Nathan Amon Lorde
•
Magiker
Fødselsdag: 29.11.2036
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Over middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Bosat: London
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Det Slagtede Lam
Stilling: Ejer
C-box navn: Chrille
|
Post by Nathan Amon Lorde on Aug 3, 2020 21:19:48 GMT
Tråd til Avery RiderAugust - 2057 Outfit
Tiden på Lammet gik fint for Nathan, nok skete det, at der var slagsmål og den slags, men i sidste ende var Nathan virkelig begyndt at holde af Lammet på sin helt egen måde. Han havde det godt med gæsterne, med sine ansatte og også med Avery, der nok for altid lidt ville være i en kategori for sig selv - ikke at det var nogen skidt ting dog. Lige nu sad han og kiggede rundt på sit kontor, som samtidig fungere som Averys soveplads. Hun havde det med at rode med både tøj og ting og Nathan var ved at blive lidt træt af det. Han havde derfor sendt bud efter Pigen og ventede på hun ville komme ind på kontoret. De var nødt til at snakke om fremtiden, dette her kunne virkelig ikke blive ved!
|
|
|
Avery Rider
•
Fuser
Fødselsdag: 24.09.2040
Magisk niveau: Ingen magi
Seksualitet: Biseksuel
Oprindelse: England, London
Bosat: England, London
Skole: Anden skole
Arbejdsplads: Military Boarding School
Stilling: Elev
|
Post by Avery Rider on Aug 4, 2020 15:59:35 GMT
Avery ville aldrig blive et ordensmenneske. Ligeså meget rod, der var i hendes hoved, ligeså meget rod var der omkring hende. Det var nok også en af grundene til, at hendes far havde valgt at sende hende på militær skolen, hun havde været på, før hun var stukket af derfra og var endt hos Nathan. Selvom hun måske ikke altid lige viste det, så var hun virkelig taknemlig for, alt han gjorde og havde gjort for hende. Hun havde dog en fornemmelse af, at efter Harper havde været der, så ville det ikke vare længe, før hendes far ville finde hende også og så ville det være slut. Hun satte retningen mod Nathans kontor, som en af bartenderne havde informeret hende om, at han søgte hende. Hun bankede roligt på, før hun lukkede døren op, "Sup?" spurgte hun og trådte længere end på kontoret, hvilket at have tjekket, der ikke var flere spøgelser fra fortiden. Hun havde klaret hans regnskaber i to måneder efterhånden, som de havde aftalt, så selvfølgelig forventede hun også, at han også ville holde sin del af aftalen nu. Outfit
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Aug 4, 2020 18:39:19 GMT
Der gik heldigvis ikke længe før Avery dukkede op på kontoret, og Nathan sendte hende et varmt med afmålt smil. Hele hendes attitude var han efterhånden så vant til at der skulle en del til for at overraske ham. Denne samtale han havde i tankerne håbede han dog på ville forløbe uden for meget drama eller skænderi, men det måtte tiden vise, han måtte bare for så vidt muligt holde hovedet koldt. "Det tid til en lille snak Avery" Nathan kiggede på hende med sit rolige blik og selvom han lød meget formel, så var stemningen omkring ham både rolig og afslappet. "Du har klaret dine to måneder præcis som aftalt. Hvad synes du om det?" Spurgte han for lige at tjekke op på, hvor i alt dette her hun var. Han håbede lidt på hendes trang til alkohol var dalet lidt, men han frygtede lidt at det var at ønske for meget. Regnskabsbogen lå dog foran ham på skrivebordet, lukket, men man fik en klar fornemmelse af, at han netop havde kigget det igennem.
