Sky Wolfgang
•
Magiker
Fødselsdag: 16.08.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Chrille
|
Post by Sky Wolfgang on Jan 7, 2020 18:53:26 GMT
Tråd til @nohr Januar - 2057 Outfit
Det var ikke meget Sky havde set til Nohr siden deres dybere snak ved Halloween fest. De havde da hilst nogle gange rundt omkring på skolen, og jo ærligt havde hun haft svært ved at få øjnene fra ham til Yuleballet, men hun forstod også godt, at han ikke bare kunne danse med hende hele aftenen. Det var ikke sådan han var og der var sikkert nogle idealer han ville bibeholde. Heldigvis havde hun nået at fange ham inden de skulle hjem i julen, så hun fik da ønsket ham en glædelig jul og hurtigt havde hun også nået at snakke lidt med ham om, at hun var nervøs for at skulle hjem til sin far.
Nu var julen så ovre og skolen var begyndt igen. Den vildeste julegave, Hvis man da kunne kalde den det, som Sky havde fået, havde hun ikke engang fortalt @themadhatterwasher25 om. Hun var simpelthen for nervøs. Dog havde hun taget et andet valg, som nok også kom lidt bag på hende selv. Hun stod hvert fald lige nu med en kuvert i hånden og ventede foran det lokale, hvori hun vidste 6. årgangerne netop havde haft undervisning. Hvis nogen gik forbi hende, ville hun nemt kunne blive forvekslet med en forelsket pige, med et kærestebrev i hånden, men sandheden var en anden og noget mere.. alvorlig? Endelig gik døren til lokalet op og elverne strømmede ud, hun holdt nøje udkig efter en særlig fyr, med mørkt hår og et selvsikkert smil på læberne. og selvfølgelig fulgtes han da også med andre, mens en kødrand af piger kom lige efter ham. Måske havde det alligevel været et dårligt tidspunkt at opsøge ham? Men det var nok lidt for sent at ændre på det nu. "Nohr! Undskyld, Nohr! Må jeg forstyrre dig?" Det var lidt dumt måske for en 7. årgangs pige at opsøge en yngre fyr på den måde, men det kunne altså bare ikke være anderledes.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 8, 2020 15:09:10 GMT
Nohr havde syntes det var lidt hårdt at starte i skolen igen. Han var faktisk rimeligt træt og lige nu kunne han faktisk godt bare bruge en god lur. Han sov ikke skide godt for tiden og han var ikke rigtigt sikker på hvorfor, det var ikke som sådan fordi at han tænkte på noget, det var nok mere bare fordi at han følte sig lidt urolig i kroppen. Men der foregik også mange ting for tiden, og det gik jo ikke bedre efter han havde talt med sin mor. Han havde nemlig ikke hørt fra sin far i noget tid, og det var ikke altid at det var et super godt tegn.
Som han kom ud af klassen, stoppede han op som han fik øje på Sky og undrende kiggede han på hende: "Hey" smilede han først: "Øhh ja?" sagde han en smule mistænksom men også bekymret, nok mest fordi at hun så så alvorlig ud. Han afventede bare at følge efter hende hvis hun gerne ville at de gik et sted hen og snakkede, han havde ikke rigtigt lyst til at prøve at tænke på hvad det mon var hun ville sige, så lige nu måtte han nok bare afvente. Ligemeget hvad var han jo glad for at se hende igen.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jan 9, 2020 4:35:36 GMT
Det var faktisk virkelig rart at se Nohr igen, bedre end Sky havde regnet med. Et ganske kort øjeblik overvejede hun at kysse ham, men besluttede sig så alligevel for at lade være. Det var lang tid siden, at de havde stået nede ved søen og Nohr havde kysset hende, hvorefter de så havde delt flere kys. Indtil han så til sidst havde sagt at han ikke forstod sine følelser. Det var jo netop også en af grundene til at hun havde trukket sig. For ikke at presse ham. Men nu hvor han stod foran hende igen mærkede hun smilet vokse langsomt frem på sine læber og det lille ønske om et nyt kys. Hun måtte tage sig sammen! Hun rømmede sig derfor lidt ”Jeg øhm… Jeg var jo hjemme ved min… ved min far i ferien” Hun havde virkelig ikke lyst til at kalde ham far, men det gjorde samtalen lidt nemmere at forstå, hvis hun gjorde. ”Jeg fik den her i julegave…” hun viftede med kuverten hun havde i hånden for at tydeliggøre at den altså var julegaver. Så sænkede hun stemmen. ”Den indeholder de oplysninger han kunne finde om min halvbror… Nohr! Jeg… jeg har en halvbror!?” forklarede hun så og så splittet over på ham. For hvad skulle hun gøre ved alt det. Hun havde slet ikke turde kigge på noget af det endnu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 11, 2020 15:25:10 GMT
Han lyttede roligt. Nohr måtte nok indrømme at han ikke havde haft verdens bedste juleferie, men det var fint nok. Han ville ikke brokke sig over det, han havde bare brug for lidt ro og han var generelt glad for at være tilbage på Hogwarts. Han valgte dog nu lige at gå ud af sit eget hoved og bare lytte til hvad det var hun havde at sige.
