Deleted
•
Post by Deleted on Oct 6, 2019 17:03:55 GMT
Sophie smilede skævt, og pegede på skiltet, som stod på bordet. På det stod der 'No Rest for Romance'. Hun vippede med øjenbrynene, og grinede til Mallory: "Held er overvurderet, når man spiller til Høstfesten."
Med de ord satte hun sig ned ved bordet, og trak Mallory med ned til sædet, så hun satte sig ved siden af Sophie. Hun ville gerne have den her dame ved siden af sig. Fuld og det hele så virkede hun ret klog. Eller om ikke andet, så i hvert fald en kvinde, som hun godt kunne tænke sig at lære bedre at kende.
"Skål!" lo hun og klinkede glas med Mallory, inden hun tog en tår, satte koppen fra sig og sagde: "Nå Mallory, hvad skal man ellers vide om dig?" ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 6, 2019 17:35:54 GMT
Det var et plottwist uden lige, da Sophie vendte skiltet om for at afsløre, at det havde været hendes bord hele tiden. Det var derfor ingen andre kom her her, og det fik Mallory til at grine underholdt, "Wow, du fik mig næsten overbevist om at vi rent faktisk var heldige," svarede hun hende med et smil, der bredte sig til hendes kinder.
Hun slog sig ned ved siden af Sophie, så de sammen kunne sidde ved siden af hinanden og drikke. Det føltes en smule underligt at sidde ved siden af den kvinde, man havde en lille interesse i at score - normalt sad hun jo ellers over for dem. Men hun prøvede dog på at vænne sig til denne position. "Skål!" kaldte hun tilbage og hævede også sit ølkrus, før en tår øl røg ned. Hun gjorde et enkelt vip med sine øjenbryn, da hun blev stillet et spørgsmål, "Hmm, jeg er... utroligt charmerende?" svarede hun hende med et arrogant smil - det var øllen der snakkede. "Og så er jeg virkelig god til at skrive artikler og ressearche," det var det mere seriøse svar.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 13:15:03 GMT
Sophie grinede til hende, og slog sig på lårene i morskab.
"Der er altid reserveret et bord til musikken, men normalt bruger jeg det ikke. Folk tror nemlig, at de ikke må komme og sidde der sammen med mig, bare fordi mit navn står på det," lød det ærgende fra hende, som hun trak på skuldrene, som var hun ligeglad - men hendes stemme sagde noget andet.
Hun tog en tår af sin øl, og var ved at kløjse i den, da Mallory sagde, at hun var 'utroligt charmerende'. Det fik hende til at smile stort, som hun strejfede Mallorys ene hånd.
"Ja, det har jeg opdaget," grinede hun til hende, og skubbede legesygt til hende med sin ene skulder.
"Så?" lød det interesseret fra hende, mens hun løftede det ene øjenbryn: "Journalist måske?" ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 17:27:50 GMT
"Åh, virkelig? Du savner måske en smule mere spotlight fra dine fans? Vi kan godt fjerne skiltet, hvis du gerne vil have at folk kommer stormende?" Mallory pillede legesygt ved skiltet. Hun kunne ikke selv finde på at fjerne det - ikke fordi hun absolut skulle have Flockhart for sig selv, men fordi hun ikke orkede en hel masse mennesker lige nu, og det her føltes næsten som en safe zone med det her skilt.
"Har du det?" spurgte hun og skubbede legesygt tilbage, efter at mærke Sophie skubbe hende. Hun lo kærligt, før hun tog sig sammen og lyttede seriøst til det spørgsmål hun blev stillet. "Hmm?" hun begyndte at pille i sin taske og fandt en lille notesbog frem og en fjerpen, "Ja, jeg er journalist... Men bare rolig - jeg er her ikke for at skrive en artikel om dig. Men kan du lige gentage hvad du sagde om at du fandt mig, din interviewer charmerende?" spurgte hun med et drilsk smil og begyndte at skrive noget volapyk op.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 21, 2019 13:34:45 GMT
Sophie rullede øjne af Mallory. Hun var en rigtig sjov én, var hun ikke? Tænkte hun med et smil, og rullede igen øjne af hende.
"Ork nej. Nu sidder jeg jo her med dig, og det er langt mere interessant end at skrive autografer," smed hun ind i samtalen.
For nogen virkede det måske lidt som en stikpille, men det var det bestemt ikke. Eller det var i hvert fald ikke ment sådan. Hun nød faktisk at sidde her sammen med Mallory, sådan helt stille. Eller ikke stille, for de snakkede jo, men der var noget roligt over Mallory, selvom hun tydeligvis var bedugget.
"Jeg finder dig meget charmerende," gentog hun grinende, og tog en tår af sin øl, mens hun så Mallory i øjnene. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 21, 2019 17:27:41 GMT
// Afsluttet
|
|
|