Deleted
•
Post by Deleted on Mar 27, 2020 20:48:51 GMT
Han smilede til hende. Han havde aldrig nogensinde været på en date før så han ville da være ærlig at sige at tanken skræmte ham en smule. Alligevel tog han sig selv i roligt at nikke, ja de kunne vel godt kalde det en date. Det var jo ikke fordi at Nohr ikke kunne lide hende at han var usikker, det var nok mere fordi at han var bange for hvad alle de andre ville sige. Han var jo ikke ligefrem typen der normalt bare rendte rundt med den pige. han var jo nok kendt som lidt af en player.
En del af ham kunne godt lide at have det ry, nok fordi det gjorde ham cool og som en man ikke skulle pisse på og det værste Nohr kunne forestille sig, var at blive mobbet ligesom han nogengange mobbede andre. "Åh... Har du tænkt dig at gøre det?" spurgte han roligt. Han vidste ikke engang selv om han havde tænkt sig at tage hjem i påskeferien.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
Fødselsdag: 16.08.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Chrille
|
Post by Sky Wolfgang on Mar 27, 2020 21:14:39 GMT
Nohr sagde ikke noget til det med at kalde det en date, det måtte vel næsten betyde at han var enig. Tanken varmede lidt i brystet på hende, men det gjorde hende også nervøs. Hun vidste jo godt hvordan han var, og frygten for at han lige pludselig ville kysse med en anden eller have en ny pige under armen, var rimelig stor. Uanset virkede han oprigtigt interesserede i hende, og måden har spurgte ind på, fik hende da også til at føle sig vigtigt på en helt ny måde. Hans spørgsmål fik hende til at trække på skuldrene. "Jeg tror ikke rigtig jeg har noget valgt. Theodore er ikke en man siger imod." Theodore Wolfgang virkede som typen der gerne ville have tingene gjort på sin måde og efter sine regler, så Sky følte ikke rigtig hun havde noget valg om noget som helst.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2020 9:05:59 GMT
Han nikkede. "Hvornår var det nu vi skulle tage til hogsmead?" spurgte han og kunne pludseligt ikke huske om hun havde sagt en dag, nok fordi at han hurtigt kom til at sidde en smule i sine egne tanker lige nu. "Nåh ja okay, jeg burde måske også sende en ugle til min mor for at spørge om hun syntes mig og Zachary skal tage hjem" sagde han i et smil, der havde jo næsten lige været juleferie, men han kunne da godt tage hjem igen.
Han nød virkeligt at bruge tid sammen med familien - nogengange. Dog måtte han da indrømme at han lige nu syntes det var mere spændende at bruge tiden sammen med Sky, men altså hvis hun alligevel ikke havde tænkt sig at være på skolen - så kunne han jo godt tage hjem til sin familie også.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Mar 30, 2020 5:59:41 GMT
Betød hun alligevel så lidt for han? Det var ikke mere end et øjeblik siden at hun havde inviteret ham med ned i Hogsmeade og nu havde han allerede glemt det? Det gjorde faktisk en anelse ondt på hende, hun havde troet at han var være interesseret i hende end det. Der virkede dog ikke til at være andet at gøre end bare tage en dyb indånding og virkede okay med det hele. Hun ville hvert fald ikke stå der og falde fra hinanden. ”På lørdag Nohr. Det sagde jeg lige.” hun kunne godt høre at hun ikke helt klarede den med at skjule sin skuffelse, men hun håbede da på at han ikke tog det for ilde op.
Derfor valgte hun også bare at smile som han snakkede om sin familie. Hun havde jo allerede mødt hans bror. Det var stadig ret pinligt at tænke tilbage på, men nu også lidt komisk. Hun kiggede lidt op på ham igen. ”Har I nogen traditioner omkring påsken? I den familie mener jeg” selv havde hun haft en række traditioner med sin mor, men nu hvor hun levede hos sin far vidste hun ikke hvad hun skulle forvente.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 1, 2020 13:03:04 GMT
"Sorry, jeg Tror lige min hjerne vandrede sig en tur" sagde han og smilede til hende. Det var nok fordi at han mest af alt sad og var så betaget af hende, hun var simpelthen så smuk en pige og Nohr følte sig meget heldig at hun overhovedet var interesseret i ham, jo især fordi at de to var så utroligt forskellige. Han smilede let som hun bare sad og talte. Det var lidt som om tankerne fløj rundt i hovedet på ham, uden at han helt kunne finde ud af hvad det var han tænkte.
