Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2015 17:34:54 GMT
@jaydend Indre London, kl. 15.04
Ryan var taget en tur ind i London, Zarina var jo taget på date eller hvad det nu var hun kaldte det, og selvom Ryan ikke ville indrømme det så dræbte det ham nok en smule indvendigt. Han hadede at ham og Zarina's forhold var så forvirrende og han ville ønske de kunne sætte sig ned og snakke om tingene, men det var lidt som om at ingen af dem var klar til at gå frem og tage skridtet. Ryan gik lige nu ned igennem Londons gader med retning i mod den Utætte Kede, han var blevet lidt for glad for piger på det sidste. Sådan havde Ryan aldrig været før, han havde altid haft en fast kæreste, men nu hvor han alligevel var single, kunne han jo lige så godt nyde det.
Ryan var desuden en dygtig auror, han havde altid haft godt styr på sit liv og havde været igennem utroligt mange ting de sidste par år, og han kæmpede hårdt. Ryan havde en drøm om, engang at blive leder for sit eget team, ligesom Scott var det. Ryan så generelt utroligt mege top til Scott, han var en dygtig auror med overblik, og en mand der var meget vellidt, og sådan ville Ryan gerne være.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2015 20:10:14 GMT
Jayden forlod den Utætte Kedel med en snerren og et hvæs. Tænk at de lukkede mudderblods derind, det var jo helt absurd. Der skulle kun være rigtige magikere og det var mudderblods absolut ikke. Halvblods gik lige an, men det var kun noget Jayden var begyndt at mene, siden han havde været sammen med Marguerite. Så gik halvblods lige. Jayden gik vredt igennem mugglergaden og overvejede at transfere sig væk, men han vidste at det var ulovligt på en mugglergade. Forbandet være de mugglere, for ærligt så forstod Jayden simpelthen ikke hvorfor dem i Ministeriet ikke kunne indse, at det hele ville være meget nemmere uden at skulle bekymre sig om mugglerne.
Nogle grin et stykke foran ham, fik ham til at vende sit kolde blik mod to unge kvinder, omtrent på hans egen alder, komme gående med høje fnis, hvilket fik Jayden til at vrisse irriteret. Idiotiske piger, som han vidste var mugglere. Ingen skade ville ske, hvis han lige dræbte dem. Ingen ville alligevel se ham gøre det, og ingen ville savne dem. Adrenalinen pumpede i hans blod da han trak sin tryllestav op af lommen, hvorefter han stoppede midt på vejen - hvilket fik de to mugglere til at stoppe op også. De så en anelse bekymret ud. "Paralysicus Totalus" hvislede Jayden to gange, helt lavt, hvilket fik de to mugglere til at falde bagover. Den totale kropslås. Gud hvor han elskede den.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2015 20:55:13 GMT
Ryan havde været auror lige siden han var blevet færdiguddannet, og han havde arbejdet med faget siden han var færdig med Hogwarts hvor han tog sin uddannelse. Dog var sandheden jo at Ryan, lige siden han havde gået på første årgang, havde drømt om at blive auror, så det at han i dag stod med det ansvar han gjorde, gjorde ham blot helt utroligt glad og stolt. Ryan kom gående i mod et par piger der kiggede i mod en ung fyr, åh den unge kærlighed var da meget nuttet, men Ryan var nu ved at være lidt for gammel til pigefnis og pegen fingre, men nu var Ryan jo efterhånden også en voksen mand på fireogtyve.
