Deleted
•
Post by Deleted on Mar 6, 2020 11:02:40 GMT
Tråd til Ava BlackwoodTid; Marts - Sen eftermiddag Warren havde ikke dårlig samvittighed efter sidste møde med Ava, han mente selv hun virkelig havde overdrevet situationen. De andre slanger var igang med at læse på biblioteket, det havde Warren ikke brug for så han brugte bare tiden ude på ganden ved det store vindue. Alle vidste at Warren altid var toppen af klassen. Ava var en person med sine egne meninger og holdninger og det var bestemt tiltrækkende ved hende, men der skulle være plads til dem begge. Han rynkede på næsen og sukkede "stop nu med at tænke på hende" Gangen var yderst stille og der var kun få elever som kom gående, de yngre elever som så Warren skyndte sig straks videre, selvom de måske ikke havde haft en konfrontation med ham, så havde hans rygte spredt sig til hele skolen. Der var ingen mellemvej, enten kunne man lide Warren, eller også kunne man ikke udstå ham. Hans ben hang udover vindueskarmen, han kedede sig ufattelig meget, der var jo ikke en dyt at lave på Hogwarts! I disse tider kunne han ikke andet end at glæde sig til at være færdig på denne mudderblodsinficeret skole!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 6, 2020 11:11:11 GMT
Ava havde netop været oppe i storsalen, for at spise aftensmad og var nu på vej tilbage imod krypten. Hun havde netop nået det sidste trappetrin på vejen ned igennem tårnet og som hun gik, klikkede hendes små hæle på de fine feminine sorte sko ganske let imod gulvet. Håret hang løst, som det så ofte gjorte og ganske enkelt men smart, var hun iklædt et par matterede sorte bukser, en grå top og en dyr sort skindjakke. Om halsen bar hun et par fine små guldkæder og fra ørerne dinglede et par fine gyldne øreringe. Neglene var nylakerede og som sædvanligt, udstrålede hun selvsikkerhed og ikke mindst en kølig attitude, som hun gik med sin designertaske over skulderen. Kursen var sat imod Slytherins opholdsstue og dermed slog vejen også direkte forbi det store vindue, hvor hun fik øje på ingen ringere end Warren. Som de grønne øjne kortvarigt fandt deres vej henover ham, sank blikket dog atter og en klump blev sunket. Samtalen imellem dem sidst, havde ikke ligefrem været god og hun havde derfor ærligtalt heller ikke verdens største behov for egentlig at snakke med ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 6, 2020 11:25:51 GMT
Ava havde bestemt en måde at gøre alting mere dramatisk end der var behov for det og gjaldte også i denne sitution. Hans blik mødte Avas som fik ham til at smile, når man tænkte på solen så dukkede hun jo op! Han hoppede hurtigt ned fra vinduet og løb efter Ava, da han nåede hende tog han fat hendes i hænder og trak hende til siden. "Ava stop" sagde han kort og kiggede på hende med et roligt og fattet blik
Han havde tænkt på hende siden det sidste møde, og han havde ikke dårlig samvittighed! Men hun skulle heller ikke gå og være ked af det. "Jeg er ked af hvis du følte jeg trådte på dig. Men du kender mig godt nok til at vide at jeg ikke bare træder på folk uden grund. Så vil du ikke godt stoppe det her?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 6, 2020 11:31:44 GMT
Mest af alt havde Ava håbet på at hun ikke skulle være nødsaget til at tage en konfrontation med Warren. Det håb slukkedes dog øjeblikkeligt, som han trak hende til siden og et lille opgivende suk gled over hendes læber, før hun rankede sig og lidt akavet strøg en vildfaren lok om bag øret. ”Jeg har det fint, Warren. Jeg...Jeg tror bare ikke vi kommer alt for godt overens lige nu.” Konstaterede hun forsigtigt, som hun betragtede ham. ”Kan..Kan vi ikke bare være venner?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 6, 2020 13:45:34 GMT
Warren kunne kun gøre så meget, Ava måtte også give lidt af sig selv, hvis hun ville mere end bare venskab. Da hun så nævnte om de ikke bare skulle være venner smilede han blot til hende. "Jo da hvis du synes." sagde han en smule forbavset når man tænkte på hvordan hun selv havde flirtet bare for lidt lidt tid siden.
