Sky Wolfgang
•
Magiker
Fødselsdag: 16.08.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Chrille
|
Post by Sky Wolfgang on Jul 9, 2020 17:51:34 GMT
Tråd til Levi MarstersJuli - 2057 Outfit
Sommeren var startet og selvom det betød, at Sky lige som en flere andre skulle bo hos Theodore Wolfgang, så ville hun helst bruge tiden væk fra huset. Hun var aldrig rigtig faldet til der og ønskede slet ikke at bo der. Lige nu kunne sommeren nærmest ikke slutte hurtigt nok, så hun kunne flytteind på universitetet og igen være sig selv. Hun havde flere gange overvejet at spørge Donovan "Wolfgang" Sawyer, om hun måtte komme og bo hos ham lidt, men havde ikke rigtig turdet. Så meget havde de jo heller ikke snakket sammen og det lød til, at han havde en ny familie nu, som var stor nok til at han ville glemme hende på sidelinjen. Derfor gik hun altså nu her i Diagonalstrædet og besluttede sig for at gå ind og bestille en is. Det kunne hun da så få tiden til at gå med. klokkerne bimlede over døren som hun gik ad døren og stillede sig i kø. Der var nogle enkelt før hende så hun måtte høfligt vente. det gik dog heldigvis hurtigt og snart blev det hendes tur. "En is med chokolade is og banan tak." Lød det høfligt fra hende, hvorefter kvinden bag disken lavede bestillingen og rakte isen til Sky. Der blev betalt og kort tid efter fandt hun en solplet udenfor hvor hun satte sig og spiste sin is.
|
|
|
Levi Marsters
•
Elev
Fødselsdag: 03.04.2040
Blodstatus: Fuldblod
Kollegium: Slytherin
Årgang: 7. årgang
|
Post by Levi Marsters on Jul 11, 2020 20:49:40 GMT
Ganske ubekymret og sikkert alt, alt for selvsikker, dumpede han ned i stolen på den anden side af bordet der udgjorde en afstand mellem ham og den rødhårede kvinde, der sad på den anden side med sin is. "Hey" Lød det nonchalent, som han smilte et kækt, skævt smil. Levi betragtede hendes reaktion ud gennem solbrillerne, som han efter et øjebliks tid skubbede op i panden. "Hvad er dit navn?" spurgte han interesseret, som skulle han bruge det til noget, dog uden at det der lidt flirtende glimt i blikket forsvandt.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jul 13, 2020 7:21:23 GMT
Sky skulle lige til at begyndte på sin is, da en fyr satte sig ned ved bordet sammen med hende. Hun genkendte ham godt fra skolen. Han havde gået på samme kollegie med @nohr, ikke at hun rigtig havde snakket med ham eller noget, men hun havde da set ham når hun havde kigget efter Norh. "øhm.. hej?" Kom det spørgende fra hende. Havde hun taget hans bor eller sådan noget? Men der var da fri pladser andre steder. Dog fortalte hans blik hende, at der var helt andre grunde til han sad her. Hvordan skulle hun håndtere det? "Sky, og dit?" Hun var opdraget til at være høflig, men ville heller ikke bare åbne armene for ham. Det var ikke længe siden, at hun havde set Norh med tungen langt nede i halsen på en pige fra hufflepuff. Hun var ikke rigtig klar på det store flirten.