|
|
|
Avery Rider
•
Fuser
|
Post by Avery Rider on Aug 18, 2020 17:14:26 GMT
På ægte teenage-maner tippede Avery hovedet til den ene side, mens de slanke arme blev korslagte. "En snak?" spurgte hun skeptisk. Hvad havde hun nu gjort forkert? Hun havde klaret regnskabet, som han havde bedt hende om. Hun havde kun taget en øl for hvert bord hun tørrede af, præcis som de havde aftalt. Hun havde godt nok taget 10 knut fra kassen én aften, men hun havde fået dårlig samvittighed og lagt dem tilbage igen, morgenen efter. Helt præcis, hvor den dårlige samvittighed var kommet fra, vidste hun ikke. Det var ikke noget der skete ret tit for hende. Men en lille stemme inden i hendes hoved, havde fortalt hende, at det ikke var fair, nu hvor Nathan gav hende så meget. Heller ikke selvom det kun havde været 10 knut. Hun rynkede på panden ved hans videre ord. "Øhm.. Cool? Har jeg så to ugers ferie?" spurgte hun roligt og satte sig over i sofaen, som også stadig fungerede som hendes seng. Det ene ben blev lagt over det andet. Hun havde en af sine gode dage, selvom hendes hænder rystede af abstinenser, men det var intet nyt. Hvis bare hun gik uden alkohol i tre timer, så begyndte de første abstinenser, at vise sig. Rysten på hænderne, var altid et af de første symptomer. Hun fandt sig en smøg frem og satte den mellem sine læber, "Tænder du mig eller skal jeg finde en lighter frem også?" spurgte hun og blinkede til ham, da hun regnede med at deres lille snak, var ovre nu.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Aug 20, 2020 14:59:33 GMT
Nathan lænede sig tilbage i stolen uden at vise de mindste tegn på hvilke tanker han sad med i hovedet. Han nikkede ved hendes spørgsmål og gentog så ligesom hende. "Præcis. En snak." Han så imod tøjet, som var kastet rundt over det halve kontor og lod til sidst igen øjnene glide tilbage på Avery hvor de fæstnede sig. Han tog sin tid om dette her, både fordi han ville være sikker på, at det nu også var den rigtige beslutning, men også fordi han ønskede at Avery forstod, at han mente dette her alvorligt. "Vi må have os en snak om, hvordan du kaster omkring dig med dit tøj på mit kontor." Stemmen var fortsat helt rolig, næsten irriterende rolig, men dog ikke kold og ufølsom. "Jeg har to muligheder til hvordan vi kommer af med det her lille.. hm.. problem. Enten så begynder du at lægge dit tøj pænt et sted på kontoret her og sørger for her er til at være, eller også... så flytter du dine ting op oven på i mit lille ekstra kammer, som jeg har ryddet til dig. Valget er dit, men roddet gider jeg ikke kigge mere på i mit kontor." Nathan håbede på at hun forstod at hun ikke var uønsket, for det var hun bestemt ikke. Hanvar blevet glad for hende med tiden og synes egentlig det var hyggeligt, at hun var der. Måske anså en lille del af ham hende faktisk som den lillesøster, han havde løjet for Tessa og sagt hun var. Han fulgte hende med øjnene, som hun fandt en smøg frem, og da hun spurgte efter at blive tændt, trak han på smilebåndet, før han rejste sig og gik hen til hende i sofaen. "Avery for fanden!" han trak sin stav og med et lille svirp og en formular, blussede en lille flamme op ude i enden, som hun så kunne tænde smøgen på. Han fandt selv en smøg og tændte også denne, før han lod flammen gå ud. Et blik blev rettet imod regnskabsbogen på bordet, før han så fortsatte. "Regnskabet ser fint ud, Jeg må indrømme jeg havde min tvivl, en dag jeg bemærkede at der manglede lidt knut, men jeg må have talt forkert. regnskabet passer, og dagen efter, da jeg kiggede i kassen, var alt som det skulle være." han nævnte intet om at han tilfældigvis havde set hende rodde i kassen, for så at komme noget i lommen, men pengene var dukket op igen, så det var gode tegn mente han. Han rømmede sig lidt og så på pigen. "Hvad jeg prøver at sige er, hvis du skal blive her i længere tid, så kan vi lige så godt få det bedste ud af det. Jeg ved jeg kan stole på dig, så hvis du vil, så ligger det et job og venter på dig som bogholder for mig. Jeg har bare et lille krav for det." Her stoppede han så. Han ville ikke fortælle om sit krav, før end han vidste om hun overhovedet var interesseret.
