Deleted
•
Post by Deleted on Nov 15, 2019 9:43:29 GMT
Han smilede let i mod hende og nikkede så. "Den er fin, det er hyggeligt lige at sidde og holde en lille pause" sagde han i en rolig stemme: "Jeg har lidt travlt pt, skal snart tilbage på studiet og alt det" sagde han i et suk og rystede så roligt på hovedet. Det var ikke altid lige nemt med alt det der foregik i hans liv.
"Hør Angela, jeg syntes du er virkeligt skøn og sådan noget. Men der er sket en del ting i mit liv og jeg er ikke klar til at date nogen eller noget i den stil. Jeg ved godt det måske er sådan lidt pludseligt at jeg siger det, men det er bare inden... Ja så du ikke forventer noget" sagde han roligt og smilede forsigtigt. "jeg syntes du er super sød, og jeg håber da også vi kan være venner, men lige nu kan jeg nok ikke tilbyde mere end det. Der sker lidt meget i mit liv" sagde han i et suk og kørte en hånd igennem håret. desuden skulle han ikke trække nogen med ind i alle de problemer han selv havde lige nu.
|
|
|
Angela Dupuis Blake
•
Magiker
Fødselsdag: 01.04.2031
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Under middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Beauxbatons
Kollegium: Bellefeuille
Arbejdsplads: Floridos Iscafé
Stilling: Medarbejder
C-box navn: Chrille
|
Post by Angela Dupuis Blake on Nov 18, 2019 21:02:24 GMT
Hun kunne kun give ham ret i at det var hyggeligt at sidde der sammen. Nok var hun egentlig på arbejde, men der var ikke meget aktivitet alligevel i iscafeen og de papkasser der skulle ordnes kunne hun vel klare når han var gået igen. Hans ord overraskede hende dog og en rynke fandt frem mellem hendes øjenbryn. "Hmm... Jeg må være ærlig og indrømme at jeg troede vores sidste måde var en date, men hvis ikke det var tilfældet, ja så skal jeg ikke være den der lægger op til noget." Hun sendte ham et påklistret smil, da hun helt ærligt tog det lidt som en afvisning, hvilket ikke var særlig rart. Måske havde hun bare misforstået eller overtolket det der var i mellem dem. - Eller rettere det der så ikke var imellem dem. Nok sagde han at hun var sød, men det var aldrig rart at blive parkeret i venne-boksen når man troede der var mere. "Jeg synes også du er sød, men jeg kan godt forstå hvis det er svært med en dreng at have ansvar for også. Jeg vil meget gerne holde kontakten hvis det er muligt. Du eller I er altid velkomne." prøvede hun så, selvom det ikke var helt nemt bare sådan at ignorere hvad han lige havde sagt og bare glemme de følelser hun havde glædet sig til at udforske.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 21, 2019 17:26:55 GMT
Elliott var glad for at de bare kunne sidde og tale, og han følte sig bestemt også tryg omkring hende, ellers havde han aldrig nogensinde turde være så ærlig med hende. Men Angela virkede som en virkelig sød og dejlig person. "Jeg ved det ikke lige nu Angela, mit liv er ret rodet og der foregår en del lort som jeg gerne vil have styr på inden jeg indrager nogen i det" sagde han ærligt og kigge ned i jorden, han ville egentligt også gerne date hende og hun var helt sikkert hans type. Men Elliott vidsdte bare at rodede han flere mennesker ind i det liv som han allerede selv hadede, så ville han først begynde at hade sig selv også.
"Jeg vil super gerne holde kontakten. Jeg syntes du er skøn, så du må virkeligt ikke tro jeg sidder og afviser dig" smilede han og kiggede roligt på hende. Han havde alligevel heller ikke så mange gode venner. Det ville være rart at have en at snakke lidt med. Selvom han jo forsøgte at holde sit rod lidt for sig selv, og egentligt var meget af det jo fordi at Kaya var Timothy's mor. Hun var ikke et dårligt menneske, men hun var heller ikke altid helt let at være omkring.
|
|
|
Angela Dupuis Blake
•
Magiker
|
Post by Angela Dupuis Blake on Nov 21, 2019 18:00:20 GMT
Hvad lortet bestod af, vidste hun ikke, men det var nok meget godt at gå langsomt frem. Så havde hun også til tid at møde sin bror og lære ham at kende. Hendes liv var ikke ligefrem en dans på roser for at sige det mildt. Eller jo, nu var det, men hun havde lige fundet ud af at hun var blevet spillet væk af sine forældre, det tog tid at acceptere og hun fik stadig så frygtelig ondt i hovedet, når hun prøvede at huske tilbage på sin tidlige barndom. Hun nikkede lidt af hans ord og smilede så til ham, mens hun rakte over for at give hans hånd et lille klem. "Der er altid kaffe på kanden eller is hvis Timmie får lyst. Du er altid velkommen, både her og hjemme." Forsikrede hun ham. Hun vidste ikke hvad der nagede, men det var mere end bare at han ikke nærede følelser for hende, så hvis hun på nogen måde kunne hjælpe eller være der for ham, så var hun det gerne.
