Stella Todd
•
Magiker
Fødselsdag: 12.05.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Bosat: Godricdalen
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
C-box navn: Chrille
|
Post by Stella Todd on Sept 19, 2019 14:27:45 GMT
Tråd til @themadhatterwasher12 September - 2056
Skolen var startet igen og alt virkede til at være rigtig fint. Timorthy Lavoie brugte til på at øve med bandet, de skulle åbenbart spille til yuris søsters bryllup, så Stella havde besluttet at prøve sig med et nyt eventyr eller noget. Hun gik derfor, med pen og blok under armen, gennem gangene og ledte efter et godt sted hun kunne sætte sig. Måske det skulle være Jacob Todd der skulle være inspirationen til her. Han havde ikke kunne holde op med at tale om Abigail hele sommerferien, det var virkelig dejlig at se ham så forelsket og glad. Det betød meget for Stella at Jacob var glad. Hun nåede en korridor på 5. sal, hvor hun overvejede at sætte sig, har virkede tomt, så hun satte sig op i den brede vindueskam, men da hun så alligevel kiggede ud, var der for langt ned. Måske skulle hun finde et vindue nogle etager længere nede. Hun gik ud mod de magiske trapper, nøj hvor hun hadede dem, men det var altså den letteste måde at komme hurtigt ned.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 19, 2019 15:07:51 GMT
Beatrix svang begejstret sin nyere tryllestav mellem fingrene. Hun havde fået den tilsendt for ikke så lang tid, og hun mente at nu skulle den afprøves til nogle fæle besværgelser. Hun havde trods alt ikke fået mulighed for det med @odessa , fordi hun havde haft de der spændende bøger, som Beatrix også gerne ville have del i.
Men nu var hun altså på vej op af en af de mange fortryllede trapper, for at se, om hun ikke kunne finde et mudderblodspjok, som hun kunne prøve staven af på. Eller endnu bedre, finde sit yndlingsoffer: Stella Todd.
Og som havde en Fairy Godmother svunget sin stav over Beatrix's hoved, dukkede Stella op. Hun var på en trappe over Beatrix's hoved, men det gjorde ikke noget. Hun ville snart nå frem til hende, og så skulle hun få! Hun sneg sig op af trappen, tættere og tættere på Stella. ♡
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Sept 19, 2019 15:19:04 GMT
Stella havde travlt med at komme ned ad trapperne, hun hadede dem og var altid bange, når hun befandt sig på dem. Derfor Så hun sjældent andet end udgangen når hun var på trapperne, hvilket betød hun heller ikke havde fået øje på Beatrix endnu. Eller hun havde selvfølgelig godt set at der var en elev, men ikke hvem det var mere præcis. Blikket var fast rette mod gangen hun skulle ud af og hånden knugede om gelænderet, så knoerne blev helt hvide. Der var heldigvis ikke langt nu, før hun ville nå sit mål. Det fik hende til at smile, men så pludselig var hun endt på samme trappedel, som Beatrix, hvilket fik hende til at stivne. Hun vidste at Jacob Todd havde knækket hendes tryllestav, skulle hun mon sige noget til det? Hun sænkede farten og kunne allerede nu mærke uroen brede sig, men nej! Stella var ældre nu, hun havde også en sød kæreste, der var ingen grund til at være bange for en som Beatrix! Eller det prøvede hun da hvert fald at overbevise sig selv om, sandheden var nok lidt en anden og hun tog da også et skridt bagud, som BEatrix pludselig var meget tæt på.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2019 16:51:09 GMT
Beatrix blev stående på den trappedel, som hun stod på. Stella havde tilsyneladende for travlt med ikke at kigge ned til at lægge mærke til hende. Det passe hende fint. Fantastisk faktisk! Det her skulle nok blive sjovt! Det var hun helt sikker på.
Og det blev det da også. Stella nærmest stivnede, da hun opdagede at Beatrix var well... Beatrix. Hun satte i hvert fald farten ned, og det fik Beatrix til at grine af hende.
"Jamen hallo der, Stella," sagde hun med et stort smil, for at lulle Stella ind i false security: "Har du det godt?" ♡
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Sept 21, 2019 17:51:18 GMT
Øjnene var stift rettet på mod Beatrix, nok virkede hun venlig men alligevel var Stella på vagt. Hun ville ikke risikere noget. Hun vidste at Jacob Todd havde knækket Beatrix' tryllestav. Stella tog et skridt bagud for at komme væk fra Bea, men sank samtidig en klump der havde sat sig i halsen. "He...Hej, Jeg øhm har det fint." Måske kunne hun løbe forbi hende og så slippe væk. Måske var det at tage sorgerne på forskud, men hun var bare virkelig bange for Bearrix og hvad pigen kunne finde på. Måske Stella skulle trækkesin stav? Nej, Hun måtte prøve at forholde sig roligt og se hvad der ville ske.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2019 21:14:07 GMT
Beatrix betragtede Stella med et vågent øje. Hun kneb da øjnene lidt sammen og granskede hende indgående, inden hun hev sin stav frem, og begyndte at studere den, mens hun talte til pigen.