|
|
|
Avery Rider
•
Fuser
|
Post by Avery Rider on Aug 21, 2020 21:54:17 GMT
Et opgivende suk lød fra Avery. Hvorfor skulle voksne altid komme med den der; vi skal have en snak. Det lød jo nærmest som om, han var ved at slå op med hende. Et lidt flabet smil meldte sig på hendes læber, "Oh genere det dig?" spurgte hun drillende og samlede et par g-strenge op fra gulvet, som hun - hvor klamt det end måtte lyde - ikke anede om var rene eller brugte. Hun lod dem svinge om hendes ene pegefinger, før hun drillende skød dem efter ham, dog bevidst om ikke at ramme ham. Hun grinte lidt. Det var nok tydeligt, at mærke, hun havde en af sine gode dage, selvom det altid kunne vende hurtigt. Nærmest på få sekunder. Hun hævede lidt det ene øjenbryn, som han begyndte at snakke. Hun kunne næsten allerede høre anden mulighed for sig, "Eller også smider du mig ud.. Vent hvad? Vil du..? Ha' jeg flytter ind? Sådan for real? I din lejlighed?" spurgte hun tydeligt overrasket, da hun ærligt talt havde regnet med, hun allerede havde gætte nummer to mulighed, men det havde hun tydeligvis ikke. Hun anede så heller ikke, at han så hende som en lillesøster, eller at han havde løjet for Tessa omkring det. "Hva så når jeg har besøg?" spurgte hun, ret sikker på, han godt vidste hvilken form for besøg, hun snakkede om. Hun grinte lidt og blinkede til ham, som han kom mod hende, "Hvad? Det ville sgu da ikke være første gang," svarede hun morende og lod spidsen af smøgen, ramme flammen fra hans tryllestav, og sugede i smøgen. Hun lænede hovedet tilbage, som røgen sivede ud gennem hendes næse, med et næsten sagligt smil på sine læber. Hun rettede hovedet op igen og så på ham, som han begyndte at snakke videre om regnskabet. Hun trak let på den ene skulder, "Du regnede ikke forkert. Jeg tog dem," indrømmede hun uden fortrydelse i sin stemme, før hun tog et hvæs mere af sin smøg, "Men jeg lagde dem tilbage igen," forsatte hendes indrømmelse, uden at vide, at han rent faktisk godt vidste det. Hun var selvdestruktiv, så måske det var en lille ubevidst del af hende, som prøvede at ødelægge det for hende selv. Hun rynkede lidt på panden, "Bogholder?" det lød så kedeligt, når det fik sådanne en titel. "Og hvad er dit krav så? Et BJ om ugen eller hvad?" spurgte hun roligt, hvilket nok viste, at det var dén form for behandling, hun var vant til, når det kom til krav fra mænd.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Aug 24, 2020 10:14:34 GMT
Nathan rettede på sig, så han ikke ville få hendes undertøj i hovedet. Godt nok kunne hav godt se, hun ikke direkte sigtede efter ham, men en del af reflekterne fra sin tid på SLytherins Quidditchhold sad tydeligvis i ham endnu. Med blikket fulgte han g-strengen falde til jorden, før han så igen så over på pigen.
Han kunne ikke helt dy sig for at trække lidt på smilebåndet over, at hun troede hun havde gennemskuet ham med en udsmidning, når faktisk resultatet var det modsatte. "Hvorfor skulle jeg smide dig ud Av? Du har endnu ikke brugt mine regler. Den dag du gør det, så kan vi måske snakke om en udsmidning, men så længe der er respekt og god tone, ser jeg ingen grund til det. Men ja, Det ville være rart at slippe for dit undertøj på mit kontor." Han grinede lidt og så på hende, han kunne ret godt lide Avery egentlig. Om hun vidste det anede han ikke, det var også ligegyldigt for ham. "For Real ja, i min lejlighed. Jeg har kun nogle enkelte krav, som jeg forventer du overholder, men så er det også med kost og logi. OG i forhold til besøg... Det har ikke holdt dig tilbage hidtil, så hvorfor skulle det være et problem nu? Bare husk på, at jeg kan finde på at give tilbage af samme mønt. Larmer du eller han meget, så skal jeg nok sørge for at larme mindst lige så meget og være virkelig akavet" Gav han drillende igen. Han var ikke bange for den slags, hverken blufærdig eller noget. Han forventede blot, at hun huskede, der var andre i nærheden. Nathan grinede af hendes comeback omkring de to sammen og rystede så lidt på hovedet af hende. "Nææh det ville det ikke, Du savner det måske?" Skød han så bolden tilbage med et skæv charmerende smil. Han var ikke så nem at slå af pinden. Et frækt tilbud var vel resterne af en ungkarle drøm, som kun var med til at booste hans selvtillid, som dog intet fejlede.
Det overraskede ham lidt, at hun ærligt valgte at fortælle, at hun havde tager fra kassen, men han glædede sig over, at hun kunne slutte historien med også at have lagt pengene tilbage. "Det er jeg glad for du siger, Avery. Så fejler mit syn da intet. Jeg tænker ikke ligefrem jeg ser godt ud med briller." Drillede han og afslørede dermed også, at han faktisk den pågældende dag havde set hende i aktion. Han ville dog ikke løfte fingre for hende eller sætte hende på plads. Det følte han intet behov for. "Næste gang du har brug for penge, så sig det i stedet. Så kan vi se på, hvad vi kan finde ud af." Hvorfor han var sådan over for hende, vidste han ikke helt, det var et unikt tilfælde og ikke noget andre mærkede til. Mange ville sikkert ikke tro det, hvis Avery fortalte, hvad han gjorde for hende. Hende nye comeback fik ham til at grine lidt igen. Det var samme rille hele tiden. Hvor måtte hun dog være gået langt af den sti, hvis ikke hun kunne se sig ud af at alt skulle betales med kropslige goder. "Nej Av. Selvom et BJ kunne være godt, så er mine krav noget mere seriøse. Et Bj kan jeg sgu altid få. Du kan få job på Lammet som bogholder, hvis du som minimum tager et kort aftenkursus omkring selv samme. Jeg vil at du har du bedste forudsætninger for at holde styr i min økonomi. Jeg skal nok betale det, men Vælger du at tage det kursus, og gennemføre det, så vil jeg også kunne give dig løn for dit arbejde. Mere end bare med øl. Du vil få en reel indtjening og fast job." Han var meget spændt på hvad netop dette ville give af respons, hun kunne gå i hver sin retning, men heldigvis virkede hun til at være i godt humør.
