efterfølgende gik. Han mærkede hendes blik på sig og så hende i øjnene. En hånd blev kastet ud i afværgende gestus. ”Jeg har prøvet værre,” lød det fra ham uden en vilje til at uddybe sine ord. Han kunne nok godt stikke sygeplejersken på afdeling en løgn om hvorfor han så ud som han gjorde, men det ville også tage tid fra ham. Han kunne heller ikke fremstå svag, og det ville han gøre hvis han skulle tilses fordi en pretty boy havde slået ham. Han smilede kort som hun rejste sig, men bemærkede at hendes blik ikke hvilede på ham som hun stille ytrede hendes ord. Han løftede hendes hage blidt og lod sine læber være ganske få millimeter fra hendes. ”Hvorfor?” tonen i ham var uforstående og han lod blidt sine læber ramme hendes – blot i nogle få sekunder – før han igen så ind i hendes øjne. ”Og har du lyst til vi stopper?” opfulgte han.
|
|
|
Paris "PJ" Jacobo
•
Elev
|
Post by Paris "PJ" Jacobo on Jan 18, 2021 20:21:54 GMT
PJ klemte læberne en smule sammen, "Det tror jeg ikke på," oplyste hun og rystede lidt på hovedet. Hun vidste jo godt, hvilket ry DM havde. Hvilket ry Jaxx havde. Efter hvad hun havde hørt, så var hverken Jaxx eller nogle af de andre DM'ere, typerne der spurgte først og reagerede senere. Hun kunne ikke se for sig, at hvis Jaxx havde fået af vide, hans søster blev udnyttet af en fyr og han så kort efter så dem, stå i den stilling hun selv havde stået i med Jaxx, så ville han spørger først og slå senere. Der var noget ved det, der ikke stemte overens i hendes hoved. Hun ønskede ikke at ændre på ham, men hun ønskede slet ikke, at hendes bror skulle komme galt afsted, uanset om han selv havde startet eller ej. Det var vel et familiært gen, der tog over i hende. "Det har jeg heller aldrig påstået den var, Jaxx, men hvis du gør gengæld, er du ikke bedre selv," påpegede hun i forsvar for sin halvbror. Hun syntes jo heller ikke havde på nogen som helst måde, havde været okay fra JJs side, at reagere som han havde gjort. Hun nåede at høre Jaxx' grin over hendes midterste finger mod Cobra, men nåede ikke at reagere med andet end et kort smil, før hun mærkede Cobras hænder have fat i hende og hun blev presset mod træet. Et gisp i forskrækkelse lød fra hende, som hele hendes krop stivende, mens hjertet galoperede afsted som en hest på en væddeløbsbane, som hun mærkede hans finger ned ad sin kavalergang. Hun holdt vejret. Han var ubehageligt tæt på. Hun pustede først lettet ud, da Jaxx sagde Cobras navn og Cobra forsvandt ud af hendes intimzone igen. Hendes blik blev mere medfølende, som han fortalte han havde prøvet værre. "Lad mig i det mindste hjælpe dig, med at vaske dine sår, så der ikke går betændelse i?" prøvede hun, ikke at hun havde det store erfaring på det punkt, den slags havde de haft barnepiger til at klare, da de havde været små. Hun tog et nyt hvæs af sin smøg, mens blikket var mod græsset og mærkede hans hånd mod sin hage, som røgen langsomt sivede ud mellem hendes læber. Hendes mørkebrune øjne mødte hans. Hans læber så lokkende tæt på hendes egne. "Jaxx.." lød det nærmest hviskede fra hende, før hun mærkede hans læber mod sine egne. Smagen af blod blandede sig kort i kysset. Hun tog alligevel sig selv i, at gengælde det de få sekunder det varede, men hørte også et par pift fra DM'erne, inklusiv Cobra, som stod de små 100 meter fra dem. Hun fugtede kort sine læber, "Hvorfor gjorde du det?" hviskede hun, mens hun følte sig som en kæmpe kælling overfor ham, men det var hverken godt for hendes eller hans eget ry. De kom fra to helt forskellige verdner, ingen ville nogensinde forstå deres valg. Hun lod sit blik blive fanget af hans igen, "Selvfølgelig har jeg ikke lyst til vi stopper, hvad end det er vi har gang i, men jeg har heller ikke lyst til, at konsekvensen er enten din eller JJs begravelse.." svarede hun og førte en hånd i gennem sit halvlange, sorte hår.
|
|
|