Det var pæne ord han gav hende med på vejen og smilet voksede da også på hendes læber. "Jeg kan lide dit selskab, men vil ikke presse dig til noget. Så lad os bare for nu tage det en dag ad gangen. Men har du brug for hjælp eller blot en skulder at læsse af på, så find mig."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 26, 2019 21:00:47 GMT
Han smilede. "Det er pænt af dig og i lige måde. Jeg giver også gerne en hjælpende hånd hvis der er noget du har brug for" sagde han og smilede til hende. Han synes virkeligt at hun var godt selskab: "Der sker bare mange ting lige nu, men jeg er glad for du stadig gerne vil ses" sagde han. Han havde det da også fint med at Timothy havde mødt hende, for hun virkede trods alt som et godt menneske og som en der kunne gøre et godt indtryk på ham, timothy havde brug for gode mennesker i sit liv. Efter alt han havde været igennem.
"Det er virkeligt pænt af dig, det sætter jeg pris på. Og i lige måde, jeg giver gerne en hånd eller lytter hvis du får brug for det" sagde han og smilede hende, han syntes bestemt at hun var et godt menneske. Hun fortjente gode ting. det var bare ikke ham lige nu, han fik hende bare roste hende ind i dårlige ting.
|
|
|
Angela Dupuis Blake
•
Magiker
|
Post by Angela Dupuis Blake on Nov 28, 2019 16:21:01 GMT
Det var heldigvis en ting Angela havde lært igennem sin opvækst i Frankrig, det med at man ikke skulle tabe ansigt offentligt. Netop som situationen var her. Egentlig var hun skuffet over at han havde trukket vennekortet, hun havde virkelig ikke set det komme og troede nok egentlig at de blomstrende følelser også var nogen han mærkede, men hun måtte vel have taget fejl på det punkt, og hun ville bestemt ikke stå der foran en lille dreng og lave en scene. Så kunne Elliott snakke nok så meget om kaos og mange bolde i luften, men det havde hun da virkelig også! Det var ikke fordi hun var sur eller skuffet, men hun var nok lidt ked af det, og det ramte hende nok lidt hårde end hun helt ville være ved. "Tak, selvfølgelig vil jeg gerne ses. jeg synes da det er hyggeligt" Omstændighederne for deres møder ville nok bare ændre sig lidt fremadrettet, og hun ville hvert fald ikke være den der inviterede ud på dates. Kaffe og hygge ville være fint nok, men ikke mere end det. Hun måtte passe lidt på sig selv også.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 1, 2019 19:14:38 GMT
Elliott smilede til hende og han nikkede så. "jeg syntes det er hyggeligt... Måske en dag i næste uge hvis du har lyst?" spurgte han. Han kiggede roligt i mod hende, han var glad for at have en han kunne snakke med. Han var ikke altid den bedste i verden til at få venner og andre sociale relationer og ingen tvivl om at det var noget han gerne ville blive bedre til at øve sig i.
"Jeg er ikke altid så god til at få venner og veninder, jeg kan godt være ret indesluttet til tider. Alene far under uddannelse, kæmpe catch" sagde han i et ironisk grin, han havde bare ikke så meget tid i sit liv. Altid meget at se til. Altid mange venner han skulle prøve at jonglerer og mange af dem var han ikke engang sikker på han var gode venner med mere, tiden gik jo og det var ikke altid så let det hele.
|
|
|
Angela Dupuis Blake
•
Magiker
|
Post by Angela Dupuis Blake on Dec 2, 2019 15:58:55 GMT
Næste uge allerede? Det var meget hurtigt taget i betragtning af at de lige var gået fra mulige kærester til kun at være venner. Det var svært for Angela helt at beslutte sig og hun måtte smage lidt på det, før hun kunne nikke med ro i sindet. "Okay så, næste uge." Hun havde på ingen måde ret til at blande sig i hans anliggender, men hvis han havde så god tid, hvorfor så ikke gøre det til mere? Der kunne næsten kun være en forklaring, han var bare ikke interesseret i hende på den måde. Det kunne vel egentlig også være ligemeget, det vigtigste var vel at han havde været ærlig omkring det, så hun vidste hvad hun kunne forvente af ham. "Jeg synes nu du klare det med venner ganske fint. OG hei jeg har også arbejde og lidt meget at se til. Du øhm... du skal nok bare være lidt forsigtig omkring min bror. Jeg ved ikke hvordan har har det med tingene." Hun havde jo allerede fortalt Thomas Blake at hun var vild med Elliott, så han kunne måske nok blive lidt utilfreds med at finde ud af at Elliott nu havde spillet venne-kortet. Hun vidste det ikke, men det var nok værd at holde øje med.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 7, 2019 8:49:16 GMT
Elliott smilede og nikkede så, han syntes det var hyggelgit at hun gerne ville mødes med ham igen. Lige nu var det ikke helt let at være ham og hans humør svingede en del, men efter alt det han havde været igennem måtte han da også indrømme at det ikke altid var lige let at holde humøret helt høje. Alligevel ville han jo gerne snakke mere med Angela, man blev jo heller ikke ligefrem mindre deprimeret af bare at gå i sine egne tanker og med sine følelser, han kunne lige så godt komme ud og have det lidt sjovt.
”Måske Tirsdag? Jeg kan eventuelt lige sende dig en ugle når vi er tættere på” sagde han og smilede til hende. Han rejste sig roligt op: ”Men jeg er nok nød til at komme videre med Timothy, jeg har en skole opgave hængende jeg slet ikke kan overskue” sagde Elliott, sandheden var nok at der var mange ting i hans liv lige nu han ikke kunne overskue. Han rejste sig op og gav hende et kram: ”Det var godt at se dig igen” smilede han, inden ham og Timothy forlod butikken.
//out
|
|
|