|
|
|
Avery Rider
•
Fuser
|
Post by Avery Rider on Aug 25, 2020 14:58:59 GMT
Avery sad med et af sine typiske smil på læberne, som både kunne tolkes flirtende og flabet, på samme tid, mens de grønne øjne, nærmest skreg hun lavede sjov med ham. Hun grinte lidt, "Indrøm nu bare, du elsker at ligge og snuse til det om aftenen, inden du falder i søvn," svarede hun og blinkede til ham, med et morende smil på sine læber. Hun var faktisk en overraskende sød pige, når hun havde sine gode dage. Det var bare en skam, at der var flere dårlige, end gode dage. Hun smilede skævt til ham, "Jeg larmer kun når det er virkelig godt, og så kan du altid tage det som en invitation til, at være med," svarede hun mens hun vippede lidt med øjenbrynene. Var der noget Avery ikke var, så var det blufærdig. Hun ejede ingen skam på det punkt, heller ikke selvom hendes arme var fyldt med ar, både gamle og nogle lidt nyere. Hun tog roligt et nyt hvæs af sin smøg, mens hun så på hans charmende skæve smil. "Du tilbyde det måske igen?" sendte hun hans spørgsmål retur og blinkede til ham, som hun rettede sig lidt i sofaen. Hun ville da bestemt ikke sige nej, hvis han gjorde, men hun var udstyret med to øjne og hun havde set, hvordan Nathan og Tessa fjollede rundt, så hun tvivlede nu på det. Men booste hans selvtillid, gjorde hun gerne. Hun tippede hovedet lidt til den ene side, mens de grønne øjne prøvede at aflæse ham. "Hvis du så det, hvorfor sagde du så ikke noget? Og jeg tror, btw, at du ville være pisse fræk med briller," hun var ærligt talt mere overrasket over, at han ikke blev sur, eller, han virkede i hvert fald ikke til at blive sur. Hun rynkede lidt på panden, "Jeg mangler altid penge, Nathan. Hvorfor tror du jeg hiver så mange mænd med, ud på toiletterne?" lød det roligt fra hende, før hun trak lidt på den ene skulder. Alkohol var ikke gratis. Smøgerne var ikke gratise. Lige nu bestod hendes indkomst af øl og en sofa på hans kontor, skønt den blev opgraderet nu til et værelse i hans lejlighed. Hun grinte lidt med ham, "Du siger bare til, mr. Lorde," svarede hun og skubbede sin tunge mod indersiden af sin kind et par gange, som en pervers gestus. Hun rystede dog på hovedet, som Nathan begyndte at snakke om et aftenkursus i bogholderi. "Nope," svarede hun og tog et hvæs mere af sin smøg. "Jeg er stadig ikke myndig, så hvis jeg skriver mig op til et eller andet lorte kursus, så vil min far få besked om det. Ergo han vil finde ud af, hvor jeg er og så vil han sende mig direkte tilbage. Det kommer ikke til at ske. Sorry Nate, du må finde dig en anden bogholder så," svarede hun, allerede med alle former for parader oppe, dog uden at nævne noget om, hvor hendes far ville sende hende tilbage til.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Aug 27, 2020 4:19:32 GMT
Nathan hævede bare et øjenbryn af hende og så lidt uimponeret på hende. Somme tider glemte han at hun ikke var ældre end hvad 16 år. "Ihh nej der afslørede du mig. Jeg kan umuligt sove uden at stikke snotten ned i dit beskidte undertøj." Lød det monotont fra ham, før han så alligevel samlede et stykke tøj op fra gulvet og kastede det efter hende. Hun var jo dum at høre på. Hyggelig og venlig, men dum. "En trekant siger du. Hm.. Jeg må indrømme det da er en drengedrøm, men hvis det bliver med ham dit narkovrag, må jeg melde pas. Flink fyr, meeen lidt for blæst for min mening. God poteentiale helt bestemt, men det må blive et nej tak." Der var intet ondskab at spore i hans ord og det var ikke for at hakke ned på Collin Kieran Fitzgerald, men han havde virket en anelse for blæst for Nathans mening. hvad folk indtog af alkohol og stoffer, var han egentlig ligeglad med, men noget opretholdte mere respekt end andet. Hendes spørgsmål fik ham til at grine højt, og køre en tommelfinger ned langs