Deleted
•
Post by Deleted on Jul 6, 2020 13:25:18 GMT
Tråd til Leana BlackwoodJuli - 2057 Outfit
Cristal tændte en smøg, som hun roligt førte op mellem læberne. Det var blevet sommerferie, og selvom hun kun havde været hjemme i få dage, var hun allerede faldet tilbage i den samme rille med knap en pak om dagen. Til dels var hun også ligeglad. Eric havde vist sig at være en idiot, som kun havde gidet hende den ene dag i ugleriet og oveni det, lå spørgsmålet om hendes medlemskab i DM igen i luften. Hendes far, Jones Axel Turner, ville have hende ind i banden, dog var det ikke det hun ville, men det var heller ikke det hun ikke ville. Frygten for at miste sin familie, miste sin storebror var alligevel for stor. Hun tog en hvæs af smøgen og blæste roligt røgen ud. Ét år mere havde hun, om et år ville hun være færdig på Hogwarts og hvad så? hvad forventedes der af hende? Hun overvejede stadig muligheden for at spørge sin far omkring det at komme på universitetet. At blive dyrepasser, som jo egentlig var hendes helt store drøm, men han ville sikkert bare grine af hende, eller hvis det var på et uheldigt tidspunkt, slå. Cristal skævede lidt imod himlen, der var ikke en sky af se, og for en tid sad hun blot og nød det. Nød ensomheden, nød sin smøg og nød at kunne være sig selv.
|
|
|
Leana Blackwood
•
Inaktiv Bruger
Fødselsdag: 25.08.2040
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Bosat: Skotland
Bolig: Forth Street 13 st. th.
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Årgang: 7. årgang
C-box navn: Doobs
|
Post by Leana Blackwood on Jul 9, 2020 17:51:14 GMT
Sommeren havde taget over og med det fulgte sommeferien. Normaltvis opholdt Leana sig i Skotland, hvor hun boede i en lejlighed på Forth street. Hun var flyttet ud tidligt, det var ganske vist, men hun havde følt at det havde været nødvendigt efter opdagelsen af sit sande ophav.. pludselig var hendes adoptiv forældre ikke tilstrækkeligt samvær mere. Så for Leana gik sommeren relativt hurtigt, da hun jo var nødsagt til at arbejde, så hun kunne betale en husleje - også selvom hun var på skole. Denne dag havde hun dog fri, og var draget til London, blot for at komme lidt væk fra de vante omgivelser. Bruddet med @markw og den efterfølgende ballade der havde hængt om hende på skolen, havde sat sine spor og Leana fandt sig selv mere og mere... ligeglad? Med alt. Tankerne passerede stadig gennem hovedet, men i ringere grad end før. Måske hun i virkeligheden var ved at komme sig over det hele. Klar til at se på en ny horisont? Skønt denne ikke just var af social karakter. Nej, istedetfor at skaffe sig nye bekendtskaber, havde Leana stukket næsen i bøgerne og undersøgte stadig sit familieophav, men gik også og små eksperimenterede med en ny form for magi.. En særlig besværgelse optog hendes tanker, som hun blot gik lidt åndsfraværende rundt i et parklignende område. Havde det ikke været for hendes knivskarpe opmærksomhed, havde hun nok passeret lige forbi en af de unge grævlinge, fra samme årgang som hende, siddende i det grønne område. Leana stoppede op og betragtede skikkelsen lidt med et skeptisk udtryk. Joo, hun synes da bestemt at have set hende ved langbordene? Hun kendte dog hverken hendes person eller navn. Leana overvejede kort om hun blot skulle ignorere hende og gå forbi, eller om hun skulle gribe en mulighed for at konverserer med nogen, istedetfor at bare gå alene rundt? Hun valgte det sidste, og tråde pigen nærmere. "Hey." Hilste hun, "Du er en af grævlingene, ikke sandt?" Spurgte hun, bevidst lidt kryptisk eftersom de jo befandt sig i mugglerverdenen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 9, 2020 18:11:45 GMT
Igen blæste Cristal røg ud, men blev så afbrudt af en tæt ved, som kaldte hende grævling. Hun skævede op på stemmens ejer og vurderede ganske hurtigt, om pige var sær, eller bare magiker. Det måtte klart være det sidste. Hun virkede da hvert fald lidt bekendt, måtte hun indrømme. "Hej." Hun tog et nyt hvæs af sin smøg, var var der ingen at gemme sig for, ingen professorere der kunne straffe hende og ingen hotte fyre, som kunne gå på hendes samvittighed. Denne gang mere diskret fik hun pustet røgen ud i en retning væk fra den nyankomne pige. "Hvad vil du ørn?" Spurgte hun kort men rykkede sig så, som for at gøre plads til pigen ved siden af sig. Hun rodede i en lomme og fandt en pakke med cigaretter, som hun holdt hen til pigen. "Ryger du?" Det var tydeligvis en invitation til at Leana kunne tage en smøg og ryge sammen med hende.
