Avery Rider
•
Fuser
Fødselsdag: 24.09.2040
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Ingen magi
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: England, London
Bosat: England, London
Skole: Anden skole
Arbejdsplads: Military Boarding School
Stilling: Elev
|
Post by Avery Rider on Jun 10, 2020 19:03:42 GMT
Avery havde aldrig været den type pige, som pakkede tingene ind. Hun havde intet filter på det punkt, eller nogen andre punkter. Hun havde været meget bevidst, omkring kjolen som var blevet trukket op, i det hun havde strukket sig op efter flasken, han havde peget på. Selvfølgelig ønskede hun, at han skulle kigge, hvorfor skulle hun ellers gøre det og ikke bare have hentet noget, at stå på? Hun vendte sig tilbage mod ham og hældte op i hans glas. Hun nød det udfordrende blik på sig, "Mmh.. Jeg har mine tvivl," svarede hun og blinkede til ham. Hun anede ikke, hvad aftenen ville bringe. Lige nu havde hun det bare sjovt, i en mands selskab. Hun regnede ikke med, at han forventede mere end en sjofle lille ping-pong. Avery var afhængig af penge. Ikke fordi hun betalte, for at bo på Nathans kontor, men fordi hun havde sit misbrug, som desværre var en dyr én af slagsen. Plus smøgerne, som heller ikke ligefrem var gratis. Hun smilede lidt, "Hvem kan ikke det? Men det kræver at få penge, for at kunne bruge dem," svarede hun og blinkede til ham på ny, før hun hævede sit glas mod ham og tog en tår af det. Hun lænede sig lidt indover baren, med albuerne mod bardisen mellem dem, så hun kunne fremhæve sin kavalergang, mens de grønne øjne søgte hans. "Hvad kan du godt li', at bruge penge på?" spurgte hun, nærmest hviskende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 16, 2020 11:13:50 GMT
Theodors hovedet blev lagt pænt på skrå, som hun sagde at hun også nød penge. Men hun havde ret, simpelt. Om folk ville anerkende det eller ej, så var penge det som fik samfundet til at gå rundt. De ringe kunne gøre hvad de ville, og de mindre rige kunne ikke gøre så meget. Personligt nød Theodor meget at omgås de fattige, fordi så kunne man gøre hvad man ville, så længe pengesummen var stor nok. Der var noget sjov ved at have den magt. Den var berusende.. "Du nyder måske også at bruge penge. Forskellen på dig og mig, er jeg har dem." lød det med et smil Et smil som var svært at beskrive, det var enormt arrogant men også charmerende. Det hjalp heller ikke at hans kommentar var enormt arrogant. Theodor fandt en cigaret frem og tændte den, som han hurtigt tog et hvæs. Han ventede på hun gav ham ret, han ville sikre sig. Sikre sig, at hun var endnu en fattig. Blikket gled åbenlyst ned ved kavalergangen. Han sendte hende et smil og nikkede anerkende, imens han tog et hvæs. Øjne for dernede i et par sekunder, men gled så op og fangede hendes øjne. "Livets mange goder, tøj, mad skæg og ballade. Men det eneste rigtige er at opleve hvad jeg bruger penge på." lød det markant mere afslappet og næsten helt charmerende.
|
|
|
Avery Rider
•
Fuser
|
Post by Avery Rider on Jul 27, 2020 23:34:40 GMT
Avery kneb øjnene en smule sammen, "Burnede du mig lige?" spurgte hun, mens et drillende glimt legede i hendes grønne øjne. Ja, der var måske noget sandhed i hans ord. Forskellen på dem, var vel at han havde pengene og det havde hun ikke. Nathan betalte hende i alkohol, og de drikkepenge hun fik i løbet af en aften, blev brugt på smøger og mere alkohol. På en god aften tjente hun måske lige nok drikkepenge, til at købe noget nyt tøj, men nu var hun så heller ikke bleg for, at stjæle og hun var god til det - om det så var en god eller skidt ting, det kom vel an på øjnene der så. Et flirtende smil legede på hendes læber, skønt hendes øjne, sagtens kunne se hvor hans blik var - og det var ikke på hendes ansigt. Hun studerede hans ansigt, hans blik og hans anerkendende nik. Måden han tog et hvæs af sin smøg på og ikke mindst hvordan røgen forlod hans mund og næse igen. Hun hævede og sank kort øjenbrynene flirtende, som deres blikke atter mødtes. "Er det et tilbud?" spurgte hun og lænede sig bevidst en smule indover bardisken, for at fremhæve sin kavalergang yderligere og ikke mindst, for at komme en smule tættere på ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 28, 2020 7:32:19 GMT
Theodor var ikke så let at løbe om hjørner med, og han sagde tingene som var det. Han var direkte og ærlig, men med en fortrinlig evne for at sno tingene ind i et spindelvæv. Han grinte let ved hendes kommentar om han burnede hende. "Jeg siger tingene som de er darling." lød det roligt, som røgen svævede ud af næseborene. Hans blik gled ned mod glasset, som han tømte i et drag og trak en svag mine, inden han stilte glasset og atter så hen mod Avery. Om det var et tilbud, gud hjælpende det var et tilbud. Selvfølgelig. Han rynkede på næsen og nikkede. "Ja, det var et tilbud." sagde han med et smil. "Det eneste krav er at man kun siger ja, ellers får du intet ud af det." sagde han med et grin. Han betragtede atter hendes kavalergang og grinte. "Du starter godt." sagde han og blinkede til hende, som blikket gled fra hendes kavalergang og op til hendes øjne. "Hvis du siger ja, så får man det vildeste kick. Plus du kan få nogle penge ud af det." sagde han med et smil, han rakte ned i lommen og tog 10 galleoner frem og lagde dem på bordet. "Ville det være attraktivt?" spurgte han med sit arrogante smil.