kæben. "Åh Av, savner du mig virkelig så meget. Jamen vi kan jo kigge på det." Egentlig følte han at Avery lidt var forbudt område nu, eller hvert fald noget mere end bare et hurtigt knald. Han kunne lide hende og lide at "passe på hende" så tanken om at lave noget seksuelt med hende var slet ikke en tanke der eksisterede i hans hoved længere. "Hvorfor jeg ikke sagde noget? Jeg ville se, om du selv ville fortælle det. Respekt er en ting man ikke kan kræve eller bede om. Jeg har før sagt, at du ligner mig på nogle områder, men nu ved jeg også at du er bedre end jeg." lød det lidt kryptisk fra ham, han lænede sig tilbage i sofaen og lod armene hvile hen langs ryglænet. "Hør hvis du har brug for penge, så sig det, så kigger vi på det. alkohol får du jo her og mangler du en smøg, giver jeg gerne... Der er ingen grund til at tage selv." Han kom til at grine lidt som hun tog afstand til hans forslag, hun var godt nok hurtigt, men heldigvis var de problemer hun så det rene vand for Nathan. "Av for fanden. Hvis det er dit eneste argument, så er det da virkelig småting. Har du aldrig hørt om et falsk ID? Du kan starte til september, hvis du vil. Der er en plads til dig på et hold 2 aftener i ugen. Du er allerede tilmeldt.... Næsten" Han kiggede afventende på hende, med et lille grin gemt i læberne, spændt på hvad hun ville sige til det.
|
|
|
Avery Rider
•
Fuser
|
Post by Avery Rider on Aug 27, 2020 16:17:54 GMT
Avery var 16 år en månedstid endnu, så ville hun fylde de 17. Det ændrede dog ikke på, at hendes far forlængst havde fået sørget for, at have fuld forældremyndighed over hende til hun ville fylde 20, hvilket kun havde kunne ladet sig gøre, fordi hun havde sine psykiske problemer. "Jeg vidste det," svarede hun og nikkede lidt, skønt hun godt vidste det hele var en joke. Eller hun regnede i hvert fald ikke med, at det var noget han gjorde sig i. Hun grinte lidt, som han kastede et stykke tøj efter hende og paraede med armene. Et skævt smil meldte sig på hendes læber, "Du aner ikke, hvad du går glip af," svarede hun og blinkede til ham. Collin var uden tvivl den bedste partner in crime, hun havde haft - også når det kom til at krølle langer. Hun grinte lidt og rystede på hovedet, "Og det tror du Tessa, vil sætte pris på?" spurgte hun en kende flabet. Avery vidste, at Collin ville være ligeglad. De var ikke kærester, men han var nok det tætteste hun kom på at have en ven. Hun følte dog ikke, at Nathan var forbudt område, eller nogen andre mænd, for den sags skyld. Hun rullede let med øjnene, "Right.. Jeg ligner dig," svarede hun i en yderligt sarkastisk stemme og tog et nyt hvæs af sin smøg, før hun tog en ny tår af flasken også. Hun så lidt på ham og måden han sad på, før hun lagde sig ned på sofaen med hovedet på hans skød. Askebæget, kunne hun lige præcis nå derfra. Hun så op på ham, "Jeg har som sagt altid brug for penge, Nate.. Men jeg har også lært at skaffe dem selv. Jeg er en stor pige, jeg kan godt klare mig selv. Og når jeg flyttet ind på et værelse hos dig, så kan jeg også tage mere for det, end for en tur på toiletterne," svarede hun og blinkede til ham. Det var meget forskelligt, hvad de mænd hun var sammen med, betalte hende i. Nogle betalte i penge, andre alkohol, smøger og/eller tøj. Det var ikke fordi hun ikke, var glad for hans tilbud om både alkohol og uddeling af smøger, men hun var vant til at klare sig selv. Hun var ikke vant til, at få tingene foræret. Hendes far havde aldrig købt, hverken alkohol eller smøger til hende. Collin havde nogle gange, og Lawrence Dale Rider havde også et par gange, men ellers havde folk altid forventet at få noget igen, oftes i form af seksuelle ydelser. "Jeg har et falsk ID, men det hjælper sgu da ikke noget, hvis jeg skal have en rigtig løn," svarede hun og rystede lidt på hovedet, før