|
|
|
Leana Blackwood
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Leana Blackwood on Jul 25, 2020 21:28:45 GMT
Hendes ansigtsudtryk var uændret.. bortset fra det ene bryn der vagt kippede op, da pigen spurgte hvad hun ville hende. Var alle hun mødte altid så.. imødekommende? Hun sænkede brynet lidt igen, da den anden sorthårede pige rykkede rumpetten en tand og gjorde plads til hende. Leana indtog den og svang de mørke lokker om til den ene side, så håret ikke ville ryge ind i hendes ansigt. "Hænge ud?" Svarede hun ligegyldigt og med et enkelt træk på den ene skulder. Hun foldede benene i skrædderstilling og skævede til pigen. "Jeg har en fridag og øjnede en mulighed for at snakke med en fra skolen." Forklarede hun nonchalent, "Jeg synes jeg har set dig før på skolen." Tilføjede hun og drejede hovedet mod hende, for at lade blikket betragte hende lidt for en reaktion, inden hun flyttede det ned på en pakke med cigaretter. Det var vist noget muggler-noget? Leana rynkede brynene. "Jeg har aldrig prøvet." Erkendte hun, men lod de smalle, blege fingre fiske en ud af æsken alligevel. "Hvordan gør man?" Spurgte hun, som hun holdt cigaretten lidt op og studerede den, som havde hun lige fundet en ny planteart.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 27, 2020 5:38:08 GMT
Egentlig var Cristal ikke typen, som blev ven med alt og alle. For det meste holdt hun sig gerne lidt for sig selv, og var lidt mere afholden i forhold til nye venskaber, men det var sommer og hun kedede sig. Desuden kunne hun jo altid gå, hvis ikke hun sad pigen mere. For nu var det dog fint nok hun kunne godt bruge en at tale med, som ikke lige var fra DM eller andet. De kunne godt somme tider være lidt irriterende. Hvilket sikkert skyldtes at Cristal endnu ikke var medlem, en ting hun helst gerne ville forblive ikke-medlem af.
"Cool. Jeg har hele dagen." Blev svaret da pigen sagde om hun ville hænge ud. "Jeg husker ikke dit navn, beklager men du er fuldblod, right? fanatisk?" Cristal havde intet problem i at sige tingene lige ud af posen. De kunne lige så godt finde ud af fra start om dette her var dømt til at gå galt. Så var der nemlig ingen grund til at bruge tid på det. Dog hjalp det lige på det hele, da pige tog imod en smøg, så var hun da i det mindste ikke en af de der sundhedsfreaks. "Det meget simpelt. Du gør bare sådan her." Hun demonstrerede i langsomt tempo hvordan hun tog et hvæs af smøgen og lidt efter igen blæste røgen ud.
|
|
|
Leana Blackwood
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Leana Blackwood on Aug 4, 2020 6:38:02 GMT
En lille tilfredshed gik gennem Leana, da pigen indvilligede, selvom det ikke var noget hun viste udadtil. Hendes kølige blik hvilede på pigen, da hun indirekte spurgte til hendes navn. Hun rullede cigaretten lidt mellem fingrene, uden at løsgøre tobakken alt for meget. "Leana." Svarede hun kort, neutralt. Og til spørgsmålet om blod, gav hun et lille træk på den ene skulder. "Jeg er adopteret." Svarede hun, som om det forklarede det hele. "Jeg aner ikke hvilken blodstatus jeg selv har." Lød det fra hende, som hun lagde cigarettens filterende på læberne. "Det virker lidt drastisk at hade mugglerfødte, når man måske selv er en. Ikke?" Hun så nu mod pigen med en vag trækning i den ene mundvig, der skulle have forestillet starten på et skævt smil. Hun betragtede efterfølgende den sorthåredes demonstration af cigaretten. Leana var lidt behovet, for hun havde ikke set en anden heks spyde røg ud af munden før.. bevares, Bertie Botts med chili havde tendenser til at spyde damp ud af ørene på folk der spiste den, men røg ud af munden? Mon det smagte godt? "Oh okay." Mumlede hun lidt, "Hvordan får du gang i den uden besværgelser?" Spurgte hun og tog cigaretten ud af munden igen, da hendes ikke synes at ryge og gløde i den anden ende. Leana kunne nok godt regne ud at der skulle ild til.. men uden at bruge magi??