"Det er jeg glad for," sagde hun langsomt og drevent.
Hun så kortvarigt op fra sin stav, og fangede Stellas blik. Så smilede hun på en foruroligende måde, og blinkede til hende.
"Jeg har snakket med din storebror, forstår du. Og han ser ud til at være i den vildfarelse, at vi to ikke er på god fod. At jeg-" Hun gjorde kort ophold i sin tale, for så a lægge et helt særligt tryk på det næste ord "-generer dig. Det er da ikke rigtigt, er det?" ♡
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Sept 21, 2019 21:27:05 GMT
Stella sank en stor klump. Det trak op til ballade det her, det var tydeligt og stor ballade. Det havde ikke været så voldsomt i meget længe. Timorthy Lavoie var nede at øve, det var hun ret sikker på. Hun ville aldrig kunne nå derned før Bea havde sat gang i hvad end hun pønsede på. Hun nævnte episoden med Jacob Todd, selvfølgelig var det det der lå til grund for hvad end der skulle ske. "Und...undskyld Be..Beatrix. Han pressede det ud af mig. Jeg sagde.... Jeg sagde han skulle blande sig uden om, at.. at det bare havde været en misforståelse" Fik hun fremstammet, mens hun igen gik nogle trin bagud. Hun bad til at trappen ville tilkoble sig en afsats, før hun nåede det øverste trin, ellers ville hun virkelig være fanget! "De...det er ikke rig..rigtig nej.. DU er sød.. den sødeste." Prøvede hun. Måske hun kunne mildne slangen lidt og dermed så dette angreb til at høre op.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2019 22:35:23 GMT
Beatrix løftede et øjenbryn, som Stella stammede sig gennem en forklaring af en art. Ærligt så hørte hun kun efter med et halvt øre, for hun havde allerede bestemt sig for, hvad der skulle ske - med Stella.
"Det er jeg glad for, at du synes," sagde hun og smilede sukkersødt, inden hun løftede sin stav og pegede den mod Stella.
Hun ventede til pigen så tilpas rædselsslagen ud, hvis hun da gjorde det, før hun sportede et bredt grin, inden hun sagde: "Ascendio!"
Denne besværgelse ville sende Stella flyvende højt op i luften, hvis den ramte. Den ville få hende til at svæve rundt deroppe i et par sekunder, for så at falde, forhåbentlig face-first (hvis du spurgte Beatrix), ned på trapperne igen. ♡
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Sept 21, 2019 22:47:30 GMT
Der var ikke længere flere trin bag hende og ikke nogen afsats at træde ind på. Hun var fanget, som en mus der blev jagtet af en kat. Der var ikke meget andet at gøre end prøve at snakke med Beatrix. Hun måtte bare så håbe på det hjalp noget. "Kan.. Kan vi ikke finde ud af noget? Jeg kunne... Jeg kunne lave dine lektier igen? el...eller noget andet... Vil Vil du ikke godt lade mig være?" Stella tiggede tydeligt om at slippe hvad end der ventede hende, men hun kunne godt se på Beatrix det ingen indvirkning havde. Hun havde sin tryllestav i hånden, hun måtte vel have fået en ny, den blev svunget og ordene lød. I samme nu mærkede Stella hvordan hun lettede fra jorden og svævede op i luften. "Lad værre! Sæt mig ned! Sæt mig ned! Du ved godt jeg ikke kan lide det!" Og så lige så pludseligt som hun var lettet faldt hun mod jorden igen. Hun landede hårdt på trappen og der lød et lille knæk fra hendes ene håndled. En varm smerte spredte sig i Stellas arm og hun tog sig forsigtigt til den. "Av Av Av" tårerne løb ned over hendes kinder, både fordi det gjorde ondt, men også fordi hun var bange.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2019 23:13:56 GMT
Beatrix rullede blot øjne af Stellas tiggeri. Det prellede fuldstændig af på hende, for hun havde allerede bestemt sig. For nok var hendes karakterer i Botanik og Forvandling ringe, og nok var hendes karakter i mugglerstudier til en trold, men Stella skulle betale prisen. Det havde hun bestemt sig for.
Hun grinede højt, da besværgelsen ramte, og sendte Stella et godt stykke op i luften.
For så at sende hende direkte ned i trappen, åbenbart med håndleddet først. Beatrix lavede en grimasse, da hun hørte det knæk det gav, men tog sig ellers ikke yderligere af det. Hun havde trods alt brækket knogler før.
