Deleted
•
Post by Deleted on Oct 23, 2019 18:14:23 GMT
Kl. 00.30 Storsalen Zachary var egentligt ikke nogen ballade mager eller noget i den stil, men han havde helt bestemt problemer med at sove fra tid til anden. Når han ikke kunne sove endte han ofte med at sætte sig ned i fællessalen og bare lige slappe af, men der sad et kærestepar og hyggede sig lidt for meget, så han var stukket videre af ned til storsalen. Han havde en græskarjuice med på flaske og sad bare og læste lidt i en bog. Det var egentligt ikke ligefrem fordi at Zach var nogen nørd eller noget i den stil, men han kunne godt lide at læse og især gysere, så lige nu sad han i et meget spændende kapitel.
Zach havde naturligvis nattøj på, det var rødt og med et Gryffindor logo på brystet. Det var et han havde fået af sin mor i julegave for nogen år siden. Han så ikke så meget til sin far, men han kunne godt lide sin far - han var sej og Zach ønskede helt sikkert at være auror ligesom ham. Zach havde også nogen halv søskende, en på hans fars side og en på hans mors side. Hans familie var virkeligt forvirrende at forklare til andre mennesker, men det gik jo.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
Fødselsdag: 16.08.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Chrille
|
Post by Sky Wolfgang on Oct 24, 2019 5:47:39 GMT
Det var blevet sent og egentlig burde Sky for længst ligge i sin seng, det gjorde hun bare ikke. Det havde været en hård uge for hende, hun savnede sin mor og kunne ikke forstå at de ikke længere kunne snakke sammen. Hun havde i løbet af aftenen skrevet et brev til sin mor om hvordan det gik. Da hun så var kommet op i ugleriet var det gået op for hende at hendes mor aldrig ville kunne læse det, og selv hvis hun fik det læst op, så kunne hun måske slet ikke forstå det. Mens hun sukkede ved tanken om det hele, fange noget hende ud af øjenkrogen. Nohr? Oppe så sent? Hvad mon han lavede i storsalen? Sky tørrede øjnene for en sikkerheds skyld, han skulle helst ikke se hun var oprørt. Dog ville hun gerne snakke med ham. Det havde trods alt været hyggelig til høstfesten. ”Nå, jeg er ikke den eneste der ikke kan sove ser jeg” det var dunkelt i salen og selvom Nohr måske virkede mindre end han plejede, så var det ikke noget hun tænkte videre over. ”Det var forresten hyggeligt den dag til høstfesten. Det… det er rart at snakke med dig om tingene” hun smilede i mørket til ham og klarede halsen. ”Nohr…. øhm jeg… altså jeg vil bare sige dig jeg er glad for hvad end det her er. “
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 24, 2019 20:02:42 GMT
Zachary var lige ved at hoppe op af chok som han hørte en der gik ind i storsalen. "damn man, jeg troede lige jeg skulle dø" sagde han i et grin og kiggede i mod hende som hun nærmede sig, han kendte godt Sky. det var ikke fordi at han havde snakket sådan mega meget med hende, men han vidste da godt hvem hun var. Zachary kiggede fuldkommen forvirret på hedne, altså godt nok var Nohr og Zach jo ikke tvillinger, kun halvbrødre, men derfor kunne de sikkert godt ligne hinanden lidt, især i mørket.
