Deleted
•
Post by Deleted on Sept 24, 2015 9:21:43 GMT
"Selvfølgelig kan du det. Du skal ikke tænke på konsekvenserne, men på det du får ud af det." Det overraskede ham lidt, fyrens spørgsmål. Det var ikke mere nærgående end noget af det Dexter selv havde spurgt om, men det var ikke noget han var blevet spurgt om før. Der var heller ikke noget at fortælle, så det gjorde ham ikke spor at lige det samtaleemne plejede at blue droppet. Han sad stille et øjeblik, inden han slugte en klump. "Mine forældre var der ikke til at sige noget til det." svarede han kort, og så var der ikke mere i det. Han nikkede en enkelt gang, "Liam." Så havde han også hørt det med. Det var ikke som sådan aldersforskellen der forskrækkede ham, men lærer/elev forholdet. Var det hvad der skete på Hogwarts nu til dags? "Hvordan er du overhovedet kommet herind?" spurgte han i et øjebliks afledt opmærksomhed og så sig over skulderen tilbage mod indgangen. "Øh, jeg... Jeg mener, det var godt nok ikke særlig gammel. Men han er ret gammel. Og lyder ikke som andet end skidt, hvis jeg selv skal sige det."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 24, 2015 19:07:48 GMT
"Ja det ved jeg godt... Jeg ved godt jeg er lidt en tøsedreng, men jeg er bare bange for at ende som hjemløs" sagde Liam i et dybt suk, han hadede virkeligt dette her, men på den anden side vidste han godt at der ikke var så meget han kunne gøre ved det, han måtte bare prøve at holde ud også snakke med Mitchel om det en dag. "Har du selv en kæreste?" spurgte han i en rolig stemme, han var bare glad for at han lige nu havde en at snakke med og denne Dexter fyr virkede jo meget flink.
"Ehm... Jeg gik bare ind..." sagde han i en rolig stemme, han håbede ikke at Dexter ville sladre så han ville blive smidt ud, for lige nu havde han bare brug for at sidde et sted som dette her: "Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, jeg kan godt lide ham, men jeg ved godt det måske er klamt" sagde han i en rolig stemme: "Jeg håber bare det går" sagde han i en rolig stemme. Han ville bare gerne videre i teksten med Mitchel, men han var bange.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 25, 2015 11:15:37 GMT
Han ville have foreslået at fyren bare kunne flytte ind hos ham han havde et godt øje til, da det gik op for ham at det måske ikke var alles kærester der gerne ville flytte sammen. Han var selv en af dem. Han nikkede til næste spørgsmål, og smilede skævt. ”Det har jeg. Gennem mange måneder.” Hvis han nu selv havde været en god kæreste, havde han kunnet huske hvor mange. ”Det er ikke klamt,” svarede han. Det var slet ikke det der var problemet, selvom det da var lidt mærkeligt at tænke på. ”Det er ulovligt. Og strafbart.” Han kunne høre at fyren selv vidste at det ikke var helt godt, men ikke så meget som han tydeligvis burde. Det ville være en dum ting at blive fyret og miste hele sit omdømme over. ”Vil du have gode råd, eller bare lov til at snakke?” spurgte han, inden han gik i gang med at belære den unge fyr om at han i det mindste burde vente til han var gået ud af skolen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 26, 2015 15:23:54 GMT
Liam trak vejret tungt ned i maven, han havde mange mixede følelser i kroppen omkring alt det med Mitchel. På den ene side var Liam virkeligt glad for ham, og han følte sig da også utroligt itltrukket af ham. Men på den anden side var der hele tiden en stemme i Liam's hoved der sagde til ham at det var klamt og forkert, og at han burde holde sig væk fra ham. "Vi har ikke snakket om kæreste delen endnu" sagde han i en rolig stemme og smilede så forsigtigt til Dexter. MÅske de burde snakke om det på et tidspunkt, men lige nu var det jo slet ikke tilladt for dem.
