Deleted
•
Post by Deleted on Jun 18, 2020 18:14:54 GMT
@corbin Sted: Hjemme hos Dmitry Vejr: Solskin dejligt varmt, med en stille kølig vind Tid: omkring kl 17.30 outfit
Efter at have mødt sin søster igen! fået en snak med hende! fået hende tilbage i hans liv, havde alting ændrede sig! Han havde gjort alt han kunne for at forblive ædru, det var ikke lykkes lige så godt som han troede men han havde formået at holde det virkelig lavt hans forbrug af alkohol og kæmpede virkelig for at lægge det helt væk fra sig! Men lige denne aften havde han fravalgt at lægge det fra sig helt! Ikke fordi han plan var at blive fuld og feste! Men han havde savnet den søde fyr han havde mødt til en hjemme fest! Corbin! Han havde næsten ikke kunne få ham ud af sine tanker og han havde derfor sendt ham en ugle for at invitere ham på en hjemme date med lækker mad og drikkelse! Han havde brugt hele dagen før på at gøre totalt hovedrent og rydde op så der så virkelig ordentligt ud! Han havde været ude og invistere i stearinlys til hygge og bestilt en god omgang sushi og lækker drikkelse til. Han håbede Corbin kunne lide sushi for det var noget Dmitry virkelig elskede og noget som han forbandt med en date, hvorfor han gjorde det, kunne han ikke svare på! Han havde sørgede for at trimme kroppen fra diverse hår hist og her og fået ordnet håret hos frisøren da det virkelig trængte til det! - Time spring - Der var ikke længe til at Corbin ville komme, han havde været i bad, vasket sig grundigt, sat håret og puttet sin bedste deo på og parfume ikke overdrevet men så det duftede godt. Han havde luftet ud hele dagen så der ikke var så varmt hos ham, så nu var det bare at vente til Corbin ville komme! Han stod foran sit spejl og tjekkede sit tøj ud for at sikre sig at det sad ordentligt og han ikke lignede lort! Det var længe siden at han havde gjort så meget ud af sig selv, endda købt helt nyt tøj til aftenen!
Han havde planer om at de skulle hygge lidt og få noget koldt at drikke og sådan inden de skulle spise. Sushien var gjort klar på et stort fad i køleskabet som han tænkte de skulle spise fra med pindene de havde fået med, han glædede sig til om Corbin kunne spise med pinde. Han gik lidt uroligt og utålmodig rundt i lejligheden og tjekkede om alt var klar, stearinlysene ville han først tænde senere da det ikke var mørkt endnu og derfor ikke nødvendigt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 18, 2020 18:59:04 GMT
OutfitSandheden var nok, at Corbin var blevet ret overrasket over at modtage en ugle fra Dmitry, men havde holdt den skjult for de andre elever på skolen og så ellers arrangeret det sådan, at han kunne tage afsted uden at blive opdaget. Måske ikke Jayson "JJ" Jacobo eller Owen Rei Chang ville dække over ham? Om de så forstod hans formål eller ej, han havde dog ikke helt foralt dem sandheden, men blot sagt at han skulle mødes med en flirt i London. Han var ikke helt sikker på hvordan han skulle klare at slippe uset frem og tilbage, men det måtte kunne lade sig gøre, det var det nødt til! han kunne altid fortælle et eller andet om en syg bedstemor eller noget. Efter at være blevet iklædt sig noget moderigtigt tøj og havde sat håret så han så brand godt ud, var han først smuttet til Hogsmeade, hvorforhan var rejst videre til London og her endt tæt på den adresse han havde været på en gang før. Han mærkede et lille sug i maven før han roligt gik han for at banke på. Han glædede sig virkelig til at se Dmitry igen, selvom... Sidst var der sket ting, han ikke havde prøvet før, ting han ikke rigtig vidste hvad han syntes om.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 19, 2020 11:20:27 GMT
Dmitry vidste godt at Corbin var på skolen, og at det nok ikke ville være nemt for ham at komme til ham denne aften, men han svaret på hans ugle havde antydet at han ville komme. Han skulle nok hjælpe Corbin ud af problemerne hvis det blev nødvendigt, altså vis skolen opdagede noget! Han ville også sørge for at Corbin ville komme tilbage til skolen i morgen så han ikke var væk længere tid end nødvendigt!