"Ehm hva?" sagde han og kiggede op fra bogen for at læne sig let tilbage på bænken. "jeg hedder nu altså Zachary, men tak for rosen" sagde han i et skævt smil, Zach havde også været til høstfesten sammen med nogen venner, men de havde været tidligt hjemme, hvis han skulle være helt ærligt syntes han faktisk det var en smule kedeligt. Han sukkede let, som han kiggede rundt i storsalen, det så heldigvis ikke ud til at hun havde andre med - han havde jo erfaret at jo flere mennesker samlet, jo større sandsynlighed for at blive opdaget.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Oct 24, 2019 20:20:09 GMT
Sky kom til at smile lidt da det lød til at hun havde forskrækket Nohr, eller Zach var det jo, men hun troede altså det var Nohr. Måske fordi han fyldte lidt for meget plads i hendes tanker. Det undrede hende godt nok lidt med stemmen, men han kunne vel være træt, eller syg eller hæs måske, så mere tænkte hun egentlig ikke over det. "Så slemt går det forhåbentlig ikke. Men du kan da også bare lade være med at sidde her og læse i smug" grinede hun lidt. Hun havde aldrig troet hun skulle se Nohr sidde frivilligt og læse, men det kunne måske være lektier han ikke havde nået. Det var først da hun var færdig med at snakke om han fik et ord indført, at han fik fortalt hende at han altså ikke var Nohr. OH damn!! Sky kunne grave sig ned i et hul af pinlighed.. Det var Zach! Nohr lillebror. "Heeej... Zach... Såå Det jeg lige sagde, deeeet.. kan det blive mellem os?" Hun havde bestemt ikke lyst til at Nohr skulle høre det fra sin lillebror, det ville simpelthen være for flovt! måske skulle hun bare benægte alt? Nej, nej det var for sent nu. Hun satte sig ved siden af den yngre løve. "Undskyld jeg troede du var din bror, men det har du vel gættet."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 25, 2019 19:10:02 GMT
"At du sagde min brors navn? Om det kan blive mellem os? Ehm sure" sagde han i et akavet smil og lidt forvirret, han syntes da ikke hun havde sagt noget super hemmeligt andet end at hun tydeligt kendte ham. På den anden side kendte alle vel nærmest Nohr for det ballade han rendte og lavede, Zach der i mod var ikke super populær, det var da ikke fordi at folk drillede ham eller noget i dens til, han havde nok bare ikke brug for at gøre lige så opmærksom på sig selv som sin storebror.
"Det er okay det kunne du jo ikke vide... Hvad laver du hernede på denne her tid?" spurgte han og lagde et bogmærke ind i sin bog og lukkede den så ganske roligt. Zachary kunne da også godt lide sjov og ballade, han var jo en Gryffindor. Men han var nok mere typen der bare godt kunne lide at hænge ud ved sine venner, snakke en helt masse og måske skændes over et brætspil. Han rendte ikke sådan rundt og lavede ulykker. Ham og NOhr var desuden ikke super tætte. Det var da ikke fordi at de hadede hinanden eller noget i den stil, mens desværre så var de heller ikke super tætte. De havde nok bare ikke rigtigt så meget tilfælles eller noget sådan rigtigt at snakke om.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Oct 27, 2019 11:34:32 GMT
Sky så lidt mistroisk på Zach, Drillede han hende eller havde han slet ikke opfanget hvad hun lige havde sagt. Det ville være rimelig heldigt for hende, hvis ikke han havde bidt mærke i, at hun netop havde fortalt, at hun var glad for det de havde sammen. Hvad det helt præcist indebar vidste hun da heller ikke selv, men han formåede altså at stikke ud, ham Nohr. Hun kiggede lidt på Zach om kom til at grine lidt, nu hun vidste det var ham, lignede de faktisk ikke helt hinanden. "Fedt, tak Zach... Jeg vil helst gerne... årh jeg ved det ikke, det skal jeg heller ikke belemre dig med." Nohr havde snakket om at han ikke havde noget tæt forhold til sin bror, så mon ikke det var gengældt, det gjorde det måske også bare lidt mere akavet, på en anden måde end ellers, men nu var hun jo kommet og så kunne hun ikke rigtig bare vende om og gå nu.
Spørgsmålet fra Zach fik Sky til at sætte sig og bare kigge ud i luften. Hun var glad over den dunkle belysning, så han ikke kunne se at hun havde røde øjne efter turen i ugleriet. "Jeg øhm... skulle sende et brev og så... Det tog lidt længere tid en forventet da det gik op for mig, at min... Modtagen ikke vil være i stand til at... modtage brevet." Hun havde ikke rigtig lyst til at snakke om det, men hun følte også samtidig at hun skulle besvare hans spørgsmål, det var ikke ligefrem helt nemt så. "Og du læser kan jeg se? Hvorfor ikke oppe i Opholdsstuen?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 27, 2019 19:20:51 GMT
Han lagde hovedet på skrå. "Jo jo det er okay, fortæl du bare" sagde han og smilede i mod hende, selvom Zachary kun var 14 år, så var han meget moden af sin alder og han var generelt en god ven. han var ikke upopulær på sit kollegie eller noget, men han var nogengange bare lidt stille. Det var faktisk ikke fordi at Zach var genert af sig eller noget i den stil, han var måske bare heller ikke typen der begyndte at snakke bare for at sige noget, han sagde kun noget hvis der var plads til ham i samtalen.
