Leana Blackwood
•
Inaktiv Bruger
Fødselsdag: 25.08.2040
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Bosat: Skotland
Bolig: Forth Street 13 st. th.
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Årgang: 7. årgang
C-box navn: Doobs
|
Post by Leana Blackwood on Oct 11, 2020 16:43:20 GMT
Hun lod blikket søge Cristals, da hendes ord ramte hendes øregange. Det var da noget af et statement.. "Hvorfor?" Spurgte hun undrende. Umiddelbart lød det jo til at veninden tvivlede årsagen til sin eksistens, med sådan en kommentar. Var hun trist? Leana vidste et eller andet sted godt, at Cristal var ballade.. det kunne hun læse ud fra hendes attitude, adfærd og påklædning, hvilket Leana egentlig blot havde fundet forfriskende. Men at man havde noget attitude og var lidt en 'skæv' eksistens.. lidt ligesom Leana selv... så var det ikke ens betydende med at man var led og ked af sin tilværelse, sit liv.. sin familie? Så Leana ventede lidt på at Cristal ville uddybe, hvad hun mente med sin kommentar.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 19, 2020 16:07:51 GMT
Cristal fnøs bare og kiggede kort på hende før hun røg lidt af sin cigaret. "Hvorfor? Min mor var pisse stiv og min far skæv. De første år af mit liv, blev brugt på at diskutere frem og tilbage, hvem af dem der skulle have mig. Og da min mor så døde af en overdosis, så måtte min far jo tage mig til sig." Hun huskede tydeligt da hun havde været 5 og var blevet afleveret uden for traileren i trailer parken. Det blik Jones Axel Turner havde sendt hende havde brændt sig ind i hendes minder, men hvad kunne hun gøre ved det? Hun skævede til Pigen ved hendes side. "Jeg ved godt det ikke er nogen solskinshistorie, men det får jeg sgu nok alligevel aldrig." Det var ikke fordi Cristal sad og havde ondt af sig selv, sådan var hun ikke. Det vare bare en kendsgerning, og måske noget hun selv lidt havde brug for også at høre. Hun ville jo gerne noget mere.
|
|
Leana Blackwood
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Leana Blackwood on Oct 19, 2020 19:56:06 GMT
Tog et sidste sug af den cigaret, som Cristal havde givet hende og skoddede resten i græsset. "Så damn dem." Kom det fra hende. "Hvis du en dag bliver træt af din far, så har jeg en sofa på Forth street i Edinburgh." Tilføjede hun nonchalent. Selv havde Leana haft sine kvaler med sine adoptiv forældre, men ikke tilnærmelsesvist i den kaliber som Cristal havde. Faktisk havde Leanas opvækst været ganske god.. hun havde bare aldrig været helt normal. Men det var en længere historie. Leanas rettede så sit blå blik mod Cristal, "Jeg giver alligevel ikke meget for solskinshistorier." Hun smilte nu skævt, "Man kan ikke have sol, uden regn."
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 22, 2020 16:34:00 GMT
Der var svært ikke at trække lidt på smilebåndet over pigen ved siden af, hun havde et godt syn på livet, og en indstilling Cristal kunne være med på. Det føltes rart og ikke helt så ensomt. "Tak det vil jeg huske" Hun smilede venligt og røg det sidste af sin cigaret, før hun slukkede den og fandt en ny frem. Leana blev også tilbudt en mere, nu var de jo ligesom veninder, var de ikke? Eller kommende veninder om ikke andet. "HAr du lyst til at finde noget at lave?" Spurgte Cristal så. Måske de faktisk kunne finde noget sjovt at bruge tiden på sammen.
|
|
Leana Blackwood
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Leana Blackwood on Dec 23, 2020 23:19:38 GMT
//Er du stadig interesseret i denne, eller skal vi lukke den?
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 24, 2020 6:29:53 GMT
//Ja, det tænker jeg da. Medmindre der er fordi du er kørt fast?
|
|