Tålmodigheden var svær at udholde, men da han hørte banken på hans dør, lyste han op i et kæmpe smil! Endelig! Nu var hans lille prins her! Han gik med et stort smil ud og låste døren op og åbnede den, ”Hey Flotte” sagde han og lod ham komme ind før han blidt lagde armene omkring ham for at give ham et kram, inden han kiggede ham i øjnene. ”Jeg har savnet min prins” sagde han og smilede og lagde en blid og rolig finger på hans hage efter at have sluppet krammet og kyssede ham blidt og kærligt på munden. ”kom inden for” Sagde han lidt efter og træk sig så Corbin kunne komme ind i stuen, der så noget anderledes ud en sidst, der havde været alkohol over det hele og rodet og ikke særligt pænt. Dog var det stik modsat denne gang, ”Slap du her hen uden at blive opdaget?” spurgte han roligt og lagde hovedet på skrå og studerede Crobin, han så virkelig godt ud!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 22, 2020 3:36:50 GMT
Taget deres sidste møde i betragtning, var velkomsten Corbin fik nok egentlig ikke så mærkelig igen. Alligevel blev han lidt overrasket over det kys der snart ramte hans læber. Sidst havde det været lidt noget andet. De havde begge været fulde og der var sket ting, som Corbin endnu ikke helt havde fundet sig til rette i. Han havde dog alligevel været for nysgerrig til at blive væk, og det var en stemme i hovedet, der til sidst havde overtalt ham til at tage afsted. Derfor stivnede han også lidt under kysset og vidste ikke rigtig hvad han skulle gøre af sig selv. Prøvende lagde han armene omkring Dmitry, for at se hvordan det føltes, men han slap ham hurtigt igen, da kysset blev brudt. Heldigvis. ”tak fordi jeg måtte komme. Kommer der andre?” han så sig lidt omkring. Her så ikke ud til at der skulle være fest. Kunne det være så det bare var de to? Men altså en hyggeaften mellem venner var vel også fint. ”Jeg har styr på skolen, men jeg har nok ikke meget tid her” hvis bare hun tog hjem omkring midnat, så ville det hele sikkert nok gå. Det var hvert fald hans plan.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 23, 2020 8:42:47 GMT
Dmitry kunne et sted godt fornemme at Corbin ikke var helt så begejstrede for at se ham som Dmitry måske var for at se ham. Han prøvede at skjule det og synes selv det gik ret godt, det virkede i hvert fald ikke helt til at han lagde mærke til det, som han havde trukket sig væk fra krammet. ”altid, jeg har savnet dig” Sagde han med et charmende smil og stak hænderne i lommen. ”Nope kun dig og mig, jeg har købt mad og en god vin til maden” Sagde han og slog ud med armen til at han bare kunne sætte sig hvor han ville. ”Tørstig? Jeg har noget koldt på køl?” Spurgte han og gik ud i køkkenet for at finde noget koldt, han havde ikke så meget med alkohol, men det kunne jo også være at Corbin ikke ville have noget med alkohol i, han skulle jo nok tilbage på skolen. Som Corbin bekræftede hans tanker om at han skulle tilbage på skolen, håbede han lidt at han kunne få Corbin til at blive natten over, da han gerne ville putte med ham igen. ”Jeg har tænkt mig på min prins” Sagde han og stod i døren til køkkenet og sendte ham et kærligt og blidt smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 25, 2020 18:42:02 GMT
Corbin følte sig lidt nervøs for at være hos Dmitry igen. Det der var sket sidste gang han var der krøb langsomt tilbage i hans erindringer og lidt ubevidst bed han diskret ned i sin læbe. Blikket landede på den del af køkkenet, hvor Dmitry havde startet det hele, han havde presset Corbin op ad væggen, deres læber var blevet forenet. Dmitry havde... Corbin sank ved tankerne om hvad der var udsprunget af det tætte møde ved væggen der. Så slog han blikket over på Dmitry, blinkede nogen gange. Han bed dybere ned i underlæben og mærkede, hvordan hans vejrtrækning blev langsommere, dybere. Stille gik han tættere på