Deleted
•
Post by Deleted on Nov 19, 2019 10:35:20 GMT
Hun grinede let. "Det er jeg ikke i tvivl om" smilede hun og lagde hovedet let på skrå, var det ikke sådan alle mænd var, men det gjorde hende nu ikke noget. Hun kunne jo lide mænd præcist som de var, også selvom de nogengange var meget primitive. "Åh du har ingen idé om hvor Kinky jeg er" sagde hun i et afslappet grin som talte hun om noget helt normalt, i hendes liv var det nu nok også ganske normalt: "jamen du behøver heller ikke bo ved mig, du har bare et værelse når du får brug for det" sagde hun roligt, og han ville helt sikkert og uden tvivl få brug for det.
"Nej ikke en kylling... Måske lidt." Hun gik roligt ud af døren for at komme afsted, ikke fordi at hun havde travlt - faktisk så var Alexa typen der nogengange kunne tage ting provokerende roligt og langsomt. "Men altså... Vi må jo se... Det kan være du bliver modig med tiden" sagde hun og smide: "Med dit udtryk går jeg ikke ud fra du har en kone der venter derhjemme" sagde hun, bare lige for at få den del på det rene. HUn var ikke ude på at lokke mænd i ulykker eller sådan noget, men han så nu ganske ensom ud.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 25, 2019 11:57:17 GMT
Demyan lod hovedet glide let på skrå. Der var altså et eller andet lidt spændende over det. Ikke at han normalt ville se sig selv som typen der havde interesse i at indlede sådan et forhold, men igen tanken om at slippe noget af ansvaret virkede bare ret tillokkende. ”Det lyder som et tilbud der er svært at afslå.” Kommenterede han med et skuldertræk. Han skar en grimasse af hendes kommentar, ”jeg er bestemt ikke en kylling kan jeg så lige påpege.” Besluttede han lige at fastslå, med et morende glimt i øjet. Hendes spørgsmål fik ham til at ryste på hovedet, og han forsøgte virkelig ikke at skabe et bittert udtryk som taken kort gled hen til Kayla igen. Hvor var han dog stadigvæk sur på hende, men det bundede jo mere eller mindre i at han var blevet såret. Han fulgte roligt efter hende uden helt at være sikker på hvad han var ved at gå ind til, men der var vel kun én måde at finde ud af det på.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 26, 2019 20:56:42 GMT
Hun kunne ikke lade være med at grine. "Jamen det lyder da hyggeligt, om ikke andet kan du jo se om det er noget for dig" sagde hun og smirkede i mod ham: "jeg har mange regler og er lidt af en kælling, så er du advaret" smilede hun og blinkede så til ham. Hun ville altid gerne flirte med fyrer, og Demyan var da ingen undtagelse. Han var relativt ung, ihvertfald yngre end hende - men der skulle jo heller ikke så meget til, hun følte sig efterhånden som en rigtig gammel dame der snart skulle på plejehjem.
"Jamen lad os se hvad der sker.. Hvor meget har du drukket?" spurgte hun. "noget jeg skal vide? Nogen grænser jeg skal vide noget om?" spurgte hun som var han til en jobsamtale, men hun kunne jo lige så godt bruge gåturen på noget fornuftigt og nu var der ikke rigtigt noget hun syntes var pinligt eller underligt. Hun ville hellere spørge og have rent bord. Der skulle ikke være nogen misforståelser eller andre ting der kunne få tingene til at køre skævt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 5, 2019 23:38:45 GMT
Demyan tog sig selv i at grine lidt over hendes ordvalg. ”Regler? Hvilke regler?” Spurget han nysgerrigt ind. Han havde aldrig mødt en kvinde som hende før. De fleste lagde sig bare på ryggen for ham, men hende her virkede ret...anderledes. Måske var det hendes alder der gjorde at hun bare havde en anden ro over sig, men han blev i hvert fald meget tiltrukket af hende og hele hendes fremtoning. ”Øhm...” Han tænkte sig lidt om ved det lidt krævende spørgsmål. ”Det kan jeg ikke huske, ikke nok til at gå i gulvet, men nok til at holde mig munter.” Var hans lettere udifinerbare svar. Dette her var en smule sært som der kom det ene spørgsmål efter det andet, men han legede nu gerne med på legen. ”Jeg bryder mig ikke om at blive berørt under bælestedet.” Svarede han ærligt. Det var blevet bedre efter Kayla, men det kunne stadigvæk komme over ham hvis kvinder forsøgte at snige fingrene ned i hans bukser. ”Er der noget jeg bør vide om dig?” Vendte han spørgsmålet rundt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 7, 2019 9:02:05 GMT
Hun kiggede i mod ham. "Det skal du nok lære hen af vejen, for nu skal du bare vide at jeg passer på dig for en stund" sagde hun og gik ned af en villavej hvor hun gik ned til et lille rødt murstenshus. Hun elskede sit lille hus. I haven var en trehytte, der boede hendes datter. De havde valgt den løsning fordi at det var billigere for Lily men samtidig behøvede de ikke lige bo op og ned af hinanden, hvilket nok var fint med moderens lidt specielle fritids interesse. "Fint... " sagde hun og kiggede dog en smuldrende undrende i mod ham ved hans tydeligt grænse.