"Arha det lyder da træls og forvirrende" sagde han og forstod ikke helt hvad hun snakkede om med et brev: "Ja jeg kunne ikke lige sove, så jeg besluttede mig for bare lige at sætte mig ned og læse lidt, jeg er ikke altid så god til at sove om natten" sagde han og smilede forsigtigt. han vidste ikke rigtigt hvorfor, måske bare fordi at han tænkte utroligt meget og han var en fyr der nogengange havde mange dybe tanker af sin unge alder - og han var da også allerede begyndt at få stress over hvad han skulle efter skolen. Selvom der jo stadig var nogen år til han behøvede bekymre sig om det.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Oct 28, 2019 15:03:02 GMT
Sky kendte godt til Zach, de gik trods alt på samme Kollegium, og det skete da at man hørte nogle af pigerne hviske om ham, ikke så ofte, men det skete af og til. Han virkede som en god dreng og hun så derfor vurderende på ham mens hun overvejede sine ord nøje. Det virkede virkelig dumt at sidde der midt om natten med Nohrs lillebror og fortælle om sine følelser, eller han var jo kun halv lillebror eller sådan noget, men alligevel var det underligt. Men måske var det en god mulighed for at få sagen belyst lidt fra nogen andre sider. Hvordan sagde man det lige bedst? "Okay altså.... Jeg har snakket med din bror nogle gange og... Og jeg synes virkelig han er en nar, men... Alligevel når vi så snakker er det som om han åbner op og så er han faktisk rigtig sød. Han skal ikke vide, at jeg har det sådan, fordi jeg ikke vil ende som en af hans trunter." Hun tav og så over på ham usikker på om hun nu alligevel kunne stole på ham, men så igen han var 14 år, hvad skulle han få ud af at sladre om hende? "Jeg ved ikke helt hvad det er jeg vi med alt det her, men jeg vil hvert fald gerne at han ikke ved jeg har det sådan... Eller jo det kunne måske være meget fedt at vide om det var gengældt, men altså... se det i øjnene, jeg tvivler på han ville holde på den samme i længere tid" Fordommene var mange, når det angik Nohr og de var kun blevet flere efter at nogle følelser havde taget rod i hendes indre. Hvilke følelser det var vidste hun ikke endnu, hun kunne bare godt lide at snakke med Nohr, men om det var venskabelige og kærlighed, det kunne hun ikke skelne imellem.
Hun kunne godt se på ham, at han ikke rigtig forstod hvad hun snakkede om, og tøvede derfor før hun besluttede at fortælle det, hun kunne lige så godt vende sig til at tale om det. "Okay, sagen er den at jeg ville skrive til min mor og fortælle hende om hvad jeg oplevede med Nohr, men... Hun er ikke rigtig i stand til hverken at læse brevet eller på nogen måde reagere på hvad der står. Hun.... var ude for en ulykke før sommerferie og ligger nu på Mungos." Det var hårdt at fortælle og hun måtte også synke engang og kigge væk.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 28, 2019 16:59:40 GMT
Zachary kunne ikke lade være med at grine let da hun begyndte at åbne op omkring Nohr: "Nohr er en nar på det punkt, stik hellere af før han tager dit hjerte og tramper på det" sagde Zachary blot. Det var jo ikke fordi at han hadede sin bror eller noget i den stil, men han havde jo set ham omkring piger. Zach havde aldrig haft noget med piger at gøre, han havde ikke engang kysset en pige og han havde ikke rigtigt travlt med det. Han brugte mest af alt tid på at flygte ind i bøger lige for tiden, han elskede virkeligt at læse gode historier om alt muligt, men da også romantik.