Ryan blev dog straks en smule mere chokeret, som han bemærkede staven komme op af den unge mands lomme og inden han nåede at sige noget, var den ene pige faldet bagover. "Hey! Hvad fanden laver du!" sagde Ryan i en høj stemme og fløj frem i mod den unge fyr: "Er du komplet sindsyg?" sagde Ryan i en lavere stemme for at sikre sig at folk omkring dem ikke kunne høre ham. Ryan kiggede i mod de to piger, denne unge fyr måtte da være sindsyg: "Det er mugglere, er du godt klarover det?" spurgte Ryan i en hidsig og dog meget lav stemme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 22, 2015 6:38:34 GMT
Jaydens bryst blev hævet og sænket, i takt med at han trak vejret. Åh den kære adrenalin, den fik blodet til at pumpe rundt i ham, næsten som en rush. Det var noget af det bedste, når han gjorde noget med magi mod mugglere. Han følte sig i live! Dog var det allerbedste, at det var mugglere. Små forsvarsløse mugglere der ikke burde leve. Jayden lod sine kolde øjne glide ned på de kropslåste, bange mugglere og tanken om at gøre det helt af med dem blev mere og mere fristende. Noget Jayden havde gjort før og helt klart ville gøre igen.
En høj stemme fik Jaydens opmærksomhed og han vendte sine kolde øjne mod en ung mand der kom gående. Endnu en muggler han kunne gøre det af med? Dog blev Jayden rimelig hurtig overbevist om at det var en troldmand. Ikke at det rørte Jayden overhovedet, for det lød til at være en blodforræder. De var sgu næsten ligså slemme som mudderblods. "Selvfølgelig er jeg klar over det." hvislede Jayden med et stramt greb om sin tryllestav, bare hvis denne troldmand gik lidt for langt. Så ville Jayden gerne kunne forsvare sig. Et koldt smil spredte sig over hans læber, da han bemærkede det lave tonefald troldmanden kom med. "Hvorfor snakker du så lavt? Skammer du dig over at være magiker? En troldmand?" spurgte Jayden med en høj stemme, fuld af væmmelse.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 22, 2015 9:03:19 GMT
Ryan var blevet ganske autoritær med årene, han var stadig den samme rolige, afslappede fyr som han altid havde været, men hans arbejde havde uden tvivl vokset en smule på ham, og han nød at tage rundt og hjælpe hvor han kunne, selvom dette her hørte mere til en af de opgaver han havde lyst til at rulle øjne af. "Mister, hvis du ikke dæmper stemmen, så er jeg nødt til at tage dig med ind" sagde Liam og flyttede let på sin jakke for at vise auror tegnet der sad på kappen under den. Han gemte altid sin kappe netop for at mugglere ikke blev mistænksomme.
"Er du klar over hvad straffen er for at bruge magi på mugglere?" spurgte Ryan i en irriteret stemme, hele tiden opmærksom på hvor hans stav var, bare så han kunne trække den hvis denne mand forsøgte at spille smart, det skulle ikke undre ham om han var i dødsgarden. "Du skal ikke prøve at spille smart" sagde Ryan blot, han opførte sig som en eller anden Hogwarts elev der var stukket af uden en professer, men Ryan kunne godt fornemme på hans udseende at han nok var en smule ældre end det, men tvivlsomt ret meget mere fornuftig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 22, 2015 20:29:35 GMT
"Wow du blænder mig helt med dit auror skilt!" hvislede Jayden ironisk da han så tegnet. Var der noget som irriterede Jayden, så var det de skide aurorere der troede de var så meget bedre end andre. Skide blodforrædere alle sammen. Fatisk var der kun ganske få, som Jayden vidste havde noget imod mugglere, trods de arbejdede for ministeriet. Problemet var bare.. de havde ikke nosserne til at sige deres menig! "Desuden ville det ikke hjælpe at tage mig med ind til Ministeriet for Magi. Det er et frit land. Jeg kan sige hvad fanden jeg end har lyst til." forsatte han og slog ud med armene.