hun satte sig ordenligt op igen. "Stop, Nathan. Jeg ved godt du prøver at hjælpe, men bare stop," lød det lettere frustreret fra hende, da hun ikke kunne kapere mere. Hun tog et hvæs mere af smøgen og slukkede den så. Hun havde aldrig gennemført en skolegang. Hun havde hørt sin far alt for ofte, fortælle hende hvor skuffet han var over hende, at hun burde bruge sit kønne, kloge lille hoved, til mere end bare at være kønt. At hun aldrig ville blive til noget. Frygten for at skuffe Nathan også, var for stor. Frygten for, at han også ville blive skuffet over hende, når hun dumpede eller opgav efter de første tre gange. Frygten for at han ville smide hende ud. Alt sammen var følelser hun ikke havde lyst til, at have, men som sad dybt i hende.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Aug 27, 2020 17:23:24 GMT
Det sjove ved Avery var den pingpong der kunne opstå imellem dem. Det var en Nathan virkelig godt kunne lide og som han satte stor pris på. Måske var den også medvirkende til at give ham en følelse af et søskendeforhold imellem dem. Det betød uanset at han virkelig holdte af hende på en helt særlig måde. Han vidste dog godt, at hun også kunne have meget mørke dage og at altid ikke var en dans på roser for hende. Han var hverken dum eller blind, men han lod sig ikke hænge i det, heller nyde solskinnet når det var der, så at sige. Han lænede sig ind imod hende, som hun påstod, athan gik glip af noget. "Bare rolig, jeg har min egen gudinde, så det bliver ikke mig der ligger og græder snot om natten." Et meget veltilfred ulveagtigt smil lagde sig over hans læber og som han så selvsikkert på pigen. "Tessa ville nok..." For en gang skyld stoppede Nathan op og spekulerede. "Det jo ikke fordi vi har sat titel på noget endnu." Endte han bare med at sige, men han for en tid virkede lidt fjern. Han kom dog hurtigt tilbage til virkeligheden med snakken om hvor vidt de lignede hinanden. Han grinede lidt for sig selv og rystede så på hovedet. "Da jeg var 16 tømte jeg min mors barskab sammen med en veninde. Min mor var ikke hjemme... hun var på skolen.. Professor du ved. Nå men da vi havde drukket de dyre dråber var der jo kun en logisk ting at gøre, når nu jeg havde drukket en masse uden at få lov." Han holdt en lille pause, mens han mindedes situationen. "Jeg fandt noget æblejuice og hældt det i flaskerne, så hun intet opdagede." Det var næsten det samme som at tage af kassen. Gjorde man det op i penge havde Nathan hvertfald brugt et beløb, der var langt over 10 knut. "Du skulle bare vide, hvad jeg har gjort af dumme ting." Røg det så ud af ham, før det gik op for ham, hvad han egentlig fik sagt. Han havde en del spøgelser i skabet, som han helst så forblev godt pakket væk.
Sandheden var nok at Nathan ikke var meget for Averys metoder, men han vidste også godt at det ikke var ham der skulle sige noget til det. Han kunne give hende arbejde og betale hende i alkohol, intet blev givet gratis, men det var så også det. Han ville ikke ændre på hende, hvis ikke hun selv var interesseret i det. Han bed dog mærke i hendes ord og smilede lidt. "Så du flytter med op? Fedt. Så forventer jeg du står for morgenkaffen hver morgen." Drillede han lidt. Han mærkede hvordan hun langsomt gled ud af det gode humør og han vidste at han nok burde stoppe, men han var nødt til at sige nogle afsluttende ord. "Jeg skal nok sørge for du får din løn, om så du er 16 eller 20. også uden din familie behøver inddrages. Gør hvad du vil Av, det var et tilbyd ikke et krav. Jeg skal nok stoppe, bare du ved pladsen er der." Han ville ikke rode mere i det. det skulle være hendes valg, ellers ville hun aldrig klare det. og uanset hvilket valg hun tog, så ville han støtte hende i det. Hun kunne bare ikke forblive gæst i hans hjem uden at vise en form for udvikling.