"Okay altså mere seriøst" sagde han i en venlig stemme: "Så ved jeg det virkeligt ikke, det kan være du skal prøve at snakke med ham omrking det?" sagde han, han vidste godt det måske ikke var nemt at snakke om, men det var måske den bedste løsning. "Men altså jeg kan ikke lige prale af at jeg er den bedste på området” sagde han og sukkede i et skævt smil. "Derfor kan du da godt skrive det til hende alligevel, det kan da være hun får det på en eller anden måde" sagde han og trak på skuldrene, han vidste ikke helt om han troede på himlen og alt sådan noget, men det kunne da godt være. "Det kan da ikke skade" påpegede han.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Oct 28, 2019 17:20:42 GMT
Zachs ord overraskede virkelig Sky og hun prøvede at kæmpe imod at bryde ud i grin, og endte da også med at tabe kampen. Det var så spot on på hendes tanker det Zach sagde, at hun ikke kunne andet end at grine af det. "Undskyld, men du ramte virkelig hovedet på sømmet der. Jeg har dog ingen planer om at give ham mit hjerte." Det lød nok ikke helt overbevisende, men det var hendes holdning til det, at hendes hjerte havde andre planer kunne hun ikke helt gøre noget ved, hun anede det heller ikke selv endnu. Hun vidste bare at Nohr ikke var typen der var i fast forhold og hun skulle ikke være den der blev gjort til grin. Hun hævede så et øjenbryn, som han foreslog at snakke med Nohr om sine følelser. "Du tager gas på mig ikke? Jeg mener, du kan godt selv høre hvor dumt det lyder ik?" Det var helt sikkert ikke en mulighed. Så ville hun da først blive en af hans duller, ellers tak. Nohr ville sikkert også bare stråle sig i at hun havde forelsket sig ligesom alle andre! "Hvordan synes du måske selv det her lyder: Hej Nohr, jeg ville bare lige fortælle dig at jeg ikke kan lade være med at tænke på dig og jeg overvejer om du ville droppe alle andre pige og så blive min kæreste?" Hun så meget tvivlende på Zach og rystede så på hovedet. "Det kommer IKKE til at ske!" Måske hvis hun og Nohr var de to sidste mennesker på jorden og verdens fremtid afhang af det, men ellers... niksen biksen! Det gjorde hun simpelthen ikke!!!!! Sky så lidt skeptisk på Zach usikker på hvad han mente med at være den bedste på området. "Den bedste til at snakke med Nohr eller Den bedste til bare generelt at hjælpe med kær... øhm problemer..." Havde hun været lige ved at sige kærlighed? Hvorfor?? Det var simpelthen for dumt! Det skulle stoppes med det samme. Hvis nu hun prøvede at undgå Nohr ind til jul, så måtte det da høre op. Ja, det måtte hun gøre!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 28, 2019 18:31:00 GMT
Han smilede: "Det ligner det lidt du allerede har gjort" påpegede han at dømme udfra hvordan hun havde startet denne her samtale, men det skulle han naturligvis ikke blande sig i, han var jo ikke ekspert på området. "Jo måske, men hør jeg har ikke engang kysset nogen endnu, jeg er altså ikke ligefrem nogen kærligheds ekspert" påpegede han og grinede let so han rystede på hovedet, faktisk var han muligvis den dårligste til at give råd når det kom til stykket.
"Jeg ved det ikke Sky, jeg kender ham knapt nok på det område... Men altså der kan vel ikke ske noget ved at sige det" sagde han og trak på skuldrene: "Det værste der kan ske er vel at han siger han ikke er enig" sagde han i et kort smil. Men igen var han jo ikke ekspert på området, Zachary havde heller ikke rigtigt været forelsket i nogen endnu, han havde det meget fint med bare at passe sig selv lige nu, og forsøge at holde fokus på sin skole så han kunne få en god eksamen næste år når han skulle på 5. årgang.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Oct 28, 2019 18:46:40 GMT
Nej! Nej nej nej! NEJ!!! Niksen!! No way! Njet! Nein! Punktum! Hun nægtede! og hun så skulle bure sit hjerte ind, smide en kæde omkring det og sluge nøglen så nægtede hun at give sit hjerte til Nohr! Hun ville ikke være en af de piger! Det måtte ikke ske, det kunne ikke ske! Sådan skulle det ikke ende. Hun måtte bare lige overbevise sig selv om det først. Den del var nok ikke helt så nemt... Følelser og fornuft hang åbenbart ikke altid sammen. "Nej Zach! Det må du ikke sige!" Hvis han sagde det var der var der måske noget om det? Men han mente jo samtidig også at han ikke havde forstand på kærlighed, så mon ikke han bare tog fejl? Jo, jo det måtte være sådan det hang sammen! Ja, det var det. Heldigvis. "Så hvis ikke du er ekspert, så kan du også tage fejl om min hjerte ik?" håbet var tydeligt at høre i hendes stemme, men hun ville simpelthen ikke være forelsket i ham. Uanset hvad alternativet næsten var så tog hun hellere det.
