Deleted
•
Post by Deleted on Oct 4, 2015 19:47:47 GMT
Stacie så på hende "ja det ved jeg nu, men det er jo kun hvis du gør noget ulovligt eller sådan noget" sagde hun roligt, hun lyttede til hvad Charlotte sagde og nikkede roligt "det lyder intressant, jeg elsker selv og synge så det kender jeg godt" sagde hun roligt, hun viste ikke om hun skulle fortælle om sig selv, for i forhold til Cherry var hun meget værre kunne hun godt høre, Stacie overvejede det lidt men var ikke sikker, det ville måske ikke være et godt førstehånds indtryk at fortælle hende at hun var lesbisk, så fik hun nok aldrig det værelse.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 4, 2015 19:52:21 GMT
”Jeg ved ikke, min ven. Jeg ville ikke råde dig til at nærme dig en Dementor selvom du ikke har gjort noget ulovligt.” svarede hun, og grinede. ”Er der noget specielt jeg skal vide om dig?” spurgte hun, da kvinden ikke ligefrem virkede til at have lyst til at fortsætte uden opfordring. Hun kunne godt tænke sig at vide mere om kvinden. Man kunne ikke bo sammen med en fremmed. ”Er du interesseret i at se værelset?” spurgte hun håbefuldt. Hun havde meget store forventninger om hvordan det måtte blive at få sig en bofælle, som hun kunne spise sammen med og drikke te sammen med. Måske endda de kunne synge sammen, ud fra hvad kvinden havde sagt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 4, 2015 19:56:12 GMT
stacie så på charlotte "bare rolig... jeg har ikke løst til og nærme mig dem" sagde hun roligt, hun tænkte sig om "jamen der er ikke så meget og fortælle, jeg er 19 år gammel, jeg kan godt li og feste og gå i byen og den slags, jeg elsker og synge og danse, og udfra min stil og dømme kan du nok regne ud at jeg elsker rock og den slags" sagde hun roligt "og vis der er andet du vil vide siger du bare til" sagde hun roligt, hun drak lidt mere af sin te, hun nikkede roligt "det kan jeg godt" sagde hun roligt, hun skulle jo se hvor hun skulle sove og måske finde ud af hvor hendes ting skulle være henne og hvor meget der endelig var plads til, hun skulle også finde ud af om hun måtte sætte sit eget præ på værelset.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2015 5:20:12 GMT
"Har du en kæreste der kommer til at rende rundt? Har du dyr?" spurgte hun videre. Umiddelbart så Charlotte intet galt ved kvinden. Hun virkede ret stabil, og det var det eneste hun ledte efter. Hun havde ikke høje forventninger, nej overhovedet ikke. For kvinden kunne lide te, og hvad kunne man ellers ønske sig? Charlotte nikkede. Hun havde ellers altid fået at vide at man ikke måtte dømme ud fra folks ydre. "Perfekt!" svarede hun og rejste sig. "Dette er stuen, men det har du nok lagt mærke til. Der er køkken hernede, og bad også. Det værelse der kan blive dit er ovenpå. På den anden side har jeg soveværelse, så..." Hun gav sig til at gå længere ind i huset, "det er denne vej, her, op ad trapperne."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2015 5:38:43 GMT
Stacie så på hende "jeg har ikke nogen kæreste eller dyr" sagde hun roligt, hun rejste sig og nikkede roligt og fulgte med Charlotte, hun glædet sig lidt til og se værelset, hun gik ud fra at hun måtte indrette det som hun ville når nu det var hende der skulle bo der, hun så på Charlotte mens hun snakkede og fulgte roligt med oven på, Stacie havde en ide om at det blev godt og bo her, Charlotte virkede okay sød og venlig, men stacie havde ikke helt besluttet sig endnu, men det kunne hun gøre når hun havde set værelset.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2015 7:02:39 GMT
Hun besteg trapperne, op til en gang. Der var en dør på højre side og to på venstre, hvor det ene var et badeværelse og de to andre var værelser. Hun åbnede døren og trådte indenfor. Væggene var hvide, et vindue lukkede godt med lys ind og gulvet ved det ene hjørne var dækket af aviser. På det stod et lærred, som hun indtil videre havde malet lyseblåt med hvide penselstrøg her og der. ”Jeg skal nok rykke mit rod væk,” sagde hun og åbnede vinduet på klem. ”Jeg regner med at du har møbler selv? Hvis ikke kan jeg måske anskaffe nogen…. Men så kommer det naturligvis til at koste lidt mere.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2015 13:18:19 GMT