"Er du bange nu, lille killing?" Hun fortjente i hvert fald ikke en status som løve med det tuderi. ♡
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Sept 22, 2019 17:39:45 GMT
Stella så op på Bea med våde øjne, det gjorde ondt når hun prøvede at bevæge sit håndled, og hun var ikke spor i tvivl om at det var brækket. Men kunne hun risikere at gå ned på sygefløjen? Eller ville Beatrix sætte en stopper for det også. Hun prøvede at finde modet frem, det samme, som den gang Timorthy Lavoie havde været hos hende da Beatrix mobbede. Usikkert kom Stella på benene hun måtte prøve. Hun måtte prøve, hun måtte finde sit mod og prøve at stoppe det her. "Jeg er ikke nogen Killing." Modsagde hun hende og kom op at stå. Hun undgik delen med om hun var bange, for sandheden var at hun var virkelig bange, men det ville hun ikke sige højt. Det var sikkert også ligegyldigt. Bea vidste det sikkert allerede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 27, 2019 13:50:20 GMT
Beatrix kunne ikke lade vær med at grine af Stella. Hendes håndled så positively brækket ud, og selvom det ikke havde været meningen med flyveturen, så var hun ret tilfreds med resultatet alligevel.
Hun smilede skævt, og tav, da Stella begyndte at rejse sig op. Hun så nærmest lidt forundret ud, som Stella sagde hende imod. Men så fik hun samling på sig selv igen, og smilede overlegent.
"Ikke det? Du klynker ellers som en. Men hvad er du så?" Hun løftede det ene øjenbryn igen, men smilede stadigvæk, som var hun Stellas overmand. ♡
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Sept 30, 2019 3:47:33 GMT
Ja, hvad var hun så? ”en… en løve. Jeg er… en løve” Stemmen rystede, men hun prøvede virkelig at være stærk og fattet. Hun var nødt til at klare det her hvis det nogensinde skulle stoppe. Det brækkede håndled lå hvilende på modsatte arm for ikke at gøre for ondt. Så stirrede hun på Bea igen, nu vidste hun hvad hun skulle gøre. ”Jeg mindes jeg vandt sidst. Jeg… det var mig der fik ramt på dig. Og jeg ved hvad min bror har gjort ved din tryllestav” Stemmen rystede stadig men hun prøvede da. Det største problem var dog nok bare at hun ikke turde se Bea i øjnene. Ingen kunne virke rigtig truende uden øjenkontakt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 2, 2019 18:27:18 GMT
Beatrix kunne ikke andet end at slå en latter op. En løve? Virkelig? Det var da for latterligt! Tænkte hun, mens hun lo højt af Stella. Hahaha! Hun rullede øjne af den yngre pige, og satte hænderne på hofterne, mens hun forsøgte at fange hendes blik.
"En lø-lø-løve?" Stammede hun drillende, som en klar parodi på måden Stella selv havde sagt det.
"Så det gjorde han? Kan du se, hvad jeg har i min hånd?" spurgte hun, og pegede på tryllestaven med sin frie hånd: "Jeg har penge til op over mit hoved, Stella. Tror du virkelig det betyder noget for mig at få min stav stjålet? Jeg kan ALTID få en ny!"
Hun hånede tydeligt den anden pige. Ingen tvivl der. Hun blev ved med at forsøge at fange Stellas flakkende blik, for så at give op.
"Hvad er der galt, killing? Tør du ikke s-s-se mig i øjnene?" stammede hun igen, som en parodi på Stella, mens hun smilede overlegent. ♡
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Oct 2, 2019 18:55:39 GMT
Stella måtte bide sig i kinden for ikke at græde eller bukke under for det Bea havde gang i. Alligevel var det som at blive slået hårdt i maven. Hun kiggede igen bag sig, der var stadig bare frit fald og hun måtte derfor gribe fat om gelænderet med sin arm, hvilket betød hun bevægede den nu brækkede arm. "AAAARGH!!!" Skreg hun i smerte, som der jog igennem det varme håndled. Kunne hun da ikke bare få lov at slippe? Få lov at komme væk? Men nej det lød ikke sådan og det havde vidst ikke ligefrem været godt at nævne episoden med Jacob Todd. Måden hun pralede med penge på gjorde det tydeligt hvor banalt og ligegyldigt det havde været for hende at skulle have ny stav. "lad... lad mig væ..være i fred! Eller jeg..." Men hvad? Hvad skulle hun gøre? Hun kunne ingenting, hun var ingenting, og Beatrix var hende overlegen. Hun prøvede med venstre hånd at trække sin tryllestav, men kunne godt mærke det virkede helt forkert, når hun var vant til at kaste ting med højre. "Hvis... hvis ik du passer på, så... så..." Hvad skulle hun gøre? Hun var helt blank for forbandelser og hun følte sig dårlig over smerten i armen.
|
|
|