Paris "PJ" Jacobo
•
Elev
Fødselsdag: 31.05.2041
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: England, Richmond
Bosat: England, Richmond
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Årgang: 6. årgang
|
Post by Paris "PJ" Jacobo on Nov 14, 2020 23:32:57 GMT
PJ hævede ganske let øjenbrynene, "Waw, der kan man bare se. Vi har noget tilfælles. Hvem ville ha' troet det?" lød det drillende fra hende, dog stadig med en snært af den falske arrogance. Skulle hun være helt ærlig, så vidste hun ikke, hvorfor hun snakkede med ham. Han var langt under hendes standarter, dét vidste hun. Hendes far ville slå hende ihjel på stedet, hvis hun kom hjem, med en som ham, hvis altså ikke AJ ville slå Jaxx ihjel først. Det var nok som man tog det. Men der var noget over ham, hun ikke helt kunne sætte en finger på, som gav hende en følelse af, at hun kunne være sig selv. "Oh tror du ikke? Jamen go ahead, fortæl mig mere om, hvad du tror du ved om mig, Jaxx?" et skævt smil blev plantet på hendes læber, mens armene blev lagt over kors, som hun afventede. PJ var forfængelig og hun stod gerne ved det. Hun var vant til, der altid var rent omkring hende. Rent tøj og folk der gjorde langt de fleste ting for hende. Nogen gange for mange ting for hende. Hun var forkælet på mange punkter, men ikke når det kom til kærlighed, selvom mange troede det. "I forhold til dig og dine følgesvende? Ja. I forhold til en som Harper? Nej," hun bed sig lidt i læben, mens hun så ind i hans øjne. "Anyway.. Jeg vil se frem til, du skal være min udstrækningspartner hele næste skoleår, men hvis du vil have mig undskyldt, så vil jeg i bad nu. Ha' en god dag Mr. Turner. Oh og øhm.." det lange sorte hår fik et let dask, mens hendes blik ganske kort gled til hans stadig blottet brystkasse, "Husk din bluse og jakke," tilføjede hun og blinkede til ham. Hun kunne mærke, hun snart ikke kunne stå i nærheden af hans røg mere. Lysten blev for stor og fristende, men hun ville ikke stå og ryge så offentligt. Hun måtte finde Cobra og betale ham for en ny pakke. "Ved du tilfældigvis, hvor Cobra er?" spurgte hun, uvidende om, at han godt vidste Cobra solgte cigaretter til hende.
|
|
|
Jaxx Winter Turner
•
Elev
Fødselsdag: 14.09.2041
Blodstatus: Halvblod
Oprindelse: Southwark, Trailerpark
Bosat: Southwark, Trailerpark
Kollegium: Hufflepuff
Fritidsjob: Leder af Dirty Mudbloods
|
Post by Jaxx Winter Turner on Nov 15, 2020 0:00:25 GMT
Jaxx bemærkede hun hævede øjenbrynene og igen var der en snert af arrogance. Denne gang forekom den ham næsten som om det var meningen hun prøvede at komme under huden på ham, men det lykkedes ikke. I stedet vendte han den. ”Ja, hvem skulle ha’ troet at en som dig rent faktisk kunne have noget til fælles med mig?” han gengav hendes arrogance og havde et tydeligt kækt blik i øjet. Jaxx havde ikke planer om at have en som Paris med hjem til trailerparken. For ham var det mere en tydeligt, at hun aldrig ville passe ind. Det ville faktisk næsten være pinligt at have en med, der var al for fin på den. Han var dog ikke bange for hverken hendes far eller hendes brødre. Han havde dog heller ikke nogen grund til det. De var ikke en del af hinandens liv på den måde. Hun lod dog ikke til at bryde sig om at blive fanget i sin egen uvidenhed. Hun virkede næsten fornærmet. Han kunne godt svare meget direkte, men han valgte at snakke videre om skak, blot for at understrege sin egen pointe ”Fordi hvis du spillede skak eller vidste noget om det, ville du vide hvad jeg mente med passivt og aggressivt spil. Den aggressive spiller går hurtig til værks, men tænker ikke altid over hvilke svagheder det giver i forhold til spil. De satser og tager store risikoer, og er oftest uforudsigelige. Den passive tager ingen risiko,” påpegede han. ”Så er du en passiv eller aggressiv spiller, Paris? Eller vælger du hellere perfektionisten, strategen eller bytteren?” han påpegede det roligt, men arrogancen over hendes uvidenhed var tydelig at spore i hans stemme som han videre demonstrerede hendes uvidenhed på området. Han lod hovedet glide en smule på sned ved hendes ord. Han vidste hvem Harper var af omtale og havde set hende på biblioteket og sammen med Paris. Hun virkede altid forskrækket og bange. ”Ingen når op på det niveau,” han morede sig en smule over det. Han lod sit blik hvile i hendes og blinkede kækt ved hendes ord. ”Også jeg,” han slog et kækt klik med tungen som han afsluttede sin sætning. Han havde generelt en drenget attitude over sig ”Og Paris? Du behøver ikke bekymre dig om jeg har tøj på,” lød det i samme tone som før, inden han blinkede retur til hende. Til gengæld rynkede han øjenbrynene sammen ved hendes ord om Cobra. ”Din loverboy, måske?” drillede han. ”Jeg tænker du nok skal finde ham uden min hjælp,” han havde ikke styr på hvor Cobra var hele tiden.