Jayden rystede på hovedet og så koldt på manden. "Nej og jeg er faktisk lidt ligeglad. Alt der har med mugglere at gøre, kunne rende mig et sted du ikke ønsker at se." svarede Jayden koldt og trak sin stav op mod brystet. Ikke i en truede bevægelse, men blot så han kunne betragte den med et skævt smil spillende om læberne. "Ville ikke kalde det at spille smart." sagde Jayden koldt og så på manden med et dræbende blik. "Svag er hvad man ville kalde dig. Blodforræder kan også gå an."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 23, 2015 10:39:59 GMT
Ryan orkede ikke en flabet unge som ham, godt nok kunne de godt være på samme alder, men alligevel: "Sidste chance, talt pænt eller vi er på ministeriet om ti sekunder" sagde Ryan og greb fat i ham, klar til at tranferer dem væk hvis det skulle blive nødvendigt. Ryan var træt af unge fyrer som ham der troede de ejede det hele: "Du må være blodfanatisk alt hvad du overhovedet orker, men at bryde lovgivningen er en anden sag"" sagde Ryan blot. Ryan var da dybt uenig i de blodfanatiske, men på den anden side så accepterede han dem, og det var ikke en del af hans arbejde at dømme folk, de skulle bare holde reglerne.
"Jeg overholder reglerne, så udtal dig ikke om noget du ikke ved" sagde Ryan blot, i teorien vidste denne fyr jo ikke om Ryan også hadede mugglere. Ikke fordi at det gjorde han godt nok ikke, faktisk var han ganske afslappet omkring dem. "Men du har måske tænkt dig at tage et par dage i Azkaban bare så du kan gå og lege muggler-bowling?" sagde han og tog sin stav frem, både for at kunne forsvarer sig hvis han gjorde et move, men også for at kunne få dem til ministeriet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 24, 2015 11:17:33 GMT
Jayden kneb øjnene sammen og så på manden med et koldt blik. ”Jeg er ret sikker på at jeg intet grimt har sagt om mugglerne, så ved ikke hvorfor jeg skal tale pænt.” hvislede Jayden med en kold stemme og hævede det ene bryn. ”Fjern dine blodforræderiske hænder fra mig.” forsatte han og rev sin arm til sig selv og gik nogle skridt væk fra den fremmede mand. ”Blodfanatisk vil du måske kalde det, men jeg ville sige at jeg er tro. Tro mod det magiske blod.” sagde Jayden og gik stadig bagud, denne gang med en hævet stav. Han skulle så sandelig ikke tro, at Jayden havde nogen intentioner om at skulle med ham uden kamp. Ikke fordi Jayden ønskede at kæmpe mod manden, for så ville Jayden være tvunget til at dræbe ham, så han ikke kunne løbe tilbage og sladre, damning mudderblodselsker og stikker.
”Du har ret, jeg ved det ikke. Dog kan jeg fornemme det. Er ret så sikker på at du godt kan lide dem, i hvert fald har du intet imod dem.” hvislede Jayden og priste sig i dette sekund lykkelig over at han mestrede både mørk magi og forsvars magi. ”Nej det har jeg absolut ikke.” sagde Jayden kort for hovedet og trak på den ene skulder. Jayden ville ikke angribe først, men begyndte den fremmede mand, så ville Jayden forsvare sig selv, nok med noget mørk magi, hvorefter han ville forsvinde tilbage til sin lejlighed. Forhåbentlig efterladt manden såret på jorden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 24, 2015 18:21:53 GMT
"Så du mener simpelthen at det der henne er at tale pænt?" spurgte han og kiggede i mod de to piger. Ryan vendte sig kort i mod dem og lod diskret sin stav bevæge sig i mod dem: "Oblivate" hviskede han og sørgede for at de to piger intet ville kunne huske når de vågnede, de ville bare tro at de var faldet over hinanden. "Du skal nok forvente at få en bøde for dette her... " sagde Ryan blot, nu havde han jo trods alt overtrådt loven, og for nu ignorerede Ryan blot at han rev sig fri af hans greb, han var vidst bare en rigtig møgunge.