"Sært" kommenterede hun kort, uden at spørge ind til det. Det var ikke hendes business, det var bare fint at vide at det var sådan han havde det. "Jeg er en kælling, jeg ved hvad jeg vil have og jeg bestemmer" sagde hun, og opsummerede lige for ham endnu engang, som hun med en kort bevægelse med hånden låste bevægelsen til huset op så de kunne gå indenfor. "Jeg elsker samleje, men jeg elsker også når man gør som der bliver sagt... Tilgengæld kan du bor her, og jeg skal nok sørge for dine udgifter" sagde hun og tog jakken af som de var kommet ind i det lille hus.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 18, 2019 12:52:39 GMT
Hele mystikken hun havde over sig var nok til at lokke ham ind. Han ville gerne vide mere og gerne finde ud af hvilke hemmeligheder hun lod til at gemme. Desuden virkede hele ideen om ikke at skulle tage stilling til livet selv, bare ret fantastisk. ”Det lyder som noget jeg godt kan leve med.” Jokede han kort og fulgte efter hende hen til det lille hus. Han så godt det lille træhus, men lod hurtigt opmærksomheden vende tilbage til den ældre kvinde. Kommentaren fik ham blot til at trække let på skuldrene, ”vi har vel alle vores særheder.” Kommenterede han kort. Han havde svært ved det, men det var vært med fremmede. Han kunne godt nyde det i enkelte tilfælde. Kayla havde da formået at få ham til at nyde det...men hun var ude af hans liv nu og det måtte han accepterer. Han lyttede til hendes ord og de fik ham til at smile lidt for sig selv. Han havde nu ikke tænkt sig at skille sig af med lejligheden sådan lige nu og her, men gratis kost og logi var alligevel også værd at tage med i overvejelsen. Han var alligevel ved at skrabe bunden. ”Lad os se om du også har lyst til at have mig boende når du lærer mig at kende.” Tilføjede han. Det var ment som en joke, men der var nu også noget i det. Han var langt fra en nem fyr at bo sammen med.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2020 19:50:32 GMT
Som de gik ind i huset, hængte hun sin jakke i gangen og smilede let i mod ham som hun gik ned af en trappe til etagen nedenunder, som man vel også kunne betegne som kælderen. dog var den ganske beboelig. "Du kan bo herinde..." sagde hun og gik frem i mod en dør hvor hun åbnede ind til. Det var nærmest som en lille lejlighed med stue, soveværelse og et toilet og bad: "Du kan bare være her når du har brug for det, så længe du ikke forstyrre" sagde hun. Trods alt havde Alexa jo også et helt almindelig liv hun skulle gøre et forsøg på at passe.