"Nej slet ikke, min mor går ikke så meget op i sådan noget... Jeg slapper mest bare af" sagde han. Sandheden var nok at Nohr var ret doven, det kunne man nok også godt fornemme på hans kropsbygning, han var jo en spinkel dreng, ikke fordi at han var veltrænet eller noget i den stil. Han gik ikke super meget op idet. "Jeg ender altid bare på sofaen med en bog" sagde han, dog læste han, men sådan var det jo når man var ud af en fuldblods familie.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Apr 2, 2020 6:15:45 GMT
Sky så på ham med en skygge af sorg i blikket. Var hans hjerne vandret en tur? Var hun da så kedelig at snakke med? Af ren refleks kiggede hun sig over skulderen, for at se efter den pige der havde fået det fjogede smil frem på hans læber og helt trukket ham væk fra den samtale hun prøvede at have med ham. “Hvis ikke du gider eller hvis du har en aftale med en anden, så er det altså også helt fint.” Slog hun fast og kiggede så væk. Hvordan kunne hun overhovedet tro at Nohr havde droppet det med tøserne bare fordi han havde kysset hende. “Jeg skal ikke stå i vejen bare fordi jeg godt kan lide at tale med dig. Det okay, jeg forstår det godt” Normalt var Sky ikke så nem at slå ud, men lige nu skulle der ikke meget til. Hele hendes liv føltes så ustabil og hun havde brug for at høre til et sted, brug for at betyde noget for nogen. Hun afgav et let suk og rømmede sig lidt. Smilet var ikke så stort som det plejede at være men hun forsøgte da. “Det lyder nu også rart med sofahygge. Hvad læser du?” Valgte hun så alligevel at spørge ind. Måske de havde en fælles interesse.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 6, 2020 13:47:33 GMT
"Hvorfor skulle jeg ikke gide? Jeg har lige sagt ja?" spurgte han forvirrede og næsten en smule irriteret, nok mest fordi at hun flere gange havde antaget et eller andet som han syntes var lidt mystisk. Nohr var jo slet ikke vant til samtaler på denne her måde og lige nu forsøgte han jo stadig at forstå hvad det egentligt var han gik og tænkte, så han måske også kunne forstå hvad der foregik inde i hende, det var bare ikke så let som det lød.
"Ehm det er lidt forskelligt. Oftest så køber min mor nogen bøger til mig. Sidst læste jeg nogen bøger omkring en rider i middelalderen" sagde han og smilede i mod hende, han kunne godt lide at læse. Han fik måske ikke gjort det så meget de sidste par år som han ellers havde gjort, mest fordi at nu havde han jo også venner han brugte tid med når han var hjemme og bare skulle slappe af. Han nød at rende rundt ude på gaden med sine bedste venner. Men en bog om aftenen inden man skulle sove, det var der intet der kunne slå: "Hvad med dig?" spurgte han, han vidste jo dog ikke rigtigt mon hun overhovedet læste.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Apr 6, 2020 15:24:09 GMT
Sky bed ned i underlæben og så op på ham. Hun var ikke direkte såret, bestemt ikke men det gjorde lidt ondt på hende, at han ikke engang havde hørt efter, hvad hun sagde. Det sårede hende egentlig lidt. "Fordi du slet ikke virker interesseret. Jeg spurgte om du ville med ned i Hogsmeade på lørdag, og dit svar er, Ja, hvornår?" Det havde faktisk gjort lidt ondt på ham, måske fordi hun troede hun var vigtigere for ham end det. Det var ikke fordi hun stod og græd eller noget, så ked af det var hun heller ikke, men hun havde da en ærgerlig følelse indeni. Måske hun skulle bakke lidt ud af det her, inden hun endte med at blive såret.
Hun lyste dog alligevel lidt op, da han så fortalte om sin bog.. En rider i middelalderen.. det skulle vel aldrig være?? "Læser du Kong Arthur?!" Fløj det ud af hende. Det var en af hendes yndlings fortællinger, sammen med Robin Hood og de Tre musketer. Hun elskede den slags bøger, dog var Robin Hood hendes absolutte yndlings, men det havde måske også noget at gøre med at hun selv havde lært at skyde med bue og pil. "Jeg tror snart jeg vil læse Robin Hood igen. Jeg elsker virkelig den historie."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 11, 2020 9:04:24 GMT
Han smilede og nikkede så. "Ja og ridderne om det runde bord, det er en af mine farvoritter. Har også lige sluttet at læse en jeg fik af min mormor der hedder Brødrende Løvehjerte, kender du den?" spurgte han, det var da også lidt middelalder med en drage og det hele. Han elskede drager og han havde set dem siden han ikke var særlig gammel på grund af hans fars arbejde, dog var Nohr ikke sikker på at han nogensinde kunne blive sej nok til selv at arbejde med drager.