|
|
|
Avery Rider
•
Fuser
|
Post by Avery Rider on Sept 6, 2020 16:33:42 GMT
Et lettere flabet smil meldte sig på Averys læber, som Nathan kom helt tæt på hende, "Oh yeah? Er hun vild?" spurgte hun drillende og blinkede til ham. Hun vippede hovedet lidt til den ene side, som han stoppede midt i sin sætning omkring Tessa. "Endnu? Men du ville gerne," hun vippede øjenbrynene lidt op og ned hurtigt efter hinanden, "Hvorfor invitere du hende ikke på en date? Du skal nok vente lidt med, at foreslå hende en trekant, men altså," hun trak let på den ene skulder, mens et roligt smil meldte sig på hendes læber. Hun lyttede roligt til hvad han fortalte. "Og den historie skulle få mig til, at føle vi ligner hinanden?" spurgte hun lidt uforstående over, hvorfor han havde fortalt hende det. "Der er forskel på drengestreger og på kriminelle handlinger," svarede hun ham roligt og trak lidt på den ene skulder. Hun havde gjort mange kriminelle ting, og det var ikke 'bare' at stjæle fra hans kasse, men også hærværk, stjålet biler, indbrud, tasketyveri og butikstyveri, hun var tilmed stukket af fra politiet flere gange og fra de psykiatri afdelinger der havde prøvet, at hjælpe hende. Hun var stukket af fra militær skolen, da hun var kommet ind på Nathans bar for aller første gang og ingen havde kunne finde hende siden, foruden Harper, irriterende nok. Det var egentlig heller ikke fordi Avery selv, var stolt over sine metoder, men hun så bare oftes heller ingen anden udvej. For hende, svarede det til at sige hun ikke måtte trække vejret, mellem hver genstand. Abstinenser var noget hun havde oplevet mere end en gang i livet, og det var lige forfærdeligt hver eneste gang. Hun smilede lidt og nikkede, "Fair nok, men så forventer jeg også morgenmad på sengen hver søndag," svarede hun drillende retur og blinkede til ham. Hun rystede lettere voldsomt på hovedet. "Mhmh.. Nej," hovedrysten forsatte, mens hun trak begge ben helt op til sig og lagde sine arme omkring benene, mens hun gemte sit ansigt ned mellem sine knæ, mens angsten sneg sig ind på hende. Hun prøvede dog at undertrykke den.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Sept 7, 2020 19:25:00 GMT
Okay, måske var det nok ikke helt passende at stå og diskutere sit samlejeliv med en stor teenager, men Nathan havde svært ved at lade være. Han lænede sig lidt ind imod Avery og med et selvtilfreds smil svarede han hende. "Du skulle bare vide. Hun blev ansat i bar overkrop. Allerede den dag vidste jeg, at der var noget med hende. Han rankede sig hurtig op igen, da det nu var ham, der tog imod kærlighedsråd fra Avery, men måske var det faktisk ikke så dumt igen, det med en date. Det kunne vel aldrig skade. Så kunne de hygge sig og havde det sjovt sammen. "Du kunne være. Jeg kunne tage hende med til Sommerfestivalen, men... holder du så skansen her imens? Ja kan jo ikke bare sådan gå på nogle af de mest travle dage." Ikke uden at have sat en i sit sted. Måske det kunne være Avery. Det ville hvert fald være endnu en tillidsøvelse, men han havde fuld tiltro til, at hun ville klare opgaven. Hun havde sgu styr på sine ting, når hun selv ville. Historien han havde fortalt så ikke ud til at imponere hende specielt, hvilket egentlig fik ham til at grine lidt. "Måske ikke, men så er der fortællingerne om udnyttelse og afpresning, om vold, magt og...." For første gang måske nogensinde hvor han havde snakket med Avery, tøvede han. Samtalen var pludselig ikke så spændende mere. Der var ar i hans sjæl, som blev revet op og ting han havde gemt væk som frem i tankerne på ham. Det kunne næsten ses i hans blik, hvordan noget fordrejede sig. Af samme grund rejste han sig også fra sofaen og gik med ryggen til hende, som hun reagerede på uddannelsesmuligheden. "Gør hvad du vil Av. Jeg skal ikke være den der presser dig. Men ja, det fint nok. Jeg sørger for morgenmad og søndagen." Han dumpede ned i sin kontorstol og rodede øverste skuffe igennem efter noget, som han tog i hænderne, men holdt det ude af synes for Avery under bordet.
