Rebecca Holton
•
Inaktiv Bruger
Fødselsdag: 23.07.2034
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Over middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Colorado, USA
Bosat: London, England
Skole: Ilvermorny
Kollegium: Thunderbird
Arbejdsplads: Appleby Arrows
Stilling: Anfører og Søger
Fritidsjob: Søger for Landsholdet
C-box navn: LeoH
|
Post by Rebecca Holton on Nov 25, 2020 21:04:48 GMT
”Jeg har ikke travlt.” Bemærkede brunetten, som hun tog notits af Logan, imens han slog tingene ind i kassen. Hun fiskede en sort læderpung frem fra sin taske og hun lagde så ellers lidt galleoner og sølvsegl til ham på disken, svarende til den betaling, han havde bedt om. Ved hans ord, trak mundvigene dog yderligere en smule op. ”Tjo…Så lad gå…” Hun nikkede lidt, som hun tog imod hans invitation og hun knappede så ellers sin kappe op, før hun trak den af og lagde den henover armen . – Blot for at vise den slanke og trænede kvindekrop frem, hun var i besiddelse af og samtidig ikke ville komme til at få det for varmt. Trods alt, var temperaturen i butikken god. ”Jeg tager chancen..med dit creepy baglokale…” Mumlede hun, tydeligt lidt i spøg, som hun derpå gjorde mine til at bevæge sig om bag disken og med ham ud bagved.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 30, 2020 4:32:37 GMT
Logan smilede glad, da hun indvilgede i at drikke en kop kaffe sammen. Det var ikke direkte en date, men det gav ham da mulighed for at lære hende bedre at kende, og det ville han gerne. Hun virkede super sød og meget nede på jorden, og så tanken om at hun havde haft en nært forhold til hans onkel, det ville han gerne høre mere om. "Fedt, bare kom med. han rakte en arm ud imod baglokalet og hvad der ellers lå bag butikken, som bl.a. køkkenet. "Men døm mig ikke for rodet, vi har lige fået vare hjem i dag." Iden lille gang hen til køkkenet stod stablevis af kasser, som var med til at gøre pladsen lidt trang. heldigvis var der fint plads i køkkenet. Det var lidt gammeldags, men der var et lille bord og to stole man kunne sidde ved, som bestemt intet fejlede, andet end noget af malingen var skallet lidt af. "tag endelig plads. Bruger du noget i?" Logan nød at have en at skulle lave kaffe til og som han kunne snakke med. det var altid spændende at møde nye folk.
|
|
|
Rebecca Holton
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Rebecca Holton on Nov 30, 2020 7:04:11 GMT
Med sin kappe over armen, fulgte hun med ham ud i baglokalet og dets køkken. Hun placerede sin kappe henover ryglænet på en af stolene og forsigtigt trak hun den ud fra bordet, før hun tog plads. Hun lod eftertænksomt en hånd glide igennem det mørke hår, som hun betragtede Logan og hun lagde så ellers benene over kors, som hun lænede sig lidt afslappet tilbage. Stolen. ”En smule mælk.” Svarede hun, som svar på hans spørgsmål, før hun lod øjnene glide omkring i køkkenet. – Gammelt, men hyggeligt. -Rustikt, ville nogen nok kalde det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 30, 2020 11:35:44 GMT
I køkkenet blev to krus fundet frem og stillet på bordet og han tog så kanden, for først at hælde op til hende, og derefter til sig selv. Derpå fandt han en lille kande med mælk og rakte til hende. Selv drak han sin kaffe sort. Det var sådan han bedst kunne lige den. Han satte sig på den frie stol og lænede sig så afslappende tilbage og så smilende hen på kvinden. "Så hvor længe har du kendt min onkel?" han mindedes ikke at have hørt særlig meget om hende, og dog måske lidt uden helt at være klar over det. Hans onkel havde hvert fald tit snakket om en pige, som han mente Logan burde møde. En kvinde med hjertet på det rette sted, og som måske kunne få ham lidt ud i verden. Kunne det være hende?
|
|
|
Rebecca Holton
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Rebecca Holton on Nov 30, 2020 13:02:49 GMT
Rebecca tog imod det kaffegrus hun blev rakt og still og roligt placerede hun det på bordpladen foran sig, før hun rakte ud efter kanden for at hælde lidt mælk op. ”Hmm….Et lille års tid, vil jeg tro. Jeg har min gang her, når jeg mangler lidt udstyr…Det er trods alt belejligt, når jeg selv kun bor et par gader væk fra Diagonalstræde.” Smilede hun, som hun skubbede kanden lidt fra sig og lagde hovedet eftertænksomt på skrå. ”Jeg flyttede først til London for halvandet års tid siden…Indtil da har jeg været bosat i Colorado.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 30, 2020 13:28:44 GMT
Logan lyttede interessant med til det som hun fortalte. Han ville gerne høre mere om hende og ikke mindst forhåbentlig lære hende bedre at kende, dog uden at virke total stalker agtig og creepy. Det overraskede ham lidt, at hun kun havde kendt hans onkel i et år, men så igen, hun virkede som en man hurtigt kom til at holde af. "Et år, så må du komme ofte, siden han kender dig så godt, eller også har du bare en af de personligheder, man ikke sådan glemmer." komplimenterede han så roligt og sendte hende et smil, før han løftede koppen og pustede lidt før han drak af den mørke væske. "colorado? Er det så der du er født og opvokset?" Det var vel altid lidt interessant at møde nogen fra de andre troldmandsområder, men selvfølgelig havde han heller ikke set hende på Hogwarts, så hun måtte vel have gået i skole et andet sted.
|
|
|
Rebecca Holton
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Rebecca Holton on Dec 10, 2020 22:24:28 GMT
Rebecca trak en smule på skuldrene. ”Tjooh..Det gør jeg vel…Her og der, når jeg mangler noget…Trods alt, bruger jeg min kost noget oftere end de fleste.” Bemærkede hun, som hun trak på smilebåndet og løftede koppen op for forsigtigt at sippe af den. Kaffen var dog varm, så hun sænkede den lidt igen, som han samtidig spurgte mere ind til hende. ”Ja..Det er jeg…Sammen med mine forældre og to søskende.” Svarede hun, som hun betragtede ham. "Hvad med dig?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 14, 2020 10:28:24 GMT
Der var noget sødt over måden Rebecca snakkede på og omtalte sit kosteforbrug. Det fik imidlertid Logan til at smile lidt for sig selv hen over koppen, før han drak endnu en mundfuld af den mørke væske. Herefter stillede han koppen fra sig og så lidt tilbagelænet på hende. "I så fald håber jeg at se dig i butikken ofte. Det vil jeg se frem til." Hun virkede som en meget hjertevarm person og dermed blev han også glad for nu at bruge tid med hende. Han lyttede til hendes fortælling m familien og fæstnede sig særligt ved hendes søskende, mon det var brødre eller søstre? ældre eller yngre? Egentlig kunne det jo være et fedt, det var nok ikke fordi han skulle møde dem lige med det første. "Bor de så stadig i Colorado?" Spurgte han nysgerrigt ind, det ville hvertfald betyde det var endnu svære at møde dem. "Selv har jeg både en mor og far, min onkel har jeg dog brugt meget tid med, og så har jeg en søster.. yngre." Hans ansigt lagde sig kortvarrigt i nogle folder, som han nævnte søsteren, men det var ikke noget han ellers kommenterede på.
|
|
|