|
|
|
Levi Marsters
•
Elev
|
Post by Levi Marsters on Jul 28, 2020 20:30:11 GMT
Hun slog ham som den mere forsigtige type, det var klart. Normalt kedede han sig hurtigt i sådan et selskab, men hvem vidste om hun gemte på noget mere? Levi lod let det ene bryn hæve. "Sky.." Gentog han, som han smagte på ordene. "Hmh.." - "Du gik ved Løverne, ikke?" Spurgte han så, som om der svagt ringede en klokke. Egentlig var han ligeglad med om hun så gik på et helt femte kollegie, men altså.. icebreaking, ikke sandt? Da hun spurgte til hans navn, foregav han fornærmelse. "Er du virkelig nødt til at spørge?" - "Jeg er såret, Sky." Tilføjede han så med et drillende glimt i øjet, som han skuffet rystede på hovedet af hende.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jul 30, 2020 6:42:34 GMT
Hun fangede hurtigt hans lidt kække humør og tilgang til verden, hvilket fik hende til at smile. "Så det er okay, at du spørger efter mit navn, men jeg burde kende dit? Enten er du virkelig urimelig eller også har du alt for høje tanker om dig selv...." Hun spekulerede over hvad pokker det nu var han havde, hun måtte da kunne huske det. ".. Le...vi.. Levi." Hun huskede engang hvor en af professorerne havde tiltalt ham, og dermed havde sagt hans navn. En lille triumf ramte hende, men hun skjulte den for ham, sad bare og smilede, før hun trak lidt hår om bag øret og lagde hovedet lidt på skrå før hun kiggede på ham igen. "Jeg får et indtryk af du slet ikke ved hvem jeg er, men jo, jeg er løve" Gav hun ham så ret og spiste videre af sin is. Han virkede egentlig meget interessant, og hun besluttede sig for gerne at ville snakke mere med ham. Hun behøvede jo ikke nødvendigvis at falde for ham. "Andre ting du vil udspørge mig om?" Spurgte hun så og smilede til ham med et let provokerende udtryk.
|
|
|
Levi Marsters
•
Elev
|
Post by Levi Marsters on Aug 7, 2020 8:49:10 GMT
Hans smil bredte sig lidt mere ved hendes kommentar, da han fandt den morsom. Hans blik glimtede skælmsk, som han skød brynene opad og løftede ansigtet lidt. "Alt. Alt. For høje tanker om mig selv.", indrømmede han spøgefuldt. Da hun efterfølgende forsøgte at huske hans navn og fandt den første stavelse, ventede han blot tålmodigt på at hun skulle hakke sig igennem resten. "Mhhh, præcis!" - "Så kan du jo godt huske mig." Lød det selvtilfredst fra den unge mand, skønt man kunne fornemme de flirtende undertoner i hans blik. Hendes efterfølgende kommentar fik Levi til at rette sig lidt i stolen, så han istedet lænede sig mere mod bordkanten og lod hagen hvile i håndfladen med albuen mod bordets kølige overflade. "Det er jo derfor jeg sidder her.. For at finde ud af hvem du er." En kæk bemærkning, fra en kæk knægt, der dog understregede hans reelle intention om at lære hende bedre at kende. Hun havde jo fanget hans opmærksomhed, på en eller anden måde, og nu reagerede han på det. Hendes sidste bemærkning og hendes provokerende attitude, fandt Levi kærkommen - han kunne godt lide, når de havde lidt power i sig. Derfor fnøs han lidt leende, inden han vendte blikket til himmels i en tænkende gestus, som han brummede overvejende. "Hvor hurtigt kan du få den dér i dig, og tage med mig ud i livet?" Tonen var flirtende og blikket hvilede betragtende på hende. Intentionen var nok så tydelig som den kunne være. Men var hun interesseret?