|
|
|
Avery Rider
•
Fuser
|
Post by Avery Rider on Sept 30, 2020 18:47:20 GMT
Avery var ikke sart når det kom til, at snakke åbent om samleje eller andre ting i den dur. Lige på dét punkt, var hun faktisk ret åben, hvilket nok også var det eneste punkt hun var det. Hun åbnede munden lidt i en falsk fornærmet mine. "Ikke fair. Hun smed blusen. Jeg suttede din pik. Og alligevel er det hende som vinder prinsen? Pff.. Jeg er skuffet, Nate, helt ind i sjælen," lød det drillende fra hende, før hun blinkede let til ham. Hun var ingen ekspert, når det kom til kærlighed, men nu var samleje og kærlighed også to helt vildt forskellige ting. Hun trak lidt på den ene skulder, "Betyder det jeg må smide folk ud, hvis de ikke opføre sig ordenligt?" spurgte hun og vippede med øjenbrynene. Hun vidste ikke hvor smart det ville være, at lade hende styrer, men det var vel et problem til fremtids-Avery og Nathan. Hun tippede hovedet til den ene side, "Og voldtægt?" spurgte hun og kneb øjnene en smule sammen. Hun ville ikke dømme ham, men det viste nok hendes pointe. De lignede ikke hinanden. Hvor han var den som havde gjort de forfærdelige ting, var hun den, som blev udnyttet i flere aspekter. Hun kunne mærke på sofaen, at han rejste sig, men sad stadig med ansigtet gemt i sine knæ, mens hun kunne høre sin egen vejrtrækning blive mere og mere overfladisk. Hun så derfor heller ikke, at han tog noget op af sin skuffe. Hun kunne mærke sine hænder begynde at ryste lidt, mens hjertets banken efterhånden var det eneste hun kunne høre. "Jeg vil ikke tilbage.." hviskede hun stakåndet, og rystede på hovedet, hvis pande stadig blev presset mod hendes knæ.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Oct 1, 2020 20:25:00 GMT
Med et smil på læben himlede Nathan med øjnene over hendes sammenligning. Det var ikke to episoder der kunne sammenlignes på nogen måde. Jo han havde da også hygget sig i mødet med Avery og ja altså snakken inden aktionen. Men Avery havde nærmest allerede fra start kun haft en ting for øje; samleje og alkohol. Dethavde bestemt været fint, det havde bare været anderledes med Tessa. de havde virkelig pingponget godt. "Av Du ville alligevel aldrig kunne slå dig til tåls med mig." Det var han ret sikker på. Han så på hende, og målte hende med øjnene og trak så let på skuldrene. "Desuden ser jeg dig nok også bare mere som en søster nu... lillesøster, ja undskyld. Du mit ansvar og jeg gør hvad jeg kan for at passe på dig, møde dig og give dig den plads du har brug for. Hvilket også er grunden for at du skal flytte med op ovenpå, hvis du altså vil." Han ville ikke presse hende til det, men ville virkelig gerne have hende ud af kontoret. Det var begyndt at være mere teenagerværelse en kontor, hvilket somme tider godt kunne genere ham lidt, han sagde det dog aldrig. Hendes spørgsmål om autoritet i baren fik ham til at smile og køre en tommelfinger langs kæben, som et veltilfreds smil lagde sig om hans læber. "Du må gøre, hvad du mener er nødvendigt, for at holde lammet kørerne. Men vælg nu dine kampe med omhu." Han huskede den dag for tid tilbage, hvor det havde været hende, der var blevet overfaldet af en mand og havde havde været nødt til at komme hende til hjælp. Den episode ville han dog ikke komme ind på her. Det kunne i værste fald skabe en frygt i hende om ikke at kunne klare det. Nathan kiggede lidt væk som hun gættede sig frem til, hvad han havde været ved at sige, og selvom hun gættede delvis rigtig så var det ikke det han havde haft i tankerne. "Jo, du har vel lidt ret. Jeg har... udnyttet folk. tvunget dem til ting, de ikke selv ville, skubbet til deres grænser, for selv at få noget på den dumme. Men..." Han tøvede, han havde med tiden regnet ud af mere om hvem hun var, hvilket for ham gjorde det her noget sværere at fortælle. "I min tid på Hogwarts var jeg en del af en klub... en fuldblodsklub. Jeg.. har gjort så mange dumme ting mod folk bare pga hvilken familie de kom fra. Jeg har afpresset folk blackmailet dem på det groveste og kastet div. forbandelser over dem." Han blev stille, meget stille. Men end man normalt så ham, og kom næsten til at virke helt indelukket. Det var nok første gang Avery så ham vise direkte skam over sig selv. så rømmede han sig hurtigt og fra sin stol så han ned på den ting han nu sad med i hånden. Et lille sølvarmbånd, med et vedhånd formet som en grævling og et rødt hjerte. Han sagde ikke noget om det lukkede bare fingrene omkring da han hørte nogle lyde fra Avery og skyndte sig tilbage til hende. Det havde lydt alvorligt. "tilbage? Tilbage hvorhen?" Spurgte han og prøvede på at forstå hvad der skete.
|
|
|