|
|
|
Paris "PJ" Jacobo
•
Elev
Fødselsdag: 31.05.2041
Blodstatus: Fuldblod
Oprindelse: England, Richmond
Bosat: England, Richmond
Kollegium: Gryffindor
|
Post by Paris "PJ" Jacobo on Nov 15, 2020 18:26:50 GMT
PJ rynkede kort på næsen, "Mmmh.. Du er velkommen til, at føle dig beæret nu," vendte hun den igen til sin fordel, mens hun i sti stille sind, nød den ping-pong der var mellem dem. Måske var han slet ikke så slem? Hun stoppede dog sig selv, lige som tanken havde nået at fuldende sig i hendes hovedet. Hvad tænkte hun dog på? Han var en DM'er. Selvfølgelig var han så slem og mere til. Hvorfor snakkede hun overhovedet med ham? Hvorfor var hun alene med ham? Hvad hvis han ville voldtage hende eller endnu værre, kidnappe hende for at få hendes far til, at betale en stor sum løsepenge? Som hendes tanker løb afsted med hende, blev hun dog bragt tilbage til planeten jorden, da tanken om, at han nok allerede ville have gjort alle de ting, hvis det var dét der var hans formål, eftersom de havde været alene i noget tid nu. Hun lod sine mørke øjne hvile på ham, "Det må du jo se om du tør finde ud af, Jaxx. Måske er jeg ingen af delene eller alle delene, hvem ved?" svarede hun og trak let på den ene skulder. "Hey, talt pænt om min veninde," lød det langt mere bestemt fra hende, mens armene blev lagt over kors. Meget kunne man sige om PJ, men hendes loyalitet overfor hendes venner og veninder fejlede bestemt intet. Hun ville til hver en tid, stå op og passe på Harper. Forsvare hende, hvis hun havde brug for det. "Creep," svarede hun på hans kække attitude og så drillende på ham. Hun var anyway sikker på, at han ville nægte at have tabt til hende, når det nye skoleår begyndte, så hun var egentlig ikke så bekymret for deres aftale. Den blev nok ikke til noget anyway. Hun rettede blikket op mod ham, da han sagde hendes navn, "Mmh? Jeg er ikke bekymret for om du har tøj på. Jeg er bekymret for, om du ikke har tøj på," svarede hun og blinkede til ham. Hun klemte øjnene sammen ved Jaxxs ord om Cobra, "Eew, om han så var den sidste mand på jorden, vil det stadig være et ew," svarede hun med en væmmelse tydeligt skrevet i hendes ansigt. "Fint, jeg finder ham selv. See ya," hun gjorde en let håndbevægelse og begyndte så at løbe mod slottet, men bukkede sig ned for at samle sin taske op på vejen, før hun løb videre mod slottet.
|
|
|
Jaxx Winter Turner
•
Elev
Fødselsdag: 14.09.2041
Blodstatus: Halvblod
Oprindelse: Southwark, Trailerpark
Bosat: Southwark, Trailerpark
Kollegium: Hufflepuff
Fritidsjob: Leder af Dirty Mudbloods
|
Post by Jaxx Winter Turner on Nov 21, 2020 13:29:17 GMT
Jaxx bemærkede hun rynkede på næsen, og sendte hende et skeptisk blik. ”Yeah? Men det gør jeg ikke, Paris,” han blinkede til hende. Han nød egentlig også ping pong som lige nu var mellem dem, men han sagde det ikke højt. Hun var definitionen af hvad en pæn pige var. Rig, smuk, forkælet. Han havde aldrig hørt hende få en reprimande af en underviser. Han vidste hun røg, og det var det eneste der brød illusionen. Logisk set, vidste han også hun var langt over ham. Samfundsmæssigt. Mere værd? Nej. Han ville aldrig opsøge en som Paris med henblik på et venskab, en flirt eller noget som helst andet. Hun var ikke af den kaliber, han var vant til. Han var vant til rapkæftede, selvstændige og de slemme piger. Alligevel havde hun noget af det over sig, for hun turde rent faktisk svare ham igen. Han sendte hende et skævt smil ved hendes svar og tog et langt hvæs af sin smøg, inden han svarede. ”Man er altid en af delene eller en blanding, men det glæder jeg mig da til at finde ud af,” svarede han og blinkede til hende på ny. Han sendte hende et charmerende smil ved hendes ord om Harper og den bestemte tone. ”Der er ikke noget grimt i at sige sandheden,” han trak lidt på skulderen som han ytrede sig. Han nød den kække attitude som hun omtalte ham som creep, og sendte hende et smil der matchede omtalen, mens han nød det drillende blik. Han lod et fnys forlade sine læber ved hendes ord ”Nyder du synet for meget da?” spurgte han direkte og blinkede retur til hende. Han så på hende med samme bestemte mine, som hun havde haft før ved hans omtale om Harper. ”Hey, tal pænt om min bedsteven.” Han ville ikke lyve, hendes væmmelse morede ham. Han så efter hende som hun begyndte at gå ”God fornøjelse, han vil nok elske hvis du gi’r ham et kys,” påpegede han drillende og vinkede afværgende med hånden som hun gik.
//Out//
|
|
|