den lidt ældre fyr. Skulle han kysse ham? Måske bare på kinden. I en underlig bevægelse fik han (ikke)taget et skridt frem imod fyren, så det mest af alt lignede et underligt knæk han fik i knæet. Dette fik ham flovt til at rødme lidt i kinderne. "Måske noget at drikke er meget godt." Det var egentlig ikke fordi han var synderlig tørstig, men han havde pludselig brug for at eller andet at give sig til inden han gjorde noget rigtig dumt. Men... Var det virkelig dumt? Sidst de mødtes havde Dmitry jo gjort det sammen der havde de bare været fulde begge to. Han reagerede så lidt på at blive kaldt Prins og øjnene flakkede imod soveværelset, og så tilbage på Dmitry. "Ikke for at være uhøflig, men den mad vi skal have, er den kold eller varm?" Hvis den var kold, kunne de jo godt vente lidt med at spise og... lave handre ting først.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 5, 2020 11:02:40 GMT
Dmitry kunne tydeligt se at Corbin var usikker, det var han også selv, det havde jo ikke været fordi deres første møde bare var gået med at snakke og ikke lave andet end det. De havde drukket, været fulde og haft lækker samleje! Og Corbin var blevet Dmitry’s lille prins og han ville stadigvæk lade corbin være hans prins vis Corbin ville det. Han så godt Corbins forsøg på at kom hen til ham, men at det failede lidt. Han gjorde ikke noget ved det, han synes bare det var sjovt. Dog åbnede han køleskabet og tog en kande med frisk og kold lemonade, som han hurtigt hældte op i to glas og smilede til ham mens han svagt bed sig i læben og rakte ham glasset.
Ufgghh hvor ville han gerne røre ved Corbin og kysse på ham, men han ville heller ikke skræmme ham væk! Mens hans ord fik ham til at smile stort og hurtigt sagde ”Det koldt, vi skal have sushi” kom det fra ham med et stort smil, et forførende og kærligt smil. Han var ret sikker på han godt fangede hvad Corbin mente med det. Han stille sit glas på bordet før han gik helt hen til Corbin, tæt op af ham uden at være klæbende, han løftede blidt hans hage med en finger og kiggede ham blidt og kærligt i øjne før han lagde sine læber mod hans og kyssede ham blidt og forsigtigt. Han ville ikke presse kysset på, hvis Corbin ikke ville.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 5, 2020 22:33:17 GMT
Det var ikke ligefrem lemonade Corbin havde håbet på at få serveret, men han kommenterede ikke på det. Måske var det meget godt ikke at drikke sig så fuld som sidst. Men så igen. Det havde været noget nemmere, som alkoholden havde hjulpet ham med at slippe hæmningerne lidt. Nu stod han her og var vildt nervøs for hvad der skulle ske, mens han samtidig håbede på at der ville ske noget. Han smilede så som Dmitry fortalte, at maden var kold. Så kunne de godt vente lidt med at spise den. Hvis bare han på en eller anden måde kunne få Dmitry til at lede an til noget, men hvordan gjorde man lige det?
Tankemylderet blev dog brudt, da han så mærkede en finger under sin hage, som langsomt vippede hans hoved bagover og kort tid efter mærkede han Dmitrys læber imod sine egne. Nærmest omgående gengældte han kysset og uden at tænke over det lagde han armene omkring fyren, for at føle sig helt tæt på dem. Der gik dog ikke længe, før han trak sig og så meget forlegent på Dmitry. "Undskyld, jeg.. jeg.. øhm..Det var ikke.." Han kløede sig usikkert i nakken og frygtede det værste fra Dmitry.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 9, 2020 17:56:47 GMT
Dmitry kunne sagens fornemme på Corbin at det ikke var lemonade han havde forventet at få, men Dmitry prøvede virkelig at lade være med at drikke så meget alkohol og det var svært at lade være når han havde det hjemme. Men han havde jo noget men han havde jo regnet med det var til senere, men det kunne være han skulle tage det frem sådan at de kunne få lidt af den nervøshed væk fra dem begge.