"Min mor har fortalt mig hun læste den op for mig som barn" sagde han og smilede, han var altid glad for når der var en eller anden sej helt, som ikke brugte en helt masse tricks. Robin Hood var bare sej og god. "Men jeg kan ikke huske det" sagde han, i mange år havde Nohr ønsket de havde et TV ligesom en af hans mugglerfødte venner havde, men der havde hans mor sagt kæmpe nej.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Apr 11, 2020 17:25:39 GMT
Sky måbede næsten en smule som hun nu kiggede på Nohr. Det var lige før hun ikke kunne genkende ham. Normalt var han den seje fyr med piger omkring sig, som virkede til kun at gå op i opmærksomhed og den slags, men nu... her.. Han lød jo faktisk som en der delte nogle af hendes interesser. Det havde hun alligevel ikke regnet med og hun måtte bruge nogle øjeblikke på bare lige at få det til at synke ind. "Jeg... jeg vidste slet ikke du læste så meget Nohr, jeg troede ikke du gad den slags." lød det overrasket fra hende, før hun rettede lidt på det røde hår. "Brødrende Løvehjerte har jeg dog aldrig læst, er den god?" Hun ville da gerne læse en ny bog og hvis den samtidig blev anbefalet af Nohr ville hun helt sikkert gerne.
Det var så meget spændende ved Nohr, selvom han stadig kunne gøre hende så pokkers usikker. Frygten for at hendes følelser ikke var gengældte var stor og hun vidste ikke hvad hun skulle gøre af det. Hun kunne jo ikke rigtig fortælle ham at hun havde forelsket sig, af frygt for at han bare begyndte at grine af hende, eller måske slet ikke ville ses med hende mere. Det håbede hun ikke på ville ske.
Sky smilede lidt sørgmodigt til ham, som han begyndte at fortælle om sin mor. "Din mor lyder sød. hun var fuldblods ikke?" Ikke at det gjorde sky noget hvad slags blod der løb i årerne på folk, men hun vidste at netop det havde været en medvirkende effekt til hvad der var sket med hendes mor. Dødsgardister havde tortureret hende, fordi man troede Sky havde en mugglerfar. Tanken gjorde hende ked af det, og hun bed hårdt ned i sin underlæbe. "Nohr, jeg... Vil du, øhm vil du med udenfor lidt... måske... bare os to... lidt?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 11, 2020 18:59:04 GMT
Nohr smilede. "Der er ikke så meget at lave hjemme ved min mor jo, vi har ikke nogen muggler ting... Hun er meget... Gammeldags magiker agtig" sagde han og trak på skuldrene, det var vel fint nok, men hjemme ved hans far kunne han meget mere lave muggler ting som at høre musik på en computer og sådan noget. Nohr var dog ikke helt så god til at bruge en computer: "Også må man jo læse" sagde han: "Jeg hænger dog mere ud med vennerne nu, læser ikke så meget mere som da jeg var lille" sagde han. Nu havde han heldigvis venner der boede tæt på ham.
"Hun er okay" sagde han og trak på skuldrene, han havde nok aldrig helt tænkt over hvordan hans mor nok, hun var jo bare hans mor og hun var jo egentligt bare fin nok. han smilede let for sig selv og nikkede så. "Det kan vi da godt" sagde han roligt, han ville da gerne hænge lidt ud med hende, nu havde folk nok også spottet at han snakkede med hende, men hvis han skulle være ærlig så var han faktisk ligeglad.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Apr 13, 2020 6:21:48 GMT
Sky havde mest af alt lyst til bare at fortælle Nohr, at han burde være glad bare i det, at han havde en mor. Det var jo dog ikke hans skyld at hun havde mistet sin mor, og hun kunne godt forstå det ikke var helt nemt at sætte sig ind i hvordan hun havde det. Sådan skulle de dog heller ikke være, at andre ikke kunne klage over deres forældre, bare fordi hun havde mistet sin mor. Der må da også være mange spændende troldmandsting at lave.. troldmandsskak, flyve på koste i haven, spille kort." Remsede hun op, men omvendt kunne hun godt forstå ham. Hun var da selv rimelig glad for at kunne se en film i ny og næ. Eller det havde hun hvert fald været vant til førhen. Hjemme hos Theodore Wolfgang var det ofte en lidt anden sag, men det var altså også mærkelig, når han var omklamret af de mange unge piger. Hun fnøs kom over hans kommentar. "Venner.. gid det var mig. Hvis jeg er heldig kan jeg få en tjenestepige til at spille skak med mig." forklarede hun så og vidste faktisk ikke selv om det var en god eller en dårlig ting. Sky smilede som Nohr sagde ja til at gå med hende ud, det var rart nok. Hun begyndte derfor også at gå, og da de nåede udenfor tog hun en beslutning om at stille et spørgsmål der havde rumsteret i hendes hov længe. "Nohr? De der kys til halloween... betød det noget for dig? eller var det bare stemningen der gjorde det?" Hun var usikker, men håbede bestemt på at det faktisk betød noget.. at hun betød noget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 13, 2020 12:11:33 GMT
Han smilede. "Det lyder ret nice" sagde han, nogengange anede han slet ikke hvad han skulle sige til hende, han var bare virkeligt glad for at sidde sammen med hende og mærkeligt nok kunne hun gøre ham nærmest helt mundlam, hvilket virkeligt ikke var normalt for ham. Nohr kunne altid snakke og han havde altid en masse at sige, men der var en del af ham der bare var bange for han ville ende med at sige noget forkert til hende og han ønskede ikke at give hende et dårligt indtryk.