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 4, 2020 17:44:46 GMT
Cristal lyttede til pigen som fortalte lidt mere om sig selv, eller hvert fald svarede på spørgsmålene. Ikke at blod rigtigt var noget Cristal gik op i, men med hendes far, var det alligevel godt lige at tjekke efter. At Leana ikke kendte sin blodstatus gjorde Cristal ikke noget ved, i sidste ende var det jo bare et svar på at hun hvertfald ikke var fanatisk. OG hvad mere havde hun brug for? "cool. Du ved godt du kan få det undersøgt ikke? på Mungos." Forklarede hun roligt, som var det noget af det mest naturlige i verden. "Men det lyder meget godt du ikke hader mugglerfødte." Kommenterede Cristal så og sendte hende i smil. Det lød altså til at der var fin potentiale og mulighed for et venskab. Hun virkede da hvert fald meget cool hende Leana også selvom hun aldrig havde røget, men altså det så Cristal da ikke noget problem i, ligesom hun ikke så noget problem i at tilbyde Leana at prøve. Der gik lidt tid og så spurgte Leana om at få smøgen tændt. Cristal greb ned i sin lomme efter en lighter, som hun åbnede og holdt flammen ind under Leanas smøg, der hurtigt gik ild i.
|
|
|
Leana Blackwood
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Leana Blackwood on Aug 6, 2020 18:55:55 GMT
Hun vippede hovedet lidt på skrå, som pigen forklarede at hun kunne få det tjekket. "Seriøst?" Spurgte hun lidt skeptisk, men alligevel lidt overvejende. For hvad mon de mere kunne finde ud af på baggrund af hendes blod? Hun vendte opmærksomheden tilbage til nuet, og lod tankerne passere hendes hoved forbi. "Hvad hvis det skulle vise sig at jeg var fuldblod?" Spurgte hun hende så, med det ene bryn hævet og et lidt udfordrende udtryk i blikket. "Er dette så den sidste.." Hun pauserede kort, som hun ledte efter ordet på mugglerdimsen i mellem hendes fingre, ".. cigaret, vi kan dele?" Hun lod spørgsmålet hænge lidt i luften. Blodfanatisme kunne vel i teorien gå begge veje, ikke? Ved pigens anden kommentar rettede Leana blikket lidt fremfor sig. "Uanset mit eget blod, så tror aldrig rigtigt det kommer til at røre mig - selvom man nogengange må træde lidt forsigtigt omkring det med visse personer." Kommenterede hun så, lidt i forlængelse af hendes tidligere bemærkning. Hun lod blikket følge den sorthåredes bevægelser, som hun stak hånden i lommen og trak en besynderlig dims ud derfra. Undrende så hun til, som Cristal førte tommelfingeren over den på en særlig måde, og der derpå, med et klik, skød en lille flamme op. Et overrasket og dog fascineret blik skød op på Cristals ansigt, nærmest som hun granskede efter tegn på at det blot var en illusion - men ak, varmen var ikke at tage fejl af, da Leana lod en pegefinger glide over flammen, for lige at tjekke efter. "Muggler-magi." Kommenterede hun lidt for sig selv, inden hun lod cigarettens ende antænde og hun nu inhalerede sit allerførst drag af tobak... og nøøj, hvor kom hun til at fortryde det! Det gik fint nok med at suge røgen ind, men idet hun åndede stille ud, var det nærmest som om hendes lunger blev kildet indefra og hun spruttede og hostede så der nærmest stod tårer i øjnene. Et øjebliks tid efter aftog hosten lidt mere og blev mere sporadisk, "Hvorfor gør man det her frivilligt?" Lød det lidt sølle fra hende, som hun så på Cristal med blanke øjne og et lille smil. For hvor dum måtte hun ikke lige have set ud? (xD)
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 6, 2020 19:24:31 GMT