Hun så på ham igen, som han fortalte at han ikke kendte Nohr så godt. "Nej, han nævnte det godt til Høstfesten. I lød ikke særlig tætte, det måske meget godt... for mig altså.. øhm jeg mener... så skal jeg måske ikke være så bange for om du sladre. Selvom jeg ville benægte det til en hver tid. For det er løgn! jeg er ikke forelsket i Nohr." Hvis bare hun sagde det nok gange, så ville det nok blive sandheden. Hun ville hvert fald ikke bukke under. Det var som at hænge ud over en klippekant lige nu, hvor hun på nuværrende tidspunkt kun hang i fingerneglene, med andre ord var det nok kun et spørgsmål om tid før hun mistede grebet og røg helt ned i den forelskelse hun så hårdnakket benægtede. "Det værste er at jeg ender som en af hans magnet-tøser! Skulle jeg gå der og klistre op ad ham.. Ellers tak!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 28, 2019 18:54:11 GMT
Han grinede kort. "Jo jo, Sky" sagde han blot som hun blev chokeret, han kunne ikke helt finde ud af at være engageret i hendes kærlighedsliv, både fordi han ikke vidste så meget om det, men også fordi de sad og snakkede om hans bror, og en del af ham syntes nok det var lidt akavet. "Men altså du må jo bare vente og se, gøre hvad du syntes virker rigtigt" sagde han og smilede i mod hende, han ville gerne være sød overfor hende og hjælpe hende, men han kunne ikke rigtigt lige se hvordan. Han syntes nok bare det var lidt mærkeligt.
"Jeg er ærligt ligeglad Sky.." sagde han og smilede let, han ville ikke sladre, det betød ikke så meget for ham og desuden så talte ham og Nohr jo nærmest ikke sammen, det var kun når de begge var sammen hjemme ved deres mor i ferierne. "Det er du jo helt selv herre over... Jeg siger bare mit bedste råd er at snakke med ham" sagde han og trak på skuldrene, ærligt talt vidste han ikke rigtigt hvad mere han sådan lige kunne sige.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Oct 28, 2019 20:11:36 GMT
Hun håbede lidt på at dette her mest bare var en virkelig akavet drøm, ellers burde hun nok snart til at gå før hun for alvor gjorde sig selv til grin. "Jeg tror det bedst vi lader emnet ligge." Slog hun dog fast. Hun måtte virkelig prøve at undgå Nohri fremtiden, måske Zach også. Det var simpelthen løgn det her. Det var helt så hun overvejede at tage hjem til sin far i næste ferie, bare for at slippe for de to brødre, okay halvbrødre, men stadig.
Hun gned øjnene lidt og gabte så, hun var faktisk ret træt. Derfor skævede hun også til Zach. "Vil du med op i opholdsstuen? vi.. vi skulle nødig være skyld i at kollegiet mister point." Hun tog sig selv i at tænke på hvordan det netop var hvad Nohr havde sagt til høstfesten... hvor var det bare typisk, kunne hun da ikke få fred for den dreng?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 30, 2019 6:49:42 GMT
Han trak på skuldrene. "Undskyld jeg ikke er til bedre hjælp" sagde Zachary i et smil. Han vidste bare ikke super meget om Nohr, altså jo det gjorde han - de havde jo vokset op sammen. Men de var ikke sådan skide tætte. De legede godt sammen dengang de var yngre, men med alderen var de begyndt at vokse fra hinanden. Derudover var Kyle jo kun 14, så han havde ikke rigtigt haft så meget med kærlighed at gøre endnu, og det gjorde ham ikke noget. han havde ikke travlt.
Han nikkede: "Det lyder som en god idé... Jeg burde nok også se om jeg kan sove på et tidspunkt, jeg har bare sådan nogen dumme mareridt for tiden" sagde han i et suk som han lukkede bogen sammen og begyndte at følge efter hende op i mod opholdsstuen. Det var kun i perioder og det var da ikke fordi at han drømte om noget specielt, det var mere som om hans hoved bare bedst kunne lide at modarbejde ham på den front.
|
|
|