"Åh. Det lyder godt nok kedeligt" sagde han og smilede forsigtigt: "Jeg er ked af at høre du har sådan en... kedelig familie" sagde han, han var ikke engang sikker på hvad han skulle kalde det, for han ville jo heller ikke sige noget dårligt om hendes familie. "ehm hva?" spurgte han chokeret, han kiggede på hedne i nogen lange sekunder, han var ikke sikker på hvad han skulle sige til hende: "Ehm det... Det ved jeg ikke" sagde han, det var allerede svar nok for ham, for havde han ikke kunne lide hende havde han sagt nej med det samme. Det kunne hun naturligvis ikke vide, han var bare ikke super til at udtrykke sig.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Apr 16, 2020 13:38:09 GMT
Sky så lidt undrende over på Nohr, var der noget hun ikke lige have fået med, eller som hun havde misforstået. ”Undskyld, men hvad er det der lyder nice?” Spurgte hun lidt usikkert og forsøgte at tænke igennem igen hvad det var hun havde fået sagt. Hun kunne nemt have glemt det. For det kunne da umuligt være forholdene hjemme hos Theodore Wolfgang han refererede til? Nej det kunne ikke være det, for det lød til at han godt kunne forstå det, eller hvert fald anså det som kedeligt. Tjo det var da også kedeligt, men det var ikke helt det, der gik Sky på. Det var lige så meget det at hun følte sig så pokkers ensom, Hun følte sig ikke velkommen og følte sig mest bare som en ting der skulle opbevares, men det kunne hun alligevel ikke få sig selv til at sige til Nohr. Hun så på ham som han overvejede hendes spørgsmål. Det virkede ikke til at det havde haft betydning for ham… ikke sådan rigtigt hvert fald. Så jo, det var nok bare stemningen der havde fået ham til det. Var der ikke også gået rygter om alkohol til festen? Måske han havde været fuld og ikke havde tænkt over sine handlinger? Uanset besluttede hun sig for at hun hellere måtte holde lidt igen med følelserne til ham. Hun ville ikke ende med at blive såret. ”okay, Jeg ville også bare lige høre.” Lød det så stille fra hende, før hun bare kiggede lige frem for sig og gik videre ved hans side. En lidt akavet stemning var ved at snige sig ind over dem, fornemmede hun.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 18, 2020 16:00:44 GMT
"Ja nice hvis jeg tog mig sammen og lavede alle de ting du lige sagde" smilede han, han var ikke helt så god til at få ting gjort, faktisk var han rigtig god til bare at være super doven når han ikke var på skolen. Han burde dog tage sig en smule mere sammen, der var jo mange gode ting man kunne gøre sammen med sine venner, men Nohr var så træt efter at have været tidelgit oppe hver dag på skolen, og samtidig helt sikkert ikke sovet nok at han bare havde lyst til at ligge i sengen og lave ingenting. Han smilede i mod hende, det var faktisk meget hyggeligt bare at sidde sådan her og snakke med hende.
Han smilede og nikkede så. "Nåh det kan være vi skal.. Ja, vi kan jo ses der til vores aftale" sagde han, han burde nok overveje at bruge lidt tid med sine venner også, og derudover så ville han stadig gerne at folk ikke kom med for mange spørgsmål. Det var da ikke fordi at han var direkte pinlig over det. Han var bare slet ikke vant til at folk så ham med en pige på den måde.
|
|
|