Cristal trak på skuldrene og smilede til pigen ved hendes side, som så ud til netop at have fået åbnet døren ind til en hel ny verden. "Selvfølgelig. Der er læger, som kan se alt muligt i dit blod. De kan sikker også se dele af din familie i det. " Tilføjede hun så og kunne godt mærke at denne samtale var lidt mere alvorlig end hvad hun nok lige først havde antaget. Egentlig var det jo bare blod, men altså hun kunne da måske godt forstå hvis Leana gerne ville vide hvor hun kom fra. Hendes spørgsmål og status fik Cristal til at grine lidt, men samtidig tog hun det også til sig, at grunden til Leana spurgte måske faktisk var fordi hun gerne fortsat ville snakke med Cristal. Det var ret fedt. "Altså bare fordi du er fuldblod, gør dig dig jo ikke automatisk til Voldemorts datter. Hun går vidst forresten allerede på skolen, siger nogle af rygterne." måske var det lidt skørt at gøre grin med, men altså for Cristal betød blod ikke så meget, bare der var plads til alle samfundslag, så var hun godt tilfreds, det var trods alt det hun var vokset op med i DM. "OG hei ja, selvfølgelig kan vi ryge igen. Mangler du smøger kan du forresten altid opsøge min bror, Jaxx Winter Turner." Uddybede hun så og gjorde dermed også lidt reklame. Det ville Jaxx sikkert sætte pris på alligevel. Cristal kom til at grine lidt af Leana ikke ondt, bare sådan hyggelig, hendes syn på tilværelsen var anderledes, men meget interessant og det gjorde egentlig Cristal i godt humør. "En lighter ja, og man gør det fordi det er enormt rart og afstressende"
|
|
|
Leana Blackwood
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Leana Blackwood on Aug 24, 2020 10:38:33 GMT
I starten så Leana underligt på Cristal. "Virkelig?" spurgte hun skeptisk, og dog nysgerrigt. Det var vanvittigt hvad man kunne - ikke blot rent magisk, men også fra den biologiske side... Det var ... bio-magisk. Hun tænkte et rums tid over denne kendsgerning.. Det forkortede hendes søgeproces gevaldigt. Måske hun skulle aflægge et visit på Mungos? Egentlig blev Leana lidt lost in thought, men hun vendt ligesom tilbage til virkeligheden da Cristals næste kommentar ramte hendes øregange. Leana vippede hovedet lidt på skrå, men trak så på et underholdt smil. "Nej, det ville ihvertfald være noget af en overraskelse de ville få på Mungos, hvis jeg besluttede mig for at få mit blod undersøgt og dét så var resultatet." Hun lo lidt af hendes ord, da hun fandt en sådan situation ganske fjollet. Leana vendte dog lidt tilbage til det som Cristal lige havde nævnt. "Går hun på skolen? Hvem er det?" Spurgte hun interesseret. Hun var tavs et kort øjeblik derefter, som hun tænkte. "Jeg troede i grunden at det blot var konspiration at hun skulle eksistere.." Tilføjede hun så. Leana sugede lidt på smøgen og spruttede endnu en gang. Det var nærmest som om hendes uhærdede lunger straffede hende for at behandle dem sådan, men Leana mente i sit stille sind at de kunne klappe kaje og gro et par - så hun fortsatte blot. En underlig svimmelhed, fulgte en svag hjertebanken som nikotinen satte ind, og Leana befandt sig pludselig i en underlig kombination af afslappethed og .. utilpashed? Hun sad lidt med tunge øjenlåg og forsøgte at skubbe utilpasheden væk fra sig. I sidste ende fik svimmelheden vundet indpas, og hun endte med at lægge sig tilbage i græsset på ryggen og så lidt op mod himmelen. "Jaxx.." Mumlede hun lidt åndsfraværende, da Cristal nævnte sin bror. Så rettede hun de blå øjne mod sin nye veninde med et skævt smil "Jeg føler mig skæv." Tilkendegav hun stille grinende af sin egen fjollethed.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 27, 2020 15:30:39 GMT
Cristal trak på skuldrene. "Ja, eller det har jeg hørt. I og med jeg kender mine forældre, har jeg aldrig haft brug for det." Forklarede hun. Nok havde der fra forældrenes side været lidt diskussion frem og tilbage om hvem der skulle tage sig af hende dengang, og det var da også endt med at moren havde trukket det korte strå. Hun var dog endt med at tage en overdosis, eller sådan noget. Cristal vidste det faktisk ikke og derefter var hun endt hos Sin far i stedet. "Det ville det ja, jeg ved nu heller ikke hvor præcise de vil kunne være." Igen havde hun ikke ligefrem prøvet det.