"Præcist... Så om ikke andet må jeg klare de syv måneder ud jeg har tilbage på skolen" sagde han i et smil: "Altså... Begge dele... Jeg er bare bange for at mine forældre vil hade mig" sagde han roligt. "Desuden har jeg aldrig været sammen med en fyr på den måde" sagde Liam, ham og Mitchel havde kun kysset og pillet lidt, de havde jo ikke rigtigt været i seng sammen og tanken freakede da også Liam en smule ud, også selvom han følte sig tiltrukket af Mitchel.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 26, 2015 16:54:27 GMT
Han forstod at det måtte være forvirrende at skulle til at finde ud af hvem man kunne og ikke kunne lide, men oven i købet at være lun på en ansat på sin skole måtte være forvirrende. Og meget forbudt. "Den del skal du glæde dig til." svarede han. Det var bestemt langt sjovere end at skulle være på jagt hele tiden. Det var også ret dejlig at kunne være helt sig selv hele tiden uden at skulle tænke på det. "Du kunne få det med det samme... med en anden." foreslog han langsomt. Det var ikke fordi han forslog eller noget, han sagde bare at muligheden var der. Han kunne blive kærester med en der var lettere at kæreste rundt med. "Drop ham." sagde han. "Så er der intet at bekymre dig over til du forelsker dig igen." Hvor var det bare genialt! "Wauw." sagde han og drak af sin øl, til der næsten ikke var noget tilbage. Fyren var sandelig ikke bleg for at åbne op om sit privatliv. "Det er ellers slet ikke det værste." sagde han og ville have vrikket med øjenbrynene hvis ikke fyren var så ung. "Det er ikke noget du skal bekymre dig om sammen med det andet."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 28, 2015 19:56:01 GMT
”Hvorfor? Hvad er der specielt ved den del?” spurgte han i en rolig stemme, han havde aldrig haft en kæreste, nok fordi at han altid havde haft så meget krudt i røven at han ikke kunne forestille sig bare at slå sig ned med en bestemt. Han vidste heller ikke om han kunne se sig selv blive kærester med Mitchel, men på den anden side så gjorde tanken om at Mitchel måske kyssede med en anden, ondt på ham. Det måtte vel betyde at han godt kunne lide ham mere end som så? Lige for tiden forsøgte Liam faktisk bare at få styr på sine egne tanker, for mest af alt føltes de bare utroligt forvirrende.
”Hvorfor skal jeg droppe ham?” spurgte Liam overrasket, denne Dexter fyr virkede nu egentligt meget flink, samtidig med at han var en smule forvirrende, når nu at Liam godt kunne lide Mitchel, men bare ikke var sikker på om tingene var rigtigt foregik rigtigt, han var så usikker hele tiden. ”Nej måske ikke, det ser bare skræmmende ud” sagde Liam i et lille smil, han havde da set en smule af den slags når han kiggede i den slags muggler blade, og det var ikke ting han sådan lige turde kaste sig ud i.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 30, 2015 7:30:44 GMT
”Hvad er der specielt ved den?” gentog han og fnøs. Det ville han aldrig selv have spurgt om. ”Det er den del hvor du ikke skal bekymre dig. Ikke om noget som helst. Du har altid en at hænge ud med når du keder dig, en at spise med, en at sove med.” Han trak på skuldrene, for det gav vel sig selv hvorfor det var den bedste del. Dexter vidste i hvert fald at der var at vide om sin kæreste, nok mere end han i sidste ende vidste om sig selv. ”Hørte du ikke efter da jeg sagde det var ulovligt?” spurgte han. ”Det er endnu mere ulovligt, nu hvor det er din professor der har brugt sin stilling til at komme tæt på dig. Det kommer ikke til at gøre godt for nogen af jer.” Det var selvfølgelig ikke noget Dexter kunne bestemme, men nu havde fyren selv bedt om råd og derfor havde han tænkt sig at sige hvad han havde lyst til. ”Hvordan er jeres forhold?” spurgte han. Det havde Dexter jo egentlig ikke fået noget at vide om endnu. Han kom til at grine. ”Så du har altså undersøgt det?”
|
|
|