"Jeg er skam lige så fuldblod som du, så klap lige hesten" sagde Ryan i en rolig stemme, som mente han at Jayden lige skulle tage at trække vejret, Ryan kunne tale med de fleste, han var generelt en fyr de fleste kunne lide, men en type som Jayden blev han nok aldrig helt gode venner med. "Min mening er ikke pointen, jeg holder mig til loven som du netop har brudt, det er pointen. Jeg kunne hade dem herfra og til næste uge, og det ville ikke gøre din handling mere okay i følge loven" pointerede Ryan i en alvorlig tone.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 27, 2015 2:44:14 GMT
Jayden fulgte hans blik, hvorefter et provokerende smil kom frem på hans læber. "Sagde da intet grimt til dem." sagde han blot og trak på skulderen. "Desuden blev de kun kroplåst, ikke noget alvorligt." forsatte han og var egentlig totalt ligeglad med hvad den fremmede mente var at 'tale grimt'. "En bøde?" spurgte Jayden bare og fik en underlig trang til at grine. Lavede han sjovt eller hvad? En bøde på små 200 galleoner var ingenting for Jayden. Hans Quidditchløn skulle nok betale det meste, så penge betød faktisk intet for Jayden.
Jayden hævede det ene bryn og rystede på hovedet. "Jeg har aldrig sagt du ikke er fuldblods?" spurgte Jayden koldt med en snert af irritation over sin stemme. damning folk fra Ministeriet der troede de var så seje. Idioter. Det var sikkert derfor der endte så mange i Azkaban. Fordi aurorer som ham her, opdigtede alt. Som f.eks. at Jayden havde sagt den fremmede ikke var fuldblods. "Loven er til, fordi nogle blodforræderiske folk fra Ministeriet har forelsket sig i mugglere. Det kan kun være derfor, at der overhovedet findes en 'beskyt mugglerne lov'." svarede Jayden flabet og rullede med øjnene.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 28, 2015 19:47:40 GMT
”Jeg er ligeglad, om du så tryllede lyserøde sommerfugle frem deres hår, at bruge magi offentligt blandt mugglere er ulovligt og det burde du udmærket vide” sagde Ryan i en hård stemme, Jayden skulle ikke prøve at spille flabet: ”Ja” sagde Ryan roligt, som Jayden spurgte indtil bøden. Det var jo ganske normalt at man blev straffet for noget der ikke var okay og mindre forseelser lod Ryan ofte slippe med en bøde, hvis folk altså ikke ligefrem bad om at komme ind på ministeriet. Som Jayden talte videre om magi blandt mugglere, havde Ryan virkeligt svært ved at modstå sin trang til at rulle med øjnene, men han gjorde det dog ikke, han sukkede blot ved tanken om Jaydens uvidenhed.
”Aha, så du tror det er fordi at minsteren er muggler elsker at man ikke må bruge magi i muggler verdenen” sagde han i en rolig stemme og forsøgte virkeligt at være så pædagogisk som muligt overfor Jayden. ”Men mugglerne har også krigere, de har også soldater, vågen, pistoler og hvad det ellers hedder. Hvis de opdager den magiske verden vil de muligvis forsøge at slippe ind i den også har du pludseligt en verdenskrig og 100.000 muggler rendende rundt med pistoler så stærke som din tryllestav. Så tror du virkeligt at det er vores deres skyld vi holder dem væk?” spurgte Ryan og lagde armene over kors, Ryan havde altid været god i en debat og han var bestemt ikke villig til bare sådan lige at bakke ned.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 29, 2015 11:09:43 GMT
Jayden rullede med øjnene hvorefter han blot holdte sin mund. Selvfølgelig vidste han det var ulovligt, han var trods alt vokset op i et magisk samfund, hvor mugglerne blev hadet, og en af grundene var at man ikke måtte bruge magi i deres selvskab. Noget Jayden, som de fleste andre blodfanatikere var dybt uenige imod. "Fedt nok, hvor meget?" spurgte Jayden blot og så på manden med et alvorligt blik, hvor morskaben var gemt lige under. Jayden bevægede forsigtig sin tryllestav mellem hænderne, mens hans kolde øjne var låst fast på manden. Det her begyndte at blive en smule kedeligt, og en smule klamt. Blodforræder.