Kysset var fantastisk og det var virkelig dejligt at stå der og som Corbin lagde armene omkring ham gengældte han det med det samme, men som Corbin trak sig og prøvede at undskylde kunne han ikke helt lade være med at grine af det. ”lad være med at undskyld min prins, det dejligt og jeg kan virkelig godt lide dig” Sagde han og nussede ham på kinden. ”Jeg har virkelig savnet dig” Sagde han stille og kyssede ham igen. Han tog blidt Corbins glas og smilede til ham som han lagde sine hænder på hans hofter og gik fremad langsomt så Corbin ville skulle gå baglæns mens han guidede ham op mod den væg hvor de første gang startede alt dette. ”Du lige så smuk i dag som sidst.” Hviskede han blidt og så kærligt på ham. Mens han lod sine læber møde hans igen, denne gang i et mere pirrende og nydende kys.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 9, 2020 18:30:52 GMT
Corbin stod et øjeblik og kiggede på Dmitry, usikker på om han mente at det havde været i orden det han havde gjort, men så mærkede han hvordan glasset igen i dag blev taget ud af hans hånd og bagefter deres læber forene sig. Corbin sank som han mærkede Dmitry nærme sig, hvilket fik tusinder af sommerfugle til at vågne i maven på ham. Hvad var dette her? Langsomt blev Corbin skubbet tilbage op af den mur han havde stået op af sidst, men forskellen nu var at han var fuldstændig ædru. Det her var virkelig følelser, og... Han kunne faktisk godt lide det. "Dmitry.." Lød det blidt fra Corbin, før han mødte den ældre fyrs læber og lukkede øjnene i nydelse. Igen lagde han armen omkring Dmitry, og denne gang lidt mere sikkert strøg han roligt og lidt forførende hænderne ned over fyrens sider, før de fandt hvile på hans hofter. Hvad var dette her?! Han havde aldrig oplevet noget lignende, men nøj hvor var det godt!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 9, 2020 19:25:07 GMT
Dmitry nyd dette virkelig meget! Mere end han havde gjort den aften hvor de havde fået alkohol indenbords! De følelser der dukkede op i ham nu, var ægte! Sådan virkelig ægte og ikke påvirket af alkohol! Han havde sådan en lys til bare at springe på ham og ikke lade ham tage tilbage til Hogwarts nogensinde, men det kunne han ikke gøre! Corbin skulle have sin uddannelse lige som han selv fik sin! Det var noget af det vigtigeste! Og Corbin skulle gerne have en bedre fremtid uddannelses mæssigt i forhold til ham selv.
Som han hørte sit navn blive sagt svarede han ”Corbin” sagde han begyndte langsomt at åbne for Corbins tøj, mens deres læber mødtes flere gange. ”Jeg vil aldrig miste dig” Sagde han stille og nappede ham blidt i underlæben og formåede at få hans vest og slips samt skjorte af ham, han lod sine hænder blidt og kærligt en anelse pirrende vandre på Corbins bare overkrop.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 9, 2020 20:08:58 GMT
Det var virkelig dejligt det der foregik og egentlig kunne Corbin rigtig godt lide det. Det var hyggeligt og rart. Han sagde ikke det store til at Dmitry nu igen begyndte at fjerne hans tøj og han kom da også blot til at grine lidt, som Dmitry sagde hans navn ligesom Corbin forindens havde sagt Dmitrys. Hvad der skete efterfølgende fik dog sat lidt en stopper på tingene for Corbin. Aldrig! Ordet rungede i hovedet på Corbin og hurtigt fik han skubbet Dmitry lidt væk fra sig, mest for at øje afstanden imellem dem, så Dmitrys ellers så behagelige kys ikke længere kunne nå ham. Så så han undrende op på den lidt ældre fyr. "Hvad mener du med du aldrig vil miste mig? Er jeg da din? Hvad.. hvad er det her egentlig?" Han kunne mærke panikken sprede sig i kroppen på ham. Måske burde han tage hjem inden det her løb af sporet! Men... men han kunne ikke forlade Dmitry. Han bed sig i kinden og så fra fyren og over imod døren og så tilbage igen. Hvad ville Jayson "JJ" Jacobo og Owen Rei Chang sige hvis de fandt ud af dette her? "Jeg... jeg..." Lød det fra ham før han så bakkede et skridt væk fra Dmitry, hvilket kun resulterede i at han bankede ryggen ind i væggen. Hvad skulle han gøre? Hans tøj var nærmest allerede halvt hevet af ham. Hans hjerte bankede hårdt i brystet. Nej! NEj det var forkert dette her, det.. det var jo slet ikke noget. Ingenting! Aldrig miste ham. Hvorfor havde han også sagt det? DE var jo bare venner der var ved at lære hinanden at kende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 9, 2020 20:54:13 GMT
Dmitry så på ham som han blev skubbet væk fra det der ellers var dejligt og virkelig lækkert! Han så på ham nervøs og kunne mærke hvordan hans panik ramte ham helt og aldeles igennem, det lyste noget så tydeligt ud af ham. Måden Corbin prøvede at komme væk fra ham og endte inde i væggen, hvorfor havde han sagt det! Hvorfor havde han ikke beholdt sin kæft! Han måtte redde denne før han mistede ham for altid! ”Vil aldrig miste dig som ven” Sagde han stille og kiggede nervøst og usikkert på ham, han håbede Corbin troede på ham, det var jo for tidligt at være forelsket i hinanden og det var tydeligt at Corbin ikke var det!