"Aha" sagde han først og kiggede i mod brevet, mest fordi han ikke var helt sikker på hvad pointen var, havde hun fået et gavekort eller noget i den stil? "Wauw ehm ja.. Det er da ret så nice" sagde han og smilede. Han kunne slet ikke forstå hvordan det måtte være pludseligt at opdage man havde en bror: "Har du fået en adresse eller hvad er det?" spurgte han og havde mest lyst til at drille hende lidt og tage konvolutten fra hende. Men nu prøvede han jo trods alt at komme sig lidt over alle de drengestreger. Ihvetfald i nærheden af hende.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jan 12, 2020 18:05:05 GMT
Det var underligt, hvad det var der var med Nohr, men altså det virkede nemt for Sky at snakke med ham omkring denne nye bror, frem for at snakke med Dante om det. Med Dante blev det bare lidt mere... der var nok bare flere faktorer, der spillede ind. Fx, ville han blive ked af det, hvis hun pludselig havde en bror? Ville han føle sig til side sat? Der var mange ting. Nohr var mere direkte og af en ubeskrivelig grund, følte hun nok bare at han ville være mere ærlig og forstående. Samtidig var det også bare nemmere at snakke med en lidt ude fra i stedet. "Jeg øhm.. Har ikke åbnet kuverten endnu. Hvad hvis jeg ikke kan lide hvad der står? Hvad hvis..hvis han er ligesom min far?" Sky var ikke glad for sin far. Hun forstod ikke det liv Theodore Wolfgang levede, med de mange piger i huset, og så var hun ærlig talt en smule bange for ham. Han havde det med at kigge på hende, med et meget ubehageligt blik, som fik hende til at føle sig så frygtelig forkert. Det var nu ellers ikke fordi hun led af dårlig selvværd eller noget, men Theodore kunne virkelig få hende til at tvivle på sig selv. "Altså, jeg kender hans navn, Donovan "Wolfgang" Sawyer, og så sagde Theodore noget med at jeg ikke måtte opsøge min onkel. Som i... på ingen måde, slet ikke!" Den del havde faktisk været ret skræmmende, og sky huskede det lidt som en trussel.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2020 10:06:34 GMT
Han nikkede. Han kunne godt forstå at det var en stor ting for hende: "Arhh ja, det kan jeg godt forstå.... Men hvem ved, måske han er mere ligesom dig?" sagde han og smilede i mod hende, han var virkeligt blevet glad for hende, også selvom de jo ikke rigtigt var noget endnu. Men han følte bare han kunne være sig selv omrking hende, både hans mere følsomme sider men også de sider af ham som jo var en evig drillepind og drengerøv. Han var jo trods alt en type med krudt i røven.
"Ehm okay ja det lyder da lidt mystisk... Har du tænkt dig at gøre det alligevel?" spurgte han og smilede roligt. Han lod en hånd køre igennem sit halvmørke hår, han kunne godt mærke at han havde savnet hende lidt, bare fordi at han faktisk var glad for at have en han bare kunne sidde og snakke om alt og ingenting med. "Måske du er ved at opdage at du har en hel familie, og det er jo fedt hvis nogen af dem er cool nok" smilede han, Nohr havde jo faktisk også en ganske stor familie, han snakkede bare ikke rigtigt med nogen af dem.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Feb 17, 2020 17:39:59 GMT
Sky rynkede brynene lidt og så på Nohr som han kom med sine opmuntrende ord. Var det en form for kompliment han netop havde givet hende. Hun var faktisk ikke sikker. Hun kendte Nohr som typen der nemt smurte trykt på når han ville charmere sig ind på pigerne, men der var noget ved det han netop sagde, som lød skrøbeligt og dermed mere ægte, uden at hun helt kunne forklare det. "Som mig? Det vælger jeg at tage som en god ting." lød det så fra hende, før hun sendte ham et lille smil. Det var virkelig rart at se ham igen og hun mærkede en summen i maven, en summen, som nu hvor den var her, faktisk havde været savnet. Han var god nok, Nohr altså, egentlig var han ikke så slem. Når bare de var på tomandshånd, så