"Hvor fanden skulle jeg vide det fra?" spurgte Jayden og skar en grimasse og rystede på hovedet. Idiot altså. Var der noget Jayden absolut ikke gad blande sig i, så var det Ministeriet.Det nemmeste ville sgu være, hvis Jayden søgte som Ministeren for Magi, når stillingen blev ledig. Så skulle det nok blive sjovt! "Slap nu af mand. Der findes en løsning på det problem." begyndte Jayden med en flabet mening. Egentlig havde han slet ikke lyttet specielt meget til snakken, han gad absolut ikke lytte til en blodforræder. "Jeg er ret sikker på at med en enkelt besværgelse, så ville vi kunne ødelægge alle disse.. eh pistoler. Og en enkelt besværgelse, så ville mugglerne dø."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 29, 2015 15:17:51 GMT
Ryan var ikke en hård fyr, men på nogen punkter var han nok ganske firkantet, især overfor typer som Jayden. Ryan havde mange forskellige venner, både de helt blodfanatiske, men nok primært de mere afslappede, han hadede når folk var meget firkantede og sure på andre bare fordi at de ikke lige hørte til i deres skema for gode mennesker, folk kunne jo trods at ikke selv gøre for hvem eller hvad de var født som. Ryan havde nok altid haft en stor retfærdigheds sans, men den kom nok ikke altid til udtryk på en måde som folk var helt så vandt til, Ryan ville gerne have argumenter for sine meninger, frem for bare at mene hvad han mente, det blev hurtigt så useriøst.
"Du har tydeligt ikke set en muggler med en pistol" sagde han og rystede på hovedet: "Så inden du udstiller dig selv som en naiv og udenknægt så tjek lige op på din data" sagde Ryan i en rolig og næsten arrogant stemme. Ryan var ikke arrogant normalt, men når folk som ayden valgte at stille verden så firkantet op, så kunne Ryan da også stille det hele ganske roligt, enkelt og måske lidt arrogant op, så var der da en chance for at han forstod meningen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 30, 2015 14:12:58 GMT
Jayden rullede med øjnene og stadig med et varsomt blik på manden, lod han hurtig sit blik falde på sit armbåndsur. Den var også ved at være halvsent og siden 'the party killer' var kommet, kunne han ikke gøre mere ved de to mugglere, trods han virkelig ønskede dem dræbte. Desværre, men Jayden vidste udmærket godt at dette ikke bare var en engangsforestilling. I morgen ville han finde præcis de samme to tøser og gøre det af med dem. Selvfølgelig skulle det være de samme, så blev det kun sjovt! På den anden side ville han nok finde det ret umuligt at finde præcis de samme to. Bare nogle der lignede ville vel gå an.
"Næ, men jeg har da hørt om det." svarede Jayden bare koldt og kneb sine mørke øjne helt sammen. "Du kan bare sende dem alle hen til mig. Et sving med min tryllestav og jeg ville have alle deres små pistoler. Derefter ville det gå let som en leg at få den ned. En efter en." forsatte han koldt, med en ligeglad mine. Der var et eller andet ved fyren her, som Jayden ikke lige kunne forklare. Noget der bare fik Jayden til at ønske sig langt væk. damning kedelige blodforrædere.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 30, 2015 19:09:02 GMT
"Nu er hørt og set altså ikke helt det samme" sagde han i et roligt smil og lagde hovedet på skrå. Ryan havde kun en gang set en muggler pistol blive affyrret på en bamse der lignede en hjort, men det så ud til at det var noget der gjorde ret stor skade, så meget havde de da lært på auror studiet. Generelt vidste Ryan bare godt at mugglere altså også havde nogen gode kort på hånden når det kom til krig, det kunne godt være at magikere havde stave og generelt nok bare var en smule mere snedige med deres våben end mugglere, men kom det til en kamp så var Ryan ret sikker på at magikerne også skulle passe på, de havde jo dødsbesvægelsen i et lille metal rør.
"Jeg er nu ikke sikker på det er så let som du tror, men lad os da håbe på at vi aldrig kommer til at stå i den kamp, for når man har en chance for at vinde, har man jo altså nu engang også en chance for at tabe" sagde Ryan roligt. Jayden vidste tydeligt ikke så meget om hvad han talte om, ikke lige når det kom til mugglere ihvertfald, men nu vidste Ryan jo i teorien heller ikke mere end det han havde lært på sin uddannelse.
|
|
|