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Aug 10, 2020 9:29:47 GMT
Sky kunne ikke helt lade være med at smile over hele Levis fremtoning og væremåde. Hun kunne godt lide hans lidt selvglade småprovokerende attitude. "Jamen så håber jeg, at du kan overbevise mig om hvorfor jeg skal bruge eftermiddagen sammen med dig." Lød det så med et lille udfordrende smil, mens hun spiste videre af sin is. Hun ville heller ikke kaste sig i armene på ham, men derfor kunne hun vel godt stadig spille lidt op. Bare sådan for lidt godmodig pingpong. Hun grinede lidt af hans meget selvsikre flirtet og vippede lidt med hovedet. "Nu er det jo ikke sikkert, at det er positivt, at jeg kan huske dig. Måske er det fordi du er en ballademager, og jeg synes du er træls." Gav hun lidt igen og forsøgte så vidt muligt at skjule sin egentlige holdning omkring ham. Hun mindede også sig selv om ikke bare at springe ud i en ny flirt bare sådan. Hun var alligevel blevet skuffet og såret sidst, da det viste sig, at Nohr var blevet træt af hende, og derfor havde fundet nye græsgange. Alligevel ville hun gerne holde døren lidt åben og skulle sandheden frem var hun da også nysgerrig på denne spøjse fyr. "aha, Jamen så håber jeg du finder ud af noget godt." Hun skævede til isen, ved hans spørgsmål om vor hurtigt hun kunne fortære den. "Det kommer nok an på hvor yndigt det skal se ud imens, men altså.. giv mig et øjeblik." Hun tog et par store mundfulde, fik en smule brainfreeze og smed så det sidste af vaflen ud. Faktisk var isen spist imponerende hurtigt, uden at det havde set helt tosset ud. "Klar!"
|
|
|
Levi Marsters
•
Elev
|
Post by Levi Marsters on Sept 17, 2020 17:49:54 GMT
Levi lo lidt af hendes skarpe ord, da hun gav ham lidt igen. Han lænede sig lidt mod hende, imens et drenget grin besad hans læber. "Jeg kan give dig tre gode grunde." Svarede han selvsikkert og strakte pegefingeren "Jeg ser godt ud.", hans strakte langefingeren "Du ser godt ud.", så strakte han ringefingeren, som han kort betragtede inden han gjorde et kort træk på skulderen "Hvorfor ikke?", sagde han så som begrundelse nummer tre. Så så han selvtilfredst afventende på hende. Hvem kunne argumentere mod tre så gode argumenter? Ved hendes næste kommentar tiltede han blot hovedet lidt på skrå, imens han smilte skævt og blinkede et par gange med de mørke øjenvipper. "Du synes jeg er bedårende." Svarede han sødt, skønt den drillende tone var at spore i hans stemme. I næste nu, som han havde givet hende en direkte invitation på bekostning af hendes is, måtte han se imponeret til, som det bette pigebarn fortærede den i en ruf. Wow, det havde han alligevel ikke set nogen gøre før. Da hun meldte sig klar, måtte han atter smile. "Fedt, så lad os gå!" Lød det muntert fra ham, som han rakte en hånd ud mod hende, som han ønskede at hun skulle tage.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Sept 17, 2020 19:28:55 GMT
Et bryn blev skudt i vejretover den selvsikre dreng og Sky kunne ikke helt finde ud af om hun kunne lide det eller ej. Lige nu vidste hun bare, at han virkelig trickede hende og da han havde afgivet sine tre grunde vidste hun ikke om hun skulle grine eller græde. Hun rystede dog på hovedet af ham, før hun så så på ham igen. "overfladisk, formoder jeg? og som modvægt til dit 3. argument-" Hun lænede sig nu ind imod ham med et spillende smil på læberne. "Hvor-for?" Hver stavelse blev ret tydelig og så lænede hun sig afventende tilbage. der var ved at komme gang i en ret god pingpong her kunne hun mærke og hun ville helt ærligt godt se hvor det bar hen. Da han så beskyldte hende for at være bedårende kom hun til at grine kort. ikke snobbet eller overlegent, bare muntert. "Bedårende lige frem? ER du helt sikker på det?" Det var ikke lige det ord hun ville have brugt, men fair nok. Sky fik tørret sine fingre og så så på ham igen. "Hvor siger du vi skal hen?" Med de ord var det tydeligt at han denne dag fik sin vilje. Det her var simpelthen dumt at takke nej til var hun sikker på.