"Vi leger inde i det store rum derinde" sagde hun og pegede på en dør for enden. "Det er ikke så fancy, men altså... Man behøver jo heller ikke alverdens ting for at vise hvem der bestemmer her i huset" påpegede hun, Alexa var meget dominerende af natur - men var samtidig smilende og charmerende. Hun nød bare lig at fortælle mænd at hun faktisk var den der havde bukserne på.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 10, 2020 15:08:57 GMT
Demyan fulgte hende ind i huset og trak også selv sin frakke af for at hænge den ved siden af hendes. Han fulgte efter hende ned af trappen til kælderetagen, hvor han lod hende vise sig lidt rundt. Det var faktisk et ret fedt rum hernede, men han var ikke klar til at opgive sin lejlighed. Han havde ikke engang opgivet den imens han havde boet sammen med Kayla og det havde jo vist sig at være det rette valg. I et kort sekund mærkede han en smule bitterhed skylle ind over sig ved tanken om Kayla. Han følte nok stadigvæk at alt det der var sket havde været mest hendes skyld. Tanken blev skubbet væk. Dog var det ret lækkert at hun kunne blive og sove hvis han ikke gad tage hele vejen hjem og endda på sit eget værelse. Det måtte da være det perfekte forhold. Den eneste ting der bekymrede ham var den del med at hun skulle "bestemme" over ham. Han var ikke god til autoriteter, men det var måske ret godt at han lærte at leve lidt med det. Hans nysgerrige blik gled ned mod den omtalte dør. Det lød da ret spændende. Han glædede sig da lidt til at prøve det af i hvert fald. "Det lyder da spændende." Afslørede han med et listigt smil på læberne. "Hvor længe sagde du at du har kørt forhold på denne måde?" Måske var det bare denne slags han havde brug for.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 10, 2020 19:40:37 GMT
Hun smilede roligt til ham som hun havde vist ham lidt rundt. "En del år, jeg er ikke så glad for faste forhold" sagde hun blot, hun var dog alligevel glad for at hendes datter ikke havde valgt at gå i de fodspor. Lily var en sød og klog pige, og hun skulle helt sikkert finde en fyr hun kunne gifte sig og få børn med. Alexa var noget mere fri som fuglen, og denne her måde at nyde livet på, det var helt sikkert sådan hun skulle leve, hun var ikke til alt de kærlighed. Det skræmte hende som sådan ikke, hun var bare ikke rigtigt interesseret.
"Så.. Skal du have en smagsprøve på alle legene, eller vil du lige sove den ud først? spurgte hun og nikkede i mod hans værelse. Hun var egentligt okay med begge dele, ikke fordi at hun ville da gerne lege lidt med ham. På den anden side var hun ikke interesseret i at presse ham, for hun ville gerne have et det føltes rigtigt for alle parter. Der skulle ikke være e masse problemer og uenigheder, tingene skulle bare helst være som de nu engang var.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 25, 2020 20:19:20 GMT
Demyan ånede nærmest lettet op ved hendes ord. ”Heller ikke her, faste forhold kompliserer bare tingene.” Han nikkede som for at bekræfte sine egne ord. Der var en kort tid hvor han havde troet at han kunne få den slags til at fungerer, men det føltes som evigheder siden nu. Han slog let ud med hånden til hendes spørgsmål. ”Jeg er klar til hvadend du kan tilbyde,” svarede han med et listigt flirtende blik og et kækt smil. Når han var i dårligt humør havde han fundet ud af at samleje virkelig hjalp ham, så det ville han bestemt ikke afslå nu hvor hun ligefrem stod og tilbød. Desuden måtte han erkende at han var ret nysgerrig på hvad hun havde i tankerne. Han var i hvert fald åben for stort set det hele. Han var ikke sikker på om det var sådan han havde lyst til at leve resten af sit liv, men uforpligtende samleje lød nu som en god livsstil hvis han skulle være ærlig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2020 9:45:45 GMT
Alexa vidste godt at hun var en meget dedikeret kvinde og hun nød det hun lavede. samleje var sjovt, sundt og alle mulige andre ting, hun gik klart ind for at flere mennesker burde have samleje - bare fordi at det ville gøre verden meget bedre. Hun smilede i mod ham, Demyan var bestemt en fyr hun godt kunne se sig selv lege lidt med. Hun kunne godt lide yngre fyrer og derudover så var han en knækket sjæl, og den del af hende nød virkeligt at være omkring dem, nok mest fordi at en del a hende virkeligt troede på - men da også håbede, at hun kunne hjælpe dem.
