Post by Deleted on Jul 9, 2020 20:19:12 GMT
Han så på hende med et blidt og roligt smil. Han havde glemt alt om at han skulle stoppe på skolen efter sommerferien, det ville blive trist og underligt! Han elskede hogwarts selvom han ikke var født ind i en magiker familie, så var dette altså bare noget andet end det han kom fra! Han ville hellere blive her, end at skulle vende tilbage til mugglernes verden og leve det liv og samtidig i skjule skulle leve med sin magi! Et sted hadede han faktisk tanken om skulle stoppe. ”Ville ønske jeg kunne tage alle syv år om igen, jeg skal bare tilbage til mugglernes verden efter skolen her og skal ind på universitetet og læse Jura efter sommerferien.” Sagde han og så på hende og kiggede lige frem for sig, han nævnte ikke noget om at han havde glemt han skulle stoppe! Han ville også savne hans søster, han kunne jo heller ikke beskytte hende når han stoppede! Han var ikke meget for at kendes ved hende på skolen, men han elskede hende jo! ”Jeg kan vise sig alle smut vejene ud af skolen? Selvom jeg skal på universitetet, så lover jeg dig at jeg nok skal komme og besøge dig, enten på Hogsmeade weekenderne eller når der er mulighed for det”Sagde han og blidt lagde sin hånd på hendes ene overarm. ”Jeg holder altid, hvad jeg lover og jeg vil også skrive ugler til dig, sådan at vi kan holde kontakten” Sagde han blidt og smilede før han kigge frem for sig igen. ”Tjo det gør det vel, jeg ved det ikke jeg har aldrig været forelsket” Sagde han og kunne ikke helt lade være med at grine lidt af det.