var han faktisk rigtig sød. Sky havde flere gange i de sidste måneder tænkt på de kys de havde delt, og noget af hende håbede måske også på, at det ville gentage sig, men det var efterhånden også længe siden det havde været halloween. Nohr kommentar omkring hendes onkel gjorde hende egentlig nervøs, for ja, det lød virkelig mystisk. Hvorfor måtte han ikke vide hun var der? det var underligt. Hun rystede dog på hovedet af hans spørgsmål. "Nej, selvom jeg måske gerne ville en dag, så tror jeg ikke jeg tør. Ikke fordi jeg er bange for ham, men altså... Theodore Wolfgang er skræmmende. Jeg tør ikke tænke på hvad han gør, hvis han fandt ud af det." skys blik var fuld af ærefrygt og der var ingen tvivl om at hun var en smule bange for sin far. Hun havde ikke fortalt meget om ham til nogen, men var bestemt heller ikke glad for at snakke omkring ham. Måske var det også derfor hun gik til Nohr? Fordi hun følte sig tryk i nærheden af netop ham? Verden var mærkelig på det punkt, for et halvt år siden havde hun ikke villet så meget som kigge på Nohr og nu håbede hun de kunne bruge eftermiddagen sammen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 19, 2020 11:20:15 GMT
Han smilede let. "Ja det er det vel også, tænker vel du gerne vil kende en der er mere som dig selv frem for en kæmpe nar" sagde han og trak på skuldrene, det ville virkeligt være ærgerligt for hende hvis den eneste familie hun havde var nogen hun slet ikke kunne med. Nohr var ikke et kæmpe familie menneske, men det var nok lidt hans eget valg. Han havde jo altid set en del op til sine forældre, nok især sin far - men det var jo ikke fordi at de var super tætte, hans far rejste meget og de sås ikke helt så ofte.
"Nej det kan jeg godt forstå, det er godt nok ret indviklet det hele... Der er mit liv nok bare ret kedeligt" sagde han og sukkede med en let hovedrysten, han havde kun det sjov han selv lavede - men det var han jo oftestogså god til. Hans familie var bare som de nu engang var.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Feb 20, 2020 5:28:59 GMT
Sky stod og så lidt på Nohr, glad for at han var så imødekommende og venlig. Han var slet ikke så Smart-i-en-fart, som han plejede at være, hvilket kun var rart, for det var netop denne her side af ham, hun virkelig godt kunne lide. Dog gerne krydret lidt med den idiot hun ellers altid havde set ham være. Hendes øjenbryn skød i vejret, da han så lidt indirekte kaldte hendes far for en kæmpe nar. Der var bare et eller andet over ham, som gjorde hende glad, noget der fik hende til at smile og fik det til at krible i maven. Uden videre omsvøb trådte hun derfor også et skridt tættere ind imod ham, og lod så sine læbe strejfe hans kind. Sandheden var nok at hun gerne ville have kysset ham rigtigt, men de var trods alt på skolens gange, så der kunne være mange der så dem. både Nohrs piger, som sikkert ville blive sur på ham, eller nogle af Skys venner, som fx @oliver, som nok ville undre sig meget over hvorfor Sky stod og kyssede på sådan en idiot.
Da læberne havde sluppet hans kind, smilede hun og trådte igen lidt tilbage. Hun fæstnede en lok af sit hår bag øret og smilede så til ham. "Står du der og påstår dit liv er kedeligt? Det havde jeg alligevel aldrig troet jeg skulle høre fra den store, selvsikre Nohr Moore." Hun grinede lidt, men i en venlig og hjertevarm latter.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 20, 2020 19:48:26 GMT
Han grinede. "arhh ikke kedeligt, der sker bare ikke så meget udenfor Hogwarts.." sagde han. Nohr var da glad nok for sine forældre og det var også lidt som om at ham og Zachary blev mere og mere tætte som årene gik. Det var jo nok også fordi at det var lettere at snakke sammen nu hvor de begge to var en smule ældre, de havde jo aldrig rigtigt så meget tilfælles men nu havde de da skolen at snakke om og de alt for mange lektier.