Warren ville gerne lære hende meget bedre at kende, hell ja, også gerne være hendes flirt, men det skulle på ingen måder være tvang. Han slap hende og nikkede til hende. "Det må jeg så respektere" han gryntede en smule. Det skulle ikke få hans humør til at falde fuldstændig sammen, selvom det aldrig var sjovt at blive afvist.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 6, 2020 13:56:50 GMT
Ava nikkede roligt, som Warren lod til at godtage hendes svar. Hun hankede en smule op i tasken, som gryntede i noget der syntes næsten at være skuffelse, men hun blev bare roligt stående, for atter at tage øjemål af ham. Trods alt, var Warren ikke den eneste flotte fyr på skolen, selvom han måske selv ville ønske det. – Hvad hun ellers skulle sige til ham, vidste hun ikke og hun rømmede sig derfor bare en smule. Uanset hvad, havde hun ikke i sinde at bukke sig, hvis han blev ved med at hentyde til at det var hende, der overreagerede konstant. At han var stivnakket og kold i røven og tilsyneladende ikke havde taget meget hensyn til hende tidligere, gad hun ikke bokse med. ”Godt så…” Mumlede hun så.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 6, 2020 14:03:11 GMT
Warren kunne mærke hvordan hele situation virkede underlig for ham. Hun havde afvist ham verbalt, men på den anden side så sagde hendes kropssignaler noget andet. Det var en ukendt situation for ham, normalt ville en pige smide alt hvad hun havde i hænderne for at kunne være sammen med ham. Sådan var det slet ikke med Ava, og det var det som også gjorde at hun var tiltrækkende. Han tog en dyb indånding og kiggede på Ava før han skubbede hende op af væggen. "Det må bære eller briste" konstaterede han et kort øjeblik før han plantede et kort kys mod hendes læber.
"Så må du tolke det som du vil Ava. Jeg kan lide dig, og vil dig" sagde han og trak sig fra hende og afventede hendes reaktion. Heldigvis var de alene, så hvis han skulle have endnu et hak i stoltheden, skete det kun mellem dem og ikke for offentligt skue.
"Jeg kan ikke tvinge dig til at gengælde noget. Men nu ved du i hvertfald hvor jeg står"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 6, 2020 14:10:02 GMT
Ava skulle netop til at vende om for at bevæge sig tilbage imod opholdsstuen, da hun med ét mærkede Warrens faste hænder imod hendes skuldre, som han skubbede hende op af væggen. Hendes mine var uforstående for et kort øjeblik, men som han pludselig kyssede hende, brummede hun atter ganske let ind imod hans læber. Det havde været uventet. – Og alligevel rart, som en snurrende fornemmelse havde indtaget hendes mave og brystkasse. De grønne øjne havde lukket sig samme øjeblik, som han havde sluppet hende, men de åbnede sig kort efter igen, som han sagde at han kunne lide hende.
Det var tydeligt at hun tøvede. At hun ikke helt vidste, hvordan hun skulle reagere…Og alligevel, lod hun forsigtigt en hånd finde vej op til hans kind for forsigtigt at kærtegne den, før hånden forsvandt op omkring hans nakke. Han var høj. – Noget højere end hende og derfor måtte hun da også trække ham en smule ned imod sig, for der at lade sine bløde læber finde hans igen. – Nu en smule mere krævende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 6, 2020 18:40:24 GMT
Warren nød hver eneste sekund af Avas berøring, mens han blev ved med at kysse, lidt vildere end før, mens han gned sin krop mod hendes, hvis en professor dukkede op nu ville det nok få slemme konsekvenser! Warren var nærmest som en løve på jagt efter sit bytte. Han ville have Ava lige nu og her, han holdte begge hendes hænder mod muren mens han fortsatte med at kysse hende og udvise dominans.