|
|
|
Levi Marsters
•
Elev
|
Post by Levi Marsters on Sept 29, 2020 12:31:53 GMT
"Nåååeh.." Mumlede han lidt henkastet og dog en smule betuttet, da hun pointerede at han var overfladisk. Så rynkede han brynene og skævede lidt op mod himmelen i en eftertænksom mine. "Jeg vil nu hellere kalde det.." Han tav et øjeblik, som han ledte efter et godt ord. "..Kultiveret." Svarede han så og nikkede stille for at bekræfte sig selv i sit ord valg... though.. Levi nok var alt andet end kultiveret. Hans eftertænksomme mine blev skubbet til siden og istedet erstattet af et underholdt smil, som hun lænede sig mod ham og gav ham lidt modspil. Han betragtede hendes ansigt kort, og tog sig selv i at nyde smilt på hendes læber i kombinationen med hendes udfordrende attitude. Levi lænede sig ligeså lidt over bordet og mod hende, så de nu var relativt tæt på hinanden. Hans blik flakkede hurtigt mod hendes læber, som han kort overvejede hvordan de mon måtte føles, men lod dem hurtigt finde hendes blik igen. "Bare fordi?" svarede han stille og betragtede hende blot for reaktioner, selv da hun lænede sig tilbage i stolen. Til hendes anden kommentar trak han på et bredt smil. "Ja, jeg har jo både smilehuller og alt muligt." Kommenterede han så og gjorde en gestus til hans kind. Han var da bare en charmbøffer! Kunne nogen nogensinde modstå dette? Da hendes sidste ord lød, var det klart for ham at hun havde indvilliget. Skønt Sky ikke direkte valgte at tage hans hånd, så tog han bare hendes istedet. "Ud i livet!" - som med andre ord betød; No idea. Men Levi lod blot en munter mine ligge på hans ansigt. "Hvor meget af mugglerverdenen kender du?" Spurgte han, som han stille bryggede lidt på en ide.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Oct 1, 2020 3:50:11 GMT
Levi virkede virkelig til at være en fyr med spræl i og dermed lige den typer Sky havde brug for. Det sagde hun dog ikke højt, det var simpelthen for nemme point at give ud af, så det måtte han gemme til han havde gjort sig fortjent til det. I første omgang troede hun faktisk, at hun havde ramt noget i ham og såret ham, men det stod hurtigt klart, at han ikke var så nem at pille af hesten. Heldigvis! ”Kultiveret så. De siger bare til, hvis De vil have en kop te hr.” Drillede hun med en meget fornem tone, som var blevet hverdag for hende, efter hun var flyttet hjem hos sin far, og her måtte høre på stuepigernes tiltale til ham. Generelt set, så hyggede hun sig meget med Levi og kunne virkelig godt lide hans sprudlende jeg. hun bed godt mærke i at han blik faldt til hende læber, men det var ikke noget hun lagde større tankekraft bag. i stedet gav hun sig nu til at kigge mere rigtig på ham og gav ham ret i det med smilehuller via et lille nik og tilføjede så. ”og et ret så pjusket hår” jo det var bestemt et kompliment. Sky var vild med det pjuskede look. ”Altså jeg har boet i mugglerverdenen de første 16 år af mit liv. Jeg kender til ting, du end ikke tør drømme om, at jeg kan” lød det drillende og en smule mystisk fra hende.
