Stella Todd
•
Magiker
Fødselsdag: 12.05.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Bosat: Godricdalen
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
C-box navn: Chrille
|
Post by Stella Todd on Nov 16, 2020 18:37:16 GMT
Måske var det faktisk ikke så dumt et eventyr, der var ved at forme sig i hendes tanker, mens de sad der og snakkede. Hun burde virkelig skrive noget af det ned, så hun kunne huske det til når hun kom hjem, men der var intet at skrive på. I stedet sad hun nu og fantaserede sig gennem mulige handlinger i sit hoved, hvordan tingene ville foregå, og hvilke dramaer der ville udspille sig. Stella rynkede brynene og så meget alvorligt på Timmy. "Hvad nu hvis havfruen var en sirene og hun fangede prinsen med hendes musik, så han glemte alle andre omkring sig? Blev blind for venner og familie. Han ender med at fri til sirenen og så på deres bryllupsdag, kommer hans hofmagiker og redder ham. Befrier ham fra den trance hun har kastet over ham." Man kunne tydeligt mærke, hvordan dette her var noget Stella virkelig kunne fordybe sig i, og drømme sig langt væk i. Hun elskede at skabe eventyr og digte sig ind i den verden og det kunne holde hende beskæftiget så længe. Hun kom til sig selv igen og kom tilbage til virkeligheden, som Timmy begyndte at snakke om Universitetet. "Jeg håber det bliver bedre end Hogwarts" Kom det sagte fra hende. Det var ingen hemmelighed, at hendes år på Hogwarts bestemt ikke havde været de bedste.
|
|
|
Timorthy Lavoie
•
Magiker
Fødselsdag: 11.02.2039
Blodstatus: Fuldblod
Civilstatus: Single
Oprindelse: Paris, Frankrig
Bosat: London, England
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Det Magiske Universitet
Stilling: Studerende
|
Post by Timorthy Lavoie on Nov 19, 2020 11:44:36 GMT
Timmy rettede sig også op og betragtede hende imens hendes ansigt lå i betænksomme folder. Et smil havde allerede fundet vej til hans læber igen som hun begyndte at brainstorme lidt på sin historie. Han placerede sig overfor hende i skrædderstilling og lyttede intenst til hende. ”Måske er det tjenestepigen der redder ham? Hun har været forelsket i ham i alle disse år og kender ham bedre end nogen anden, så måske hun er den eneste der tænker at han ikke kunne finde på at stikke af og gifte sig med en sirenen.” Foreslog han og mærkede at han faktisk selv blev lidt hyped over at snakke om det. ”Så kan de få hinanden til sidst og leve lykkeligt til deres dages ende?” Han smilede igen. Det var hendes historie og dermed hende der skulle bestemme, men han ville da gerne komme med inputs. Samtalen sporede sig ind på uddannelsen og Timmy nikkede, selv havde han intet at klage over på Hogwarts, han havde haft nogle gode år, men han vidste godt at Stella ikke havde haft det lige så let. ”Det gør jeg også.” Sagde han derfor og så lidt frem for sig. ”Jeg overvejer lidt at læse arkæologi.” Slyngede han så ud som var det noget han selv først lige var kommet på, ”du ved, undersøge gamle magiske byer, og deres historier.” Han så tilbage på hende, som for at få hendes mening. Det ville være noget hvor han kunne bruge sin krop og sin fantasi, hvilket tiltalte ham en del.
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Nov 19, 2020 17:35:34 GMT
Det måtte næsten være tydeligt at se på Stella, hvordan hun reflekterede over Timmys forestilling om, at der var en tjenestepige med i historien. Den velkendte lille rynke fandt sin plads mellem brynene, som hun igen kiggede på Timmy. "Tjenestepigen? Hvilken tjenestepige?" Spurgte hun åben over at høre mere. Han kunne vel ikke mene hende som var med i første eventyr? Dengang havde Stella skrevet sig ind i eventyret sammen med Timmy. Var han ved at gøre det samme? Hun så nysgerrigt på Timmy og lagde så hovedet let på skrå. "Og er prinsen så også forelsket i tjenestepigen? Altså jeg mener inden han forelsker sig i sirenen." Det var faktisk virkelig hyggeligt at sidde og brainstorme med Timmy, og måske var det pga snakken at Stella bare smilede ivrigt, da han så fortalte, at han ville være arkæolog. Det var da vildt spændende og tænk hvor meget han ville komme til at vide om gamle ting! "Så kan jeg spørge dig til råds, hvis jeg mangler ide til et eller andet!" Lød det ivrigt fra hende. Det var virkelig genialt, og det lød som et virkelig godt job for Timmy. "Hvor lyder det bare spændende Timmy!" udbrød hun så ivrigt og smilede endnu mere. "Du må fortælle mig alle de spændende historier!"
|
|
|
Timorthy Lavoie
•
Magiker
|
Post by Timorthy Lavoie on Nov 19, 2020 20:25:14 GMT
Timmy sendte hende et kækt smil, "den tjenestepige jeg lige har opfundet." Konkluderede han i en munter tone. Han betragtede hende, "den mørkhårede skønhed med de dybsindige øjne og den søde lille tænksomme rynken." Han smilede sigende til hende og lukkede kort afstanden imellem dem, som han lænede sig frem og kyssede hendes læber ganske kort og blidt. Han rettede sig atter op igen, "ja måske uden hun ved det?" Foreslog han. Det var en lettelse at se hende blive så begejstret over hans ide for fremtiden. "Du ved du altid kan spørge mig til råds," sagde han smilende, "ikke at jeg altid kender svaret, men jeg prøver gerne." Han blinkede til hende. "Men jeg lover at du bliver den allerførste der får alle de spændende historier at vide." Forsikrede han hende og lo varmt over hendes begejstring.