Cristal tav kort, som de snakkede om Voldemorts datter. Der var et underligt emne og det var svært for hende helt at vide hvordan hun skulle have det med det. DM var ret meget imod Voldemort og hans holdninger, så at dennes datter skulle gå på Hogwarts var underligt. "Jeg er ikke sikker på hvem det er, men jo jeg har hørt hun går der." Bekræftede Cristal og røg lidt mere på sin smøg. Hovedet blev vent imod veninden, som nu også prøvede kræfter med rygningen, det var lidt et grinagtigt syn. "Du bliver ikke skæv af at ryge en smøg" Grinede hun så højt.
|
|
|
Leana Blackwood
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Leana Blackwood on Sept 1, 2020 18:36:48 GMT
Leana lo lidt af situationen, særligt da Cristal pointerede at man ikke blev skæv af cigaretter. "Det føles sådan." Smilte hun lidt, som hun stadig befandt sig i et underligt stadie af svimmelhed, utilpashed og ro. Den lille nikotinforgiftning gik dog relativt hurtigt over igen og Leana kunne suge endnu en gang. I et øjeblik, sad Leana blot og overvejede Cristals ord lidt, så rettede hun blikket mod den sorthårde veninde. "Det må være surt at være hende." Kommenterede hun så lidt eftertænksomt, "Afhængig af hvad hun er for en type." Der var nok ikke mange der havde de største forventninger til en pige, med sådan en baggrund?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 7, 2020 18:38:58 GMT
"Du skal nok bare vende dig til det, kunne jeg forestille mig." Konkluderede Cristal lidt for sig selv. For hende havde det aldrig været et problem, men hun havde nok nærmere også kæmpet med det modsatte hele livet. Hun kunne hvert fald ikke huske nogensinde ikke at have haft lyst til at ryge eller føle trang til at have en smøg mellem fingrene. Det var modbydeligt, taget hendes alder i betragtning, men sådan måtte det vel være. Hun vidste hvert fald ikke meget om hvad hun kunne gøre ved det.
Cristal trak på skuldrene om kommentaren om en mulig datter af ham der ikke må benævnes. "Tja jeg ved ikke. Måske er hun farlig måske var hun bare uheldig, da der blev delt forældre ud." Selv mente Cristal nok ikke ligefrem, at hun havde stået forrest i den kø, men altså tingene var jo som de var, og så måtte hun vel bare få det bedste ud af det.
|
|
|
Leana Blackwood
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Leana Blackwood on Sept 28, 2020 16:37:04 GMT
Leana nikkede kort af Cristals bemærkning. Det var sikkert sandt. Hun skævede til hende, da hun yderligere kommenterede på emnet, og hendes ord fik Leana til at fnyse lidt underholdt. "Er vi alle ikke det?" Spurgte hun så og sendte sigende blik, sammen med et skævt smil. Solen bagte på de to piger i græsset. Leana kunne mærke varmen gennem stoffet på hendes jeans. Tilpast lod hun ryggen atter søge ned mod græsset, så hun nu lå på den med det blege ansigt vendt mod himmelen. Hun lukkede øjnene og slangede sig lidt som en kat i en solstråle, skønt hun af og til pulsede lidt på sin smøg. "Hvad med dig Cristal? Hvad kommer du af?" Spurgte hun så. Leana havde jo ligesom allerede fortalt om sin familie - eller mangel herpå, men hvad med veninden?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 1, 2020 13:29:40 GMT
Modsat mange andre piger i deres alder, nød Cristal bestemt ikke at sidde i solen, derfor rykkede hun sig også, da det kig op for hende, at skyggerne havde bevæget sig. Hun brød sig ikke på den måde om varmen, og ønskede ikke ende total solbrændt. "det er vi vel nok." Svarede hun så roligt og trak lidt ligegyldigt på sine skuldre Der var så mange ting i hendes liv lige nu at det virkede bedst ved at holde sig til reglerne. Men da Leana så spurgte til hvad hun kom af, tøvede Cristal og tog et par hvæs ad sit cigarret. Det havde ikke været en populært emne. hun tøvede med at fortælle noget, men gjorde det dog til sidst alligevel. "JEg skulle have været en plet på mine forældres lan" lød det bare næsten koldt fra hende, før hun fandt piges blik og kiggede på hende med et blik der ikke ligefrem varrdt
|
|
|