Nohr kunne slet ikke fatte han kun havde halvandet år tilbage på skolen, han kunne slet ikke forestille sig ikke at bo dette her fantastiske sted. Han smilede over i mod hende, måske endda næsten en smule genert. han talte aldrig med nogen sådan her - sådan helt stille og roligt, uden at han skulle passe på sit kæmpe ego -. men han kunne faktisk godt lide det. Sky var virkeligt sød og de havde det jo godt sammen.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Feb 23, 2020 13:13:27 GMT
Sky fugtede læberne lidt med tungen, mens hun så på Nohr uden helt at vide hvad hun skulle gøre. Det havde virket som det rigtige at opsøge ham, skønt han nu slet ikke reagerede rigtig på hendes kys, hun havde givet ham. Hun sukkede og blev stille lidt. Det var faktisk lidt svært helt at finde ud af hvad hun skulle gøre nu. Så langt havde hun ikke lige tænkt, og hun vidste egentlig ikke helt hvordan hun havde med med at de stod der på gangen. "... Nohr... Måske du øhm..." hun kløede sig lidt i nakken ved øret. "Kunne du øhm... vil du med Ned i Hogsmeade i weekenden? Jeg mener sådan bare dig og mig?" "Som en date." Det sidste sagde hun dog ikke højt, men tænkte det bare. Hun kunne helt forholde sig til at hun stod der og inviterede Nohr på en date, men altså hun ville jo gerne se hvor det kunne bære hen? hvis han da overhovedet var interesseret. Det var han nok ikke. Han kunne jo få hvem som helst han pejede på, plus han sjældent virkede til at holde sig til en pige ad gangen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 26, 2020 18:43:13 GMT
Han smilede i mod hende. Han var faktisk blevet ret glad for hende, selvom han nok havde en smule svært ved at indrømme det. Men hun var bare sød og hun satte nogen ting igang i ham som han slet ikke var vant til at føle. ”I weekenden? Sker der noget dernede i weekenden?” spurgte han, ikke fordi det betød så meget han ville jo gerne alligevel. Men derfor kunne det jo godt være at der var en speciel grund til at hun ville have ham derned.
Han smilede roligt. ”Men altså ja, det vil jeg da mega gerne” sagde han og kunne mærke han rødmede en smule, hvilket han ellers aldrig gjorde. Men der var bare noget omkring hende som satte gang i ham. Noget han måske ikke helt kunne beskrive, som han helt sikkert var en smule bange for - men som han heller ikke rigtigt havde lyst til at stoppe.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Mar 26, 2020 19:20:31 GMT
Først blev Sky enormt bange for at han faktisk ville sige nej. Der skete jo ikke rigtig noget i Hogsmeade, ikke andet end at hun gerne bare ville bruge tiden sammen med ham og måske, hvis hun var heldig, få at kys af ham igen. Men sådan udefrakommende, nej så skete der intet. Hun rystede derfor på hovedet. "Jeg tænkte det bare kunne være dig og mig. Vi kunne måske drikke græskarjuice sammen eller noget." Prøvede hun så og håbede han ville forstå hvad hun prøvede at hentyde til. Hun ville ikke kalde det en date, ikke højlyt ihvert fald, men det var jo i bund og grund det hun håbede på.
Da han så alligevel sagde ja, blev hun virkelig glad og kastede sig om halsen på ham, og gav ham et flygtet kys på kinden, for først bagefter at komme i tanke om hvad hun egentlig havde gang i og trak sig så omgående. "undskyld, helt sikkert... fedt." Prøvede hun så bare og kæmpede for at virke afslappet og cool.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 26, 2020 19:27:58 GMT
Han smilede og nikkede så. "Jamen det kan vi godt... Det lyder hyggeligt" smilede han, han ville gerne bruge tid sammen med hende - også selvom han ikke helt vidste hvad det var de havde gang i, men det var der jo ikke rigtigt nogen af dem der gjorde så det var nok fint. Det eneste han vidste var at han gerne ville hende, han ville gerne bruge tid sammen med hende og han kunne godt tænke sig at finde ud af hvad alt det her rent faktisk var, nok fordi han ikke havde følt sådan før.
Han smilede og tog i mod hendes kys på kinden, svarede ikke på hendes undskyld. "Hvornår skal du hjem til din far igen?" spurgte han roligt og lagde hovedet let på skrå. Han syntes stadig det var synd at hendes far havde vist sig ikke helt at være så sød og rar som de måske begge havde håbet på. Nøhr havde da trods alt nogen søde forældre. Også selvom han nogengange kunne bande dem langt væk.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Mar 26, 2020 20:17:18 GMT
Sky smilede da Nohr sagde ja, hun kunne slet ikke forstå, hvordan hun var blevet så glad for Nohr. Det var jo dumt! For bare et halvt år siden havde hun gjort alt for at undgå ham og snakket grimt om de tøser der hang på ham, nu var hun en af dem... eller det følte hun hvert fald hun var. Men det var vel også lidt noget andet. Var det ikke. "Så en date?"" Hun bed nervøst ned i sin underlæbe efter at have nævnt det, men hun ville gerne høre, hvad han tænkte om det hele. Hun ville ikke gå ind til det i tanken om at det var en date og så finde ud af det slet ikke var det. Det ville være dumt. Af en eller anden grund varmede det faktisk lidt at han spurgte til hvornår hun skulle hjem til sin far igen. Det betød meget at han gik op i det. "Han vil have jeg kommer hjem i Påsken." Theodore Wolfgang havde været meget krævende lige på det punkt. Hvorfor vidste Sky ikke helt, normalt virkede han ret ligeglad med at om hun var det,men det har været meget tydeligt, at han forventede hun kom hjem til ham i påsken.
|
|
|