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Nov 23, 2020 11:10:47 GMT
Der var noget bekendt over den tjenestepige, som Timmy nu sad og opfandt, hvilket da også kun fik smilet på hendes læber til at vokse sig større. Hun huskede tilbage på deres første møde på skolen, hvor han havde været helt ridder galant og de havde levet i et eventyr op til rektors kontor. Det gav hende en varm fornemmelse i maven og hun tog blidt hans hånd og strøg den over håndryggen med sin tommelfinger. "Okay, så tjenestepigen er forelsket i Prinsen, men sig mig lige, hvem er hun egentlig tjenestepige for? En prins har da ikke tjenestepiger?" Det var tydeligt at den detalje netop var dukket op i hovedet på hende. Kort efter kom hun til at tænker tilbage på Beatrix og bed derfor ned i underlæben med et usikkert blik i øjnene. "Måske sirenen faktisk får ben og... nej det dur ikke.. Jeg tror altså ikke der kan være en tjenestepige. Kan det være en kokkepige i stedet? En der hjælper til i køkkenet? Eller vasker tøj? eller.... Hun kunne være Tjenestepige for dronningen, al... nej dum ide! Undskyld." Stella så ud til øjeblikkeligt at blive ramt af dårlig samvittighed og lukkede helt i. Det var ikke godt det hun netop havde foreslået, og hun frygtede lidt at hun samtidig havde ødelagt hele stemningen. Det var så slemt, at hun fik helt ondt i maven. "Måske vi ikke skal snakke mere om det nu." Foreslog hun så hapsede en vindrue og kom i munden, mest for ikke at kunne sige mere, hun nikkede dog tilopfordringen om altid at kunne søge råd hos ham. "Tak Timmy. Jeg er virkelig glad for at have dig."
|
|
|
Timorthy Lavoie
•
Magiker
|
Post by Timorthy Lavoie on Nov 23, 2020 20:22:17 GMT
Timmy kunne ikke holde smilet tilbage som hun blidt strøg hans håndryg. "Det ved jeg faktisk ikke. Det har de vel?" Han var ikke sikker, nu var det ikke ligefrem fordi han satte sig så meget ind i de kongeliges liv. "Ærgerligt at vi ikke stadivæk går på Hogwarts, så kunne du have spurgt prinsen." Sagde han jokende og blinkede til hende. Han rankede ryggen og så undrende på hende, "hvad er det du undskylder for?" Spurgte han med et skævt smil. "Stella, det er din historie og din verden, hun kan være lige præcis hvad du vil have hende til at være." Han strøg et par af hendes mørke lokker væk fra ansigtet. Timmy forstod nok aldrig helt hvorfor Stella så hurtigt lukkede sig inde i sig selv. Eller han vidste godt at det var fordi hun var usikker, men hun havde absolut ingen grund til at være det. Hun var en smuk og kvik pige, og han håbede inderligt at hun en dag ville kunne se det også. “Og jeg er lige så glad for at have dig.“ Forsikrede han hende varmt.
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Nov 23, 2020 21:22:28 GMT
Det var virkelig kun med Timmy, at Stella kunne have en sådan diskussion, omkring hvorvidt en prins kunne have tjenestepiger eller ej. "Jeg tænker bare, at en prins vel har tjenere i stedet. Jeg mener overvej lige hvad der kunne ske i sovekammeret, hvis han..." Stella blev knaldrød i hovedet over det hun havde været ved at sige. Spurgte man hende, var det top pinligt, også selvom Timmy var hendes kæreste, og de allerede havde haft deres seksuelle debut sammen, og også havde været sammen siden. "Hvis vi stadig gik på Hogwarts, så var der mange andre ting, vi også skulle nå." Der var meget Stella gerne ville have nået da de havde gået på skolen, men hun havde været for genert til meget af det. Dog var hun stadig glad for, at hun havde været en del af Hogsquard. "Jeg ville bare.." hun tøvede lidt. og så ned i dugen de sad på. "Det virkede bare forkert at prinsen har en mor." måske tog han det slet ikke så tung som hun gjorde, men det havde alligevel givet hende lidt dårlig samvittighed. "jeg skal nok få skrevet et eller andet en dag, men måske skulle vi også fokusere på at spise lidt, frem for bare at snakke." Stella så rundt på al den dejlige mad og de begyndte så roligt at spise af maden og nød eftermiddagen sammen.
- Out
|
|
|