|
|
|
Avery Rider
•
Fuser
|
Post by Avery Rider on Aug 2, 2020 16:03:45 GMT
Avery smilede lidt, "Og hvordan kan du vide, det er sandheden?" spurgte hun og blinkede til ham. Det var sandheden. Hun havde ikke mange penge, de eneste penge hun tjente, var de drikkepenge hun fik i løbet af en aften, eller når hun gav seksuelle ydelser. Hun ville ikke kalde det prostitution for, for det meste fik hun alkohol eller smøger, som betaling. Hun tippede hovedet lidt til den ene side, og lod sine fingerspidser på den ene hånd, sensuelt strejfe kavalergangen, som smilede flirtende, som han bekræftede hende i, at det var et tilbud. "Så det eneste jeg skal gøre, er at sige ja?" spurgte hun med en uskyldighed i sin stemme. Hun bed sig let i underlæben, som hendes hånd forsatte, så fingerspidserne forsat strejfede hendes bare hud, og blinkede retur til ham. Hun vendte blikket mod pengene han lagde på bardisken mellem dem, hvortil et smil voksede frem på hendes læber. Det vildeste kick. Det lød som om, han var ved at tilbyde hende stoffer, hvilket hun ikke var interesseret i. Hun tog en af mønterne op og rullede den let henover sine fingre og tilbage igen, før hun vendte blikket mod ham. "Jeg tager ikke stoffer, dét er et nej. Læg fem mere oven i, og så er jeg din resten af aftenen," tilbød hun og blinkede til ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 2, 2020 16:18:06 GMT
Theodors øjne fulgte hendes hånd, der flirtende gled hen over hendes bare hud. Han havde et grin på læben, et blik som var tilfreds. Han mærkede kicket kommet ind, han vidste at han nu kunne betale sig til det han ønskede. Theodor så ned på galleonerne, hvorefter han grinte lidt over hendes kommentar. “Jeg har ingen intentioner om at tage stoffer, men den måde jeg ser verden på givet et kick” sagde han med et smil. “Hvad med vi siger 20, og så skal du sige ja til alt fra nu” spurgte han sensuelt og drillende. Hans blik var køligt, men han havde et flirtende smil på læberne. “Og jeg lover at vi har en fantastisk aften” sagde han og kærtegnede hendes hånd let.
|
|
|
Avery Rider
•
Fuser
|
Post by Avery Rider on Aug 4, 2020 16:16:11 GMT
Avery havde det med, at rode sig ud i alt muligt, som regel knapt så smarte ting. Det var som om den lille stemme bagerst i hovedet, som normale mennesker kaldte 'fornuft', ja, den ejede hun ikke. Eller jo, det gjorde hun. Hun lyttede bare aldrig til den. Hun bed sig lidt i læben, som han snakkede om hans måde, at se verden var kicket. "Well, du har min opmærksomhed. Så langt så godt," svarede hun og blinkede til ham, mens et flirtende smil legede på hendes læber. Hendes smil voksede let, som han selv satte prisen op. 20 galleoner det var alligevel mange penge, især for en unge pige som hende, der ingen penge havde. Hun tog derfor i mod galleonerne og nikkede til ham, "Deal," svarede hun og mærkede han hånd kærtegne hendes hånd. "Well, nu har du lovet det, så jeg venter i spænding," sagde hun og blinkede til ham på ny.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 5, 2020 8:20:26 GMT
Nu havde han ikke direkte sagt, at hun ville få et kick ud af det, men at han ville. Han sendte hende et køligt og tilfreds smil. Hans fingre gled over den silkebløde hånd. Han betragtede hende, hun kunne vel ikke være mere end 18. Han mærkede spændingen, der var noget ved at få kvinder til at gøre alt man bad om. Den totale kontrol, det gjorde tingene langt sjovere, og gjorde man kunne gøre hvad man ville. “Kom herover” sagde han køligt, men med en sær flirtende tone, og så sig omkring. Der var ikke mange folk tilbage i baren, hvilket gjorde at det her blev langt mere interessant. Han drejede sig, så hun kunne komme hen til ham. Han gik helt tæt på hende og hviskede. “Jeg tror du skal med hjem i min lejlighed” lød det i en stille lokkende stemmeføring. Theodors ene hånd gled hen over hendes mave og ned ad, han dækkede med sin egen krop. Han stoppede ved kanten af hendes buks.
|
|
|
Avery Rider
•
Fuser