|
|
|
Levi Marsters
•
Elev
|
Post by Levi Marsters on Oct 5, 2020 18:32:42 GMT
Han lo af den bemærkning. Oprigtigt. "Jo tak! Jo tak! Meget gerne." Drillede han igen med en lige så fornem tone. Han drejede hovedet mod hende og hævede lidt overrasket et bryn, ved hendes kommentar om hans pjuskede hår... og han skulle da også lige til at knytte en smart bemærkning hertil, indtil lyden af hendes anden kommentar fangede hans opmærksomhed. "Uf.." Brummede han med et skælmsk grin på læben, "Det lyder frækt." - "Uddyb endelig." musede han fornøjet, og afventede hendes respons.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Oct 5, 2020 20:30:13 GMT
Okay helt ærligt kunne Sky godt mærke, at hun var ved at blive trukket ind i et spind er flirterier, ikke på samme måde, som sidste gang med en fyr, Dette her var noget andet, men hun kunne virkelig godt lide det, og fyrens flabethed, fik kun det hele til at virke endnu bedre. Hun håbede, at han opfangede de komplimenter, som hun gav ham, men ellers kunne det ikke rigtig være hendes problem. At hendes kommentar om hvad hun kunne, blev anset for noget frækt var ikke lige hendes planer og hun følte sig helt ærligt lidt slået tilbage af det. "Det øhm.. er nok ikke helt så frækt som det lyder, men... vi kunne jo lave et væddemål, hvis du har lyst?" Foreslog hun så, mens hun i tankerne begyndte at planlægge hvordan dette her skulle forløbe. Det krævede bare lige at hun havde bue og pil. Der var selvfølgelig parken, hvor de altid skød, der kunne de sikkert nok tage hen. Hvis bare.. Hun tøvede lidt og vendte sig om imod Levi. "Okay, vi er nødt til at komme et andet sted hen. Så skal jeg vise dig et par ting. Tag min hånd." Hvorfor hun var så direkte vidste hun faktisk ikke. måske var det bare det gode selskab, der var skyld i det, men så snart han tog hendes hånd, ville hun transferere dem afsted til skydepladsen, hvor hun vidste der ville være adgang til bue og pil.
|
|
|
Levi Marsters
•
Elev
|
Post by Levi Marsters on Oct 17, 2020 20:01:00 GMT
Levi tog det i muntert humør. Han havde ikke tillagt sin egen kommentar mere end drilleri. Han hævede det ene bryn ved hendes udfordring. Oooh, man skulle passe på med at stille Levi udfordringer.. for han var sgu crazy nok til det meste. Han så derfor interesseret på hende, nysgerrigheden spillede i hans mørke øjne. "Jeg lytter," Svarede han indgående, som ville en spændende plan snart udfolde sig. Det var ikke så tit, at Levi mødte en tøs der tog teten på denne måde. Ofte så var det ham selv der skulle sørge for underholdningen... hvilket han elskede, men altså! Det var nu noget.. nyt og interessant, at prøve at han var den der bare skulle se hvad der blev fundet på. Så han tog bare uden tøven hendes hånd, og lod sig transferere til hvorend hun ønskede. Turen gjorde ham skidt tilpas.. De lærte ganske vidst at transferer på skolen, her på det sidste semester, men det var ikke ens betydende med at han var transport vant. Så Levi var lidt bleg i ansigtet da de nu befandt sig i et parkligenende område. "To sekunder.." Mumlede han stille, som han bukkede sig lidt ned og støttede sig med hænderne på knæerne, da han ikke lige vidste om han skulle kaste op. "Jeg er stadig ved at vænne mig til at transferere.."
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Oct 19, 2020 3:52:43 GMT
De transferede inden Sky nåede at svare på nogen af fyrens spørgsmål og da de var nær en park, stoppede hun op og så på ham med bekymring i øjnene. Hun mærkede selv lidt bøvl med maven, men det var altså heller ikke den bedste rejse metode lige efter man havde spist. Forsigtigt lagde hun en hånd på ryggen af ham og så bekymret på Levi. "Undskyld, klare du den?" Spurgte hun så og strøg ham blidt over ryggen et par gange, før hun så trådte lidt væk, for at give ham plads. Hun så imod skydebanen der var ved siden af dem, og smilede til ham. "Godt så, et væddemål. Bue og pil. Jeg tænkte at taberen skal fortælle en ting om sig selv ingen andre ved, eller give vinderen et kys." Foreslog hun og smilede, før hun lige tjekkede op på ham igen og da han var okay begyndte at gå imod skydeskive og bue.
|
|
|