"Jamen så lad os gå ind i mit soveværelse..." sagde hun og lod en hånd bevæge sig op af hans brystkasse inden hun trak sig væk fra ham og roligt trak ham med, det var lige præcist sådan her en aften ude i byen skulle slutte. Alexa tænkte ikke så meget over hvad hendes datter tænkte, hun havde jo været en del af dette her i mange år, altså ikke en del af det som i at hun var med - men hun kendte godt til sin mors liv,og hun accepterede det. Men de snakkede jo også bare om det hvis der var brug for det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 2, 2020 0:09:23 GMT
Demyan var slet ikke sikker på hvad han var ved at gå ind til, men det gjorde ham egentlig heller ikke så meget, han var nok bare lidt desperat for at føle et eller andet. Næsten hvad som helst. For indtil videre havde intet kunne måle sig med Kayla, og det drev ham til vandvid. Han vidste godt at han havde brændt sine broer i den ende, skønt han stadigvæk stædigt forsøgte at overbevise sig selv om at det hele havde været Kaylas skyld. Det var bare mindre smertefuldt at hade hende frem for at hade sig selv. Tankerne blev sat på standby, da Alexa forslog at de bevægede sig ind imod hendes soveværelse. ”Det lyder fornuftigt.” Erklærede han sig enig, og fulgte efter hende. Han tænkte ikke videre over om dette her ville kunne få konsekvenser for ham fremadrettet for lige nu havde han bare brug for at nogen kunne tage noget ansvar for hans liv, for ærlig talt orkede han det ikke selv. Det kunne godt være at det lød ynkeligt, men det var han ligeglad med. Desuden hvis han fik samleje ud af det var det vel ikke helt spildt. Han fulgte roligt med hende ind i værelset.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 8, 2020 15:58:12 GMT
Alexa smilede i mod ham, hun syntes bestemt han var en flot og charmerende fyr - men ellers havde hun jo heller ikke inviteret ham med hjem, det kunne da godt være hun blandt andet gjorde det for mændendes skyld, især en som ham der virkeligt lignede en der havde brug for styr på sit liv. Men hun gjorde det da uden tvivl også for sig selv, alt andet ville jo være dumt og lige nu havde hun bare virkeligt meget lyst til at være tæt på ham, det føltes lidt som at åbne en pakke til jul og ikke vide hvad der var indeni. Men hun havde allerede på fornemmelsen at det var noget godt.
Hun smilede let som de trådte indenfor: "Mine regler" påpegede hun igen bare for at sikre sig at han ikke kom til at være tvivl, hun skulle skam nok styre det hele og sikre sig at han fik en god oplevelse. "Tag dit tøj af... Det hele" sagde hun i en rolig stemme og kiggede kort op og ned af ham. Selvom han ikke spillede Quidditch mere så var han jo ganske køn at se på, og sikkert også en ganske pæn krop der var indenunder.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 11, 2020 10:21:39 GMT
Demyan var stadigvæk ikke helt sikker på hvad det var han var ved at gå ind til. Det virkede nyt og spændende, skønt han aldrig havde haft det let med autoriteter. Han var ikke god til at blive fortalt hvad han skulle gøre. Dog var han jo selv gået med til det denne gang, og alkohollen gjorde ham nok også lidt mere med gørelig. ”Dine regler,” gentog han, detfor blot da hun påmindede ham om det og de gik ind i rummet. Han så sig lidt nysgerrigt rundt, han havde aldrig været i sådan en...samlejehule eller hvad man nu kaldte det, før. Mange af genstandende herinde, havde han ikke engang fantasi til at forestille sig hvordan skulle virker. Han blev dog revet tilbage til virkeligheden da hun snakkede. Der gik lidt før hendes ord sank ind og han tippede hovedet let på skrå. Det virkede ret græsneoverskridende, nu var det vel ikke en eller anden prank, hvor der var installeret skjulte kameraer rundt omkring, hvorefter hun ville kunne sende videoen rundt til diverse perverse mennesker. På den anden side kunne han vel ikke synke meget dybere end han allerede var, så han kunne vel lige så godt bare tage chancen og go with the flow. ”Du er ikke så lidt ked af det hva?” Sagde han kækt, altimens han begyndte at trække sin bluse over hovedet. Han smed den på gulvet og åbnede sine bukser som derefter blev trukket ned og trådt ud af hvilket efterlod ham tilbage i sine boksershorts som han var lidt mere betænksomt med at skulle trække ned.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 26, 2020 14:11:45 GMT
Hun smilede og nikkede så. Hun ville da ikke sige at hun ligefrem havde mangle regler, men dem hun havde dem ønskede hun bestemt blev overholdt. Hun smilede derfor også bare i mod ham, han var virkeligt en sød og spændende fyr og hun glædede sig da til at se nærmere på ham. Alexa kunne ikke huske hun havde været forelsket i nogen siden at hun var meget ung, hun holde kærlighed helt udenfor det her, for hun ønskede mere bare at være en del af det frie liv hvor samleje var en fritidsinteresse på niveau med fodbold.
Hun smilede let som han begyndte at tage tøjet af og hun tog sig selv i bare at stå og betragte ham som der kom mere og mere hud til syne. Hun smilede let som han stod tilbage i bokseshorts: "Jeg tænker du bare har haft en masse almindelig samleje?" spurgte hun og kiggede roligt på ham, som hun lagde hovedet på skrå. Hun kiggede roligt på ham, og tog så let sin kjole af så sort blonde undertøj kom til syne, det var egentligt ikke fordi hun ville gøre sig til, men lidt pæn skulle han da gerne syntes hun var, ellers kunne det nok hurtigt blive en rigtig lang aften.
|
|
|