Deleted
•
Post by Deleted on Dec 9, 2019 20:49:00 GMT
Det er vinter-gråt uden for, men der er tændt op i pejsen i fællesstuen.
Magnus åbner endnu en tung bog på det efterhånden lidt for lille bord. Vejledning til avanceret transfiguration og Teorier om transubstantiel transfiguration. Pindsvin til nålepude og tilbage igen. Enten forvandler man en lille latterlig ting til en anden lille latterlig ting, eller også er det store og vilde ting, som animerede statuer. Enten er det mega let eller også er det mega svært!
Han sukker opgivende. Der må der være noget mere midt i mellem som kan bruges til noget og man kan øve sig på. Ellers får jeg aldrig min U.G.L i transformation.
Han kigger på sin læse makker. Emiliya Pendareva Ayers sidder i en lænestol med endnu en transfigurations lære bog. Har du noget?
|
|
Emiliya Pendareva Ayers
•
Magiker
Fødselsdag: 10.12.2039
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Veliko, Bulgarien
Bosat: Hogsmeade, Skotland
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Det magiske universitet
Stilling: Studerende
C-box navn: Dumle
|
Post by Emiliya Pendareva Ayers on Dec 11, 2019 14:49:53 GMT
Emiliya var ikke altid så glad for gruppearbejde. Det bundede nok i, at alle havde en forventning om, at hun bare gjorde det hele, for hun måtte jo være dygtig, når nu hendes mor var underviser i besværgelser og havde haft forvandling. Det generede hende rigtig meget, at alle havde forventninger til hende på grund af hendes mor. Hun vidste da godt, at Chrissandra var dygtig og Emiliya synes da også, at det var fedt, men hvorfor skulle de altid sammenlignes? Emiliya ville bare gerne være sin egen person. Det havde hun været på Durmstrang, selvom hendes mors fætter havde været underviser. Hun savnede Durmstrang. Hogwarts var fin, men hun glædede sig nu til at være færdig til sommer og komme ud og skabe sit eget liv og sin egen identitet.
Hun sad nu sammen med en fyr, som havde været væk i et år. Hun kunne godt huske ham, men de havde aldrig rigtig talt sammen. Nu skulle de så øve sig, så de kunne blive bedre til transfiguration. "Well.. Nej. Jeg kan også kun finde noget voldsomt eller noget fesent." Sagde hun og frygtede, at han ville kommentere på, at hun da burde vide det, når hendes mor havde undervist i faget. Emiliya var god til besværgelser, men hun havde ikke læst så meget op i dette fag, som det andet.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 11, 2019 19:33:25 GMT
Hvis vi lave små forvandlinger, hvad så meget at vi laver mange små? Magnus havde fået en ide og begynder at bladre i sine bøger, men han ivrigt tager noter. Hvad siger du til at lave noget maling som kan skifte farve? Ikke bare samme farve, men lige som på billederne? Sidste år var jeg i Alaska, der mødte vi nogle muggles som havde en pudsig maling hoppy. Øjeblik. Magnus løber op på sit værelse og kommer ned kort tid efter. Med sig har han et par muggle-fotos. Dem som aldrig bevæger sig
Jeg fik de her billeder fra en festival de der muggles havde været til. Der maler de sig selv på huden og giver præmier for de bedste kunstværker. Man kunne lave maling som kunne ligne det bag ved en, en slags usynlighed. Magnus er fyr og flamme. Hvad synes du?
|
|
Emiliya Pendareva Ayers
•
Magiker
Fødselsdag: 10.12.2039
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Veliko, Bulgarien
Bosat: Hogsmeade, Skotland
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Det magiske universitet
Stilling: Studerende
C-box navn: Dumle
|
Post by Emiliya Pendareva Ayers on Jan 8, 2020 13:22:32 GMT
Emiliya var ret fantasiløs for the moment. Hun anede ikke, hvad hun skulle finde på, men pludselig virkede det som om Magnus havde en idé. Han så pludselig meget begejstret ud, og hun kunne ikke helt lade være med at smile, samme tid med, at hun var en smule forvirret. Han sagde mange ting, og hun var ikke helt med. Det forvirrede hende endnu mere, da han pludselig løb væk. Hun glædede sig nu til at høre mere om, hvad det var han havde fundet på.
Da han kom tilbage, kiggede hun på billederne. Det var ret underligt, men utrolig flot. "Jeg skal lige være sikker på, at jeg er helt med, hvilket jeg ikke ved, om jeg er. Skal vi male os selv eller?" Hun var ikke helt sikker på, hvad han mente, men umiddelbart kunne hun godt lide idéen. Det var nogle rigtig flotte billeder, og hun var sikker på, at det på en eller anden måde kunne være ret fedt. I hvert fald meget kreativt.
|
|