”Undskyld Prins, det kom forkert ud” sagde han stille og prøvede at komme tættere på ham. ”Jeg vil aldrig miste dig som ven, som min prins” Sagde han stille og lagde en blid hånd mod hans bryst som han var kommet tættere på ham. ”Vil du tilgive mig?” spurgte han stille og lod en blid finger vandre over hans maven som den langsomt gled længere ned og vandrede lige over bukselinjen blidt og roligt, mens hans øjne var rettet mod hans hele tiden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 9, 2020 21:36:09 GMT
Der gik længe fra Corbin hørte ordene Dmitry sagde, til de faktisk begyndte at bundfælde sig i ham. Ven.... De var venner, og Dmitry ønskede ikke at miste deres venskab? Var det det han savne? og her havde han skubbet ham væk og skabt en scene. Omgående til Corbin dårlig samvittighed, det var jo slet ikke det han havde villet med det, han var bare blevet så overrasket. Han havde jo troet... "Jeg vil gerne være din ven." Sagde han så lidt prøvende skønt han helt sikkert mente det. Det var bare lidt svært lige nu. lidt akavet. "Jeg er din prins." Corbin så ned imod den hånd der netop blev lagt imod hans bare bryst og sukkede let, det var jo dejligt det de havde gang i og nu hvor de havde styr på det formelle, så.... En blid finger var gået på opdagelse over Corbins krop og nåede helt ned til buksekanten hvilket omgående fik Corbin til at snappe efter vejret og nikke. Jo Dmitry var tilgivet allerede. Faktisk var det generelt svært for Corbin at tænke på andet end de berøringer der lagde sig over hans krop, HAn så ind i fyrens øjne med et håb om igen at mærke hans læber. Nej! Nej, han kunne ikke vente på det, derfor strakte han selv halsen nu og lod sine læber møde hans. mmh.. det var godt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 11, 2020 13:24:05 GMT
Dmitry sagde ikke noget til det Corbin sagde, men han kunne mærke at han havde reddet den godt og grundigt, uden de store problemer. Han kunne lidt at høre hvordan Corbin reagerede på måden Dmitry rørte ved ham, han lod blidt sin finger glide under hans buksekant blot for at se hvordan han ville reagere på det, nu han kunne lide han rørte ved ham. ”Du er min smukke prins” nåede han lige at sige før han mærkede Corbins læber mod sine, han gengældte kysset og gjorde det så kærligt og pirrende han kunne før han lod ham presse tættere op af væggen som de stod helt tæt nu, han hånden formåede at åbne hans bælte og bukser uden nogle problemer før han lod hånden glide ned i hans bukser for at kærtegne hans manddom blidt og pirrende samtidig med at han sørgede for at holde kysset så længe det var ham muligt. Han havde sommerfugle i maven og havde allermest lysten til bare at springe på ham lige nu og her men det andet var også lækkert at gøre det langsomt og pirrende, da han helst ikke ville ”tabe” Corbin, så han ville trække sig helt væk og tage tilbage til skolen.
|
|
|