Han stoppede kort og hvilede sin pande mod hendes mens han lød helt forpustet. "Jeg kan ikke... stoppe igen Ava.." han havde lukket sine øjne igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 6, 2020 19:16:50 GMT
Et par små ivrige gisp gled over Ava’s læber, som hun stod og kyssede Warren. Hun havde ladet tasken dumpe ned på gulvet, for at lade den anden hånd hvile på hans brystkasse og med den højre, trak hun ham fortsat tættere. Ikke alene kyssede han godt…Men han var også sensuel på en måde, så det var tydeligt at han havde ment det, da han havde sagt at han ville hende. Hans underliv imod hende…Et nydende suk lød fra hende og en smule grådigt, nappede hun ham i underlæben, før hun atter slap ham, da han trak sig. Et lille charmerende smil, gled over hendes læber. ”Mhmm…Gør jeg dig så vild?” Klukkede hun flirtende, som hun pillede lidt ved den nedre kant af hans bluse.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 6, 2020 19:21:04 GMT
Warren var nærmest tom for ord, det var så pirrende. De stod et offentligt sted hvor der kunne komme elever når som helst og afsløre dem. Han kyssede hende kort igen stadig med den forpustet stønnen. Han smilede over hendes spørgsmål og flyttede nu hendes højre hånd ned udenpå hans bukser, han blinkede til hende mens han stadig hvilede sin pande mod hendes..
"Du kan jo mærke efter selv" et lille sæt gik gennem hans krop da hendes varme hånd rørte på hans bukser. Han kyssede hende igen på næsen og trak hende ind i et kram, så han kunne mærke hendes krop mod sin, og omvendt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 6, 2020 19:27:58 GMT
Ganske let, gengældte Ava Warrens pirrende kys. Hun lod sin tunge strejfe hans ganske let, som hun lod kysset få lidt dybde og som han igen slap hende, sendte hun ham et kærligt smil. Hun lod ham forsigtigt flytte hendes hånd og som den gled over bulen ved hans bukser, nappede hun sig selv lidt frydefuldt i læben. – Det var altid en fed følelse at kunne ophidse en af det andet køn på den måde. Hun lod sig derpå også trække ind i hans kram. – Dog ikke uden at lade hånden gribe ganske let om hans ædlere dele i et forsøg på at pirre ham blot en smule mere. ”Mhmm…Jeg kan nu alligevel ret godt lide dig, tror jeg..” Komplimenterede hun sigende, i et forsøg på at være lidt kæk og samtidig give ham lidt credit.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 7, 2020 9:35:54 GMT
Warren kunne ikke lade være med at grine lidt over hendes kommentar. "Ej virkelig? Jeg havde en fornemmelse" han kyssede hende endnu engang før han bakkede en smule tilbage fra hende. Ikke fordi han ville stoppe, men de måtte også bevare bare lidt anstændighed! Selvom hun var fræk og han mest af alt bare havde lyst til at flå tøjet af hende og tage hende nu og her.
Warren tog hendes hånd kort og smilede til hende "Det her kan være starten på noget godt" han rødmede en smule Bare tanken om at have en kæreste skræmte ham lidt, det gjorde jo pludselig at han måtte priotere en smule. Var det også muligt at have kæreste, top karakter og samtidig deltage i Quidditch og Fuldblodsklubben? Det kunne tiden jo kun vise.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 7, 2020 9:50:20 GMT
”Mhmm…Vi får se..” Ava smilede flabet til Warren, efter at have gengældt hans lille kys. Hendes grønne øjne gled granskende ned og ham og kærligt, gav hun hans hånd et lille klem, før hun bukkede sig ned og samlede sin taske op. Hun hægtede den over skulderen igen og hun rankede sig pænt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 7, 2020 10:31:43 GMT
Han sendte hende et drilsk smil og blinkede til hende. Hun ville på ingen måder giver ham bare lidt at gå efter, men hendes handlinger viste noget andet, så Warren var bestemt tilfreds, han klappede hende i røven og tog sin arm omkring hende og fulgte hende ned af gangen. "Jeg har noget... klub business at tage mig af Ava. Men.... Fornødenshedsrummet i aften. Kl 01." han sagde ikke mere. Nu måtte hun selv vælge om hun ville dukke op eller ej. Hun ville nok fortryde hvis hun ikke gjorde. Han kyssede hende kort på panden og forsvandt gennem et portræt.
// Out
|
|
|