Stacie fulgte med, hun så lidt rundt på værelse, det skulle hun nok få sat i stand så det passede mere til hende, hun så på Charlotte "jeg har selv" sagde hun roligt og så lidt rundt for at forestille sig hvor de forskellige ting kunne stå henne og den slags, så hun kunne gøre det mere rockagtigt, hun så på Charlotte "det er et fedt værelse, jeg vil gerne ha det hvis det er" sagde hun roligt og smilede roligt til Charlotte, det kunne jo være Charlotte ikke rigtig turede at bo sammen med Stacie.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2015 14:13:32 GMT
"Så er det heldigt at det er til salg!" svarede hun muntert og klappede hænderne sammen. Hun vidste godt at det ikke var helt sådan det fungerede, men hvorfor begynde at gå i detaljer lige nu? "Jeg forventer at du rydder op efter dig selv, men det har jeg sagt, har jeg ikke? Med værelset kan du gøre lige som du vil, men jeg vil sætte pris på hvis du ikke river vægge ned eller lignende." snakkede hun og vimsede ud af værelset igen. "Der er badeværelse lige her," sagde hun og åbnede døren dertil. Det var intet stort, men var igen vældig fint indrettet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2015 16:22:08 GMT
Stacie så på hende "jeg river intet ned, bare rolig" sagde hun roligt og fulgte med for at se badeværelset, hun nikkede roligt og så på Charlotte "hvornår kan jeg flytte ind" spurgte hun roligt og så spørgende på Charlotte, hun ville gerne flytte ind så snart hun kunne så hun kunne komme lidt væk fra de små adoptivsøskende hun havde der hjemme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2015 16:29:51 GMT
”Nu.” røg det ud af hende, uden at tænke på hvor urealistisk det var. Hvor var det fjollet, hun sukkede af sig selv og smilede venligt. ”Så snart du kan, så snart du har lyst.” svarede hun i stedet for og lukkede døren til badeværelset igen. ”Er der slet ikke andet du vil se…?” spurgte hun, lidt overrasket over at hun var så god til salgstaler. Hun var forfærdelig god til at overtale, lod det til.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2015 18:30:18 GMT
Stacie nikkede roligt "okay jeg snakker med mine adoptivforældre om det, så kontakter jeg dig når jeg ved hvornår jeg kan flytte ind" sagde hun roligt, hun så på hende "nej, jeg lære jo huset og kende når jeg kommer til og bo her" sagde hun roligt og så på Charlotte og smilede roligt, hun syntes det virkede fint, en sød sammen i og et fint værelse det skulle nok gå.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 6, 2015 6:54:42 GMT
”Er du glad for dine adoptivforældre?” spurgte hun. Hun kunne ikke holde det inde, nu hvor Stacie havde sagt det. For, det lød ikke som om hun var særlig vild med dem nu hvor hun tiltalte dem som sine adoptivforældre og ikke bare sine forældre. Men, hvad vidste Charlotte? Hun havde ikke prøvet sådan noget før. ”Du har min adresse, hvis du vil sende mig et brev. Hvis ikke så kan du bare dukke op i pejsen, det gør mig ingenting.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 6, 2015 8:05:11 GMT
Stacie så på hende "ja de er rigtig søde" sagde hun roligt og smilede stille, hun nikkede roligt "ja selvfølgelig" sagde hun roligt og gik nedenunder igen "er der mere du vil vide om mig inden jeg tager af sted igen" spurgte hun roligt og så på Charlotte og ventede til hun svarede, hun ville ikke bare gå.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 6, 2015 8:12:26 GMT
Hun fulgte med den unge kvinde nedenunder igen. ”Jeg…” hun stoppede op, kørte sine tanker igennem, og rystede på hovedet. Hun kunne ikke komme i tanke om noget vigtigt nu hun blev spurgt, men det skulle nok dukke op senere. Hvis det var vigtigt havde hun vel husket det. ”Det tror jeg ikke, min ven.” endte hun med at sige. ”Hvordan kommer du hjem?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 6, 2015 8:58:14 GMT
Stacie nilkede roligt "jeg tror jeg tager susenærværket det er nok hurtigst og nemmest" sagde hun roligt og så på Charlotte "hvis det er okay selvfølgelig" sagde hun roligt og så spørgende på Charlotte og afventede hendes svar.
|
|
|